Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εξατμιση schnitzer & hamann σε bmw 116i
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εξατμιση schnitzer & hamann σε bmw 116i
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    35
    290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neten last edited by

      Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neten last edited by

        Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          neten last edited by

          Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silencer51 last edited by

            Χλωμό 4-5 άλογα χωρίς κάποια άλλη αλλαγή πέραν της εξάτμισης (π.χ. εισαγωγή, πρόγραμμα κ.λ.π.)...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_army7 last edited by

              [quote='neten']Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikosvolou last edited by

                Φανταζομαι ειναι ολη απο μπροστα μεχρι το τελικο ε??

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  doom1983 last edited by

                  Σε 1600 ατμοσφαιρικο μοτερ με μια εξάτμιση μόνο χωρίς καμια άλλη αλλαγή κερδίζεις 4-5 άλογα??????????????
                  Μεγάλο παπατζιλικι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neten last edited by

                    Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
                    Φανταζομαι ειναι ολη απο μπροστα μεχρι το τελικο ε??

                    ε,ναι και εγω έτσι νομίζω, αν και μίλησα στα γρήγορα χωρίς πολλές λεπτομέρειες, ήμουν στη δουλειά.
                    Και εμένα μου έκανε εντύπωση τα 4-5 άλογα, για αυτό άνοιξα και το topic.
                    Όσο για την τιμή, δυστυχώς bmw ακούνε και βαράνε..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spanti last edited by

                      εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astrakitcar last edited by

                        Ο χρήστης Spanti έγραψε:
                        εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...

                        καζανακι ή τελικο συνηθως ειναι το ιδιο στην πιατσα...

                        συνηθως λεμε μεσαιο καζανακι ή τελικο.

                        τωρα 4-5 αλογα ναι ειναι δυνατο.οποιος εχει κανει μια δυναμομετρηση πριν και μετα την τοποθετηση μπορει να το διαπιστωσει.στα περισσοτερα αυτοκινητα το τελικο ειναι πολυ πνιγμενο για πολλου λογους.ετσι ενα πιο ελευθερο -του γερμανου δεν ξερω ποσο ελευθερο μπορει να ειναι-συνηθως δινει ενα με δυο αλογα σε ολη την γκαμα στροφων και εκει ψηλα μετα τις 5000σαλ μποριε να δεις και 4+ αλογα....

                        επανω στο δυναμομετρο με αλλαγη φιλτρου αερα εχω δει 2+ αλογα απο τις 2000 μεχρι τις 7000 στο δικο μου.
                        αποψη μου φιλε κρατα τα 900€ δωσε 100-140€ το πολυ σε ενα χειροποιητο τελικο και εισαι μια χαρα.και να σκουριασει που δεν προκειται καθε 3 χρονια αλλαζε το....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Κρίμα που δεν έχω BMW να αγόραζα μια λίγο μεταχειρισμένη αλλά πολύ ακριβή και καλή εργοστασιακή εξάτμιση σε εξευτελιστική τιμή. Πόσα χρόνια κάνουν οι εξατμίσεις των BMW να τρυπήσουν;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spanti last edited by

                            Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:

                            εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...

                            καζανακι ή τελικο συνηθως ειναι το ιδιο στην πιατσα...

                            συνηθως λεμε μεσαιο καζανακι ή τελικο.

                            τωρα 4-5 αλογα ναι ειναι δυνατο.οποιος εχει κανει μια δυναμομετρηση πριν και μετα την τοποθετηση μπορει να το διαπιστωσει.στα περισσοτερα αυτοκινητα το τελικο ειναι πολυ πνιγμενο για πολλου λογους.ετσι ενα πιο ελευθερο -του γερμανου δεν ξερω ποσο ελευθερο μπορει να ειναι-συνηθως δινει ενα με δυο αλογα σε ολη την γκαμα στροφων και εκει ψηλα μετα τις 5000σαλ μποριε να δεις και 4+ αλογα....

                            επανω στο δυναμομετρο με αλλαγη φιλτρου αερα εχω δει 2+ αλογα απο τις 2000 μεχρι τις 7000 στο δικο μου.
                            αποψη μου φιλε κρατα τα 900

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neten last edited by

                              Ο χρήστης Spanti έγραψε:
                              εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...

                              Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί με βελτιώσεις και δεν ξέρω πολλά. Τα 900 μου φάνηκαν αρκετά αλλά αν ισχύει και η αύξηση της ιπποδύναμης και αναλογιστεί κανείς το ¨επώνυμο' του οίκου, τότε ίσως να μην είναι και πάρα πολλά..
                              Δεν ξέρω όπως το δει κανείς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • N
                                neten last edited by

                                Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:

                                εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...

                                εγώ δεν είμαι υπέρ του χειροποίητου....αν έχεις BMW βάζεις ή Schnitzer ή Hamann ή eisenmann...όλα τα άλλα είναι καγκουριές...

                                Μάλλον θα συμφωνήσω χωρίς να κατακρίνω βέβαια όποιον θα επέλεγε κάτι διαφορετικό. Μου άρεσε αισθητικά η εξάτμιση. Βέβαια αν ανέβει και κανα άλογο καλοδεχούμενο εννοείται

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nikosvolou last edited by

                                  Αν λες σου αρεσε αισθητικα φανταζομαι μονο το τελικο...Γτ δεν βαζεις μονο αυτο αν προκειται μονο για θεμα εμφανισης???900Ε δεν παιζει να εχει μονο το τελικο..Παρα ειναι πολλα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    neten last edited by

                                    Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
                                    Αν λες σου αρεσε αισθητικα φανταζομαι μονο το τελικο...Γτ δεν βαζεις μονο αυτο αν προκειται μονο για θεμα εμφανισης???900Ε δεν παιζει να εχει μονο το τελικο..Παρα ειναι πολλα...

                                    Κοίτα, ναι μου άρεσε αισθητικά αλλά αν δίνει και τα άλογα που υπόσχεται τότε αλλάζει. Τώρα το σκέφτομαι διαφορετικά. Γι'αυτό άνοιξα και το topic να μάθω αν όντως είναι εφικτή μια τέτοια αύξηση. Αν ναι τότε μπορεί να το προχωρήσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      astrakitcar last edited by

                                      Ο χρήστης Spanti έγραψε:

                                      εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...

                                      καζανακι ή τελικο συνηθως ειναι το ιδιο στην πιατσα...

                                      συνηθως λεμε μεσαιο καζανακι ή τελικο.

                                      τωρα 4-5 αλογα ναι ειναι δυνατο.οποιος εχει κανει μια δυναμομετρηση πριν και μετα την τοποθετηση μπορει να το διαπιστωσει.στα περισσοτερα αυτοκινητα το τελικο ειναι πολυ πνιγμενο για πολλου λογους.ετσι ενα πιο ελευθερο -του γερμανου δεν ξερω ποσο ελευθερο μπορει να ειναι-συνηθως δινει ενα με δυο αλογα σε ολη την γκαμα στροφων και εκει ψηλα μετα τις 5000σαλ μποριε να δεις και 4+ αλογα....

                                      επανω στο δυναμομετρο με αλλαγη φιλτρου αερα εχω δει 2+ αλογα απο τις 2000 μεχρι τις 7000 στο δικο μου.
                                      αποψη μου φιλε κρατα τα 900

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης neten έγραψε:
                                        Κοίτα, ναι μου άρεσε αισθητικά αλλά αν δίνει και τα άλογα που υπόσχεται τότε αλλάζει. Τώρα το σκέφτομαι διαφορετικά. Γι'αυτό άνοιξα και το topic να μάθω αν όντως είναι εφικτή μια τέτοια αύξηση. Αν ναι τότε μπορεί να το προχωρήσω.

                                        H 116 έχει 115 άλογα. Αν βγάζει 5 άλογα παραπάνω (δεν το πιστεύω αλλά ας το δεχτούμε) τότε η αύξηση είναι 4,3%. Στη τελική ταχύτητα (απλουστεύοντας) η διαφορά θα είναι η τρίτη ρίζα της αύξησης στην ιπποδύναμη, δηλαδή 1,4% ( 1.043^(1/3) ). Με 200 χαω τελική θα έχεις λιγότερο από 203 νέα τελική ΑΝ βγάζει 5 άλογα. Αξίζει για σένα αυτή η διαφορά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dima last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Κρίμα που δεν έχω BMW να αγόραζα μια λίγο μεταχειρισμένη αλλά πολύ ακριβή και καλή εργοστασιακή εξάτμιση σε εξευτελιστική τιμή. Πόσα χρόνια κάνουν οι εξατμίσεις των BMW να τρυπήσουν;

                                          Σε Μ40 316 91 μοντέλο πριν ένα μήνα κόπηκε ο σωλήνας εκεί που ενώνει με το καζάνι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            insanedriver last edited by

                                            Oι εξατμίσεις της Schnitzer νομίζω είναι Remus...το γράφουν κάπου κίολας...Οπότε πληρώνεις μόνο το όνομα του πρώτου. Εγώ θα έβαζα Supersprint...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr