-
χαιρετώ τους φίλους του αυτοκινήτου ..
..
πρόσφατα αντικατέστησα το παλιό μου Citroen zx1.4cc με το c4 1.6cc…
.. περίμενα λοιπόν όπως είναι λογικό το καινούριο με τα 110 αλογάκια να είναι πιο ζωηρό από το παλιό με τα 70 .. και τα 200 κυβικά που έχει παραπάνω να τα δω σαν αίσθηση περισσότερης ροπής ..
.. .. το c4 μοιάζει πιο δυσκίνητο μέσα στη πόλη .. με αναγκάζει να του ανεβάσω πολλές στροφές για να ξεκινήσει σβέλτα σε ανηφόρα η για να βγω γρήγορα από διασταύρωση…
εκτός πόλεως μοιάζει να μην υπακούει στις προσταγές του δεξιού μου ποδιού και να θέλει να επιβάλει τους δικούς του ρυθμούς…
.. με αποτέλεσμα να μου δημιουργεί ανασφάλεια όταν θέλω να κάνω μια προσπέραση..
δεν έχω πρόβλημα με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει αλλά με τον τρόπο που το κάνει..
… τι θα λεγάτε ?... είναι θέμα συνήθειας ? και να κάνω υπομονή ..
είμαι οδηγός από το 1984 και κάνω 15000 χλμ περίπου κάθε χρόνο
με το c4 εχω κανει 2100 χλμ
.. ευχαριστώ που με διαβάσατε -
χαιρετώ τους φίλους του αυτοκινήτου ..
..
πρόσφατα αντικατέστησα το παλιό μου Citroen zx1.4cc με το c4 1.6cc…
.. περίμενα λοιπόν όπως είναι λογικό το καινούριο με τα 110 αλογάκια να είναι πιο ζωηρό από το παλιό με τα 70 .. και τα 200 κυβικά που έχει παραπάνω να τα δω σαν αίσθηση περισσότερης ροπής ..
.. .. το c4 μοιάζει πιο δυσκίνητο μέσα στη πόλη .. με αναγκάζει να του ανεβάσω πολλές στροφές για να ξεκινήσει σβέλτα σε ανηφόρα η για να βγω γρήγορα από διασταύρωση…
εκτός πόλεως μοιάζει να μην υπακούει στις προσταγές του δεξιού μου ποδιού και να θέλει να επιβάλει τους δικούς του ρυθμούς…
.. με αποτέλεσμα να μου δημιουργεί ανασφάλεια όταν θέλω να κάνω μια προσπέραση..
δεν έχω πρόβλημα με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει αλλά με τον τρόπο που το κάνει..
… τι θα λεγάτε ?... είναι θέμα συνήθειας ? και να κάνω υπομονή ..
είμαι οδηγός από το 1984 και κάνω 15000 χλμ περίπου κάθε χρόνο
με το c4 εχω κανει 2100 χλμ
.. ευχαριστώ που με διαβάσατε
το παλιό μου Citroen