Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    tasosc4

    @tasosc4

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tasosc4 Unfollow Follow

    Latest posts made by tasosc4

    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
      8-βαλβιδος).

      Η λέξη κλειδί για τη διαφορά σε αίσθηση που διαπίστωσες, είναι σε bold. Ειδικά για τους TU που ήταν από τους πιο ελαστικούς κινητήρες στην αγορά.

      Καλώς ήρθες. [/quote]

      έτσι πρέπει να είναι …
      .. οδηγούσα το passat 1.8 90 HP 8βάλβιδο και μέσα στη πόλη
      σε σχέση με τα 120 ΗΡ φιλικού Alfa Romeo….
      εκτός πόλεως βεβαία.. το passat < ξεφούσκωνε > *μετά τα 140χλμ/ω

      προβληματίζομαι βλέποντας ότι όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν 16 βάλβιδα..

      .. ποιο είναι το όφελος?
      περισσότεροι ονομαστικοί ίπποι ?... να τους χ….ω αν δεν μπορώ να τους χρησιμοποιήσω.. – δεν θέλω να τρέχω σαν τρελός στην εθνική για να κρατώ τον κινητήρα στη ροπή του σε υψηλές στροφές για να βλέπω τα του ούτε να ακούω το αμάξι να με κοντή σχέση στο σαζμάν

      .. αν για να κινηθεί αξιοπρεπώς θέλει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής – πάντα συγκριτικά με 8βάλβιδους – δεν θα καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο?

      είμαι λίγο παλιομοδίτης όπως βλέπω .. άδικα?

      • αναπτύσσει και μεγαλύτερες ταχύτητες απλά νοιώθεις ότι σταματάει να όπως χαμηλά.. ..
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasosc4
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
      8-βαλβιδος).

      Η λέξη κλειδί για τη διαφορά σε αίσθηση που διαπίστωσες, είναι σε bold. Ειδικά για τους TU που ήταν από τους πιο ελαστικούς κινητήρες στην αγορά.

      Καλώς ήρθες. [/quote]

      έτσι πρέπει να είναι …
      .. οδηγούσα το passat 1.8 90 HP 8βάλβιδο και μέσα στη πόλη
      σε σχέση με τα 120 ΗΡ φιλικού Alfa Romeo….
      εκτός πόλεως βεβαία.. το passat < ξεφούσκωνε > *μετά τα 140χλμ/ω

      προβληματίζομαι βλέποντας ότι όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν 16 βάλβιδα..

      .. ποιο είναι το όφελος?
      περισσότεροι ονομαστικοί ίπποι ?... να τους χ….ω αν δεν μπορώ να τους χρησιμοποιήσω.. – δεν θέλω να τρέχω σαν τρελός στην εθνική για να κρατώ τον κινητήρα στη ροπή του σε υψηλές στροφές για να βλέπω τα του ούτε να ακούω το αμάξι να με κοντή σχέση στο σασμάν

      .. αν για να κινηθεί αξιοπρεπώς θέλει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής – πάντα συγκριτικά με 8βάλβιδους – δεν θα καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο?

      είμαι λίγο παλιομοδίτης όπως βλέπω .. άδικα?

      • αναπτύσσει και μεγαλύτερες ταχύτητες απλά νοιώθεις ότι σταματάει να όπως χαμηλά.. ..
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasosc4
    • RE: CITROËN FORUM

      σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις …
      .. είναι λοιπόν θέμα χρόνου να εξοικειωθώ με το ηλεκτρικό γκάζι … και να ο κινητήρας …

      την εποχή της citroen δεν την έχω ζήσει σαν οδηγός .. ( ίσος λίγο με ένα pony.. τα θυμάστε?)
      το zx το έχω από το ΄94 και είμαι πολύ ευχαριστημένος .. δεν μου έχει βγάλει παράξενες ζημιές.. δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο..
      .. έχει και τη της παθητικής τετραδιεύθυνσης .. τρενάκι..
      .. παράλληλα οδηγούσα και ένα passat 1.8 … σε επίπεδο άνεσης και αίσθησης πολύ καλύτερο το zx ..
      με το c4 νομίζω ότι έχω χάσει λίγο σε άνεση .. καθόλου παράξενο με 205/55/17..
      .. διαβάζει περισσότερο το δρόμο..
      … ηχομόνωση = πολιτισμός .. τι να κάνουμε…. έτσι είναι … και ας χάσουμε και λίγη δύναμη.. σε μακρινές διαδρομές μας κρατάει ξεκούραστους..

      σας ευχαριστώ και σας εύχομαι πολλά όμορφα χλμ.. με τα αυτοκίνητα των ονείρων σας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasosc4
    • RE: CITROËN FORUM

      χαιρετώ τους φίλους του αυτοκινήτου ..
      ..
      πρόσφατα αντικατέστησα το παλιό μου Citroen zx1.4cc με το c4 1.6cc…
      .. περίμενα λοιπόν όπως είναι λογικό το καινούριο με τα 110 αλογάκια να είναι πιο ζωηρό από το παλιό με τα 70 .. και τα 200 κυβικά που έχει παραπάνω να τα δω σαν αίσθηση περισσότερης ροπής ..
      .. .. το c4 μοιάζει πιο δυσκίνητο μέσα στη πόλη .. με αναγκάζει να του ανεβάσω πολλές στροφές για να ξεκινήσει σβέλτα σε ανηφόρα η για να βγω γρήγορα από διασταύρωση…
      εκτός πόλεως μοιάζει να μην υπακούει στις προσταγές του δεξιού μου ποδιού και να θέλει να επιβάλει τους δικούς του ρυθμούς…
      .. με αποτέλεσμα να μου δημιουργεί ανασφάλεια όταν θέλω να κάνω μια προσπέραση..
      δεν έχω πρόβλημα με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει αλλά με τον τρόπο που το κάνει..
      … τι θα λεγάτε ?... είναι θέμα συνήθειας ? και να κάνω υπομονή ..
      είμαι οδηγός από το 1984 και κάνω 15000 χλμ περίπου κάθε χρόνο
      με το c4 εχω κανει 2100 χλμ
      .. ευχαριστώ που με διαβάσατε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasosc4
    • το παλιό μου Citroen

      χαιρετώ τους φίλους του αυτοκινήτου ..
      ..
      πρόσφατα αντικατέστησα το παλιό μου Citroen zx1.4cc με το c4 1.6cc…
      .. περίμενα λοιπόν όπως είναι λογικό το καινούριο με τα 110 αλογάκια να είναι πιο ζωηρό από το παλιό με τα 70 .. και τα 200 κυβικά που έχει παραπάνω να τα δω σαν αίσθηση περισσότερης ροπής ..
      .. .. το c4 μοιάζει πιο δυσκίνητο μέσα στη πόλη .. με αναγκάζει να του ανεβάσω πολλές στροφές για να ξεκινήσει σβέλτα σε ανηφόρα η για να βγω γρήγορα από διασταύρωση…
      εκτός πόλεως μοιάζει να μην υπακούει στις προσταγές του δεξιού μου ποδιού και να θέλει να επιβάλει τους δικούς του ρυθμούς…
      .. με αποτέλεσμα να μου δημιουργεί ανασφάλεια όταν θέλω να κάνω μια προσπέραση..
      δεν έχω πρόβλημα με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει αλλά με τον τρόπο που το κάνει..
      … τι θα λεγάτε ?... είναι θέμα συνήθειας ? και να κάνω υπομονή ..
      είμαι οδηγός από το 1984 και κάνω 15000 χλμ περίπου κάθε χρόνο
      με το c4 εχω κανει 2100 χλμ
      .. ευχαριστώ που με διαβάσατε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasosc4
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr