-
ΓΙα πάμε σε χαζή ερώτηση
Θα μπορούσε κάποιος να είναι κάτοχος ενός
παλιού toyota MR2 Με ελληνικές πινακιδες και όλα φυσικα...και να αγοράσει ένα από τα κλασσικά αγγλικά κιτ car
και να το μετατρέψει σε look παλιού cobra?Η ερώτηση είναι όταν τις προάλλες είδα ένα cobra
με ελληνικές πινακίδες ασημί και αμέσως ερωτήθηκα
εάν είναι kit car ....ξέρω για πολλούς από εμάς το θεωρούμε καγκουριά
αλλά θα μπορούσε να γίνει ένα τέτοιο κιτ car εν ελλαδιστάν? -
ΓΙα πάμε σε χαζή ερώτηση
Θα μπορούσε κάποιος να είναι κάτοχος ενός
παλιού toyota MR2 Με ελληνικές πινακιδες και όλα φυσικα...και να αγοράσει ένα από τα κλασσικά αγγλικά κιτ car
και να το μετατρέψει σε look παλιού cobra?Η ερώτηση είναι όταν τις προάλλες είδα ένα cobra
με ελληνικές πινακίδες ασημί και αμέσως ερωτήθηκα
εάν είναι kit car ....ξέρω για πολλούς από εμάς το θεωρούμε καγκουριά
αλλά θα μπορούσε να γίνει ένα τέτοιο κιτ car εν ελλαδιστάν? -
ΓΙα πάμε σε χαζή ερώτηση
Θα μπορούσε κάποιος να είναι κάτοχος ενός
παλιού toyota MR2 Με ελληνικές πινακιδες και όλα φυσικα...και να αγοράσει ένα από τα κλασσικά αγγλικά κιτ car
και να το μετατρέψει σε look παλιού cobra?Η ερώτηση είναι όταν τις προάλλες είδα ένα cobra
με ελληνικές πινακίδες ασημί και αμέσως ερωτήθηκα
εάν είναι kit car ....ξέρω για πολλούς από εμάς το θεωρούμε καγκουριά
αλλά θα μπορούσε να γίνει ένα τέτοιο κιτ car εν ελλαδιστάν? -
Δεν ξέρω αλλά το γαμάτο που είχα δει ήταν η μετατροπή του 406 coupe σε Modena! Πολύ ψαρωτικό μέχρι να δεις το εσωτερικό και να προσέξεις ότι κάτι δεν πάει καλά με τις αναλογίες. Δε θα το έκανα ποτέ γιατί θεωρώ παράλογο το κόστος και κάπως κομπλεξικό (sorry κιόλας) να θες να πείσεις με το ζόρι ότι οδηγείς Ferrari.
-
Αν δεν κάνω λάθος, σε όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ευδιάκριτο το τι μάρκα και μοντέλο είναι.
Με τα body kit και τις καγκουριές, αλλοιώνονται τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι δυσδιάκριτος ο τύπος του μοντέλου και της μάρκας, πράγμα που είναι παράνομο.
Κάπου είχα διαβάσει για αυτό αλλά δεν θυμάμαι που καθώς και την ακριβή διατύπωση...
-
Πάντως πριν χρόνια είχα δει στο Ελληνικό μια ρεπλικα παλιάς Φερράρι, προφανώς κιτ-καρ... Δεν ξέρω αν είχε κατασκευαστεί εδώ ή την είχαν φέρει έτοιμη, πάντως υπάρχουν τέτοια οχήματα στην Ελλάδα.
-
Το θέμα είναι κατά πόσο μπορεί να βγάλει άδεια κυκλοφορίας ένα τέτοιο αμάξι... Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να γίνει μηχανολογική μελέτη που να αναλύει βάρος, βάρος ανά άξονα και δεν ξέρω τι άλλο...
-
To παλιο MR2 γινεται ευκολα F355. Υπαρχουν πολλα παραδειγματα κ ευκολες λυσεις (bolt-on bodykits) στην Αγγλια. Αν τα παραγγειλεις κ εχεις το μερακι ή εχεις καποιον που μπορει να στο φτια3ει, γιατι να μη γινεται?
http://www.topkits.co.uk/curleys-mr2-f355.html
http://www.extreme-sportscars.com/To 8εμα που προκυπτει ομως ειναι η8ικης φυσης. K σ'αυτο το το forum 8α βρεις ολες τις απαντησεις γιατι να μην το κανεις:
http://pistonheads.com/gassing/topic.as ... =0&t=50267 -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
To 8εμα που προκυπτει ομως ειναι η8ικης φυσης. K σ'αυτο το το forum 8α βρεις ολες τις απαντησεις γιατι να μην το κανεις:
http://pistonheads.com/gassing/topic.as ... =0&t=50267Σιγα μην το κάνω!
Το θέμα είναι εάν είναι νόμιμα αυτά που βλέπουμε!
Και πως είναι δυνατον αυτά να κυκλοφορούν και όχι
π.χ. τα westfield -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος, σε όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ευδιάκριτο το τι μάρκα και μοντέλο είναι.Με τα body kit και τις καγκουριές, αλλοιώνονται τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι δυσδιάκριτος ο τύπος του μοντέλου και της μάρκας, πράγμα που είναι παράνομο.
Κάπου είχα διαβάσει για αυτό αλλά δεν θυμάμαι που καθώς και την ακριβή διατύπωση...
Γι' αυτό και τα πιο φριχτά καγκουρεμένα του Αυστραλοτόπικ γράφουν συνήθως με τεράστια γράμματα στο πλάι ή πίσω το όνομα μοντέλου-κατασκευαστή;
-
edit
άκυρον!
Kit Car και ελλάδα (χαρ χαρ χαρ)