Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέος οδηγός κ' μεταχειρισμένο: Punto GT? Mazda MX-5? Άλλο?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέος οδηγός κ' μεταχειρισμένο: Punto GT? Mazda MX-5? Άλλο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    122
    612
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panoslevidi last edited by

      παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panoslevidi last edited by

        παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panoslevidi last edited by

          παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Εγώ θα ελεγα το εξής:

            Εάν είσαι συνηθισμένος σε υποστροφική συμπεριφορά,και δεν θέλεις να ασχοληθείς με κάτι δυσκολότερο,τότε να πάρεις το Πούντο.
            Αν όμως μπορείς να ελέγξεις τόν κώλο του ραλλύ,ή έχεις σκοπό να μάθεις να το κάνεις,τότε σαφέστατα το ραλλύ

            Είναι πολύ διαφορετικά αυτά τα δύο,και πάρε ότι σου ταιριάζει δηλαδή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panoslevidi last edited by

              επειδη δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο αυτοκινητα μου λες οτι τα punto φευγουν με τα μουτρα οταν μπαινεις με πολλα χιλιομετρα στις στροφες?ξερεις αν μπορω με καποιον τροπο να μειωσω αυτη την υποστροφικη ταση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                charmak66 last edited by

                Με το να κάνεις οικονομία στο γκάζι πάνω στη στροφή!

                Ειδικά αν είσαι ξετούρμπιστος και μπει το τούρμπο ενώ στρίβεις...δε λέει!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Πρώτα απ'όλα,μιλάμε για οδήγηση στο όριο έτσι;

                  Τρόποι να μειωθεί το φαινόμενο υπάρχουν σίγουρα,αλλά όσο και να το ελαττώσεις,ραλλύ δέν πρόκειται να το κάνεις.

                  Το καλύτερο θά ήτανε να μπορούσες κάποια στιγμή να τα οδηγήσεις και τα δύο,και να βγάλεις εσύ ο ίδιος συμπέρασμα.Η τηλε-διάγνωση πού θα γίνει εδώ,δέν έχει ουσιαστικό αντίκρυσμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kacey last edited by

                    Οχι, σου λεει οτι θελει προσοχη στο γκαζι πανω στην στροφη γιατι αμα τουρμπισει...

                    επισης οτι το rallye πεταει κωλο για πλακα ενω το Punto εχει μια πιο κλασσικη υποστροφικη συμπεριφορα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      Φιλε πανο μενεις λεβιδι?????????
                      αν ναι και θες να παρεις πουντο για τις εκει βολτες σου εισαι απλα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ. εκτος και αν δεν σε απασχολει καθολου το θεμα στριψιμο και θες απλα γκαζι.

                      με 2 λογια. με το πουντο θα ανεβοκατεβεις εθνικη τριπολη-κορινθο (αρτεμισιο) σε ρυθμους που πολυ λιγα αμαξια μπορουν.εχω δει πουντο να με περνανε με 106 απο την εξωτερικη
                      το αυτοκινητο εχει φοβερο πατημα στα πολλα.φρενα,ανεση,χωρους,ποιοτητα, δυναμη φοβερη οταν κουμπωσεις 3η. γενικα μετα τα 140++ απλα το χανεις με 106.

                      αν δε παρεις το ραλλυ. θα πηγαινεις κορινθο απο νεμεα και το αρτεμισιο θα το βλεπεις απο ψηλα
                      στις στροφες εξω απο λεδιβι(προς βυτινα) με ραλλυ θα βγαινεις με τα 4 και θα λες πωπω τι πολεμος γινεται εδω ενω με το πουντο θα λες στριψε γαμημενο επιτελους...
                      επισης στο δρομο βυτινα-ελατη-λιμποβισι-στεμνιτσα εχεις παει καθολου?εμενα ειναι η αγαπημενη μου διαδρομη ever ως τωρα...αν μπεις εκει με ραλλυ απλα δε θα θες να βγεις . με το πουντο?απλα θα πας απο δημητσανα

                      διαλεγεις και παιρνεις. ελπιζω να σε βοηθησα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        insanedriver last edited by

                        Noμίζω υπερβάλουμε πάντως...ένα ''μαμά'' punto στρίβει μια χαρά εφόσον ξέρεις τι κάνεις και δεν το στίβεις στο γκάζι.

                        Μην κοιτάτε όλου που πάνε τα φτιάχνουν και περιμένουν με 200-300 άλογα να στρίβουν κιόλας.

                        Τα punto στρίβουν με ροπή και μυαλό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
                          Noμίζω υπερβάλουμε πάντως...ένα ''μαμά'' punto στρίβει μια χαρά εφόσον ξέρεις τι κάνεις και δεν το στίβεις στο γκάζι.

                          Μην κοιτάτε όλου που πάνε τα φτιάχνουν και περιμένουν με 200-300 άλογα να στρίβουν κιόλας.

                          Τα punto στρίβουν με ροπή και μυαλό.

                          Αααααααακριβώς!
                          Το Ραλί είναι λίγο πιο διασκεδαστικό (και πιο γρήγορο) στα κλειστά. Έχω την εντύπωση πως μόνο εκεί είναι όμως. Οπουδήποτε αλλού, η ροπάκλα και το επαρκέστατο ΜΑΜΑ στήσιμο του Πούντο το βάζουν μπροστά.

                          panoslevidi, ΜΑΜΑ αυτοκίνητο, ειναι δύσκολο να βρεις, είτε Πούντο, είτε Ραλί. Σου εύχομαι ολόψυχα να πετύχεις ένα, αξίζουν και τα δυο τους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tiger last edited by

                            Οντως,ειναι δυσκολο να βρεις τετοια αυτοκινητα πια,ειδικα το punto ακομα περισσότερο νομιζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                              Οντως,ειναι δυσκολο να βρεις τετοια αυτοκινητα πια,ειδικα το punto ακομα περισσότερο νομιζω.

                              Ναι γμτ
                              Και, όσοι τα έχουν μαμά, απλώς δεν τα δίνουν. Με ελάχιστες εξαιρέσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                insanedriver last edited by

                                Πάντως έχω δει ακόμα και σε κλειστές στροφές punto vs rally και τα δύο εργοστασιακά και οι δύο οδηγοί καλά τιμόνια...τα παιδιά πηγαίναν το ίδιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
                                  Πάντως έχω δει ακόμα και σε κλειστές στροφές punto vs rally και τα δύο εργοστασιακά και οι δύο οδηγοί καλά τιμόνια...τα παιδιά πηγαίναν το ίδιο.

                                  Έχω οδηγήσει και τα δύο 'μαμά' (και μάλιστα μιλώ για το 1.3 Rallye) και θα συμφωνήσω με τον pskarm. Στις καμπές, όπου το Rallye σου προκαλεί ανασφάλεια, το Punto πάει 'αέρας'. Αντίθετα όμως στις κλειστές, είναι αρκετά δύσκολο να βάλεις τη δύναμη του Punto κάτω και θέλει πολύ στρωτή οδήγηση. Εκεί κάποιος που έχει μάθει τις δυστροπίες του Rallye περνάει σχετικά άνετα μπροστά (το έχω δοκιμάσει δις στις στροφές του Αχλαδόκαμπου και μάλιστα τη δεύτερη φορά σήκωσα το πόδι από το γκάζι γιατί ο τύπος με το Punto πίσω μου είχε γίνει επικίνδυνος - για τον εαυτό του).
                                  Πάντως το Punto διαθέτει ακόμη και σήμερα ό,τι καλύτερο στα φρένα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    οτι κι αν πάρεις πρέπει να το ψάξεις για να είναι σε καλή κατάσταση ........
                                    το punto μου φένεται ότι είναι πιο καθημερινό απο το Rallye

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      pipikikinos last edited by

                                      μεταχειρισμενο Punto..........μμμμμμμμμμ!!!!
                                      Αγορασε και μια δευτερη μηχανη να εχεις backup.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
                                        μεταχειρισμενο Punto..........μμμμμμμμμμ!!!!
                                        Αγορασε και μια δευτερη μηχανη να εχεις backup.

                                        Είχες Πούντο και σου έσπασε? ή... 'σου είπαν'?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • 2
                                          206xstelios last edited by

                                          Ο χρήστης panoslevidi έγραψε:
                                          παιδια επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω ενα punto GT μεσα στον επομενο χρονο θα ηθελα να μου πειτε τι γνωριζεται για την συμπεριφορα του στο δρομο.τι μου λετε να το παρω ή να κοιταξω προς rallie πλευρα?

                                          Το θεμα ειναι απλο:

                                          Αν θες εντονες επιταχυνσεις απο φαναρι σε φαναρι και γενικα σου αρεσει η αισθηση της ταχυτητας στην ευθεια, παρε το Punto GT.

                                          Aν απ΄την αλλη σε μαγευουν οι κλειστες στριφτερες διαδρομες, δησκολα θα βρεις καλητερο αμαξι απ'το Rallie.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnnywalker last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            μεταχειρισμενο Punto..........μμμμμμμμμμ!!!!
                                            Αγορασε και μια δευτερη μηχανη να εχεις backup.

                                            Είχες Πούντο και σου έσπασε? ή... 'σου είπαν'?

                                            Ε ξέρεις τώρα μωρέ....'ο τριτοξάδερφος του αδερφού του μπατζανάκη της θειας Μερώπης της κουφής είχε ένα κ του έπασε η μηχανή.....'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr