-
Αφού έψαξα και δεν βρήκα αντίστοιχο θρεντ, είπα ν’ ανοίξω ένα όπου θα μιλήσουμε για τη συγκεκριμένη διάσταση. Εκτός από Φόκους Ι, φοριέται και σε 206, Ξαρά, Ίμπιζα, Κορόλλα, κ.ά.
Έχω ένα Φόκους I 1.6 με ελατήρια της Eibach (Pro-Kit) που το χαμηλώνουν κατά 3,5 cm περίπου. Λίαν συντόμως επίκειται αλλαγή των αμορτισέρ με Sachs Performance.
Όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής των εργοστασιακών NCT5 και έχοντας μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από τα Εξάλτο Ι σε προηγούμενο αυτοκίνητο προχώρησα άφοβα στην τοποθέτηση των Εξάλτο ΙΙ (δείκτης ταχύτητας V αναγκαστικά). Οι αρχικά καλές εντυπώσεις μετατράπηκαν σε μέτριες μετά τα 2-3000 πρώτα χλμ. Κύριο πρόβλημα: τα γλυστρήματα μέσα στην πόλη με σχετικά μικρές ταχύτητες. Αν αυτό οφειλόταν στο ότι ήθελαν ζέσταμα δεν μπορώ να το ξέρω. Πάντως και σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο η εντύπωσή μου ήταν ότι τα όρια της πλευρικής πρόσφυσης θα μπορούσαν να είναι ψηλότερα. Ναι μεν ήταν πιο ήσυχα από τα Ι, είχαν προοδευτικότητα, αλλά η κατάσταση δεν έδειχνε να φτιάχνει.
Φανταστείτε την έκπληξή μου όταν έβαλα μια τετράδα ελάχιστα μεταχειρισμένα Uniroyal Rain Sport 1 (δείκτης V) και διαπίστωσα ότι κρατούσαν αισθητά καλύτερα από τα πρώτα μέτρα της διαδρομής (σε στεγνό)! Αποτέλεσμα: τα Εξάλτο πουλήθηκαν με 7500 χλμ στην πλάτη. Ο φίλος με το Μεγκάν Κάμπριο που τα έβαλε δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Το αποτέλεσμα όσον αφορά τα Uni θα έπρεπε να είναι αναμενόμενο αν είχα διαβάσει το συγκριτικό τεστ ελαστικών των 4Τ στο τεύχος 396 (9/03).
Το παράδοξο: όταν οδήγησα Lancia Y 1.2 με Εξάλτο ΙΙ ίδιας διάστασης και με ίδια περίπου ημ/νία παραγωγής (αλλά made in Spain και όχι in Italy όπως τα δικά μου) μου έδωσαν απίστευτα καλύτερη εντύπωση. Πως είναι δυνατόν το ίδιο λάστιχο υψηλών επιδόσεων να αποδίδει καλύτερα σε ένα ελαφρύτερο και πιο αδύναμο αυτοκίνητο; Τα πιθανά ενδεχόμενα είναι δύο:
- Έπεσα σε ελαττωματική παρτίδα.
- Στο Φόκους Ι 1.6 δεν ταιριάζουν τα Εξάλτο ΙΙ.
Και τώρα το πρόβλημα: τα Uniroyal μετά από 25000 χλμ. φαγώθηκαν. Είχα αποφασίσει να διαβώ μετά βαΐων και κλάδων την πύλη της Continental με στόχο το SportContact2, όμως ανακάλυψα ότι δεν βγαίνει σ’ αυτή την κ***διάσταση. Τι να βάλω;
• Να ξαναδοκιμάσω Εξάλτο ΙΙ με την ελπίδα να ισχύει το πρώτο σενάριο;
• Να ξαναβάλω Uni που πάσχουν μόνο στη μακροζωΐα;
• Να σκεφτώ κάποια άλλη μάρκα η οποία ίσως έχει βγάλει κάποιο καινούριο μοντέλο ελαστικού που αγνοώ; Υπάρχει κανένα ενδιαφέρον νέο από Toyo, BF Goodrich, Kumho, Bridgestone, Yokohama; Η Pirelli τι αντίστοιχο έχει;
• Να πέσω σε δείκτη ταχύτητας Η (που είναι και το σωστό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) με ερωτηματικά αν θα με βγάλουν ασπροπρόσωπο στα επαρχιακά στροφιλίκια όπου αρέσκομαι να πηγαίνω σβέλτα και βάλε; Εδώ ισχυρότερος υποψήφιος για μένα είναι το PremiumContact.Οι δύο πρώτες επιλογές δεν με ελκύουν ιδιαίτερα, αφού θα προτιμούσα να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Δυστυχώς η διάσταση αυτή σιγά-σιγά εκλείπει οπότε αντίστοιχα φθίνει και το ενδιαφέρον των εταιριών.
Θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν εμπειρία από τη συγκεκριμένη διάσταση σε αυτοκίνητα παρόμοιου βάρους και ισχύος με το δικό μου.
Γνωρίζετε κανένα αξιόπιστο site του εξωτερικού που θα μπορούσε να έχει συγκριτικό τεστ αλλά πιο πρόσφατο από το 2003;
-
Αφού έψαξα και δεν βρήκα αντίστοιχο θρεντ, είπα ν’ ανοίξω ένα όπου θα μιλήσουμε για τη συγκεκριμένη διάσταση. Εκτός από Φόκους Ι, φοριέται και σε 206, Ξαρά, Ίμπιζα, Κορόλλα, κ.ά.
Έχω ένα Φόκους I 1.6 με ελατήρια της Eibach (Pro-Kit) που το χαμηλώνουν κατά 3,5 cm περίπου. Λίαν συντόμως επίκειται αλλαγή των αμορτισέρ με Sachs Performance.
Όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής των εργοστασιακών NCT5 και έχοντας μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από τα Εξάλτο Ι σε προηγούμενο αυτοκίνητο προχώρησα άφοβα στην τοποθέτηση των Εξάλτο ΙΙ (δείκτης ταχύτητας V αναγκαστικά). Οι αρχικά καλές εντυπώσεις μετατράπηκαν σε μέτριες μετά τα 2-3000 πρώτα χλμ. Κύριο πρόβλημα: τα γλυστρήματα μέσα στην πόλη με σχετικά μικρές ταχύτητες. Αν αυτό οφειλόταν στο ότι ήθελαν ζέσταμα δεν μπορώ να το ξέρω. Πάντως και σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο η εντύπωσή μου ήταν ότι τα όρια της πλευρικής πρόσφυσης θα μπορούσαν να είναι ψηλότερα. Ναι μεν ήταν πιο ήσυχα από τα Ι, είχαν προοδευτικότητα, αλλά η κατάσταση δεν έδειχνε να φτιάχνει.
Φανταστείτε την έκπληξή μου όταν έβαλα μια τετράδα ελάχιστα μεταχειρισμένα Uniroyal Rain Sport 1 (δείκτης V) και διαπίστωσα ότι κρατούσαν αισθητά καλύτερα από τα πρώτα μέτρα της διαδρομής (σε στεγνό)! Αποτέλεσμα: τα Εξάλτο πουλήθηκαν με 7500 χλμ στην πλάτη. Ο φίλος με το Μεγκάν Κάμπριο που τα έβαλε δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Το αποτέλεσμα όσον αφορά τα Uni θα έπρεπε να είναι αναμενόμενο αν είχα διαβάσει το συγκριτικό τεστ ελαστικών των 4Τ στο τεύχος 396 (9/03).
Το παράδοξο: όταν οδήγησα Lancia Y 1.2 με Εξάλτο ΙΙ ίδιας διάστασης και με ίδια περίπου ημ/νία παραγωγής (αλλά made in Spain και όχι in Italy όπως τα δικά μου) μου έδωσαν απίστευτα καλύτερη εντύπωση. Πως είναι δυνατόν το ίδιο λάστιχο υψηλών επιδόσεων να αποδίδει καλύτερα σε ένα ελαφρύτερο και πιο αδύναμο αυτοκίνητο; Τα πιθανά ενδεχόμενα είναι δύο:
- Έπεσα σε ελαττωματική παρτίδα.
- Στο Φόκους Ι 1.6 δεν ταιριάζουν τα Εξάλτο ΙΙ.
Και τώρα το πρόβλημα: τα Uniroyal μετά από 25000 χλμ. φαγώθηκαν. Είχα αποφασίσει να διαβώ μετά βαΐων και κλάδων την πύλη της Continental με στόχο το SportContact2, όμως ανακάλυψα ότι δεν βγαίνει σ’ αυτή την κ***διάσταση. Τι να βάλω;
• Να ξαναδοκιμάσω Εξάλτο ΙΙ με την ελπίδα να ισχύει το πρώτο σενάριο;
• Να ξαναβάλω Uni που πάσχουν μόνο στη μακροζωΐα;
• Να σκεφτώ κάποια άλλη μάρκα η οποία ίσως έχει βγάλει κάποιο καινούριο μοντέλο ελαστικού που αγνοώ; Υπάρχει κανένα ενδιαφέρον νέο από Toyo, BF Goodrich, Kumho, Bridgestone, Yokohama; Η Pirelli τι αντίστοιχο έχει;
• Να πέσω σε δείκτη ταχύτητας Η (που είναι και το σωστό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) με ερωτηματικά αν θα με βγάλουν ασπροπρόσωπο στα επαρχιακά στροφιλίκια όπου αρέσκομαι να πηγαίνω σβέλτα και βάλε; Εδώ ισχυρότερος υποψήφιος για μένα είναι το PremiumContact.Οι δύο πρώτες επιλογές δεν με ελκύουν ιδιαίτερα, αφού θα προτιμούσα να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Δυστυχώς η διάσταση αυτή σιγά-σιγά εκλείπει οπότε αντίστοιχα φθίνει και το ενδιαφέρον των εταιριών.
Θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν εμπειρία από τη συγκεκριμένη διάσταση σε αυτοκίνητα παρόμοιου βάρους και ισχύος με το δικό μου.
Γνωρίζετε κανένα αξιόπιστο site του εξωτερικού που θα μπορούσε να έχει συγκριτικό τεστ αλλά πιο πρόσφατο από το 2003;
-
Αφού έψαξα και δεν βρήκα αντίστοιχο θρεντ, είπα ν’ ανοίξω ένα όπου θα μιλήσουμε για τη συγκεκριμένη διάσταση. Εκτός από Φόκους Ι, φοριέται και σε 206, Ξαρά, Ίμπιζα, Κορόλλα, κ.ά.
Έχω ένα Φόκους I 1.6 με ελατήρια της Eibach (Pro-Kit) που το χαμηλώνουν κατά 3,5 cm περίπου. Λίαν συντόμως επίκειται αλλαγή των αμορτισέρ με Sachs Performance.
Όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής των εργοστασιακών NCT5 και έχοντας μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από τα Εξάλτο Ι σε προηγούμενο αυτοκίνητο προχώρησα άφοβα στην τοποθέτηση των Εξάλτο ΙΙ (δείκτης ταχύτητας V αναγκαστικά). Οι αρχικά καλές εντυπώσεις μετατράπηκαν σε μέτριες μετά τα 2-3000 πρώτα χλμ. Κύριο πρόβλημα: τα γλυστρήματα μέσα στην πόλη με σχετικά μικρές ταχύτητες. Αν αυτό οφειλόταν στο ότι ήθελαν ζέσταμα δεν μπορώ να το ξέρω. Πάντως και σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο η εντύπωσή μου ήταν ότι τα όρια της πλευρικής πρόσφυσης θα μπορούσαν να είναι ψηλότερα. Ναι μεν ήταν πιο ήσυχα από τα Ι, είχαν προοδευτικότητα, αλλά η κατάσταση δεν έδειχνε να φτιάχνει.
Φανταστείτε την έκπληξή μου όταν έβαλα μια τετράδα ελάχιστα μεταχειρισμένα Uniroyal Rain Sport 1 (δείκτης V) και διαπίστωσα ότι κρατούσαν αισθητά καλύτερα από τα πρώτα μέτρα της διαδρομής (σε στεγνό)! Αποτέλεσμα: τα Εξάλτο πουλήθηκαν με 7500 χλμ στην πλάτη. Ο φίλος με το Μεγκάν Κάμπριο που τα έβαλε δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Το αποτέλεσμα όσον αφορά τα Uni θα έπρεπε να είναι αναμενόμενο αν είχα διαβάσει το συγκριτικό τεστ ελαστικών των 4Τ στο τεύχος 396 (9/03).
Το παράδοξο: όταν οδήγησα Lancia Y 1.2 με Εξάλτο ΙΙ ίδιας διάστασης και με ίδια περίπου ημ/νία παραγωγής (αλλά made in Spain και όχι in Italy όπως τα δικά μου) μου έδωσαν απίστευτα καλύτερη εντύπωση. Πως είναι δυνατόν το ίδιο λάστιχο υψηλών επιδόσεων να αποδίδει καλύτερα σε ένα ελαφρύτερο και πιο αδύναμο αυτοκίνητο; Τα πιθανά ενδεχόμενα είναι δύο:
- Έπεσα σε ελαττωματική παρτίδα.
- Στο Φόκους Ι 1.6 δεν ταιριάζουν τα Εξάλτο ΙΙ.
Και τώρα το πρόβλημα: τα Uniroyal μετά από 25000 χλμ. φαγώθηκαν. Είχα αποφασίσει να διαβώ μετά βαΐων και κλάδων την πύλη της Continental με στόχο το SportContact2, όμως ανακάλυψα ότι δεν βγαίνει σ’ αυτή την κ***διάσταση. Τι να βάλω;
• Να ξαναδοκιμάσω Εξάλτο ΙΙ με την ελπίδα να ισχύει το πρώτο σενάριο;
• Να ξαναβάλω Uni που πάσχουν μόνο στη μακροζωΐα;
• Να σκεφτώ κάποια άλλη μάρκα η οποία ίσως έχει βγάλει κάποιο καινούριο μοντέλο ελαστικού που αγνοώ; Υπάρχει κανένα ενδιαφέρον νέο από Toyo, BF Goodrich, Kumho, Bridgestone, Yokohama; Η Pirelli τι αντίστοιχο έχει;
• Να πέσω σε δείκτη ταχύτητας Η (που είναι και το σωστό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) με ερωτηματικά αν θα με βγάλουν ασπροπρόσωπο στα επαρχιακά στροφιλίκια όπου αρέσκομαι να πηγαίνω σβέλτα και βάλε; Εδώ ισχυρότερος υποψήφιος για μένα είναι το PremiumContact.Οι δύο πρώτες επιλογές δεν με ελκύουν ιδιαίτερα, αφού θα προτιμούσα να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Δυστυχώς η διάσταση αυτή σιγά-σιγά εκλείπει οπότε αντίστοιχα φθίνει και το ενδιαφέρον των εταιριών.
Θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν εμπειρία από τη συγκεκριμένη διάσταση σε αυτοκίνητα παρόμοιου βάρους και ισχύος με το δικό μου.
Γνωρίζετε κανένα αξιόπιστο site του εξωτερικού που θα μπορούσε να έχει συγκριτικό τεστ αλλά πιο πρόσφατο από το 2003;
-
Το Φόκους επηρρεάζεται ιδιαίτερα από τα ελαστικά του, λόγω ττης διάταξης και στησίματος της ανάρτησής του. Υπήρχε ένα αρθρο του funkyreverend που εξηγούσε πολύ καλά το φαινόμενο αυτό.
Πιθανόν τα εξάλτο να μην ταιριάζουν στο Φόκους. Αν και μου φαίνεται κάπως περίεργο, καθώς είναι all-around λάστιχο και δεν έχει τονισμένο κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του...
-
Αφου εισαι τυπος που αρεσκεσαι στα στροφιλικια, κοιτα για σπορ λαστιχο και οχι οικογενειακο.
Αρα αμεσως αποκλειεις λαστιχα τυπου πρεμιουμ κοντακτ κλπ.
Για μενα, αν μπορεις να βρεις τα bridgestone 720 βαλτα.
Το θεωρω το ελαστικο με το καλυττερο πλαινο και στα αλλα, κρατημα κλπ ειναι πολυ καλο overall! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αφου εισαι τυπος που αρεσκεσαι στα στροφιλικια, κοιτα για σπορ λαστιχο και οχι οικογενειακο.
Αρα αμεσως αποκλειεις λαστιχα τυπου πρεμιουμ κοντακτ κλπ.
Για μενα, αν μπορεις να βρεις τα bridgestone 720 βαλτα.
Το θεωρω το ελαστικο με το καλυττερο πλαινο και στα αλλα, κρατημα κλπ ειναι πολυ καλο overall!Εκτός τού ότι συμφωνώ με το παραπάνω,θα σου πρότεινα να βρείς 50άρι προφίλ αντί του 55.Καλύτερο σε όλα (εκτός τής άνεσης) και πολύ φτηνότερο
-
premium contact τοσο χαλια;; Το ειχα και μπορω να πω οτι ημουνα ευχαριστημενος. Σε παλιο 'μαμα' αυτοκινητο βεβαια ειχα δει διαφορα... Τωρα σκεφτομουνα να βαλω το premium contact 2 στο c4...
-
to focus mk1 φορουσε απο την μανα του 195/60/15 και απο οτι φαινεται ο φιλος μας το κατεβασε το προφιλ ηδη στο 55
αν το κατεβασει στο 50αρι θα πηγαινει σαν μεθυσμενο το αμαξι..... εξω απο τα νερα του εντελως
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
to focus mk1 φορουσε απο την μανα του 195/60/15 και απο οτι φαινεται ο φιλος μας το κατεβασε το προφιλ ηδη στο 55αν το κατεβασει στο 50αρι θα πηγαινει σαν μεθυσμενο το αμαξι..... εξω απο τα νερα του εντελως
Μήπως να πήγαινε για 205/50-15 τότε;Δέν ξέρω και τί τιμές έχουνε σε αυτήν την διάσταση
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
to focus mk1 φορουσε απο την μανα του 195/60/15 και απο οτι φαινεται ο φιλος μας το κατεβασε το προφιλ ηδη στο 55Όχι, το 195/55/15 ήταν το σωστό.
Μόνο μετά το facelift η Ford αποφάσισε να δώσει λίγη παραπάνω άνεση στο αυτοκίνητο και του έβαλε 195/60/15, χωρίς καμμία άλλη αλλαγή στην ανάρτηση.
Φυσικά αυτό το έκανε στα 1.6 & 1.8.
Αν έβαζε τέτοια και στο 1.4 το αυτοκίνητο θα ψόφαγε τελείως. Γι'αυτό και συνέχισε να το δίνει με 195/55/15...
'Αλλα αντ'άλλων δηλαδή.Τις ίδιες τσαπατσουλιές έχουν κάνει και άλλες εταιρίες κατά καιρούς.
Κι έτσι το ότι πήραμε το αυτοκίνητό μας με μια συγκεκριμένη διάσταση ελαστικών δε σημαίνει πάντα ότι είναι και η σωστή... -
το ραιν σπορ εχει σκληρα πλαινα...
το εξαλτο οχι...ρποφανως λογω βαρους το φοκους θελει λαστιχο με σκληρα πλαινα.
εγω προσωπικα θα πηγαινα σε κοντι πρεμιουμ2...τα εξαλτο 2 που εχω ειναι πολυ καλα αλλα σε 195-55-15 εχουν ν δεικτη και μετα τα 15000χλμ δε ζεσταινονται μες στην αθηνα ευκολα..............
αντιθετα τα κοντι με H θα ειναι τελεια για αθηνα και ανεκτα σε στροφιλικια.
σθγουρα μετα απο πολυ ωρα στριψιμοθα σαπουνιαζουν ενω τα εξαλτο συνεχιζουν αλλα ποσες φορες θα πηγαινεις τεζα επι πολυ ωρα σερι τοσο ωστε να σαπουνιασεις το λαστιχο??????????? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το ραιν σπορ εχει σκληρα πλαινα...
το εξαλτο οχι...
προφανως λογω βαρους το φοκους θελει λαστιχο με σκληρα πλαινα.Να που αρχίζουμε να βγάζουμε κάποια άκρη. Αν, λοιπόν, ισχύει αυτό για τα RainSport (εγώ το αγνοούσα), τότε πάμε για σκληρά πλαϊνά. Τέτοια έχουν και τα Bridgestone, έτσι δεν είναι;
Όσον αφορά τα 205/50/15 είναι οριακά για το πλάτος της ζάντας. Δεν είναι στις προτεραιότητές μου ν' αλλάξω ζάντες, οπότε παραμένω κολλημένος στη συγκεκριμένη διάσταση.
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις. Για ν' ακούσουμε κι άλλες γνώμες...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το Φόκους επηρεάζεται ιδιαίτερα από τα ελαστικά του, λόγω της διάταξης και στησίματος της ανάρτησής του. Υπήρχε ένα αρθρο του funkyreverend που εξηγούσε πολύ καλά το φαινόμενο αυτό.Μπορεί κανείς να με βοηθήσει με το λινκ; Θυμάστε τίτλο, έστω στο περίπου;
-
-
Ευχαριστώ για το λινκ.
Από μαγαζί ελαστικών μου είπαν σήμερα ότι 'εφόσον θες σκληρά πλαϊνά και μαλακή γόμα πάρε το Pirelli P6'. Δεν έχω δει συζήτηση γι' αυτό, οπότε ή είναι πολύ καινούριο ή οι συμφορουμίτες δεν τα έχουν καν στις επιλογές τους.
Σε άλλο θρεντ συζητιέται η λύση του Toyo T1R με αντικρουόμενες γνώμες.
-
Κι εκεί που νόμιζα ότι ήμουν διαβασμένος, προέκυψε η έκπληξη και μάλιστα δις!
Χρησιμοποιώντας ως πηγή το συγκριτικό τεστ ελαστικών των 4Τ (τεύχος 396, Σεπτ. 2003) προκύπτουν τα εξής:
-
Το Ρ6 δεν είναι τόσο καινούριο όσο νόμιζα, αφού συμπεριλαμβάνεται στο προ τριετίας τεστ! Η συμπεριφορά του δεν κρίνεται καλή.
-
Το Rain Sport 1 δεν έχει σκληρά αλλά μαλακά πλαϊνά, όπως αναφέρεται στη διαδικασία του σλάλομ!
Η ιδιαίτερα καλή συμπεριφορά του ίσως να οφείλεται στο πολύ μικρό βάρος του (7,2kg). Τα υπόλοιπα ελαστικά είναι από 0,6kg (Marangoni) έως και 1,9kg (Pirelli) βαρύτερα.
Το RE720 δεν εντυπωσιάζει, ενώ δυστυχώς δεν περιλαμβάνεται το ΡΕ2, αφού δεν παραγόταν τότε. Στη θέση του υπάρχει το Exalto 1, το οποίο θεωρώ ως ένα από τα καλύτερα ελαστικά που έχω οδηγήσει, αλλά δεν παράγεται πλέον.
Μήπως να ξαναγίνει ένα συγκριτικό σ' αυτή τη διάσταση; Ε, φανταστικέ αρχισυντάκτη;
-
-
Δε ξέρω πόσο αξιόπιστα μπορεί να είναι αυτα τα τεστ.
Εγώ με τα hankook ήμουν ενθουσιασμένος όταν είχε ζέστη αλλά στον κρυο καιρό η συμπεριφορά τους άλλαζε προς το χειρότερο, γινόταν αναίσθητα και απρόβλεπτα στο όριο. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Δε ξέρω πόσο αξιόπιστα μπορεί να είναι αυτα τα τεστ.
Εγώ με τα hankook ήμουν ενθουσιασμένος όταν είχε ζέστη αλλά στον κρυο καιρό η συμπεριφορά τους άλλαζε προς το χειρότερο, γινόταν αναίσθητα και απρόβλεπτα στο όριο.Σε όλα τα λάστιχα,πλήν τών Μ+Σ,δέν συμβαίνει αυτό;Νομίζω ότι υπάρχει κατώτατο όριο θερμοκρασίας (6 βαθμοί κελσίου νομίζω) για τίς συνηθισμένες γόμες
-
epi ena xrono epsaxna na vro to pio spor lastixo gia thn alfa (146). epeita apo ateleioto psaksimo evala ta yokohama S drive, idia diastasi me sena.exo kanei 4000km k oi protes entyposeis einai poly kales.to lastixo krataei kala mesa sthn poly kai zestainetai poly grhgora.einai ligo akrivo apo 450-500 euro alla ta aksizei ta lefta tou.
-
Μ' ενδιαφέρει κι εμένα το συγκεκριμένο θέμα, μιας και τα λάστιχα του 206 μου (uniroyal 550 rallye 195-55-15) είναι στα τελευταία τους και έχω αρχίσει να ψάχνομαι...
Η προσωπική μου εμπειρία περιορίζεται στα uniroyal και στα continental premium contact1... Τα μεν uniroyal είναι άνετα και τίποτε άλλο (δεν είναι καλύτερα από τα conti στο βρεγμένο, όσο κι αν θέλουν να λέγονται βροχολάστιχα... ), με μαλακό πλαϊνό.
Τα conti από την άλλη είχαν αξιοπρεπές κράτημα στο στεγνό (όχι και τίποτα το ιδιαίτερο, απλά ικανοποιητικό) και ήταν βεντούζες στο βρεγμένο... Ο βασικός λόγος που δεν ξαναέβαλα τα ίδια ήταν γιατί έκαναν ΠΑΡΑ πολύ θόρυβο... Στα 120-130 άκουσα κινητήρα όταν έβαλα τα uni... αλλά τώρα με βλέπω να είμαι μεταξύ conti premium contact 2 και michelin exalto 2... Είμαι όμως ανοιχτός σε προτάσεις...
Τα συμπεράσματα προέρχονται από την εμπειρία με 206 1,6 του 1 τόνου...
Επιλογή ελαστικών 195/55/15