-
Εχω ακουσει οτι τα αγωνιστικα αμορτισερ (π.χ ohlins) μπορουν να ρυθμιστουν ωστε να ειναι ανετα και στο δρομο. Απλα εχουν ΠΟΛΥ μεγαλυτερη αντοχη απο Bilstein,koni,kw κ.τ.λ ,αλλα και δινουν καλυτερο κρατημα. Αλλωστε η νεα Cayman φοραει ohlins αμορτισερ. Το μονο μειονεκτημα ειναι η τιμη. 3000 ευρο και πανω...
Περιμενω να ακουσω αποψεις......
-
Εχω ακουσει οτι τα αγωνιστικα αμορτισερ (π.χ ohlins) μπορουν να ρυθμιστουν ωστε να ειναι ανετα και στο δρομο. Απλα εχουν ΠΟΛΥ μεγαλυτερη αντοχη απο Bilstein,koni,kw κ.τ.λ ,αλλα και δινουν καλυτερο κρατημα. Αλλωστε η νεα Cayman φοραει ohlins αμορτισερ. Το μονο μειονεκτημα ειναι η τιμη. 3000 ευρο και πανω...
Περιμενω να ακουσω αποψεις......
-
Εχω ακουσει οτι τα αγωνιστικα αμορτισερ (π.χ ohlins) μπορουν να ρυθμιστουν ωστε να ειναι ανετα και στο δρομο. Απλα εχουν ΠΟΛΥ μεγαλυτερη αντοχη απο Bilstein,koni,kw κ.τ.λ ,αλλα και δινουν καλυτερο κρατημα. Αλλωστε η νεα Cayman φοραει ohlins αμορτισερ. Το μονο μειονεκτημα ειναι η τιμη. 3000 ευρο και πανω...
Περιμενω να ακουσω αποψεις......
-
Πόσο πρέπει να κάνει το αμάξι για να φοράει 3000 ευρώ αμορτισέρ;
-
ενα απο τα καλα που προσφερει μια τετοια αναρτηση ειναι οτι ειναι επισκευασιμη.θα πρεπει να ξερεις ομως οτι αν αρχισεις και παιζεις με bound-rebound κτλ ,και δεν μπορεις να την ''καταλαβεις'' στο δρομο τοτε θα χασεις την μπαλα και θα γινει το αυτοκινητο πολυ χειροτερο.παρολα αυτα οτι και να λεμε τωρα ...ειναι κορυφαια λυση!!!
-
Χειρότερο δεν πρόκειται να γίνει ΠΟΤΕ.
Εκτός βεβαια κι άμα κανεις κυριολεκτικά του κεφαλιού σου.
Το γαμώτο είναι ότι άπαξ και καβαλήσεις μια τέτοια ανάρτηση, δε θέλεις να οδηγήσεις άλλο πράμα μετά.
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
ενα απο τα καλα που προσφερει μια τετοια αναρτηση ειναι οτι ειναι επισκευασιμη.θα πρεπει να ξερεις ομως οτι αν αρχισεις και παιζεις με bound-rebound κτλ ,και δεν μπορεις να την ''καταλαβεις'' στο δρομο τοτε θα χασεις την μπαλα και θα γινει το αυτοκινητο πολυ χειροτερο.παρολα αυτα οτι και να λεμε τωρα ...ειναι κορυφαια λυση!!!Eμ δεν εννοω να την βαλεις μονος σου
Υπαρχουν πολλοι ανθρωποι στην Ελλαδα που σου κανουν την τοποθετηση,αλλα και δοκιμαζουν μαζι με εσενα τα αμορτισερ. Βασικα το μονο μειονεκτημα ειναι το κοστος
Επισης απ'οτι ειδα στο site της ohlins, προτεινει καποια αμορτισερ για συγκεκριμενα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εχει δοκιμασει σε δρομο και πιστα αμορτισερ για bmw e36, bmw e46,subaru wrx κ.τ.λ.
Δεν κανουν δηλαδη τα συγκεκριμενα αμορτισερ για ολα τα αυτοκινητα. Σε καθε αμαξι εχουν και ξεχωριστα αμορτισερ τα οποια εχουν δοκιμασει. Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ καλο.
-
οταν βαζεις ohlins δεν την βαζεις και την αφηνεις ,την βαζεις και συνεχως την ρυθμιζεις με τις εκαστοτε συνθηκες.αλλο το ραλλυ ,αλλο η πιστα ,αλλο η αναβαση.για να φτασεις οδηγικα να μπορεις να εκμεταλλευεσαι μια ohlins θελει πολυ προπονηση και επιμονη!!!καλυτερα μην την βαλεις στον δρομο...θα την χαραμησεις!!!!!
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
οταν βαζεις ohlins δεν την βαζεις και την αφηνεις ,την βαζεις και συνεχως την ρυθμιζεις με τις εκαστοτε συνθηκες.αλλο το ραλλυ ,αλλο η πιστα ,αλλο η αναβαση.για να φτασεις οδηγικα να μπορεις να εκμεταλλευεσαι μια ohlins θελει πολυ προπονηση και επιμονη!!!καλυτερα μην την βαλεις στον δρομο...θα την χαραμησεις!!!!!Eγω μιλαω για αναρτηση της ohlins που ειναι σχεδιασμενη και για δρομο και για πιστα (ετσι τουλαχιστον λενε αυτοι που την εφτιαξαν). Μα ειναι δεδομενο οτι οι ρυθμισεις θα ειναι για τον δρομο και οταν πας 1-2 φορες στην πιστα τις αλλαζεις. Δεν ειναι κατι το τρομερο
-
για τι αμαξι μιλας?
-
Δεν μιλαω για συγκεκριμενο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Δεν κανουν δηλαδη τα συγκεκριμενα αμορτισερ για ολα τα αυτοκινητα. Σε καθε αμαξι εχουν και ξεχωριστα αμορτισερ τα οποια εχουν δοκιμασει. Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ καλο.
Γιατί, μόνο η ohlins το κάνει αυτό; Kάθε κατασκευαστής αμορτισέρ φτιάχνει διαφορετικό κομμάτι για κάθε τύπο αυτοκινήτου.
Άποψή μου, οι συγκεκριμένες λύσεις απευθύνται σε ανθρώπους με ειδικές -και εμπεριστατωμένες- απαιτήσεις από το αυτοκίνητό τους. Για το μέσο οδηγό, τα 3000 ευρώ της ohlins θα πιάσουν καλύτερο τόπο π.χ. σε ένα σεμινάριο safetrack, γιατί η καλύτερη αναβάθμιση είναι τα χέρια μας. Με τα πολλά ρέστα που θα περισσέψουν αγοράζεις μια ολοκληρωμένη ρυθμιζόμενη λύση τύπου koni κίτρινα και μια τετράδα καλά λάστιχα, και ξεζουμίζεις το αυτοκίνητό σου και τα χέρια σου.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Δεν κανουν δηλαδη τα συγκεκριμενα αμορτισερ για ολα τα αυτοκινητα. Σε καθε αμαξι εχουν και ξεχωριστα αμορτισερ τα οποια εχουν δοκιμασει. Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ καλο.
Γιατί, μόνο η ohlins το κάνει αυτό; Kάθε κατασκευαστής αμορτισέρ φτιάχνει διαφορετικό κομμάτι για κάθε τύπο αυτοκινήτου.
Άποψή μου, οι συγκεκριμένες λύσεις απευθύνται σε ανθρώπους με ειδικές -και εμπεριστατωμένες- απαιτήσεις από το αυτοκίνητό τους. Για το μέσο οδηγό, τα 3000 ευρώ της ohlins θα πιάσουν καλύτερο τόπο π.χ. σε ένα σεμινάριο safetrack, γιατί η καλύτερη αναβάθμιση είναι τα χέρια μας. Με τα πολλά ρέστα που θα περισσέψουν αγοράζεις μια ολοκληρωμένη ρυθμιζόμενη λύση τύπου koni κίτρινα και μια τετράδα καλά λάστιχα, και ξεζουμίζεις το αυτοκίνητό σου και τα χέρια σου.
Θα συμφωνησω. Οι απειροι οδηγοι να πανε σε safetrack
Για εμας τους εμπειρους ομως τι γινεται?
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Θα συμφωνησω. Οι απειροι οδηγοι να πανε σε safetrackΓια εμας τους εμπειρους ομως τι γινεται?
Πόσα χρόνια οδηγείς; Τι αυτοκίνητο οδηγείς τώρα, του οποίου τα όρια έχεις βρει, υποθέτω, και χρειάζεσαι τις ohlins; Το ότι είσαι έμπειρος ποιος το κρίνει;
Και έννοια σου, αν κάνεις μια βόλτα από το safetrack (αν δεν το έχεις κάνει ήδη), θα αναθεωρήσεις την εμπειρία σου.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Θα συμφωνησω. Οι απειροι οδηγοι να πανε σε safetrack
Για εμας τους εμπειρους ομως τι γινεται?
Πόσα χρόνια οδηγείς; Τι αυτοκίνητο οδηγείς τώρα, του οποίου τα όρια έχεις βρει, υποθέτω, και χρειάζεσαι τις ohlins; Το ότι είσαι έμπειρος ποιος το κρίνει;
Και έννοια σου, αν κάνεις μια βόλτα από το safetrack (αν δεν το έχεις κάνει ήδη), θα αναθεωρήσεις την εμπειρία σου.
Δεν χρειαζομαι την 'αραχνουλα' για να μαθω να κανω αναποδο τιμονι. Εχεις δει huyndai getz στις 2 ροδες ?
Επαναλμβανω δεν ειπα οτι θα βαλω ohlins. Μια απορια ειχα. Οταν με το καλο παρω κανα αμαξι της προκοπης θα βαλω ohlins. (ετσι για να στην σπασω )
-
Συγγνώμη φίλε αλλά νομίζω ότι δεν γνωρίζεις τι γίνεται στο safetrack...είναι off topic βέβαια αλλά θα το σχολιάσω.Αυτοί που πραγματικά κερδίζουν σ αυτά τα σεμινάρια είναι νέοι σαν εμένα και άπειροι όπως λες (οι οποίοι δεν το παίζουν κάποιοι και ακουνε τι τους λένε) αλλά πολύ περισσότερο αυτοί που θεωρούνται αυθεντίες και οδηγάρες...Αν πας θα καταλάβεις πόσο λάθος κάνεις...Όσο για το getz μπορεί να το σήκωσες στις 2 και να μην το τούμπαρες αλλά αυτο δε σημαίνει ότι είσαι σωστός..εκτός αν το σκηνικό έγινε σε πίστα...
Τέλος για την ανάρτηση σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους αλλά για χρήση δρόμου είναι αρκετά ακριβή λύση και πολύ λίγοι στην Ελλάδα ξέρουν πραγματικά να τις ρυθμίζουν....Αν έχεις κάτι σε κλίμακα εβο η sti βαλτες αλλιώς δε νομίζω να έχει νόημα...Sorry για το μεγάλο post... -
Δηλαδή αν δεν έχουμε Sti ή EVO δεν πρέπει να ονειρευόμαστε, και γιατί όχι να πραγματοποιούμε, τα σχέδια μας περί αναρτήσεων?
Θα πειράξει δηλαδή να έχω ενα 306 race με την εν λόγω ανάρτηση?
Ή ένα Megane coupe 2.0 με την LEDA για ανάρτηση?Όσο για το τι γίνεται στο safetrack είναι άλλη ιστορία, αλλά δεν νομίζω κάποιος ότι αν σηκώσει το αμάξι του στις 2 ρόδες στην πίστα είναι οδηγικά έμπειρος!
-
3500 € έχει η OHLINS και για 106, και εγώ σου λέω άντε και την έβαλα....άντε να τη ρυθμίσεις........! Επίσης ότι θα γίνει καλίτερο το αμάξι με τέτοια ανάρτηση γιατί το έχουμε δεδομένο?
Σε φλυστερό κομάτι απο τη στιγμή που θα έχει πιο σκληρή ρύθμιση ΔΕΝ είναι καλίτερο, εκτός αν η μαλακότερη ρύθμιση της είναι πιο μαλακή απο την εργοστασιακή...λίγο απίθανο όμως!
-
Υπάρχουν 2 ειδών ανθρώπων που βάζουν τέτοιες αναρτήσεις.
Η μία κατηγορία είναι ότι την βάζουν για να λένε ότι έχουν τέτοια ανάρτηση.
Και η άλλη κατηγορία είναι αυτοί οι άνθρωποι που τρέχουν σε βουνά και σε λαγκάδια για νιώσουν 'αλλιώς'... -
[quote='ratanplan']3500
Αγωνιστικα αμορτισερ