-
Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά
-
Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά
-
Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά
-
Χλωμό 4-5 άλογα χωρίς κάποια άλλη αλλαγή πέραν της εξάτμισης (π.χ. εισαγωγή, πρόγραμμα κ.λ.π.)...
-
[quote='neten']Οδηγώ μια 116i και τις προάλλες κοιτούσα ένα φυλλάδιο με αξεσουάρ schnitzer και ένα της hamann. Mου γυάλισαν κάποιες εξατμίσεις και έτσι πήρα τηλ την αντιπροσωπεία της scηnitzer. Μίλησα με κάποιον από εκεί ο οποίος υποστήριξε ότι εκτός από εμφάνιση θα μου δώσει και 4-5 άλογα. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? (τιμή κοντά
-
Φανταζομαι ειναι ολη απο μπροστα μεχρι το τελικο ε??
-
Σε 1600 ατμοσφαιρικο μοτερ με μια εξάτμιση μόνο χωρίς καμια άλλη αλλαγή κερδίζεις 4-5 άλογα??????????????
Μεγάλο παπατζιλικι -
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
Φανταζομαι ειναι ολη απο μπροστα μεχρι το τελικο ε??ε,ναι και εγω έτσι νομίζω, αν και μίλησα στα γρήγορα χωρίς πολλές λεπτομέρειες, ήμουν στη δουλειά.
Και εμένα μου έκανε εντύπωση τα 4-5 άλογα, για αυτό άνοιξα και το topic.
Όσο για την τιμή, δυστυχώς bmw ακούνε και βαράνε.. -
εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...
-
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...καζανακι ή τελικο συνηθως ειναι το ιδιο στην πιατσα...
συνηθως λεμε μεσαιο καζανακι ή τελικο.
τωρα 4-5 αλογα ναι ειναι δυνατο.οποιος εχει κανει μια δυναμομετρηση πριν και μετα την τοποθετηση μπορει να το διαπιστωσει.στα περισσοτερα αυτοκινητα το τελικο ειναι πολυ πνιγμενο για πολλου λογους.ετσι ενα πιο ελευθερο -του γερμανου δεν ξερω ποσο ελευθερο μπορει να ειναι-συνηθως δινει ενα με δυο αλογα σε ολη την γκαμα στροφων και εκει ψηλα μετα τις 5000σαλ μποριε να δεις και 4+ αλογα....
επανω στο δυναμομετρο με αλλαγη φιλτρου αερα εχω δει 2+ αλογα απο τις 2000 μεχρι τις 7000 στο δικο μου.
αποψη μου φιλε κρατα τα 900€ δωσε 100-140€ το πολυ σε ενα χειροποιητο τελικο και εισαι μια χαρα.και να σκουριασει που δεν προκειται καθε 3 χρονια αλλαζε το.... -
Κρίμα που δεν έχω BMW να αγόραζα μια λίγο μεταχειρισμένη αλλά πολύ ακριβή και καλή εργοστασιακή εξάτμιση σε εξευτελιστική τιμή. Πόσα χρόνια κάνουν οι εξατμίσεις των BMW να τρυπήσουν;
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...
καζανακι ή τελικο συνηθως ειναι το ιδιο στην πιατσα...
συνηθως λεμε μεσαιο καζανακι ή τελικο.
τωρα 4-5 αλογα ναι ειναι δυνατο.οποιος εχει κανει μια δυναμομετρηση πριν και μετα την τοποθετηση μπορει να το διαπιστωσει.στα περισσοτερα αυτοκινητα το τελικο ειναι πολυ πνιγμενο για πολλου λογους.ετσι ενα πιο ελευθερο -του γερμανου δεν ξερω ποσο ελευθερο μπορει να ειναι-συνηθως δινει ενα με δυο αλογα σε ολη την γκαμα στροφων και εκει ψηλα μετα τις 5000σαλ μποριε να δεις και 4+ αλογα....
επανω στο δυναμομετρο με αλλαγη φιλτρου αερα εχω δει 2+ αλογα απο τις 2000 μεχρι τις 7000 στο δικο μου.
αποψη μου φιλε κρατα τα 900 -
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί με βελτιώσεις και δεν ξέρω πολλά. Τα 900 μου φάνηκαν αρκετά αλλά αν ισχύει και η αύξηση της ιπποδύναμης και αναλογιστεί κανείς το ¨επώνυμο' του οίκου, τότε ίσως να μην είναι και πάρα πολλά..
