-
καμια φορα καθομαι και σκεφτομαι τις μικρες μπαρουφες που κανουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων και αναρωτιεμαι : μα καλα ειναι δυνατον να μην τα εχουν προσεψει και να μην εχουν δωσει καποια βαρυτητα στο συγκεκριμενο τομεα??
και εξηγουμε.
περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......
-
παραδειγμα και μαλιστα σε πολλα αυτοκινητα : ειναι τοσο μεγαλο το κοστος για να ρυθμισουν την θεση οδηγησης λιγο πιο χαμηλα??? ειναι τοσο δυσκολο να μεγαλωσουν το ευρος ρυθμισης της βασης του καθισματος??? γιατι δηλαδη πρεπει μετα να λεμε οτι το ταδε αυτοκινητο εχει στα μειον του την ψηλη θεση οδηγησης??
-
πιο προσφατο παραδειγμα το γκολφ (1,600) : γιατι να εχει αρχικη νεκρικη διαδρομη στα φρενα??? γιατι να εχει τοσο μεγαλη διαμετρο το τιμονι???
-
στα C1 - aygo - 107 γιατι τα φρενα τους να ειναι ανεπαρκη??? τοσο μεγαλο κοστος εξελιξης εχουν??
-
το groupo VAG με την τρελη υστερηση στο πατημα του γκαζιου ???
-
το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη
και αλλα πολλα παραδειγματα τα οποια θα μπορουσαν να μην υπηρχαν...
την αποψη σας....
-
-
καμια φορα καθομαι και σκεφτομαι τις μικρες μπαρουφες που κανουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων και αναρωτιεμαι : μα καλα ειναι δυνατον να μην τα εχουν προσεψει και να μην εχουν δωσει καποια βαρυτητα στο συγκεκριμενο τομεα??
και εξηγουμε.
περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......
-
παραδειγμα και μαλιστα σε πολλα αυτοκινητα : ειναι τοσο μεγαλο το κοστος για να ρυθμισουν την θεση οδηγησης λιγο πιο χαμηλα??? ειναι τοσο δυσκολο να μεγαλωσουν το ευρος ρυθμισης της βασης του καθισματος??? γιατι δηλαδη πρεπει μετα να λεμε οτι το ταδε αυτοκινητο εχει στα μειον του την ψηλη θεση οδηγησης??
-
πιο προσφατο παραδειγμα το γκολφ (1,600) : γιατι να εχει αρχικη νεκρικη διαδρομη στα φρενα??? γιατι να εχει τοσο μεγαλη διαμετρο το τιμονι???
-
στα C1 - aygo - 107 γιατι τα φρενα τους να ειναι ανεπαρκη??? τοσο μεγαλο κοστος εξελιξης εχουν??
-
το groupo VAG με την τρελη υστερηση στο πατημα του γκαζιου ???
-
το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη
και αλλα πολλα παραδειγματα τα οποια θα μπορουσαν να μην υπηρχαν...
την αποψη σας....
-
-
καμια φορα καθομαι και σκεφτομαι τις μικρες μπαρουφες που κανουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων και αναρωτιεμαι : μα καλα ειναι δυνατον να μην τα εχουν προσεψει και να μην εχουν δωσει καποια βαρυτητα στο συγκεκριμενο τομεα??
και εξηγουμε.
περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......
-
παραδειγμα και μαλιστα σε πολλα αυτοκινητα : ειναι τοσο μεγαλο το κοστος για να ρυθμισουν την θεση οδηγησης λιγο πιο χαμηλα??? ειναι τοσο δυσκολο να μεγαλωσουν το ευρος ρυθμισης της βασης του καθισματος??? γιατι δηλαδη πρεπει μετα να λεμε οτι το ταδε αυτοκινητο εχει στα μειον του την ψηλη θεση οδηγησης??
-
πιο προσφατο παραδειγμα το γκολφ (1,600) : γιατι να εχει αρχικη νεκρικη διαδρομη στα φρενα??? γιατι να εχει τοσο μεγαλη διαμετρο το τιμονι???
-
στα C1 - aygo - 107 γιατι τα φρενα τους να ειναι ανεπαρκη??? τοσο μεγαλο κοστος εξελιξης εχουν??
-
το groupo VAG με την τρελη υστερηση στο πατημα του γκαζιου ???
-
το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη
και αλλα πολλα παραδειγματα τα οποια θα μπορουσαν να μην υπηρχαν...
την αποψη σας....
-
-
Εκείνο το στοκ από αριστερους καθρέπτες στο VAG το θυμάστε?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εκείνο το στοκ από αριστερους καθρέπτες στο VAG το θυμάστε?Όχι, η μνήμη μας έχει χώρο μόνο για γρύλλους παραθύρων
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
...
6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
.......και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
...
6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
.......και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...
Για την ακρίβεια...
'ντεν έχει -γρήγορο- κατέβασμα καρντιά μου' -
To Fiesta που δεν εχει χειρολαβες στον ουρανο για τους επιβατες!!!
-
Ειναι για να μην τρεχεις οταν κουβαλας κοσμο...
-
Με βίδωσε πολυ ο Σερμεντές που άπαξ και κλεισεις το διακόπτη της μηχανής δε δουλευει και ο αναπτήρας.
Πάει το καημένο το κινητάκι μου...
-
Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...Το ιδιο στο 307 και σε αλλα με την ταπα της βενζινης.
Του λαχιστον για τη βενζινη ετσι κι αλλιως θα εσβηνες, ενω εγω κατεβαινω παντα, για να ξεμουδιασω και λιγο.
Για το χωρο αποσκευων ομως, αναγκαζεσαι να σβησεις και να κατεβεις για να παρει π.χ. καποιος επιβατης τις αποσκευες του. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...Το ιδιο στο 307 και σε αλλα με την ταπα της βενζινης.
Του λαχιστον για τη βενζινη ετσι κι αλλιως θα εσβηνες, ενω εγω κατεβαινω παντα, για να ξεμουδιασω και λιγο.
Για το χωρο αποσκευων ομως, αναγκαζεσαι να σβησεις και να κατεβεις για να παρει π.χ. καποιος επιβατης τις αποσκευες του.Το ίδιο και στα xsara!!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
περνω για παραδειγμα το κορολλα (και μαλιστα το prefacelift) : ποιος ειναι αυτος που εδωσε την εγκριση για να βγει στην παραγωγη με τετοια θεση οδηγησης??? αναρωτιεμαι αν υπαρχει ατομο που βολευεται εκει πανω??? ειναι παντελως περιεργη η σταση του σωματος.......
Εγώ
7)η Ζ4 να εχει καθισματα χωρις καλη πλευρικη στηριξη
..
την αποψη σας....?? φίλος μου που έχει την 3.0 και λίγες φορές ισιώνει όσες φορές έχουμε πάει βόλτα δε μου έδωσαν τα καθίσματα τέτοια εντύπωση... Βέβαια λόγω της απίστευτης πόρωσης μπορεί και να μη το κατάλαβα
αν όντως είναι όπως τα λες τότε η απάντηση είναι για να πάρεις τα Μ καθίσματα με κάποιο μικρό επιπλέον κόστος
-
εσυ δεν εισαι ατομο........
-
για ποιο λογο ενα τεραστιο ποσοστο των αυτοκινητων εχουν αβολα και αθλια τασακια; στο accent 97 μου αναβει το φωτακι στο τασακι αφου εχω προλαβει να χαρμανιασω, να ξεχαρμανιασω και να κανω ταξιδι απο Εβρο Θεσσαλονικη!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εσυ δεν εισαι ατομο........Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:
* Η χρήση απρεπών, ειρωνικών, προκλητικών, προσβλητικών, δυσφημιστικών ή υβριστικών εκφράσεων καθ΄ οποιουδήποτε είτε δημόσια στο 4T-Forum είτε με προσωπικό μήνυμα.To μόνο ελλάτωμα του corolla (λέμε τώρα) είναι που για να αλλάξεις λαμπες πρέπει να είσαι και λίγο τχυδακτυλουργός
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...Το πουντο μκ2 έχει μοχλό για το χώρο αποσκευών αριστερά του καθίσματος του οδηγού.Λογικά και στο γκράντε θα υπάρχει.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
...
6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
.......και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...
Για την ακρίβεια...
'ντεν έχει -γρήγορο- κατέβασμα καρντιά μου'Μήπως για μεγαλύτερη ακρίβεια να πούμε ' γρήγορο κατέβασμα μόνο με ...ένα μεγαλοπρεπές και ζημιογόνο ίσως γκράκ;'
-
To παλιο Ξαρα, εχει κουμπακι...Ανοιγει και απεξω..
-
τακη, συνηθως το 'πνιγεις' και δεν ακουγεται γκρακ
περισσοτερο σε γκμχ
ελαττωματα αυτοκινητων