-
Εδω λοιπον δινεται η δυνατοτητα και σε ΣΕΝΑ τον απλο οδηγο,να κανεις κατι που υπο αλλες συνθηκες δε θα κανες:Να ξεπερασεις τις προκαταληψεις και την προπαγανδα και να βγαλεις φιδια για τη Honda.
Τη Honda,η οποια κατασκευαζει
το Civic.Αφου θυμωσε με οσους κατηγορουσαν οτι το προηγουμενο civic ηταν ενα premium...van καθησε,ιδρωσε και δημιουργησε ενα εμφανισιμο hatchback,μεσα και εξω.Ομως κοπιασε πολυ και οταν εφτασε η ωρα της πισω αναρτησης ηταν πολυ κουρασμενη και ετσι πεταξε απλα εναν ημιακαμπτο αξονα,κι απο δω παν κι αλλοι.Ουτως η αλλως,σκεφτηκε,οι αγοραστες θα ηταν ειτε πολυ πορωμενοι ειτε απλα ανικανοι να καταλαβουν τη διαφορα(ναι Nickval,εσενα δειχνω)
Μεσα επεσε και στη επιλογη των κινητηρων.Ετσι εχουμε εναν 1400ρη με 83 αλογα που θα καλυψει τον καρδιοπαθη συνταξιουχο που δεν αντεχει τις συγκινησεις,το νηπιο που τωρα βγαζει τις βοηθητικες ροδες του ποδηλατου,και την 20χρονη φοιτητρια που τωρα μαθαινει οτι το τιμονι ειναι στρογγυλο. Σημ.το 1400ρι βγαινει και σε εκδοση sport(οτι και να σημαινει αυτο)
Μετα προσπερναμε επιδεικτικα την κατηγορια των 1600(που καποιοι ανοητοι θεωρουν οτι ειναι ανταγωνιστικη) και παμε κατευθειαν σε εναν 1800ρη με 140 αλογα(εμ τι σπορ flare Θα κουβαλουσαμε αλλιως?)το CRV η μαθουσαλας.Το μοντελο που ο Ομιλος θα φτασει να χαριζει στα πλαισια προσφορας,προτου η Honda αποφασισει να αλλαξει.Αν και καλα κανει η honda που δεν αγχεται-ουτως η αλλως τα SUV δεν ειναι και καμμια ανταγωνιστικη κατηγορια
το HRV-πρεπει να ειναι το μοναδικο 1600ρι SUV που φτανει ν'αγγιζει τα 26 χιλιαρικα.Εχει βεβαια και την ψευτο4κινηση,εχει και 125 αλογακια εχει και το σημα Vtec πανω-αντε καλοριζικο!
το FRV(τι εμμονη και αυτη με τα ηλιθια ονοματα)-To FRV ειναι σαν το τερας του Λοχ Νες.Ολοι εχουμε ακουσει κατι,ολοι εχουμε δει τις φωτογραφιες αλλα κανενας δεν χει δει απο κοντα καποιο απο τα ελαχιστα που εχουν πωληθει.Φαινετας ο Ελληνας δεν εκτιμα τη δυνατοτητα για τριο στις μπροστινες θεσεις.Αλλη μια εισπρακτικη επιτυχια του ομιλου.
το Accord-Το sedan που μιλα στην καρδια και την τσεπη του Ελληνα.Προτιμα να αλληθωρισει παρα να κοιταξει τον 1800ρη ανταγωνισμο στα ματια.Διατιθεται με μια εκπληκτικη γκαμα κινητηρων βενινης:Εναν 2λιτρο ατμοσφαιρικο,εναν ατμοσφαιρικο χωρητικοτητας 2000 κ.εκ και ενα 2λιτρο μηχανικο συνολο.Υπαρχει και ενας 2.4 σε περιπτωση που δεν σε καλυψει η προηγουμενη ποικιλια αλλα δεν ξερω αν εισαγεται στην Ελλαδα.
τα Prelude,Integra,NSX.Ολα τα made in Japan καλουδια που θα τα δουμε σε καμμια ταινια,θα τα οδηγσουμε σε κανα gran tourismo και θα πουμε στον κολλητο μας'Α ρε Πανο ειδες τι αμαξαρες φτιαχνουν τα τζαπωνια?Που να νιωσουν οι Ευρωπαιοι να φτιαξουν κατι τετοιο...'Μετα θα γυρισουμε πλευρο,και θα προσγειωθουμε στην ελληνικη πραγματικοτητα με τα ταπερακια και τα στουκαρισμενα S2K,ενω απο διπλα θα σφυριζουν κατι Μ3 και κατι RS4...
Nα μην πουμε και για τις επιδοσεις της στην F1 οπου σπαταλα το ταλεντο του πιο φερελπι πιλοτου και τον αναγκαζει να κρυβεται πισω απο δηλωσεις του στυλ 'Ε,τοσο μπορει η ομαδα φετος'.Μηπως να επικεντρωνοταν στο moto GP οπυ τα καταφερνει απειρως καλυτερα?
HONDA.THE POWER OF DREAMS-και μετα ξυπνησες
-
Εδω λοιπον δινεται η δυνατοτητα και σε ΣΕΝΑ τον απλο οδηγο,να κανεις κατι που υπο αλλες συνθηκες δε θα κανες:Να ξεπερασεις τις προκαταληψεις και την προπαγανδα και να βγαλεις φιδια για τη Honda.
Τη Honda,η οποια κατασκευαζει
το Civic.Αφου θυμωσε με οσους κατηγορουσαν οτι το προηγουμενο civic ηταν ενα premium...van καθησε,ιδρωσε και δημιουργησε ενα εμφανισιμο hatchback,μεσα και εξω.Ομως κοπιασε πολυ και οταν εφτασε η ωρα της πισω αναρτησης ηταν πολυ κουρασμενη και ετσι πεταξε απλα εναν ημιακαμπτο αξονα,κι απο δω παν κι αλλοι.Ουτως η αλλως,σκεφτηκε,οι αγοραστες θα ηταν ειτε πολυ πορωμενοι ειτε απλα ανικανοι να καταλαβουν τη διαφορα(ναι Nickval,εσενα δειχνω)
Μεσα επεσε και στη επιλογη των κινητηρων.Ετσι εχουμε εναν 1400ρη με 83 αλογα που θα καλυψει τον καρδιοπαθη συνταξιουχο που δεν αντεχει τις συγκινησεις,το νηπιο που τωρα βγαζει τις βοηθητικες ροδες του ποδηλατου,και την 20χρονη φοιτητρια που τωρα μαθαινει οτι το τιμονι ειναι στρογγυλο. Σημ.το 1400ρι βγαινει και σε εκδοση sport(οτι και να σημαινει αυτο)
Μετα προσπερναμε επιδεικτικα την κατηγορια των 1600(που καποιοι ανοητοι θεωρουν οτι ειναι ανταγωνιστικη) και παμε κατευθειαν σε εναν 1800ρη με 140 αλογα(εμ τι σπορ flare Θα κουβαλουσαμε αλλιως?)το CRV η μαθουσαλας.Το μοντελο που ο Ομιλος θα φτασει να χαριζει στα πλαισια προσφορας,προτου η Honda αποφασισει να αλλαξει.Αν και καλα κανει η honda που δεν αγχεται-ουτως η αλλως τα SUV δεν ειναι και καμμια ανταγωνιστικη κατηγορια
το HRV-πρεπει να ειναι το μοναδικο 1600ρι SUV που φτανει ν'αγγιζει τα 26 χιλιαρικα.Εχει βεβαια και την ψευτο4κινηση,εχει και 125 αλογακια εχει και το σημα Vtec πανω-αντε καλοριζικο!
το FRV(τι εμμονη και αυτη με τα ηλιθια ονοματα)-To FRV ειναι σαν το τερας του Λοχ Νες.Ολοι εχουμε ακουσει κατι,ολοι εχουμε δει τις φωτογραφιες αλλα κανενας δεν χει δει απο κοντα καποιο απο τα ελαχιστα που εχουν πωληθει.Φαινετας ο Ελληνας δεν εκτιμα τη δυνατοτητα για τριο στις μπροστινες θεσεις.Αλλη μια εισπρακτικη επιτυχια του ομιλου.
το Accord-Το sedan που μιλα στην καρδια και την τσεπη του Ελληνα.Προτιμα να αλληθωρισει παρα να κοιταξει τον 1800ρη ανταγωνισμο στα ματια.Διατιθεται με μια εκπληκτικη γκαμα κινητηρων βενινης:Εναν 2λιτρο ατμοσφαιρικο,εναν ατμοσφαιρικο χωρητικοτητας 2000 κ.εκ και ενα 2λιτρο μηχανικο συνολο.Υπαρχει και ενας 2.4 σε περιπτωση που δεν σε καλυψει η προηγουμενη ποικιλια αλλα δεν ξερω αν εισαγεται στην Ελλαδα.
τα Prelude,Integra,NSX.Ολα τα made in Japan καλουδια που θα τα δουμε σε καμμια ταινια,θα τα οδηγσουμε σε κανα gran tourismo και θα πουμε στον κολλητο μας'Α ρε Πανο ειδες τι αμαξαρες φτιαχνουν τα τζαπωνια?Που να νιωσουν οι Ευρωπαιοι να φτιαξουν κατι τετοιο...'Μετα θα γυρισουμε πλευρο,και θα προσγειωθουμε στην ελληνικη πραγματικοτητα με τα ταπερακια και τα στουκαρισμενα S2K,ενω απο διπλα θα σφυριζουν κατι Μ3 και κατι RS4...
Nα μην πουμε και για τις επιδοσεις της στην F1 οπου σπαταλα το ταλεντο του πιο φερελπι πιλοτου και τον αναγκαζει να κρυβεται πισω απο δηλωσεις του στυλ 'Ε,τοσο μπορει η ομαδα φετος'.Μηπως να επικεντρωνοταν στο moto GP οπυ τα καταφερνει απειρως καλυτερα?
HONDA.THE POWER OF DREAMS-και μετα ξυπνησες
-
Εδω λοιπον δινεται η δυνατοτητα και σε ΣΕΝΑ τον απλο οδηγο,να κανεις κατι που υπο αλλες συνθηκες δε θα κανες:Να ξεπερασεις τις προκαταληψεις και την προπαγανδα και να βγαλεις φιδια για τη Honda.
Τη Honda,η οποια κατασκευαζει
το Civic.Αφου θυμωσε με οσους κατηγορουσαν οτι το προηγουμενο civic ηταν ενα premium...van καθησε,ιδρωσε και δημιουργησε ενα εμφανισιμο hatchback,μεσα και εξω.Ομως κοπιασε πολυ και οταν εφτασε η ωρα της πισω αναρτησης ηταν πολυ κουρασμενη και ετσι πεταξε απλα εναν ημιακαμπτο αξονα,κι απο δω παν κι αλλοι.Ουτως η αλλως,σκεφτηκε,οι αγοραστες θα ηταν ειτε πολυ πορωμενοι ειτε απλα ανικανοι να καταλαβουν τη διαφορα(ναι Nickval,εσενα δειχνω)
Μεσα επεσε και στη επιλογη των κινητηρων.Ετσι εχουμε εναν 1400ρη με 83 αλογα που θα καλυψει τον καρδιοπαθη συνταξιουχο που δεν αντεχει τις συγκινησεις,το νηπιο που τωρα βγαζει τις βοηθητικες ροδες του ποδηλατου,και την 20χρονη φοιτητρια που τωρα μαθαινει οτι το τιμονι ειναι στρογγυλο. Σημ.το 1400ρι βγαινει και σε εκδοση sport(οτι και να σημαινει αυτο)
Μετα προσπερναμε επιδεικτικα την κατηγορια των 1600(που καποιοι ανοητοι θεωρουν οτι ειναι ανταγωνιστικη) και παμε κατευθειαν σε εναν 1800ρη με 140 αλογα(εμ τι σπορ flare Θα κουβαλουσαμε αλλιως?)το CRV η μαθουσαλας.Το μοντελο που ο Ομιλος θα φτασει να χαριζει στα πλαισια προσφορας,προτου η Honda αποφασισει να αλλαξει.Αν και καλα κανει η honda που δεν αγχεται-ουτως η αλλως τα SUV δεν ειναι και καμμια ανταγωνιστικη κατηγορια
το HRV-πρεπει να ειναι το μοναδικο 1600ρι SUV που φτανει ν'αγγιζει τα 26 χιλιαρικα.Εχει βεβαια και την ψευτο4κινηση,εχει και 125 αλογακια εχει και το σημα Vtec πανω-αντε καλοριζικο!
