Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαστάσεις ελαστικών και κύκλος στροφής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διαστάσεις ελαστικών και κύκλος στροφής
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    96
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Ένας φίλος έκλεισε πρόσφατα το Μίκρα 1.4 με το σπορ πακέτο εξοπλισμού, δηλαδή σαν του 160 SR. Το συγκεκριμένο φοράει 16άρες ζάντες, 6'', με λάστιχα 185/50/16, όταν η απλή έκδοση φοράει 15άρες, 5.5'', με λάστιχα 175/60/15. Εδώ υπάρχει ένα περίεργο όμως... Στο προσπέκτους της Νισσάν αναφέρεται ότι η έκδοση με τις 16άρες έχει 10.1 m κύκλο στροφής, ενώ αυτή με τις 15άρες έχει 9.2 m...

      Πώς το εξηγείτε αυτό? Καταλαβαίνω ότι μια μικρή διαφορά στο offset του τροχού ή στη συνολική του διάμετρο μπορεί να αλλάξει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου, αλλά τόσο μεγάλη διαφορά πώς γίνεται?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        taurus last edited by

        Ένας φίλος έκλεισε πρόσφατα το Μίκρα 1.4 με το σπορ πακέτο εξοπλισμού, δηλαδή σαν του 160 SR. Το συγκεκριμένο φοράει 16άρες ζάντες, 6'', με λάστιχα 185/50/16, όταν η απλή έκδοση φοράει 15άρες, 5.5'', με λάστιχα 175/60/15. Εδώ υπάρχει ένα περίεργο όμως... Στο προσπέκτους της Νισσάν αναφέρεται ότι η έκδοση με τις 16άρες έχει 10.1 m κύκλο στροφής, ενώ αυτή με τις 15άρες έχει 9.2 m...

        Πώς το εξηγείτε αυτό? Καταλαβαίνω ότι μια μικρή διαφορά στο offset του τροχού ή στη συνολική του διάμετρο μπορεί να αλλάξει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου, αλλά τόσο μεγάλη διαφορά πώς γίνεται?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ένας φίλος έκλεισε πρόσφατα το Μίκρα 1.4 με το σπορ πακέτο εξοπλισμού, δηλαδή σαν του 160 SR. Το συγκεκριμένο φοράει 16άρες ζάντες, 6'', με λάστιχα 185/50/16, όταν η απλή έκδοση φοράει 15άρες, 5.5'', με λάστιχα 175/60/15. Εδώ υπάρχει ένα περίεργο όμως... Στο προσπέκτους της Νισσάν αναφέρεται ότι η έκδοση με τις 16άρες έχει 10.1 m κύκλο στροφής, ενώ αυτή με τις 15άρες έχει 9.2 m...

          Πώς το εξηγείτε αυτό? Καταλαβαίνω ότι μια μικρή διαφορά στο offset του τροχού ή στη συνολική του διάμετρο μπορεί να αλλάξει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου, αλλά τόσο μεγάλη διαφορά πώς γίνεται?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            manosk last edited by

            Ίσως αλλάζει το 'κόψιμο' των τροχών για να μη βρίσκουν οι ρόδες στο θόλο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Εννοείς να 'κονταίνει' η κρεμαγέρα? Λίγο δύσκολο μου φαίνεται να βγάζουν 2 διαφορετικές κρεμαγέρες για 2 εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου...

              edit: Θα το ψάξω πάντως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Δεν χρειάζεται άλλη κρεμαγιέρα, υπάρχουν τέρματα (κάτω από το αυτοκίνητο και χρειάζονται γρασάρισμα κάθε χρόνο) που μπορεί να είναι διαφορετικά στα δύο αυτοκίνητα ή διαφορετικά δεξιά-αριστερά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Σωστός ο leonp! Δεν είναι κόντυμα κρεμαγιέρας, δεν αλλάζει ο πολλαπλασιασμός...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Α, κατάλαβα... Αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιος λόγος...Η συνολική διάμετρος των τροχών είναι ακριβώς ίδια (διαφορά 0,4 mm για να είμαι πιο ακριβής), το λάστιχο φαρδαίνει μόλις κατά ένα εκατοστό και επιπλέον ο χώρος μεταξύ τροχού-θόλου, ακόμα και με τη σπορ ανάρτηση, είναι υπέρ-αρκετός... Πώς θα μπορούσε να ακουμπήσει ο τροχός στον θόλο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Μπορεί να έχει διαφορετικά τέρματα για να μην ακουμπάει ο φαρδύτερος τροχός ή να υπάρχει πακέτο 16άρες με άλλη (γρήγορη) κρεμαγιέρα. Αφού λες ότι υπάρχει χώρος τότε μάλλον θα παίζει γρήγορη κρεμαγιέρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        obelix last edited by

                        Τυπογραφικό λάθος ίσως?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Για δες πόσες στροφές από τέρμα σε τέρμα δίνουν για το τιμόνι στις δυο εκδόσεις. Μπορεί να είναι μια εξήγηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                            Για δες πόσες στροφές από τέρμα σε τέρμα δίνουν για το τιμόνι στις δυο εκδόσεις. Μπορεί να είναι μια εξήγηση.

                            Δεν γράφει το προσπέκτους... Θα πρέπει να ψάξω σε δοκιμές σε περιοδικά... Αν το γράφουν δηλαδή...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr