Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο Άπαιχτος Γαλλάκης...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ο Άπαιχτος Γαλλάκης...
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    40
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strifter last edited by

      Απ'ό,τι φαίνεται, επιστρέφουν τα καθώς πρέπει εργαλεία για το 2006 και το χορό σέρνει το παρακάτωθι Κλειάκι, που αναμένεται να ξυλοφορτώσει κόσμο στα στρόφια ανά την Επικράτεια...


      Έχοντας δώσει ιδιαίτερη σηναμανασία σε λιγότερο ουσιώδεις πλην μερακλίδικες λεπτομέρειες...


      ...Αλλά και σε ουσιωδέστερες, όπως οι απαγωγοί θερμικών φορτίων από το χώρο του ταρακουνηστήρα...


      ...Και σε ακόμη ουσιωδέστερες. όπως το περίτεχνο στήσιμό του, λεφτομέρειες για το οποίο εύκολα διαβάζει κανείς από τον ειδικό τύπο...


      ... Ο Γαλλάκης δηλώνει ότι δεν ήρθε, για να παίξει... Αντιθέτως, he means business...


      Η επήρεια των διακρίσεων στη F1 βέβαια...


      ...Δεν κρύβεται με τίπτις...


      Ο κάτω διαχύτ' αεροδυναμίκ', όχι μόνο συμβάλλει τα μάλα στη σταθεροποίηση του τουτουνιού στα 'πολλά', αλλά και στην αδρότητα των γραμμών του γενικότερα, αφού καθιστά περιττές τις πίσω αεροδυναμικές πτέρυγες...


      ...Χωρίς να υστερεί η καραμοτερούκλα σε επιδόσεις (197 πόνια/21,9 κιλά ρόπας)...


      ...Αλλά ούτε και το γραφείο διεκπεραίωσης εργασίας...

      Πγιο κατ' ακλουθάνε κάπγοια τεχνικά χαρακτηριστικά για των λόγων τ'αληθή...

      Engine

      Emissions conformance Euro 4
      Engine F4R*830
      Induction capacity (cc) 1,998
      Bore x stroke (mm) 82.7 x 93
      Number of cylinders/valves 4 in-line/16
      Compression ratio 11.5:1
      Max. power kW EEC (hp DIN) 145 (197)
      Max. power (rpm) 7,250
      Max. engine speed (rpm) 7,500
      Max. torque Nm EEC (m.kg) 215 (21.9)
      Max. torque (rpm) 5,550
      Injection Multipoint
      Fuel Unleaded Petrol

      Gearbox

      Number of foward gears 6
      Gearbox TL4*003
      Speed (mph) at 1000rpm in 1st gear 5.19
      in 2nd gear 8.48
      in 3rd gear 11.14
      in 4th gear 13.70
      in 5th gear 16.09
      in 6th gear 18.94

      Steering

      Power steering Variable-assist electric power steering
      Turning circle between kerbs/walls (m) 11/11.40
      Turns lock-to-lock 2.83

      Suspension

      Front suspension: **Double-axis strut system **
      Rear suspension: Torsion beam with programmed deflection - coil springs
      Front/rear anti-roll bar - dia (mm) 20/30 integrated

      Wheels & Tyres

      Reference wheels 7.5 J 17
      Reference tyres 215/45 R 17 Continental Sport Contact 3

      Brakes

      Braking System Front: **Ventilated 312 discs with Brembo four pot callipers **
      Braking System Rear: **300mm discs **

      Performance

      Max speed (mph) 134
      0 to 62mph 6.9

      Aerodynamics

      CdA 0.77

      Fuel Consumption

      Urban 23.1
      Extra Urban 39.8
      Combined 31.7

      Capacity

      Fuel tank (l) 55

      Weights (kg)

      Unladen kerb weight 1,240
      Front unladen kerb weight 800
      Rear unladen kerb weight 440
      Gross vehicle weight (GVW) 1,690

      Κι ένα κερασάκι επί της τουρτός, που δε γινότανε να λείπει...

      Recaro bucket seats

      From the summer of 2006, New Clio Renault Sport will be available with optional bucket seats designed and developed in association with world-renowned Recaro. Perfectly in keeping with the vehicle's sporty interior ambience, they are trimmed with 'Entresol' upholstery in harmony with the rear bench seat. In addition to housing lateral airbags, these seats feature a rigid, polyamide and fibreglass-injected shell for the sort of all-enveloping experience normally associated with competition driving. The seatbelt slots and built-in headrest add the final, distinctive sports touch.

      Όλα τα παραπάνω, χωρίς να παραλείπεται, βεβαίως-βεβαίως, η παθητικιά ασφάλεια...

      Έχω φλασωθεί γερά, λέμε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        strifter last edited by

        Απ'ό,τι φαίνεται, επιστρέφουν τα καθώς πρέπει εργαλεία για το 2006 και το χορό σέρνει το παρακάτωθι Κλειάκι, που αναμένεται να ξυλοφορτώσει κόσμο στα στρόφια ανά την Επικράτεια...


        Έχοντας δώσει ιδιαίτερη σηναμανασία σε λιγότερο ουσιώδεις πλην μερακλίδικες λεπτομέρειες...


        ...Αλλά και σε ουσιωδέστερες, όπως οι απαγωγοί θερμικών φορτίων από το χώρο του ταρακουνηστήρα...


        ...Και σε ακόμη ουσιωδέστερες. όπως το περίτεχνο στήσιμό του, λεφτομέρειες για το οποίο εύκολα διαβάζει κανείς από τον ειδικό τύπο...


        ... Ο Γαλλάκης δηλώνει ότι δεν ήρθε, για να παίξει... Αντιθέτως, he means business...


        Η επήρεια των διακρίσεων στη F1 βέβαια...


        ...Δεν κρύβεται με τίπτις...


        Ο κάτω διαχύτ' αεροδυναμίκ', όχι μόνο συμβάλλει τα μάλα στη σταθεροποίηση του τουτουνιού στα 'πολλά', αλλά και στην αδρότητα των γραμμών του γενικότερα, αφού καθιστά περιττές τις πίσω αεροδυναμικές πτέρυγες...


        ...Χωρίς να υστερεί η καραμοτερούκλα σε επιδόσεις (197 πόνια/21,9 κιλά ρόπας)...


        ...Αλλά ούτε και το γραφείο διεκπεραίωσης εργασίας...

        Πγιο κατ' ακλουθάνε κάπγοια τεχνικά χαρακτηριστικά για των λόγων τ'αληθή...

        Engine

        Emissions conformance Euro 4
        Engine F4R*830
        Induction capacity (cc) 1,998
        Bore x stroke (mm) 82.7 x 93
        Number of cylinders/valves 4 in-line/16
        Compression ratio 11.5:1
        Max. power kW EEC (hp DIN) 145 (197)
        Max. power (rpm) 7,250
        Max. engine speed (rpm) 7,500
        Max. torque Nm EEC (m.kg) 215 (21.9)
        Max. torque (rpm) 5,550
        Injection Multipoint
        Fuel Unleaded Petrol

        Gearbox

        Number of foward gears 6
        Gearbox TL4*003
        Speed (mph) at 1000rpm in 1st gear 5.19
        in 2nd gear 8.48
        in 3rd gear 11.14
        in 4th gear 13.70
        in 5th gear 16.09
        in 6th gear 18.94

        Steering

        Power steering Variable-assist electric power steering
        Turning circle between kerbs/walls (m) 11/11.40
        Turns lock-to-lock 2.83

        Suspension

        Front suspension: **Double-axis strut system **
        Rear suspension: Torsion beam with programmed deflection - coil springs
        Front/rear anti-roll bar - dia (mm) 20/30 integrated

        Wheels & Tyres

        Reference wheels 7.5 J 17
        Reference tyres 215/45 R 17 Continental Sport Contact 3

        Brakes

        Braking System Front: **Ventilated 312 discs with Brembo four pot callipers **
        Braking System Rear: **300mm discs **

        Performance

        Max speed (mph) 134
        0 to 62mph 6.9

        Aerodynamics

        CdA 0.77

        Fuel Consumption

        Urban 23.1
        Extra Urban 39.8
        Combined 31.7

        Capacity

        Fuel tank (l) 55

        Weights (kg)

        Unladen kerb weight 1,240
        Front unladen kerb weight 800
        Rear unladen kerb weight 440
        Gross vehicle weight (GVW) 1,690

        Κι ένα κερασάκι επί της τουρτός, που δε γινότανε να λείπει...

        Recaro bucket seats

        From the summer of 2006, New Clio Renault Sport will be available with optional bucket seats designed and developed in association with world-renowned Recaro. Perfectly in keeping with the vehicle's sporty interior ambience, they are trimmed with 'Entresol' upholstery in harmony with the rear bench seat. In addition to housing lateral airbags, these seats feature a rigid, polyamide and fibreglass-injected shell for the sort of all-enveloping experience normally associated with competition driving. The seatbelt slots and built-in headrest add the final, distinctive sports touch.

        Όλα τα παραπάνω, χωρίς να παραλείπεται, βεβαίως-βεβαίως, η παθητικιά ασφάλεια...

        Έχω φλασωθεί γερά, λέμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr