-
παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?
-
παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?
-
παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?
-
Εγώ θα ελεγα το εξής:
Εάν είσαι συνηθισμένος σε υποστροφική συμπεριφορά,και δεν θέλεις να ασχοληθείς με κάτι δυσκολότερο,τότε να πάρεις το Πούντο.
Αν όμως μπορείς να ελέγξεις τόν κώλο του ραλλύ,ή έχεις σκοπό να μάθεις να το κάνεις,τότε σαφέστατα το ραλλύΕίναι πολύ διαφορετικά αυτά τα δύο,και πάρε ότι σου ταιριάζει δηλαδή.
-
επειδη δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο αυτοκινητα μου λες οτι τα punto φευγουν με τα μουτρα οταν μπαινεις με πολλα χιλιομετρα στις στροφες?ξερεις αν μπορω με καποιον τροπο να μειωσω αυτη την υποστροφικη ταση?
-
Με το να κάνεις οικονομία στο γκάζι πάνω στη στροφή!
Ειδικά αν είσαι ξετούρμπιστος και μπει το τούρμπο ενώ στρίβεις...δε λέει!
-
Πρώτα απ'όλα,μιλάμε για οδήγηση στο όριο έτσι;
Τρόποι να μειωθεί το φαινόμενο υπάρχουν σίγουρα,αλλά όσο και να το ελαττώσεις,ραλλύ δέν πρόκειται να το κάνεις.
Το καλύτερο θά ήτανε να μπορούσες κάποια στιγμή να τα οδηγήσεις και τα δύο,και να βγάλεις εσύ ο ίδιος συμπέρασμα.Η τηλε-διάγνωση πού θα γίνει εδώ,δέν έχει ουσιαστικό αντίκρυσμα
-
Οχι, σου λεει οτι θελει προσοχη στο γκαζι πανω στην στροφη γιατι αμα τουρμπισει...
επισης οτι το rallye πεταει κωλο για πλακα ενω το Punto εχει μια πιο κλασσικη υποστροφικη συμπεριφορα.
-
Φιλε πανο μενεις λεβιδι?????????
αν ναι και θες να παρεις πουντο για τις εκει βολτες σου εισαι απλα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ. εκτος και αν δεν σε απασχολει καθολου το θεμα στριψιμο και θες απλα γκαζι.με 2 λογια. με το πουντο θα ανεβοκατεβεις εθνικη τριπολη-κορινθο (αρτεμισιο) σε ρυθμους που πολυ λιγα αμαξια μπορουν.εχω δει πουντο να με περνανε με 106 απο την εξωτερικη
το αυτοκινητο εχει φοβερο πατημα στα πολλα.φρενα,ανεση,χωρους,ποιοτητα, δυναμη φοβερη οταν κουμπωσεις 3η. γενικα μετα τα 140++ απλα το χανεις με 106.αν δε παρεις το ραλλυ. θα πηγαινεις κορινθο απο νεμεα και το αρτεμισιο θα το βλεπεις απο ψηλα
στις στροφες εξω απο λεδιβι(προς βυτινα) με ραλλυ θα βγαινεις με τα 4 και θα λες πωπω τι πολεμος γινεται εδω ενω με το πουντο θα λες στριψε γαμημενο επιτελους...
επισης στο δρομο βυτινα-ελατη-λιμποβισι-στεμνιτσα εχεις παει καθολου?εμενα ειναι η αγαπημενη μου διαδρομη ever ως τωρα...αν μπεις εκει με ραλλυ απλα δε θα θες να βγεις . με το πουντο?απλα θα πας απο δημητσαναδιαλεγεις και παιρνεις. ελπιζω να σε βοηθησα.
-
Noμίζω υπερβάλουμε πάντως...ένα ''μαμά'' punto στρίβει μια χαρά εφόσον ξέρεις τι κάνεις και δεν το στίβεις στο γκάζι.
Μην κοιτάτε όλου που πάνε τα φτιάχνουν και περιμένουν με 200-300 άλογα να στρίβουν κιόλας.
Τα punto στρίβουν με ροπή και μυαλό.
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Noμίζω υπερβάλουμε πάντως...ένα ''μαμά'' punto στρίβει μια χαρά εφόσον ξέρεις τι κάνεις και δεν το στίβεις στο γκάζι.Μην κοιτάτε όλου που πάνε τα φτιάχνουν και περιμένουν με 200-300 άλογα να στρίβουν κιόλας.
Τα punto στρίβουν με ροπή και μυαλό.
Αααααααακριβώς!
Το Ραλί είναι λίγο πιο διασκεδαστικό (και πιο γρήγορο) στα κλειστά. Έχω την εντύπωση πως μόνο εκεί είναι όμως. Οπουδήποτε αλλού, η ροπάκλα και το επαρκέστατο ΜΑΜΑ στήσιμο του Πούντο το βάζουν μπροστά.panoslevidi, ΜΑΜΑ αυτοκίνητο, ειναι δύσκολο να βρεις, είτε Πούντο, είτε Ραλί. Σου εύχομαι ολόψυχα να πετύχεις ένα, αξίζουν και τα δυο τους
-
Οντως,ειναι δυσκολο να βρεις τετοια αυτοκινητα πια,ειδικα το punto ακομα περισσότερο νομιζω.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Οντως,ειναι δυσκολο να βρεις τετοια αυτοκινητα πια,ειδικα το punto ακομα περισσότερο νομιζω.Ναι γμτ
Και, όσοι τα έχουν μαμά, απλώς δεν τα δίνουν. Με ελάχιστες εξαιρέσεις. -
Πάντως έχω δει ακόμα και σε κλειστές στροφές punto vs rally και τα δύο εργοστασιακά και οι δύο οδηγοί καλά τιμόνια...τα παιδιά πηγαίναν το ίδιο.
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Πάντως έχω δει ακόμα και σε κλειστές στροφές punto vs rally και τα δύο εργοστασιακά και οι δύο οδηγοί καλά τιμόνια...τα παιδιά πηγαίναν το ίδιο.Έχω οδηγήσει και τα δύο 'μαμά' (και μάλιστα μιλώ για το 1.3 Rallye) και θα συμφωνήσω με τον pskarm. Στις καμπές, όπου το Rallye σου προκαλεί ανασφάλεια, το Punto πάει 'αέρας'. Αντίθετα όμως στις κλειστές, είναι αρκετά δύσκολο να βάλεις τη δύναμη του Punto κάτω και θέλει πολύ στρωτή οδήγηση. Εκεί κάποιος που έχει μάθει τις δυστροπίες του Rallye περνάει σχετικά άνετα μπροστά (το έχω δοκιμάσει δις στις στροφές του Αχλαδόκαμπου και μάλιστα τη δεύτερη φορά σήκωσα το πόδι από το γκάζι γιατί ο τύπος με το Punto πίσω μου είχε γίνει επικίνδυνος - για τον εαυτό του).
Πάντως το Punto διαθέτει ακόμη και σήμερα ό,τι καλύτερο στα φρένα. -
οτι κι αν πάρεις πρέπει να το ψάξεις για να είναι σε καλή κατάσταση ........
το punto μου φένεται ότι είναι πιο καθημερινό απο το Rallye -
μεταχειρισμενο Punto..........μμμμμμμμμμ!!!!
Αγορασε και μια δευτερη μηχανη να εχεις backup. -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
μεταχειρισμενο Punto..........μμμμμμμμμμ!!!!
Αγορασε και μια δευτερη μηχανη να εχεις backup.Είχες Πούντο και σου έσπασε? ή... 'σου είπαν'?
-
Ο χρήστης panoslevidi έγραψε:
παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?Το θεμα ειναι απλο:
Αν θες εντονες επιταχυνσεις απο φαναρι σε φαναρι και γενικα σου αρεσει η αισθηση της ταχυτητας στην ευθεια, παρε το Punto GT.
Aν απ΄την αλλη σε μαγευουν οι κλειστες στριφτερες διαδρομες, δησκολα θα βρεις καλητερο αμαξι απ'το Rallie.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μεταχειρισμενο Punto..........μμμμμμμμμμ!!!!
Αγορασε και μια δευτερη μηχανη να εχεις backup.Είχες Πούντο και σου έσπασε? ή... 'σου είπαν'?
Ε ξέρεις τώρα μωρέ....'ο τριτοξάδερφος του αδερφού του μπατζανάκη της θειας Μερώπης της κουφής είχε ένα κ του έπασε η μηχανή.....'
Νέος οδηγός κ' μεταχειρισμένο: Punto GT? Mazda MX-5? Άλλο?