-
Ένας φίλος έκλεισε πρόσφατα το Μίκρα 1.4 με το σπορ πακέτο εξοπλισμού, δηλαδή σαν του 160 SR. Το συγκεκριμένο φοράει 16άρες ζάντες, 6'', με λάστιχα 185/50/16, όταν η απλή έκδοση φοράει 15άρες, 5.5'', με λάστιχα 175/60/15. Εδώ υπάρχει ένα περίεργο όμως... Στο προσπέκτους της Νισσάν αναφέρεται ότι η έκδοση με τις 16άρες έχει 10.1 m κύκλο στροφής, ενώ αυτή με τις 15άρες έχει 9.2 m...
Πώς το εξηγείτε αυτό? Καταλαβαίνω ότι μια μικρή διαφορά στο offset του τροχού ή στη συνολική του διάμετρο μπορεί να αλλάξει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου, αλλά τόσο μεγάλη διαφορά πώς γίνεται?
-
Ένας φίλος έκλεισε πρόσφατα το Μίκρα 1.4 με το σπορ πακέτο εξοπλισμού, δηλαδή σαν του 160 SR. Το συγκεκριμένο φοράει 16άρες ζάντες, 6'', με λάστιχα 185/50/16, όταν η απλή έκδοση φοράει 15άρες, 5.5'', με λάστιχα 175/60/15. Εδώ υπάρχει ένα περίεργο όμως... Στο προσπέκτους της Νισσάν αναφέρεται ότι η έκδοση με τις 16άρες έχει 10.1 m κύκλο στροφής, ενώ αυτή με τις 15άρες έχει 9.2 m...
Πώς το εξηγείτε αυτό? Καταλαβαίνω ότι μια μικρή διαφορά στο offset του τροχού ή στη συνολική του διάμετρο μπορεί να αλλάξει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου, αλλά τόσο μεγάλη διαφορά πώς γίνεται?
-
Ένας φίλος έκλεισε πρόσφατα το Μίκρα 1.4 με το σπορ πακέτο εξοπλισμού, δηλαδή σαν του 160 SR. Το συγκεκριμένο φοράει 16άρες ζάντες, 6'', με λάστιχα 185/50/16, όταν η απλή έκδοση φοράει 15άρες, 5.5'', με λάστιχα 175/60/15. Εδώ υπάρχει ένα περίεργο όμως... Στο προσπέκτους της Νισσάν αναφέρεται ότι η έκδοση με τις 16άρες έχει 10.1 m κύκλο στροφής, ενώ αυτή με τις 15άρες έχει 9.2 m...
Πώς το εξηγείτε αυτό? Καταλαβαίνω ότι μια μικρή διαφορά στο offset του τροχού ή στη συνολική του διάμετρο μπορεί να αλλάξει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου, αλλά τόσο μεγάλη διαφορά πώς γίνεται?
-
Ίσως αλλάζει το 'κόψιμο' των τροχών για να μη βρίσκουν οι ρόδες στο θόλο;
-
Εννοείς να 'κονταίνει' η κρεμαγέρα? Λίγο δύσκολο μου φαίνεται να βγάζουν 2 διαφορετικές κρεμαγέρες για 2 εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου...
edit: Θα το ψάξω πάντως...
-
Δεν χρειάζεται άλλη κρεμαγιέρα, υπάρχουν τέρματα (κάτω από το αυτοκίνητο και χρειάζονται γρασάρισμα κάθε χρόνο) που μπορεί να είναι διαφορετικά στα δύο αυτοκίνητα ή διαφορετικά δεξιά-αριστερά.
-
Σωστός ο leonp! Δεν είναι κόντυμα κρεμαγιέρας, δεν αλλάζει ο πολλαπλασιασμός...
-
Α, κατάλαβα... Αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιος λόγος...Η συνολική διάμετρος των τροχών είναι ακριβώς ίδια (διαφορά 0,4 mm για να είμαι πιο ακριβής), το λάστιχο φαρδαίνει μόλις κατά ένα εκατοστό και επιπλέον ο χώρος μεταξύ τροχού-θόλου, ακόμα και με τη σπορ ανάρτηση, είναι υπέρ-αρκετός... Πώς θα μπορούσε να ακουμπήσει ο τροχός στον θόλο?
-
Μπορεί να έχει διαφορετικά τέρματα για να μην ακουμπάει ο φαρδύτερος τροχός ή να υπάρχει πακέτο 16άρες με άλλη (γρήγορη) κρεμαγιέρα. Αφού λες ότι υπάρχει χώρος τότε μάλλον θα παίζει γρήγορη κρεμαγιέρα.
-
Τυπογραφικό λάθος ίσως?
-
Για δες πόσες στροφές από τέρμα σε τέρμα δίνουν για το τιμόνι στις δυο εκδόσεις. Μπορεί να είναι μια εξήγηση.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Για δες πόσες στροφές από τέρμα σε τέρμα δίνουν για το τιμόνι στις δυο εκδόσεις. Μπορεί να είναι μια εξήγηση.Δεν γράφει το προσπέκτους... Θα πρέπει να ψάξω σε δοκιμές σε περιοδικά... Αν το γράφουν δηλαδή...
Διαστάσεις ελαστικών και κύκλος στροφής