-
Περίεργες και μονόπλευρες απόψεις...
Ο σεβασμός στο αυτοκίνητο δεν υπάρχει στο μυαλό κανενός 18χρονου, σαν να ακούω...
...ε, λοιπόν ούτε με τα 50 ούτε με τα 250 σώζεσαι, αν το λάβουμε αυτό ως κανόνα. Εγώ τον εαυτό μου τον θεωρώ το ίδιο επικίνδυνο είτε καβαλάω τα 60 είτε τα 98 είτε τα 180, και είμαι μόλις 21...
...και σημαντική λεπτομέρεια ότι ΟΛΑ τα ατυχήματα των συνομηλίκων μου, πλην του περιστατικού με το 206, ήταν από μ@@@@@ς μεγατόνων (χειρόφρενα, ποτάκια , ανεπαρκή φρεναρίσματα, κλπ.), και φυσικά δεν ήταν από οριακή οδήγηση και υπο/υπερστροφές...Ακόμα και ο φίλος μου με το 206 είμαι σίγουρος ότι και ποδήλατο να οδηγούσε, κάποια στιγμή θα το έριχνε πάνω σε βράχια, με τέτοια μανία που πήγαινε στη συγκεκριμένη διαδρομή. Το αν η τράκα θα ήταν χειρότερη με 60 ή 120 ή 380 άλογα, είναι θεωρία παιγνίων για μένα.
Δεν είναι όλοι οι 18χρονοι δολοφόνοι, αλλά φυσικά δεν έχουν ΟΛΟΙ την ωριμότητα για πολλά-πολλά άλογα. Εκεί που θέλω να καταλήξω, κύριε Πρόεδρε, είναι ότι και η λογική 'όσο το δυνατόν λιγότερα άλογα' κάνει και αυτή παρεμβολές στο σύστημα. Εκτός, πάλι, και αν ο εν λόγω νεαρός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα, οπότε μετά το Golf με τα 60, θα έπρεπε να πάρει ιαπωνική πισωκούνα με 50 άλογα, μετά ένα γρήγορο προσθιοκίνητο 1.400αρι, μετά ένα 106 Ραλί κ.ο.κ.
Επίσης, για τους λίγο μεγαλύτερους της παρέας, pskarm, kouk, κλπ. που σκέφτονται τι έκαναν αυτοί στα 18, να υπενθυμίσω ότι ίσως τα πράγματα διαφέρουν πλέον...το αυτοκίνητο έχει αλλάξει λίγο θέση στην κοινωνία σε σχέση με τα χρόνια των παππούδων, των γονιών μας και θα αλλάξει πάλι σε σχέση με τα παιδιά μας...το βλέπετε και εσείς νομίζω.
Φυσικά αυτά είναι άποψή μου, αλλά σας λέω πώς τη βλέπει τη δουλειά ένας νεαρός-άπειρος οδηγός που έχει την τύχη να οδηγάει μερικά αυτοκίνητα πολλών επιπέδων.
-
panoslevidi που εισαι? πες μας τη γνωμη σου πανω σε αυτα που διαβαζεις.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
panoslevidi που εισαι? πες μας τη γνωμη σου πανω σε αυτα που διαβαζεις.Με αυτά που διάβασε, μάλλον αποφάσισε να αγοράσει... βέσπα
-
Αφού με πάνω από 50 άλογα, θα φάει τόση υποστροφή που θα διαλύσει τοιχάκι πάχους ενός μέτρου!
Με πίσω κίνηση, δεν το συζητάμε...κωλιά στην Ε.Ο. και θα στέκεται ανάποδα, την ώρα που θα κινδυνεύει να τον εμβολίσουν!
-
Οπότε...,
*εμπρός καλά μου πόδια που έλεγε και ο Σαϊνης,επίκαιρος όσο ποτέ.
Δεν βλέπω άλλη λύση.Μπορεί να ματώσει,να του βγουν κάλοι,το όνομα,η γλώσσα και η ψυχή,αλλά θα είναι ασφαλής.*λέμε τώρα.Γιατί αν βρεθεί στο διάβα του κανένας 18χρονος κουλός με 106 rallye,τότε...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...και σημαντική λεπτομέρεια ότι ΟΛΑ τα ατυχήματα των συνομηλίκων μου, πλην του περιστατικού με το 206, ήταν από μ@@@@@ς μεγατόνων (χειρόφρενα, ποτάκια , ανεπαρκή φρεναρίσματα, κλπ.), και φυσικά δεν ήταν από οριακή οδήγηση και υπο/υπερστροφές...Ακόμα και ο φίλος μου με το 206 είμαι σίγουρος ότι και ποδήλατο να οδηγούσε, κάποια στιγμή θα το έριχνε πάνω σε βράχια, με τέτοια μανία που πήγαινε στη συγκεκριμένη διαδρομή. Το αν η τράκα θα ήταν χειρότερη με 60 ή 120 ή 380 άλογα, είναι θεωρία παιγνίων για μένα.
Αυτά είναι ατυχήματα ανωριμότητας.Κ όντως ότι αυτοκίνητο κ να πάρεις αν είσαι ανώριμος θα τα πάθεις.
Διαφωνείς στο ότι σε περίπτωση που κάποιος είναι ώριμος,αλλά θέλει να μάθει να οδηγεί γρήγορα,έχει περισσότερες πιθανότητες να τρακάρει με ένα απότομο αυτοκίνητο,απ'ότι με ένα πιο φιλικό?Ένα απλό παράδειγμα.
Νέος οδηγός προσπαθεί να μάθει το αυτοκίνητο του αλλά δεν έχει λεφτά για πίστες.
Διαλέγει μια έρημη διαδρομή,τη μαθαίνει απ'έξω,και προσπαθεί να οδηγεί μέχρι εκεί που νιώθει ασφάλεια,αυξάνοντας σταδιακά το ρυθμό του.
Όσο σταδιακά θα μαθαίνει πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο του,και τι πρέπει να κάνει για να το ελέγχει,καλύτερο δν είναι ν οδηγεί ένα πιο εύκολο αυτοκίνητο?
Στο λάθος που είναι σίγουρο πως θα κάνει(είπαμε είναι άπειρος-τώρα μαθαίνει)το rallye θα τον τιμωρήσει.
Ένα πιο φιλικό αυτοκίνητο θα ανεχτεί το λάθος του.Δεν το βλέπω τόσο θέμα αλόγων(παίζει κ αυτό το ρόλο του βέβαια)αλλά συμπεριφοράς αυτοκινήτου.
Κ αυτά τα 2(rallye-GT)θέλουν οδηγούς με πείρα -
Α και δε λέω να πάρει 40 άλογα αυτοκίνητο.
Αλλά πιστεύω πως είναι καλύτερο να πάρει ένα clio,fiesta,κλπ με γύρω στα 90-100 άλογα(που είναι υπερακετά για νέο οδηγό).Το θέμα για μένα είναι να εξελιχθεί οδηγικά ο ίδιος,και όχι να έχει το σούπερ-γρήγορο-αγωνιστικό από τα 18 του.
-
Σταματηστε ολοι οι εμπαθεις και εγκαθετοι.
Απλα ισως το παιδι πρεπει να ξανασκεφτει τα φτηνα αλογα. Προτεινω RX-7 turbο II
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Διαφωνείς στο ότι σε περίπτωση που κάποιος είναι ώριμος,αλλά θέλει να μάθει να οδηγεί γρήγορα,έχει περισσότερες πιθανότητες να τρακάρει με ένα απότομο αυτοκίνητο,απ'ότι με ένα πιο φιλικό?Συμφωνώ σε αυτό. Διαφωνείς ότι με ένα φιλικό αυτοκίνητο -του χεριού του- μπορεί εύκολα να θεωρήσει εαυτόν THE driver και να κυνηγιέται σαν μανιακός, επειδή έχει φτάσει τα όριά του, ενώ με ένα 'άγριο' να αισθάνεται δέος; Πιθανότητες, αλλά σε αυτά τα θέματα δεν υπάρχει σιγουριά.
Εξαρτώνται πολλά τελικά, από το πότε θα μπορέσει να το αλλάξει...
-
Δεν διαφώνω..αλλα αν θεωρήσει τον εαυτό του οδηγάρα..ερχόμαστε στο θέμα της ανωριμότητας που λέγαμε
-
παιδια συγνωμηπου δεν απαντουσα.ειχα να μπω 1-2 μερες γιατι το πρωι δουλευω και το μεσημερι παω χαλκιδα να ψαξω για σπιτι επειδη περασα μηχανολογια.νομιζω οτι αυτο που λενε τα παιδια δηλαδη οτι ειναι καλυτερα να βγεις εξω απο το δρομο με ενα πιο σπορ αυτοκινητο γιατι θα εχει και καποια καλυτερη προστασια.απο την αλλη ομως μου φαινεται λογικο αυτο που λετε μερικοι αλλοι δηλαδη οτι ενα πιο φιλικο αυτοκινητο συγχωρει λαθη.δεν ξερω μου φαινεται πως εχω μπερδευτει.
-
Ο χρήστης panoslevidi έγραψε:
νομιζω οτι αυτο που λενε τα παιδια δηλαδη οτι ειναι καλυτερα να βγεις εξω απο το δρομο με ενα πιο σπορ αυτοκινητο γιατι θα εχει και καποια καλυτερη προστασια.απο την αλλη ομως μου φαινεται λογικο αυτο που λετε μερικοι αλλοι δηλαδη οτι ενα πιο φιλικο αυτοκινητο συγχωρει λαθη.δεν ξερω μου φαινεται πως εχω μπερδευτει.Το σπορ αυτοκίνητο δεν θα έχει καλύτερη προστασία, απλώς ίσως να σου προσφέρει την επιπλέον ενεργητική ασφάλεια που σε μια δύσκολη στιγμή θα σε ξελασπώσει (αν δεν πανικοβληθείς, εννοείται, και ξέρεις πώς να χρησιμοποιήσεις την επιπλέον δύναμη).
Υπάρχουν καλοστημένα αυτοκίνητα, που χωρίς να είναι ψοφήμια, είναι σχετικά φιλικά (περισσότερο από rallye και gt), και θα κάνεις μια σωστή αρχή, χωρίς να νιώσεις ότι κάνεις πολλές υποχωρήσεις σε επιδόσεις-οδική συμπεριφορά. Ένα supermini κοντά στα 100 άλογα νομίζω ότι θα είναι μια καλή βάση για σένα (π.χ. clio 1.4, sportka, punto sporting).
-
Ο φιλος Τζαζ καλα τα λεει
Ενα σουπερ μινι με καλο στησιμο και περιπου 100 ιππους ειναι οτι πρεπει για να κανεις κεφι και να μαθεις.
Σημερα παρελαβα το Γκραντε Πουντο Σπορτινγκ και ελπιζω οτι θα κανει ακριβως οτι περιεγραψα... μιας και θελω ενα μικρο φρεσκαρισμα στην σπορ οδηγηση μου.
-
yannisLP
Καλορίζικο φίλε Γιάννη και να το ευχαριστηθείς όσο μπορείς,κυρίως χωρίς προβλήματα
-
Να σε καλα φιλε πασχο!
Σε καμια εβδομαδα θα το οδηγησω καθοτι ειμαι εκτος τωρα.... φαινεται παντως πολυ καλο αμαξακι για τα λεφτα του.
-
Aπο σκαραβαιο πηγα σε charade turbo και τωρα uno turbo.
Aτυχηματα σε 18 χρονια οδηγησης?
2!!!!!
Και στις 2 περιπτωσεις ΕΦΤΑΙΓΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΙΩΜΕΝΟΙ.
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ STOP.
Ο ενας ανασφαλιστος.
Κινουμε γρηγορα και σωστα.
Δεν παραβιαζω ΠΟΤΕ στοπ και κοκκινο. -
Τελικα μετα απο τοσα χρονια που ειχε γινει η κουβεντα πηρα φετος ενα Corsa C του 2001, 1200 κυβηκα 73 αλογα. Ειμαι ευχαριστιμενος απο το νευρο που εχει το αυτοκινητο και πιστευω οτι ειναι απολαυστικο στην οδηγηση. Το Gt ομως ειναι ακομα στο μυαλο μου και στα σχεδια μου στα επομενα 3-4 χρονια οπου υπολογιζω να δωσω αυτο που εχω τωρα.τι γνωμη εχετε για αυτο το αυτοκινητο?
-
Ο χρήστης panoslevidi έγραψε:
Τελικα μετα απο τοσα χρονια που ειχε γινει η κουβεντα πηρα φετος ενα Corsa C του 2001, 1200 κυβηκα 73 αλογα. Ειμαι ευχαριστιμενος απο το νευρο που εχει το αυτοκινητο και πιστευω οτι ειναι απολαυστικο στην οδηγηση. Το Gt ομως ειναι ακομα στο μυαλο μου και στα σχεδια μου στα επομενα 3-4 χρονια οπου υπολογιζω να δωσω αυτο που εχω τωρα.τι γνωμη εχετε για αυτο το αυτοκινητο?γρηγορο αλλα πολυ παλιο πια και σιγουρα ξεσκισμενο μεχρι τη στρατοσφαιρα
-
Ο χρήστης panoslevidi έγραψε:
Τελικα μετα απο τοσα χρονια που ειχε γινει η κουβεντα πηρα φετος ενα Corsa C του 2001, 1200 κυβηκα 73 αλογα. Ειμαι ευχαριστιμενος απο το νευρο που εχει το αυτοκινητο και πιστευω οτι ειναι απολαυστικο στην οδηγηση. Το Gt ομως ειναι ακομα στο μυαλο μου και στα σχεδια μου στα επομενα 3-4 χρονια οπου υπολογιζω να δωσω αυτο που εχω τωρα.τι γνωμη εχετε για αυτο το αυτοκινητο?Καλως τον Πανο!Σε 3 χρονια θα αγορασεις αμπαρθ φιλε μου ,ασε τα gt.Καλα χιλιομετρα !!!
-
Λες Βασιλη? Ποιο πολυ μου αρεσει το 500 παρα το Grande το Abarth.Αλλα αν ερθει εκεινη η ωρα το ξανασυζηταμε.
Νέος οδηγός κ' μεταχειρισμένο: Punto GT? Mazda MX-5? Άλλο?