-
Απ'ό,τι φαίνεται, επιστρέφουν τα καθώς πρέπει εργαλεία για το 2006 και το χορό σέρνει το παρακάτωθι Κλειάκι, που αναμένεται να ξυλοφορτώσει κόσμο στα στρόφια ανά την Επικράτεια...
Έχοντας δώσει ιδιαίτερη σηναμανασία σε λιγότερο ουσιώδεις πλην μερακλίδικες λεπτομέρειες...
...Αλλά και σε ουσιωδέστερες, όπως οι απαγωγοί θερμικών φορτίων από το χώρο του ταρακουνηστήρα...
...Και σε ακόμη ουσιωδέστερες. όπως το περίτεχνο στήσιμό του, λεφτομέρειες για το οποίο εύκολα διαβάζει κανείς από τον ειδικό τύπο...
... Ο Γαλλάκης δηλώνει ότι δεν ήρθε, για να παίξει... Αντιθέτως, he means business...
Η επήρεια των διακρίσεων στη F1 βέβαια...
...Δεν κρύβεται με τίπτις...
Ο κάτω διαχύτ' αεροδυναμίκ', όχι μόνο συμβάλλει τα μάλα στη σταθεροποίηση του τουτουνιού στα 'πολλά', αλλά και στην αδρότητα των γραμμών του γενικότερα, αφού καθιστά περιττές τις πίσω αεροδυναμικές πτέρυγες...
...Χωρίς να υστερεί η καραμοτερούκλα σε επιδόσεις (197 πόνια/21,9 κιλά ρόπας)...
...Αλλά ούτε και το γραφείο διεκπεραίωσης εργασίας...Πγιο κατ' ακλουθάνε κάπγοια τεχνικά χαρακτηριστικά για των λόγων τ'αληθή...
Engine
Emissions conformance Euro 4
Engine F4R*830
Induction capacity (cc) 1,998
Bore x stroke (mm) 82.7 x 93
Number of cylinders/valves 4 in-line/16
Compression ratio 11.5:1
Max. power kW EEC (hp DIN) 145 (197)
Max. power (rpm) 7,250
Max. engine speed (rpm) 7,500
Max. torque Nm EEC (m.kg) 215 (21.9)
Max. torque (rpm) 5,550
Injection Multipoint
Fuel Unleaded PetrolGearbox
Number of foward gears 6
Gearbox TL4*003
Speed (mph) at 1000rpm in 1st gear 5.19
in 2nd gear 8.48
in 3rd gear 11.14
in 4th gear 13.70
in 5th gear 16.09
in 6th gear 18.94Steering
Power steering Variable-assist electric power steering
Turning circle between kerbs/walls (m) 11/11.40
Turns lock-to-lock 2.83Suspension
Front suspension: **Double-axis strut system **
Rear suspension: Torsion beam with programmed deflection - coil springs
Front/rear anti-roll bar - dia (mm) 20/30 integratedWheels & Tyres
Reference wheels 7.5 J 17
Reference tyres 215/45 R 17 Continental Sport Contact 3Brakes
Braking System Front: **Ventilated 312 discs with Brembo four pot callipers **
Braking System Rear: **300mm discs **Performance
Max speed (mph) 134
0 to 62mph 6.9Aerodynamics
CdA 0.77
Fuel Consumption
Urban 23.1
Extra Urban 39.8
Combined 31.7Capacity
Fuel tank (l) 55
Weights (kg)
Unladen kerb weight 1,240
Front unladen kerb weight 800
Rear unladen kerb weight 440
Gross vehicle weight (GVW) 1,690Κι ένα κερασάκι επί της τουρτός, που δε γινότανε να λείπει...
Recaro bucket seats
From the summer of 2006, New Clio Renault Sport will be available with optional bucket seats designed and developed in association with world-renowned Recaro. Perfectly in keeping with the vehicle's sporty interior ambience, they are trimmed with 'Entresol' upholstery in harmony with the rear bench seat. In addition to housing lateral airbags, these seats feature a rigid, polyamide and fibreglass-injected shell for the sort of all-enveloping experience normally associated with competition driving. The seatbelt slots and built-in headrest add the final, distinctive sports touch.
Όλα τα παραπάνω, χωρίς να παραλείπεται, βεβαίως-βεβαίως, η παθητικιά ασφάλεια...
Έχω φλασωθεί γερά, λέμε...
-
Απ'ό,τι φαίνεται, επιστρέφουν τα καθώς πρέπει εργαλεία για το 2006 και το χορό σέρνει το παρακάτωθι Κλειάκι, που αναμένεται να ξυλοφορτώσει κόσμο στα στρόφια ανά την Επικράτεια...
Έχοντας δώσει ιδιαίτερη σηναμανασία σε λιγότερο ουσιώδεις πλην μερακλίδικες λεπτομέρειες...
...Αλλά και σε ουσιωδέστερες, όπως οι απαγωγοί θερμικών φορτίων από το χώρο του ταρακουνηστήρα...
...Και σε ακόμη ουσιωδέστερες. όπως το περίτεχνο στήσιμό του, λεφτομέρειες για το οποίο εύκολα διαβάζει κανείς από τον ειδικό τύπο...
... Ο Γαλλάκης δηλώνει ότι δεν ήρθε, για να παίξει... Αντιθέτως, he means business...
Η επήρεια των διακρίσεων στη F1 βέβαια...
...Δεν κρύβεται με τίπτις...
Ο κάτω διαχύτ' αεροδυναμίκ', όχι μόνο συμβάλλει τα μάλα στη σταθεροποίηση του τουτουνιού στα 'πολλά', αλλά και στην αδρότητα των γραμμών του γενικότερα, αφού καθιστά περιττές τις πίσω αεροδυναμικές πτέρυγες...
...Χωρίς να υστερεί η καραμοτερούκλα σε επιδόσεις (197 πόνια/21,9 κιλά ρόπας)...
...Αλλά ούτε και το γραφείο διεκπεραίωσης εργασίας...Πγιο κατ' ακλουθάνε κάπγοια τεχνικά χαρακτηριστικά για των λόγων τ'αληθή...
Engine
Emissions conformance Euro 4
Engine F4R*830
Induction capacity (cc) 1,998
Bore x stroke (mm) 82.7 x 93
Number of cylinders/valves 4 in-line/16
Compression ratio 11.5:1
Max. power kW EEC (hp DIN) 145 (197)
Max. power (rpm) 7,250
Max. engine speed (rpm) 7,500
Max. torque Nm EEC (m.kg) 215 (21.9)
Max. torque (rpm) 5,550
Injection Multipoint
Fuel Unleaded PetrolGearbox
Number of foward gears 6
Gearbox TL4*003
Speed (mph) at 1000rpm in 1st gear 5.19
in 2nd gear 8.48
in 3rd gear 11.14
in 4th gear 13.70
in 5th gear 16.09
in 6th gear 18.94Steering
Power steering Variable-assist electric power steering
Turning circle between kerbs/walls (m) 11/11.40
Turns lock-to-lock 2.83Suspension
Front suspension: **Double-axis strut system **
Rear suspension: Torsion beam with programmed deflection - coil springs
Front/rear anti-roll bar - dia (mm) 20/30 integratedWheels & Tyres
Reference wheels 7.5 J 17
Reference tyres 215/45 R 17 Continental Sport Contact 3Brakes
Braking System Front: **Ventilated 312 discs with Brembo four pot callipers **
Braking System Rear: **300mm discs **Performance
Max speed (mph) 134
0 to 62mph 6.9Aerodynamics
CdA 0.77
Fuel Consumption
Urban 23.1
Extra Urban 39.8
Combined 31.7Capacity
Fuel tank (l) 55
Weights (kg)
Unladen kerb weight 1,240
Front unladen kerb weight 800
Rear unladen kerb weight 440
Gross vehicle weight (GVW) 1,690Κι ένα κερασάκι επί της τουρτός, που δε γινότανε να λείπει...
Recaro bucket seats
From the summer of 2006, New Clio Renault Sport will be available with optional bucket seats designed and developed in association with world-renowned Recaro. Perfectly in keeping with the vehicle's sporty interior ambience, they are trimmed with 'Entresol' upholstery in harmony with the rear bench seat. In addition to housing lateral airbags, these seats feature a rigid, polyamide and fibreglass-injected shell for the sort of all-enveloping experience normally associated with competition driving. The seatbelt slots and built-in headrest add the final, distinctive sports touch.
Όλα τα παραπάνω, χωρίς να παραλείπεται, βεβαίως-βεβαίως, η παθητικιά ασφάλεια...
Έχω φλασωθεί γερά, λέμε...
Ο Άπαιχτος Γαλλάκης...