-
Πιστεύω ήταν συνδυασμός στησίματος και dirty-air. Στο σημείο αυτό του αγώνα ο MS ήταν περίπου 6-7 δέκατα στο γύρο ταχύτερος, αλλά κλώτσησε την ευκαιρία του για νίκη με την κακή επίδοση στα δοκιμαστικά και το λάθος στη στροφή 8.
-
Αν ο MS ήταν μπροστά απο FM πάλι τυχερός θα ήταν ο FA καθώς θα ερχόταν MS, FA, FM το βάθρο που πάλι θα επηρέαζε το αποτέλεσμα στην μάχη του πρωταθλήματος οδηγών. Για να μην παρεξηγηθώ, σε πολλούς αγώνες ευνόησε διάφορους οδηγούς η τύχη και δεν καταλαβαίνω γιατί λέμε τώρα ότι η μάχη της 2ης θέσης κρίθηκε μόνο από το λάθος του MS(έχασε 4 δεύτερα) και όχι και από την είσοδο του SC(έχασε πάνω από 10 δεύτερα).
-
FELIIIIIIIIPEEEEE
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Για τον Μ@σσ@ ταμείο στο τέλος της χρονιάς.Μεχρι τωρα αμπαλο τον ανεβαζαμε αμπαλο τον κατεβαζαμε, σημερα ταμειο στο τελος ε?
Μπραβο ρε μαγκα μη μασας, εκει να ριχνεις δευτερολεπτα στον ms να γουσταρουμε!
Και κατι αλλο, μηπως σημερα κερδισε ο Alonso το σαγονια με σαφως κατωτερο μονοθεσιο? Περιεργο γιατι νομιζα οτι μονο ο τελευταιος μπορει να κανει τετοια μαγικα
Παντως γ@μ@τος ο σημερινος αγωνας και το πρωταθλημα!
Off-topic
Στείλαν και το πολιτικό μήνυμα οι φίλοι γείτονες...
Πού ειναι το μεμπτο, το αποκλειειτε αν γινοταν αγωνας στην Ελλαδα ή Κυπρο να συνεβαινε κατι παρομοιο?
-
W|< W|< W|<
.... τα μεγαλεια του 'φιλαθλου' πνευματος μας μαραναν ... Βιωσαμε τα ακρως συγκινητικα δακρυα του FM στο βαθρο και πεσαμε στην 'καταβοθρα' των -12 ποντων απο τον Ισπανο ... τωρα πώς ?
Δηλαδη τι να σκεφτω ?
Θεωρησαν πως ο ΜΣ θα εβγαινε νε μεν πισω απο τον ΦΑ ...αλλα θα τον περνουσε και μετα ο ΦΜ θα εκανε στο πλαι ...και θα εδινε +4 !!!!
( ολα αυτα εν θερμω ...ακομα δεν διαβασα τι λενε τα 'σαινια' μου ...) Και μην μου πειτε οτι δε το εχουν ξανακανειΠαρε σε συ το +2 και ασε να κατσει αλλου το σκηνικο .... ειναι η δευτερη φορα ( και μαλιστα συνεχομενη ) που η Φερραρι παει για τα πολλα και παιρνει τον πεουλο ...
Για προσθεστε τους χαμενους ποντους απο την Ουγγαρια ( θα εβγαινε που ? ...4 ..5 εστω 6 ...αρα δωσε +2 ) και δωσε και +2 απο το 1.ΜΣ 2. ΦΑ .... και εδω ειμαστε
υγ ..... ειλικρινα ( εν θερμω ) δεν ξερω ποια Formula 1 θελω
-
Μα η Κύπρος είναι αναγνωρισμένο κράτος, σε αντίθεση με το ψευδοκράτος.
-
Όσο για την τακτική απόφαση της Ferrari, ήταν η απολύτως ενδεδειγμένη για την περίπτωση και θα δούλευε σωστά χωρίς το λάθος της στροφής 8.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μα η Κύπρος είναι αναγνωρισμένο κράτος, σε αντίθεση με το ψευδοκράτος.... για πες το αυτο μεσα στην Τουρκια .... να που σε εφοδιαζει και με ' βελη εξωτερικης πολιτικης' η υπαρξη ενος GP .
ΥΓ .... ελα και προλαβαινουμε ...σε 4 χρονια που θα ληξει το συμβολαιο της Τουρκιας δεν θα παταει ψυχη .... φετος ολη η 8 ηταν αδεια ... μονο 3 grandstand ηταν γεματα )
-
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
Μα η Κύπρος είναι αναγνωρισμένο κράτος, σε αντίθεση με το ψευδοκράτος.
... για πες το αυτο μεσα στην Τουρκια .... να που σε εφοδιαζει και με ' βελη εξωτερικης πολιτικης' η υπαρξη ενος GP .
Εγώ απλώς αναφέρθηκα στο σχόλιο του pninfarina, σχετικά με το κατά πόσο θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς κάτι παρόμοιο.
Πάντως δε νομίζω ότι το πήραν και πολλοί χαμπάρι. Κάποιος το πόσταρε στο Atlasf1 forum και η αντάποκριση ήταν πολύ μικρή, προφανώς δεν ασχολείται όλος ο κόσμος με τις δικές μας κοκκορομαχίες.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πάντως δε νομίζω ότι το πήραν και πολλοί χαμπάρι. Κάποιος το πόσταρε στο Atlasf1 forum και η αντάποκριση ήταν πολύ μικρή, προφανώς δεν ασχολείται όλος ο κόσμος με τις δικές μας κοκκορομαχίες.
Δυστυχως εχεις δικιο .... ειναι κριμα που η Κυπρος ειναι για τους εξω μια κοκκορομαχια ...
Τεσπα
Λιιιιιγο πιο ηρεμα τωρα να πω
-
μπραβο στον Αλονσο που κρατησε πισω τον ΜΣ .... και εδω δεν ηταν Ιμολα
-
για αλλη μια φορα ...φοβερη χαραξη της πιστας
-
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μα η Κύπρος είναι αναγνωρισμένο κράτος, σε αντίθεση με το ψευδοκράτος.http://en.wikipedia.org/wiki/TRNC
Σημειωστε την ονομασια Turkish Republic of Northern Cyprus, τις σημαιες, υμνους κτλ. δεξια, και το The European Court of Human Rights, in the landmark judgment of Loizidou v. Turkey, has in fact called TRNC a 'subordinate local administration of Turkey.'
-
Βλέπω λουκετάκι αν το συνεχίσουμε περι ... Βόρειας Κυπριακής Δημοκρατίας (που είπε και μια Ελληνίδα υπουργός εξωτερικών σε συνάδελφο της των ΗΠΑ ... )
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Για τον Μ@σσ@ ταμείο στο τέλος της χρονιάς.
Μεχρι τωρα αμπαλο τον ανεβαζαμε αμπαλο τον κατεβαζαμε, σημερα ταμειο στο τελος ε?
Μπραβο ρε μαγκα μη μασας, εκει να ριχνεις δευτερολεπτα στον ms να γουσταρουμε!
ΠΡΙΝ τον 1ο αγώνα, είχα πει πως θεωρώ τον Μ@σσ@ ακατάλληλο για την Φερράρι και συνεχίζω να το πιστεύω. Επίσης είχα πει τότε, πως θα είμαι ο 1ος που θα φάει το καπέλο του και θα τον παραδεχτεί αν μου αποδείξει ότι είναι καλύτερος από όσο πιστεύω. Τα ειρωνικά σου σχόλια δεν βοηθούν κανένα πιστεύω
Το δια ταυτα ειναι οτι ο MS εχασε την ευκαιρια να κανεει τη διαφορα 6 βαθμους εξαιτιας δυο λαθων του, εξαιτιας του πεισματος του αλανθαστου Ισπανου και εξαιτιας του στησιματος της Renault που της εκανε πολυ πιο γρηγορες στην περυφημη στροφη 8. Τα μετρα που κερδιζε εκει ο Ισπανος τον εβγαζαν απο το πεδιο βολης του Γερμανου στα δυο πιο κλασικα σημεια για προσπερασμα της πιστας.
Στα δοκιμαστικά οι 2 Φερράρι στην στροφη 8 ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια. Στον αγώνα όμως φαινόταν ξεκάθαρα το πόσο έκοβε στην είσοδο της στροφης ο Σούμι γιατι αν κόλλαγε πίσω απο τον Αλόνσο θα έφευγε ευθεία εξαιτίας της απώλειας πίεσης απο την μπροστινη πτέρυγα. Σαν παράδειγμα, να αναφέρω την Stowe όπου πέρσι ο Κιμι όποτε προσπαθούσε να κολλήσει πίσω απο τον Σούμι έχανε χρόνο.
-
Ειναι αραγε η Τουρκικη 8 μια στροφη επιπεδου ... Eua Rouge ?
Μα τους χιλιους Tilke !!!!
-
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
Ειναι αραγε η Τουρκικη 8 μια στροφη επιπεδου ... Eua Rouge ?Όχι!
Και το λέω διότι περπάτησα στην Eau Rouge το 2005. -
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Ειναι αραγε η Τουρκικη 8 μια στροφη επιπεδου ... Eua Rouge ?
Όχι!
Και το λέω διότι περπάτησα στην Eau Rouge το 2005.Μα αν μιλαμε για f1 των τελευταιων χρονια η Eau Rouge δε θετει καμια σχεδον προκληση στην οδηγηση! Οποτε η 8 ειναι σε ανωτερο επιπεδο! (Με εξαιρεση τα κατακορυφα g και οταν βρεχει)
Βεβαια απο την πλευρα του θεαματος κι εγω εχω δει την Eau Rouge και ειναι οντως σε αλλο επιπεδο.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Στα δοκιμαστικά οι 2 Φερράρι στην στροφη 8 ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια. Στον αγώνα όμως φαινόταν ξεκάθαρα το πόσο έκοβε στην είσοδο της στροφης ο Σούμι γιατι αν κόλλαγε πίσω απο τον Αλόνσο θα έφευγε ευθεία εξαιτίας της απώλειας πίεσης απο την μπροστινη πτέρυγα. Σαν παράδειγμα, να αναφέρω την Stowe όπου πέρσι ο Κιμι όποτε προσπαθούσε να κολλήσει πίσω απο τον Σούμι έχανε χρόνο.Αλλο θεμα τα δοκιμαστικα, στον αγωνα η Ferrari του MS δεν πατουσε καλα εκει. Υπηρχαν και φορες που ο MS ειχε πεσει πιο πισω απο τον FA και παλι ηταν εξαιρετικα αργος εκει. Καποια στιγμη βγηκε καρτα με τις ταχυτητες στο απεξ της στροφης σε ολο τον αγωνα και εκει οι Renault ηταν αλλου. Εξαλλου η 8 εχει το δικο της χαρακτηρα, υπηρχαν οδηγοι που ακολουθουσαν τον αντιπαλο τους μια χαρα εκει πριν βουτηξουν στα φρενα της 9.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Αν ο MS ήταν μπροστά απο FM πάλι τυχερός θα ήταν ο FA καθώς θα ερχόταν MS, FA, FM το βάθρο που πάλι θα επηρέαζε το αποτέλεσμα στην μάχη του πρωταθλήματος οδηγών.Μα δεν ιδιο το +12 με το +8 ε; Η Ferrari διαλεξε, το κατασκευαστων πρωτο και για τον MS βλεπουμε. Το οποιο δειχνει σε συνδυασμο με την αναβολη των εκλογων για το GPDA οτι στην Μοντσα θα ο ΜΣ θα κουνησει μαντηλι.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ειναι αραγε η Τουρκικη 8 μια στροφη επιπεδου ... Eua Rouge ?
Όχι!
Και το λέω διότι περπάτησα στην Eau Rouge το 2005.Μα αν μιλαμε για f1 των τελευταιων χρονια η Eau Rouge δε θετει καμια σχεδον προκληση στην οδηγηση! Οποτε η 8 ειναι σε ανωτερο επιπεδο! (Με εξαιρεση τα κατακορυφα g και οταν βρεχει)
Βεβαια απο την πλευρα του θεαματος κι εγω εχω δει την Eau Rouge και ειναι οντως σε αλλο επιπεδο.
