-
Τι ακολουθούμε την ένδειξη service ή όταν συμπληρώσουμε τα χλμ?
Εχω 17500 και κάθε φορά που το ανοίγω μου βγάζει ένδειξη ότι πρέπει να κάνω σε 11500. Δηλ σε 29 και όχι 30 όπως γράφει το manual.
Ξέρω μέσες άκρες ότι πρέπει μόλις βγει να το πάω αλλά έτσι χάνουμε τον μπούσουλα με τα χλμ και τα λάδια. Η Citroen κάνει κάθε 10k. -
Τι ακολουθούμε την ένδειξη service ή όταν συμπληρώσουμε τα χλμ?
Εχω 17500 και κάθε φορά που το ανοίγω μου βγάζει ένδειξη ότι πρέπει να κάνω σε 11500. Δηλ σε 29 και όχι 30 όπως γράφει το manual.
Ξέρω μέσες άκρες ότι πρέπει μόλις βγει να το πάω αλλά έτσι χάνουμε τον μπούσουλα με τα χλμ και τα λάδια. Η Citroen κάνει κάθε 10k. -
Τι ακολουθούμε την ένδειξη service ή όταν συμπληρώσουμε τα χλμ?
Εχω 17500 και κάθε φορά που το ανοίγω μου βγάζει ένδειξη ότι πρέπει να κάνω σε 11500. Δηλ σε 29 και όχι 30 όπως γράφει το manual.
Ξέρω μέσες άκρες ότι πρέπει μόλις βγει να το πάω αλλά έτσι χάνουμε τον μπούσουλα με τα χλμ και τα λάδια. Η Citroen κάνει κάθε 10k. -
Έχω την εντύπωση ότι στο βάζουν σαν πρόγραμμα λίγο πιο πριν ώστε να πας στην ώρα σου..........πιάσανε τους ρυθμούς των Ελλήνων!
Λογικό είναι σε βάζει στο τριπάκι αν το σκεφτείς λίγο νωρίτερα, δεν είναι λίγοι αυτοί που μετράνε τα χλμ στο τέλος να δούνε πόσα παραπάνω αθ κάνουν πριν το service, την ίδια λογική έχουν και οι υπολογιστές ταξιδίου, με την αυτονομία καυσίμου, πάντα έχεις απο 5 έως 10 ίσως και 15 χλμ, από τη στιγμή που θα δείξει 0.
-
Την ένδειξη.
-
Η seat εδω ρυθμιζει την ενδειξη στα 7.500,αλλα επειδη βαζω συνθετικα λάδια και οχι απο τον ελαιωνα του παππου μου, την αγνοω και την σβηνω.
-
Έχω την εντύπωση ότι η ένδειξη αυτοπροσαρμόζεται και χρονολογικά. Δηλαδή, αν έχεις κάνει 15.000 χλμ. και το επόμενο σέρβις είναι στα 30.000, αν αφήσεις το αυτοκίνητο σε ακινησία κάνα μήνα, την επόμενη φορά που θα βάλεις το κλειδί στη μίζα, δε θα σου δείξει 15.000 για το σέρβις, αλλά 10.000. Αυτό προλαμβάνει και τη φθορά μερών που πρέπει να αλλάζονται ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, αν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα, π.χ. ιμάντες. Επομένως, συμβουλευόμαστε την ένδειξη.
-
Όποιο-έρθει-πρώτο.
-
Την ένδειξη.
Edit:Υπάρχουν 2 ειδών ενεδείξεις. Απλή υπενθύμιση όπως έχει το 106 μου και η ένδειξη είναι πάντα σταθερή (10 20 ή 30 χιλ ανάλογα τι του έχεις βάλει) και τα πιο σύγχρονα συστήματα που λαμβάνου υπόψιν τους διάφορες παραμέτρους και υπολογίζουν μόνα τους πότε θα δείξουν ένδειξη σέρβις.
Στην 1η περίπτωση δεν έχει καμια ουσία η ερώτηση του Σάββα.
Στην 2η ακολουθείς την ένδειξη. -
Ναι, αλλά οι εταιρείες λένε να ακολουθείς ό,τι έρθει πρώτο. Αν παρακούσεις την οδηγία θα αρνηθούν να βάλουν στην εγγύηση τυχόν βλάβες.
Εμένα πάντως, που έχω το δεύτερο σύστημα, γράφει το βιβλιαράκι '30.000 χλμ ή 2 χρόνια ή ένδειξη, όποιο συμβεί πρώτο'. -
το 2ο έχω ...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ναι, αλλά οι εταιρείες λένε να ακολουθείς ό,τι έρθει πρώτο. Αν παρακούσεις την οδηγία θα αρνηθούν να βάλουν στην εγγύηση τυχόν βλάβες.
Εμένα πάντως, που έχω το δεύτερο σύστημα, γράφει το βιβλιαράκι '30.000 χλμ ή 2 χρόνια ή ένδειξη, όποιο συμβεί πρώτο'.Η Όπελ λέει έτσι.
Η Mercedes λέει να ακολουθείται η ένδειξη σέρβις και τίποτε άλλο, μάλιστα αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα αρχίζει και μετράει μέρες.(Αν κάποιος αντιπρόσωπος λέει κάτι άλλο λέει &&&ες). -
Από τις BMW που γνωρίζω, ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι στο όχημα επηρεάζει την ένδειξη του σέρβις.
Εάν κινείσαι κυρίως εθνική, με σχετικά χαμηλές/ μεσαίες στροφές, τείνει στο (ανά) 30000. Εάν πάλι αρχίσεις τις αναβάσεις, τα ανεβοκατεβάσματα και το στραμπούληγμα του αυτοκινήτου εν συνόλω, τότε το μεσοδιάστημα (σε χιλιόμετρα) μειώνεται σταδιακά.
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Από τις BMW που γνωρίζω, ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι στο όχημα επηρεάζει την ένδειξη του σέρβις.Εάν κινείσαι κυρίως εθνική, με σχετικά χαμηλές/ μεσαίες στροφές, τείνει στο (ανά) 30000. Εάν πάλι αρχίσεις τις αναβάσεις, τα ανεβοκατεβάσματα και το στραμπούληγμα του αυτοκινήτου εν συνόλω, τότε το μεσοδιάστημα (σε χιλιόμετρα) μειώνεται σταδιακά.
-
-
Σωστος ο παιχτης
Με μια φωτο φιλε μου εστειλες στον παγκο την ελληνικη ξερολια του καφενειου αλλα (δυστυχως) και του ιντερνετ. -
ποια ξερολιά?
για αυτό ρωτάω...?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ποια ξερολιά?για αυτό ρωτάω...?
οχι παληκαρι μου,δεν το λεω για σενα,ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ.
Εδω μαθαινουμε εμεις που ειμαστε 20 χρονια με το αυτοκινητο.....
Δες στο περι λιπαντικων και θα καταλαβεις τι λεω -
Πως καταλαβαίνει το αυτοκίνητο σε τι κατάσταση είναι το λάδι; Αν το έκανα εγώ θα μάζευα τις διάφορες καταστάσεις λειτουργίας (στροφές, ώρα, θερμοκρασία) και θα υπολόγιζα τη κατάσταση του λαδιού. Σε ένα καινούριο 530 φίλου όταν συμπλήρωσε λάδι τα χιλιόμετρα για το σέρβις ανέβηκαν. Αυτό έγινε γιατί το αυτοκίνητο είδε τη στάθμη που ανέβηκε ξαφνικά και συμπέρανε ότι προστέθηκε λάδι (και αναζωογονήθηκε το παλιό) ή έχει κάποιο αισθητήρα που κοιτάει πόσο σκούρο είναι το λάδι;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πως καταλαβαίνει το αυτοκίνητο σε τι κατάσταση είναι το λάδι; Αν το έκανα εγώ θα μάζευα τις διάφορες καταστάσεις λειτουργίας (στροφές, ώρα, θερμοκρασία) και θα υπολόγιζα τη κατάσταση του λαδιού.Έτσι το κάνει
Σε ένα καινούριο 530 φίλου όταν συμπλήρωσε λάδι τα χιλιόμετρα για το σέρβις ανέβηκαν. Αυτό έγινε γιατί το αυτοκίνητο είδε τη στάθμη που ανέβηκε ξαφνικά και συμπέρανε ότι προστέθηκε λάδι (και αναζωογονήθηκε το παλιό) ή έχει κάποιο αισθητήρα που κοιτάει πόσο σκούρο είναι το λάδι;
Υποτίθεται ότι υπάρχουν αισθητήρες που ελέγχουν την κατάσταση του λαδιού αλλά η απότομη αύξηση της στάθμης έκανε την διαφορα.
Service - Eνδειξη ή χλμ?