Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
8-βαλβιδος).
Η λέξη κλειδί για τη διαφορά σε αίσθηση που διαπίστωσες, είναι σε bold. Ειδικά για τους TU που ήταν από τους πιο ελαστικούς κινητήρες στην αγορά.
Καλώς ήρθες. [/quote]
έτσι πρέπει να είναι …
.. οδηγούσα το passat 1.8 90 HP 8βάλβιδο και μέσα στη πόλη
σε σχέση με τα 120 ΗΡ φιλικού Alfa Romeo….
εκτός πόλεως βεβαία.. το passat < ξεφούσκωνε > *μετά τα 140χλμ/ω
προβληματίζομαι βλέποντας ότι όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν 16 βάλβιδα..
.. ποιο είναι το όφελος?
περισσότεροι ονομαστικοί ίπποι ?... να τους χ….ω αν δεν μπορώ να τους χρησιμοποιήσω.. – δεν θέλω να τρέχω σαν τρελός στην εθνική για να κρατώ τον κινητήρα στη ροπή του σε υψηλές στροφές για να βλέπω τα του ούτε να ακούω το αμάξι να με κοντή σχέση στο σαζμάν
.. αν για να κινηθεί αξιοπρεπώς θέλει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής – πάντα συγκριτικά με 8βάλβιδους – δεν θα καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο?
είμαι λίγο παλιομοδίτης όπως βλέπω .. άδικα?
- αναπτύσσει και μεγαλύτερες ταχύτητες απλά νοιώθεις ότι σταματάει να όπως χαμηλά.. ..