Μα, γιαυτό είπα φίλε μου ότι την περπάτησα, δεν την οδήγησα (δυστυχώς)
Ασφαλώς, για τα σημερινά μονοθέσια, η Eau Rouge δεν είναι δύσκολη, εκτός εάν βρέχει ή αν βγεις έξω, οπότε game over. Αντίθετα, η 8 αν σε βγάλει έξω, ούτε γάτα ούτε ζημιά (πέρα από χαμένο χρόνο), αφού το μονοθέσιο - με προσεκτικό χειρισμό - ξαναμπαίνει άνετα στην πίστα (το είδαμε πολλές φορές σήμερα).
Το Βέλγιο βέβαια - σαν σύνολο - είναι ανώτερο ΙΜΗΟ από την Τουρκία, διότι έχει και τον απρόβλεπτο παράγοντα (καιρός) και λόγω σχεδίασης (έχει μερικά δύσκολα κομμάτια που βγαίνεις εύκολα εκτός), είναι πιο απαιτητικό.
Σε κάποιο βάθος χρόνου - διότι το Spa βγαίνει-μπαίνει στο ημερολόγιο - θα μπορέσουμε να κρίνουμε καλύτερα.
-
Εντάξει η Τουρκία είναι μια πολύ καλή πίστα, σίγουρα το μοναδικό ευχάριστο Tilkedrome, αλλά πρέπει να φάει πολλά καρβέλια ο Tilke για να μας δώσει ένα Spa, Suzuka, SIlverstone ή Monaco. Ενδεχομένως βέβαια να μη γίνεται κιόλας γιατί σε μεγάλο βαθμό οι πίστες παίρνουν το χαρακτήρα τους και από το περιβάλλον που βρίσκονται, υψομετρικές διαφορές, κλπ.
Εξακολουθώ να θεωρώ πάντως ότι οι τετράφαρδες στροφές και τα ατέλειωτα ασφάλτινα run-offs είναι αντιαισθητικά στο μάτι. Καλύτερα ο στόχος των προσπερασμάτων να επιτευχθεί με αλλαγές στα αυτοκίνητα από το 2008 και μετά.
Συγνώμη για το off topic.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αν ο MS ήταν μπροστά απο FM πάλι τυχερός θα ήταν ο FA καθώς θα ερχόταν MS, FA, FM το βάθρο που πάλι θα επηρέαζε το αποτέλεσμα στην μάχη του πρωταθλήματος οδηγών.
Μα δεν ιδιο το +12 με το +8 ε; Η Ferrari διαλεξε, το κατασκευαστων πρωτο και για τον MS βλεπουμε. Το οποιο δειχνει σε συνδυασμο με την αναβολη των εκλογων για το GPDA οτι στην Μοντσα θα ο ΜΣ θα κουνησει μαντηλι.
Εγώ πάλι δεν το βλέπω να κουνά το μαντήλι, τουλάχιστον αν δε σιγουρέψει το πρωτάθλημα. Και ειδικά μετά το σημερινό - που είχαν σίγουρο το 1-2 - έχει αγχωθεί, γιαυτό και τόσα λάθη.
Στη Ferrari υπάρχουν πιέσεις από το Montezemolo για να έρθει ο KR του χρόνου, αλλά ξέρουν ότι πρέπει να γίνουν θυσίες, δεδομένου ότι η ομάδα είναι στημένη γύρω από το Μιχαλάκη και δεν αποκλείονται 'περίεργες συμπεριφορές' στο αυτοκίνητο του KR, αν αυτός πάει εκεί. Brawn & Todt δεν ξεκαθάρισαν και το τι θα κάνουν (ειδικά ο Brawn δεν πιστεύω να μείνει στη Ferrari χωρίς τον ms), κάτι που περιπλέκει τα πράγματα. Ο δε KR δεν έχει υπογράψει ακόμα με τη Ferrari, διότι γνωρίζει τι συμβαίνει εκεί και δεν έχει καμία όρεξη να παίξει τον αβανταδόρο του ms με το ζόρι. Ο ms απ'την άλλη, δεν θέλει με ΚΑΜΙΑ κυβέρνηση τον KR teammate, διότι κινδυνεύει από αυτόν (δεν είναι τόσο βολικός όσο οι υπόλοιποι που είχε ως τώρα). Γενικά, ένα μπάχαλο...
Ο Massa πάντως σήμερα, έδωσε τροφή για σκέψη στη Ferrari και βάζει υποψηφιότητα και για του χρόνου.
Επίσημο thread: GP Τουρκίας-Κων/πολη