Στην αντιπροσωπεία που το είχα πάει είχαν δει 2 χαλαρωμένες βίδες και μου είπαν πως είναι αυτό!! Έλα όμως που ο θόρυβος συνεχίζει!! Θα το πάω πάλι από βδομάδα.. Ενώ τους είχα πει να δουν μήπως είναι top mount σινεμπλόκ, ή ελατήριο!!
Latest posts made by djbac
-
RE: Θόρυβος πίσω αριστερά!!
-
RE: Σωληνάκια υψηλής πίεσης και δισκόφρενα!!!
Ο χρήστης DjBac έγραψε:
Δηλαδή τα DS2500 δεν είναι καλή επιλογή? Και μόνο με αυτά είδα διαφορά στην αντοχή!!!--> Στα απανωτά φρεναρίσματα!!Καμιά προτίμηση για σωληνάκια και υγρό? Για δίσκους?
Καμια βοήθεια εδώ??
Αρκετές φορές πάντως τα junk mail filters μαρκάρουν ως spam κανονικά email, την έχω πατήσει 3-4 φορές...
I know, γι'αυτό και υπάρχει αυτή η υποσημείωση!!
-
RE: Σωληνάκια υψηλής πίεσης και δισκόφρενα!!!
Το συγκεκριμένο τόπικ δεν είναι τόπος συζήτησης του συγκεκριμένου θέματος!!
Ας σου απαντήσω όμως... ΥΠΑΡΧΕΙ απλά περίπτωση να το φιλτράρουν, αν κάποιος στις επιλογές του έχει βάλει τα Ελληνικά να τα βλέπει ως junk
-
RE: Σωληνάκια υψηλής πίεσης και δισκόφρενα!!!
Ναι, και αυτό γιατί το yahoo ή το hotmail μπορεί να πάρει τα συγκεκριμένα e-mail (απαντητικά) ως junk mail!!! Επειδή προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία!!
Καμία σχέση λοιπόν με τη 'συλλογή' ηλεκτρονικών διευθύνσεων!!
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν πριν συκοφαντήσεις κάποιον έτσι δημόσια να επικοινωνείς μαζί του σε προσωπικό επίπεδο!!
Ευχαριστώ
-
RE: Σωληνάκια υψηλής πίεσης και δισκόφρενα!!!
Ο χρήστης leonp έγραψε:
ΟΤwww.extra eisodima.gr (με παύλα αντί κενό στη μέση)
Αυτό το εισόδημα είναι από τη συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μάλιστα το λέει αλλά με πλάγιο τρόπο, δηλαδή διευθύνσεις yahoo, hotmail δε μετράνε.
Δεν κατάλαβα!!
Που βλέπεις yahoo, hotmail?
-
RE: Σωληνάκια υψηλής πίεσης και δισκόφρενα!!!
Δηλαδή τα DS2500 δεν είναι καλή επιλογή? Και μόνο με αυτά είδα διαφορά στην αντοχή!!!--> Στα απανωτά φρεναρίσματα!!
Καμιά προτίμηση για σωληνάκια και υγρό? Για δίσκους?
-
Σωληνάκια υψηλής πίεσης και δισκόφρενα!!!
Στο προηγούμενο αυτοκίνητο (Corolla E12 1.4lt) είχα βάλει χαρακτούς δίσκους, πιο σκληρά τακάκια, dot5.1 και σωληνάκια υψηλής πίεσης!! Μπορώ να πως πως είχα δει διαφορά στην αντοχή και στην αίσθηση!!
Τώρα (Z4 3.0i), ενώ το φρένο έχει πάρα πολύ καλή δύναμη (250-0 τα κάνει πολύ καλά) δεν έχει και τόσο καλή αντοχή!!!
Έβαλα πριν 1000 περίπου χιλιόμετρα DS2500 μπροστά και τα Premier πίσω!! Αισθητή διαφορά στην αντοχή!!! Στην επόμενη όμως αλλαγή θα χρειαστεί να αλλάξω και δίσκους!! Τι επιλογές υπάρχουν σε aftermarket στη μαμά διάσταση? Επίσης, αξίζει να βάλω σωληνάκια υψηλής (αν ναι, πια) και καλύτερο υγρό φρένων (αν ναι, πιο)??
-
RE: Σωληνάκια υψηλής πίεσης και δισκόφρενα!!!
Στο προηγούμενο αυτοκίνητο (Corolla E12 1.4lt) είχα βάλει χαρακτούς δίσκους, πιο σκληρά τακάκια, dot5.1 και σωληνάκια υψηλής πίεσης!! Μπορώ να πως πως είχα δει διαφορά στην αντοχή και στην αίσθηση!!
Τώρα (Z4 3.0i), ενώ το φρένο έχει πάρα πολύ καλή δύναμη (250-0 τα κάνει πολύ καλά) δεν έχει και τόσο καλή αντοχή!!!
Έβαλα πριν 1000 περίπου χιλιόμετρα DS2500 μπροστά και τα Premier πίσω!! Αισθητή διαφορά στην αντοχή!!! Στην επόμενη όμως αλλαγή θα χρειαστεί να αλλάξω και δίσκους!! Τι επιλογές υπάρχουν σε aftermarket στη μαμά διάσταση? Επίσης, αξίζει να βάλω σωληνάκια υψηλής (αν ναι, πια) και καλύτερο υγρό φρένων (αν ναι, πιο)??
-
RE: Θόρυβος πίσω αριστερά!!
Ψαλίδι τότο εύκολα?
Θα το έχω και αυτό στα υπ' οψιν!!Ευχαριστώ!!!
-
Θόρυβος πίσω αριστερά!!
Τα τελευταία 2000 χλμ ακούγεται από την πίσω αριστερά ανάρτηση ένας μεταλλικός θόρυβος όταν ξεκινάει να driftarei (Ζ4 3.0i).. Δηλαδή όταν δέχεται πίεση εκεί!!
Αυτό συμβαίνει και σε απότομη εναλλαγά βάρους!! Δηλαδή αριστερή στροφή drift και μετά στο καπάκι δεξιά!!
Έχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι?? Μήπως σινεμπλοκ? Τη Δευτέρα θα πάει συνεργείο, απλά θα ήθελα να έχω υπ' όψιν τι ΜΠΟΡΕΙ να είναι!!