το FRV(τι εμμονη και αυτη με τα ηλιθια ονοματα)-To FRV ειναι σαν το τερας του Λοχ Νες.Ολοι εχουμε ακουσει κατι,ολοι εχουμε δει τις φωτογραφιες αλλα κανενας δεν χει δει απο κοντα καποιο απο τα ελαχιστα που εχουν πωληθει.Φαινετας ο Ελληνας δεν εκτιμα τη δυνατοτητα για τριο στις μπροστινες θεσεις.Αλλη μια εισπρακτικη επιτυχια του ομιλου.
το Accord-Το sedan που μιλα στην καρδια και την τσεπη του Ελληνα.Προτιμα να αλληθωρισει παρα να κοιταξει τον 1800ρη ανταγωνισμο στα ματια.Διατιθεται με μια εκπληκτικη γκαμα κινητηρων βενινης:Εναν 2λιτρο ατμοσφαιρικο,εναν ατμοσφαιρικο χωρητικοτητας 2000 κ.εκ και ενα 2λιτρο μηχανικο συνολο.Υπαρχει και ενας 2.4 σε περιπτωση που δεν σε καλυψει η προηγουμενη ποικιλια αλλα δεν ξερω αν εισαγεται στην Ελλαδα.
τα Prelude,Integra,NSX.Ολα τα made in Japan καλουδια που θα τα δουμε σε καμμια ταινια,θα τα οδηγσουμε σε κανα gran tourismo και θα πουμε στον κολλητο μας'Α ρε Πανο ειδες τι αμαξαρες φτιαχνουν τα τζαπωνια?Που να νιωσουν οι Ευρωπαιοι να φτιαξουν κατι τετοιο...'Μετα θα γυρισουμε πλευρο,και θα προσγειωθουμε στην ελληνικη πραγματικοτητα με τα ταπερακια και τα στουκαρισμενα S2K,ενω απο διπλα θα σφυριζουν κατι Μ3 και κατι RS4...
Nα μην πουμε και για τις επιδοσεις της στην F1 οπου σπαταλα το ταλεντο του πιο φερελπι πιλοτου και τον αναγκαζει να κρυβεται πισω απο δηλωσεις του στυλ 'Ε,τοσο μπορει η ομαδα φετος'.Μηπως να επικεντρωνοταν στο moto GP οπυ τα καταφερνει απειρως καλυτερα?
HONDA.THE POWER OF DREAMS-και μετα ξυπνησες
-
Αηδία κατάντησε
-
Ε όχι και την Honda ρε Omikrone... Πάμε παρακάτω...
-
Το ξερω αλλα εγω μονο σε ενα σατυρικο τοπικ θα μπορουσα να τη θαψω
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Το ξερω αλλα εγω μονο σε ενα σατυρικο τοπικ θα μπορουσα να τη θαψωΕίχες ανοίξει κι άλλο τέτοιο, κάπου κλειδωμένο εδώ γύρω είναι.
Lock.[mod]
-
civic = turk hava
-
Είχες ανοίξει κι άλλο τέτοιο, κάπου κλειδωμένο εδώ γύρω είναι.
Lock.Εκεινο ηταν μονο για το civic-Ακομα και συ θα καταλαβαινες τη διαφορα
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Είχες ανοίξει κι άλλο τέτοιο, κάπου κλειδωμένο εδώ γύρω είναι.
Lock.Εκεινο ηταν μονο για το civic-Ακομα και συ θα καταλαβαινες τη διαφορα
Όπως και να 'χει, Lock.
Η Honda νομιζε οτι θα τη γλιτωσει? Θαψτε την κι αυτην!