Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ελαττωματα αυτοκινητων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ελαττωματα αυτοκινητων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    52
    110
    298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      καμια φορα καθομαι και σκεφτομαι τις μικρες μπαρουφες που κανουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων και αναρωτιεμαι : μα καλα ειναι δυνατον να μην τα εχουν προσεψει και να μην εχουν δωσει καποια βαρυτητα στο συγκεκριμενο τομεα??

      και εξηγουμε.

      περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......

      1. παραδειγμα και μαλιστα σε πολλα αυτοκινητα : ειναι τοσο μεγαλο το κοστος για να ρυθμισουν την θεση οδηγησης λιγο πιο χαμηλα??? ειναι τοσο δυσκολο να μεγαλωσουν το ευρος ρυθμισης της βασης του καθισματος??? γιατι δηλαδη πρεπει μετα να λεμε οτι το ταδε αυτοκινητο εχει στα μειον του την ψηλη θεση οδηγησης??

      2. πιο προσφατο παραδειγμα το γκολφ (1,600) : γιατι να εχει αρχικη νεκρικη διαδρομη στα φρενα??? γιατι να εχει τοσο μεγαλη διαμετρο το τιμονι???

      3. στα C1 - aygo - 107 γιατι τα φρενα τους να ειναι ανεπαρκη??? τοσο μεγαλο κοστος εξελιξης εχουν??

      4. το groupo VAG με την τρελη υστερηση στο πατημα του γκαζιου ???

      5. το 206 με τον αθλιο επιλογεα???

      7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη

      και αλλα πολλα παραδειγματα τα οποια θα μπορουσαν να μην υπηρχαν...

      την αποψη σας....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        καμια φορα καθομαι και σκεφτομαι τις μικρες μπαρουφες που κανουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων και αναρωτιεμαι : μα καλα ειναι δυνατον να μην τα εχουν προσεψει και να μην εχουν δωσει καποια βαρυτητα στο συγκεκριμενο τομεα??

        και εξηγουμε.

        περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......

        1. παραδειγμα και μαλιστα σε πολλα αυτοκινητα : ειναι τοσο μεγαλο το κοστος για να ρυθμισουν την θεση οδηγησης λιγο πιο χαμηλα??? ειναι τοσο δυσκολο να μεγαλωσουν το ευρος ρυθμισης της βασης του καθισματος??? γιατι δηλαδη πρεπει μετα να λεμε οτι το ταδε αυτοκινητο εχει στα μειον του την ψηλη θεση οδηγησης??

        2. πιο προσφατο παραδειγμα το γκολφ (1,600) : γιατι να εχει αρχικη νεκρικη διαδρομη στα φρενα??? γιατι να εχει τοσο μεγαλη διαμετρο το τιμονι???

        3. στα C1 - aygo - 107 γιατι τα φρενα τους να ειναι ανεπαρκη??? τοσο μεγαλο κοστος εξελιξης εχουν??

        4. το groupo VAG με την τρελη υστερηση στο πατημα του γκαζιου ???

        5. το 206 με τον αθλιο επιλογεα???

        7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη

        και αλλα πολλα παραδειγματα τα οποια θα μπορουσαν να μην υπηρχαν...

        την αποψη σας....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          καμια φορα καθομαι και σκεφτομαι τις μικρες μπαρουφες που κανουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων και αναρωτιεμαι : μα καλα ειναι δυνατον να μην τα εχουν προσεψει και να μην εχουν δωσει καποια βαρυτητα στο συγκεκριμενο τομεα??

          και εξηγουμε.

          περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......

          1. παραδειγμα και μαλιστα σε πολλα αυτοκινητα : ειναι τοσο μεγαλο το κοστος για να ρυθμισουν την θεση οδηγησης λιγο πιο χαμηλα??? ειναι τοσο δυσκολο να μεγαλωσουν το ευρος ρυθμισης της βασης του καθισματος??? γιατι δηλαδη πρεπει μετα να λεμε οτι το ταδε αυτοκινητο εχει στα μειον του την ψηλη θεση οδηγησης??

          2. πιο προσφατο παραδειγμα το γκολφ (1,600) : γιατι να εχει αρχικη νεκρικη διαδρομη στα φρενα??? γιατι να εχει τοσο μεγαλη διαμετρο το τιμονι???

          3. στα C1 - aygo - 107 γιατι τα φρενα τους να ειναι ανεπαρκη??? τοσο μεγαλο κοστος εξελιξης εχουν??

          4. το groupo VAG με την τρελη υστερηση στο πατημα του γκαζιου ???

          5. το 206 με τον αθλιο επιλογεα???

          7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη

          και αλλα πολλα παραδειγματα τα οποια θα μπορουσαν να μην υπηρχαν...