Δεν ξέρω όπως το δει κανείς. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...
εγώ δεν είμαι υπέρ του χειροποίητου....αν έχεις BMW βάζεις ή Schnitzer ή Hamann ή eisenmann...όλα τα άλλα είναι καγκουριές...
Μάλλον θα συμφωνήσω χωρίς να κατακρίνω βέβαια όποιον θα επέλεγε κάτι διαφορετικό. Μου άρεσε αισθητικά η εξάτμιση. Βέβαια αν ανέβει και κανα άλογο καλοδεχούμενο εννοείται
-
Αν λες σου αρεσε αισθητικα φανταζομαι μονο το τελικο...Γτ δεν βαζεις μονο αυτο αν προκειται μονο για θεμα εμφανισης???900Ε δεν παιζει να εχει μονο το τελικο..Παρα ειναι πολλα...
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
Αν λες σου αρεσε αισθητικα φανταζομαι μονο το τελικο...Γτ δεν βαζεις μονο αυτο αν προκειται μονο για θεμα εμφανισης???900Ε δεν παιζει να εχει μονο το τελικο..Παρα ειναι πολλα...Κοίτα, ναι μου άρεσε αισθητικά αλλά αν δίνει και τα άλογα που υπόσχεται τότε αλλάζει. Τώρα το σκέφτομαι διαφορετικά. Γι'αυτό άνοιξα και το topic να μάθω αν όντως είναι εφικτή μια τέτοια αύξηση. Αν ναι τότε μπορεί να το προχωρήσω.
-
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
εγώ πιστεύω ότι θα είναι μόνο καζανάκι και τελικό ....900 ευρώ μου φαίνονται λίγα για Schnitzer...
καζανακι ή τελικο συνηθως ειναι το ιδιο στην πιατσα...
συνηθως λεμε μεσαιο καζανακι ή τελικο.
τωρα 4-5 αλογα ναι ειναι δυνατο.οποιος εχει κανει μια δυναμομετρηση πριν και μετα την τοποθετηση μπορει να το διαπιστωσει.στα περισσοτερα αυτοκινητα το τελικο ειναι πολυ πνιγμενο για πολλου λογους.ετσι ενα πιο ελευθερο -του γερμανου δεν ξερω ποσο ελευθερο μπορει να ειναι-συνηθως δινει ενα με δυο αλογα σε ολη την γκαμα στροφων και εκει ψηλα μετα τις 5000σαλ μποριε να δεις και 4+ αλογα....
επανω στο δυναμομετρο με αλλαγη φιλτρου αερα εχω δει 2+ αλογα απο τις 2000 μεχρι τις 7000 στο δικο μου.
αποψη μου φιλε κρατα τα 900 -
Ο χρήστης neten έγραψε:
Κοίτα, ναι μου άρεσε αισθητικά αλλά αν δίνει και τα άλογα που υπόσχεται τότε αλλάζει. Τώρα το σκέφτομαι διαφορετικά. Γι'αυτό άνοιξα και το topic να μάθω αν όντως είναι εφικτή μια τέτοια αύξηση. Αν ναι τότε μπορεί να το προχωρήσω.H 116 έχει 115 άλογα. Αν βγάζει 5 άλογα παραπάνω (δεν το πιστεύω αλλά ας το δεχτούμε) τότε η αύξηση είναι 4,3%. Στη τελική ταχύτητα (απλουστεύοντας) η διαφορά θα είναι η τρίτη ρίζα της αύξησης στην ιπποδύναμη, δηλαδή 1,4% ( 1.043^(1/3) ). Με 200 χαω τελική θα έχεις λιγότερο από 203 νέα τελική ΑΝ βγάζει 5 άλογα. Αξίζει για σένα αυτή η διαφορά;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κρίμα που δεν έχω BMW να αγόραζα μια λίγο μεταχειρισμένη αλλά πολύ ακριβή και καλή εργοστασιακή εξάτμιση σε εξευτελιστική τιμή. Πόσα χρόνια κάνουν οι εξατμίσεις των BMW να τρυπήσουν;Σε Μ40 316 91 μοντέλο πριν ένα μήνα κόπηκε ο σωλήνας εκεί που ενώνει με το καζάνι.
-
Oι εξατμίσεις της Schnitzer νομίζω είναι Remus...το γράφουν κάπου κίολας...Οπότε πληρώνεις μόνο το όνομα του πρώτου. Εγώ θα έβαζα Supersprint...
Εξατμιση schnitzer & hamann σε bmw 116i