-
Eρχεται το 15ο κατασκευαστών για την Φεράρι και ανοίγο ενα τοπικ για τους Φεραρικους και οχι μόνο...
Ελπίζω σε καλές συζητήσεις και μαχες, ολο τον χειμώνα ....Ενα τόπικ κόντρα στο Renault- Vive le sport ....
Aς αρχίσουν οι μάχες .... -
Eρχεται το 15ο κατασκευαστών για την Φεράρι και ανοίγο ενα τοπικ για τους Φεραρικους και οχι μόνο...
Ελπίζω σε καλές συζητήσεις και μαχες, ολο τον χειμώνα ....Ενα τόπικ κόντρα στο Renault- Vive le sport ....
Aς αρχίσουν οι μάχες .... -
Eρχεται το 15ο κατασκευαστών για την Φεράρι και ανοίγο ενα τοπικ για τους Φεραρικους και οχι μόνο...
Ελπίζω σε καλές συζητήσεις και μαχες, ολο τον χειμώνα ....Ενα τόπικ κόντρα στο Renault- Vive le sport ....
Aς αρχίσουν οι μάχες .... -
LES .....Τι ειναι αυτο ?
-
Ferrari F1-λες;;;
-
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
LES .....Τι ειναι αυτο ?LES...να το παρει η Ferrari το κατασκευαστων...?
-
μπορει να ειναι .... Ferrari uber alLES ?
Η' Ferrari ρεεεεεεεεεεε ...δεν πα να LES !!!
-
Ferrari Files, ρε άσχετοι ....
Και υπάρχουν πολλά Χ-Files στη Φεράρι .... -
Let's Exterminate Schumacher
-
Στα χρόνια που παρακολουθώ Φ1 (και είναι πολλά) η Φερράρι πάντα ενδιαφερόταν περισσότερο για το καλύτερο μονοθέσιο και όχι για το πρωτάθλημα οδηγών.
Με τον MS για πρώτη φορά η Φερράρι πέρασε μία τόσο μεγάλη περίοδο κυριαρχίας (2000-2004 και 1999-2004). Τόσο που για τους νέους δημιουργήθηκε η εσφαλμένη εντύπωση ότι η Φερράρι προωθεί τον ΜΣ.
Σήμερα που ο ΜΣ είναι στη δύση της καριέρας του (και που κακά τα ψέματα αν το 2005 δεν είχαμε την ανατροπή με τον FA λόγω ελαστικών κανείς ακόμα δεν θα την είχε υποψιαστεί) η Φερράρι περνά στην μετά-ΜΣ εποχή. Ο ΦΑ δεν ταιριάζει στο παγκόσμιο στυλ της Φερράρι ή απλά τον είχε καπαρώσει η McLaren. Προσοχή ως παγκόσμιο στυλ ΙΜΗΟ θεωρείται συνύπαρξη διαφορετικών νοοτροπιών στις βασικές θέσεις (π.χ. Γάλλος Αγωνιστικός Διευθυντής, Βρετανός Τεχνικός Διευθυντής, Ιταλός υπεύθυνος για τον κινητήρα, Βρετανός αεροδυναμιστής και Γερμανός πιλότος σε μονοθέσιο με Ιαπωνικά λάστιχα και κύριο σπόνσορα Αμερικανική εταιρεία τσιγάρων). Όπως και να έχει το πράγμα η Φερράρι δεν θα έλεγε όχι στο πρωτάθλημα οδηγών για να έχει το 0-2 του χρόνου αλλά δεν θα βάλει και τη γάτα της να κλάψει αν αυτό δεν συμβεί και έχει πάρει το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
-
Σε πολλά απο αυτά που λες συμφωνω.
Η εικόνα της Φεράρι κυρίως απο τα Βρετανικα ΜΜΕ, ήταν η εικόνα μιας ομάδας που το μόνο που την νοιάζει είναι να κερδίζει ο ΜΣ, ενω ο δευτερος (Ιρβάιν, Μπαρικέλο, Μάσσα), θα είναι αυτός που θα κλείνει τους αντιπάλους ....Ομως θυμηθείτε την εποχή του ΕΝΖΟ....( ), πόσες φορές δεν έδιωξε οδηγο ή τέλος πάντων δεν ήταν υπέρ της μονοκρατορίας ενος οδηγου ....
FERRARI ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !!!!
-
Έπρεπε να το γράψεις F1LES για να είναι πιο κατανοητό ρε συ.
Άσχετο: Ένα λινκ για τον Σούμι από το ITV.MICHAEL'S TOUGHEST CHOICE
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type ... O_ID=37210
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Η εικόνα της Φεράρι κυρίως απο τα Βρετανικα ΜΜΕ, ήταν η εικόνα μιας ομάδας που το μόνο που την νοιάζει είναι να κερδίζει ο ΜΣ, ενω ο δευτερος (Ιρβάιν, Μπαρικέλο, Μάσσα), θα είναι αυτός που θα κλείνει τους αντιπάλους ....Αντιστοιχα η εικονα που εχουν πολλοι Σουμαχερικοι για τα ΜΜΕ ειναι οτι συνομωτουν εναντιον του Σουμαχερ...
-
Δεν είπα το αντίθετο ...
Πάντως τα Βρετανικά ΜΜΕ, που έχουν να δουν πρωτάθλημα απο το 96, εχουν σκυλιάσει και κατα καιρους εχουν κάνει πρωταθλητές τον Κούλθαρντ, τον Μπάτον και ποιος ξέρει για τον Χάμιλτον .....
Και κατι άλλο... Ποιος θα ξεχάσει την ΑΓΙΑ ΜακΛαρεν με τις team orders, μεσα στο 90 (Jerez 97, Melbourne 98 κλπ....)
Η Φεράρι τους εφταιγε..... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στα χρόνια που παρακολουθώ Φ1 (και είναι πολλά) η Φερράρι πάντα ενδιαφερόταν περισσότερο για το καλύτερο μονοθέσιο και όχι για το πρωτάθλημα οδηγών.Με τον MS για πρώτη φορά η Φερράρι πέρασε μία τόσο μεγάλη περίοδο κυριαρχίας (2000-2004 και 1999-2004). Τόσο που για τους νέους δημιουργήθηκε η εσφαλμένη εντύπωση ότι η Φερράρι προωθεί τον ΜΣ.
Σήμερα που ο ΜΣ είναι στη δύση της καριέρας του (και που κακά τα ψέματα αν το 2005 δεν είχαμε την ανατροπή με τον FA λόγω ελαστικών κανείς ακόμα δεν θα την είχε υποψιαστεί) η Φερράρι περνά στην μετά-ΜΣ εποχή. Ο ΦΑ δεν ταιριάζει στο παγκόσμιο στυλ της Φερράρι ή απλά τον είχε καπαρώσει η McLaren. Προσοχή ως παγκόσμιο στυλ ΙΜΗΟ θεωρείται συνύπαρξη διαφορετικών νοοτροπιών στις βασικές θέσεις (π.χ. Γάλλος Αγωνιστικός Διευθυντής, Βρετανός Τεχνικός Διευθυντής, Ιταλός υπεύθυνος για τον κινητήρα, Βρετανός αεροδυναμιστής και Γερμανός πιλότος σε μονοθέσιο με Ιαπωνικά λάστιχα και κύριο σπόνσορα Αμερικανική εταιρεία τσιγάρων). Όπως και να έχει το πράγμα η Φερράρι δεν θα έλεγε όχι στο πρωτάθλημα οδηγών για να έχει το 0-2 του χρόνου αλλά δεν θα βάλει και τη γάτα της να κλάψει αν αυτό δεν συμβεί και έχει πάρει το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Συμφωνώ αλλά εν μέρει... Για μένα η Ferrari μπορεί να χωριστεί σε 2 περιόδους: πρo Enzo και μετά Enzo. O χαρακτήρας της έχει αλλάξει δραστικά από το '88 και έπειτα. Πχ ο γέρος ήθελε πάντα Ιταλούς στην ομαδα (οδηγούς και μηχανικούς), εν αντιθέσει με το παγκόσμιο στυλ που λες, που επικρατησε στη συνέχεια....
Επίσης όπως ειπε και ο antsakalis, oι 2 ισοδύναμοι πιλότοι της εποχής Enzo, έγιναν 1 πρωταγωνιστής και ένας 'κομπάρσος' μετέπειτα. Να θυμίσω ότι ακόμη και όταν συνυπήρξαν στην ομάδα Prost, Mansell, o Γάλλος είχε το πάνω χέρι στην ομάδα και γι'αυτό αποχώρησε ο Nigel.
-
FAVOURITE SCHUMI MOMENT
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type ... O_ID=37314
Απόψεις θεατών για τις αγαπημένες τους εμφανίσεις του Σούμι..
Οι δικιές σας; Προσωπικά αυτό που αισθάνθηκα για την εμφάνιση στη Βαρκελώνη το 96 δύσκολα περιγράφεται. Και προχθές συγκινήθηκα πάντως.
Ferrari F1-LES