          την αποψη σας....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            coyote last edited by

            Εκείνο το στοκ από αριστερους καθρέπτες στο VAG το θυμάστε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tazz last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:
              Εκείνο το στοκ από αριστερους καθρέπτες στο VAG το θυμάστε?

              Όχι, η μνήμη μας έχει χώρο μόνο για γρύλλους παραθύρων

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                takisb last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                ...
                6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
                ....

                ...και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
                Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...

                Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petros last edited by

                  Ο χρήστης TakisB έγραψε:

                  ...
                  6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
                  ....

                  ...και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
                  Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...

                  Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...

                  Για την ακρίβεια...
                  'ντεν έχει -γρήγορο- κατέβασμα καρντιά μου'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis-146 last edited by

                    To Fiesta που δεν εχει χειρολαβες στον ουρανο για τους επιβατες!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      Ειναι για να μην τρεχεις οταν κουβαλας κοσμο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        caryothraystis last edited by

                        Με βίδωσε πολυ ο Σερμεντές που άπαξ και κλεισεις το διακόπτη της μηχανής δε δουλευει και ο αναπτήρας.

                        Πάει το καημένο το κινητάκι μου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kantoniou last edited by

                          Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
                          Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...

                          Το ιδιο στο 307 και σε αλλα με την ταπα της βενζινης.

                          Του λαχιστον για τη βενζινη ετσι κι αλλιως θα εσβηνες, ενω εγω κατεβαινω παντα, για να ξεμουδιασω και λιγο.
                          Για το χωρο αποσκευων ομως, αναγκαζεσαι να σβησεις και να κατεβεις για να παρει π.χ. καποιος επιβατης τις αποσκευες του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            b_x last edited by

                            Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                            Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
                            Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...

                            Το ιδιο στο 307 και σε αλλα με την ταπα της βενζινης.

                            Του λαχιστον για τη βενζινη ετσι κι αλλιως θα εσβηνες, ενω εγω κατεβαινω παντα, για να ξεμουδιασω και λιγο.
                            Για το χωρο αποσκευων ομως, αναγκαζεσαι να σβησεις και να κατεβεις για να παρει π.χ. καποιος επιβατης τις αποσκευες του.

                            Το ίδιο και στα xsara!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              billlllll last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                              περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......

                              Εγώ

                              7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη
                              ..
                              την αποψη σας....

                              ?? φίλος μου που έχει την 3.0 και λίγες φορές ισιώνει όσες φορές έχουμε πάει βόλτα δε μου έδωσαν τα καθίσματα τέτοια εντύπωση... Βέβαια λόγω της απίστευτης πόρωσης μπορεί και να μη το κατάλαβα

                              αν όντως είναι όπως τα λες τότε η απάντηση είναι για να πάρεις τα Μ καθίσματα με κάποιο μικρό επιπλέον κόστος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                εσυ δεν εισαι ατομο........

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bab2112 last edited by

                                  για ποιο λογο ενα τεραστιο ποσοστο των αυτοκινητων εχουν αβολα και αθλια τασακια; στο accent 97 μου αναβει το φωτακι στο τασακι αφου εχω προλαβει να χαρμανιασω, να ξεχαρμανιασω και να κανω ταξιδι απο Εβρο Θεσσαλονικη!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    billlllll last edited by

                                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                    εσυ δεν εισαι ατομο........

                                    Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:
                                    * Η χρήση απρεπών, ειρωνικών, προκλητικών, προσβλητικών, δυσφημιστικών ή υβριστικών εκφράσεων καθ΄ οποιουδήποτε είτε δημόσια στο 4T-Forum είτε με προσωπικό μήνυμα.

                                    To μόνο ελλάτωμα του corolla (λέμε τώρα) είναι που για να αλλάξεις λαμπες πρέπει να είσαι και λίγο τχυδακτυλουργός

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jackques last edited by

                                      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                      Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
                                      Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...

                                      Το πουντο μκ2 έχει μοχλό για το χώρο αποσκευών αριστερά του καθίσματος του οδηγού.Λογικά και στο γκράντε θα υπάρχει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        takisb last edited by

                                        Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                        ...
                                        6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
                                        ....

                                        ...και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
                                        Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...

                                        Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...

                                        Για την ακρίβεια...
                                        'ντεν έχει -γρήγορο- κατέβασμα καρντιά μου'

                                        Μήπως για μεγαλύτερη ακρίβεια να πούμε ' γρήγορο κατέβασμα μόνο με ...ένα μεγαλοπρεπές και ζημιογόνο ίσως γκράκ;'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          antaran last edited by

                                          To παλιο Ξαρα, εχει κουμπακι...Ανοιγει και απεξω..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tm last edited by

                                            τακη, συνηθως το 'πνιγεις' και δεν ακουγεται γκρακ
                                            περισσοτερο σε γκμχ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr