Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP Γερμανίας-Hockenheim
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP Γερμανίας-Hockenheim
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    Formula 1
    44
    258
    484
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        fanis-f1 last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            red-spirit last edited by

            Η πιο δύσκολη πίστα να προλογίσω καθώς τίποτα σχεδόν δεν έχω πρόχειρο στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου γι' αυτήν... Μια ακόμα Γερμανική πίστα που βρίσκεται (κατ' εμέ) στη σκιά του Νίρμπουργκρινγκ με κάτι μεγάλες ευθείες νομίζω. Μοιάζει περισσότερο με θεόρατο κύκλο. Αυτά - Ο λόγος στους ειδήμονες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
              Η πιο δύσκολη πίστα να προλογίσω καθώς τίποτα σχεδόν δεν έχω πρόχειρο στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου γι' αυτήν... Μια ακόμα Γερμανική πίστα που βρίσκεται (κατ' εμέ) στη σκιά του Νίρμπουργκρινγκ με κάτι μεγάλες ευθείες νομίζω. Μοιάζει περισσότερο με θεόρατο κύκλο. Αυτά - Ο λόγος στους ειδήμονες

              Nομιζω θελει αλλαγη ο σκληρος σου...
              Εχει κολλησει στο 2001...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hellenic-tifosi last edited by

                Το σύγχρονο Nurburgring δεν έχει να δείξει και τίποτα σπουδαίο, ειδικά μετά την Tilke-οποίηση του αρχικού τμήματος.

                Το Hockenheim είναι μια καλούτσικη δουλειά (για τα δεδομένα των Tilkedroms) αν και φυσικά δε συγκρίνεται με την παλιά πίστα, όπου τα μονοθέσια διέσχιζαν το δάσος με πάνω από 340 χ.α.ω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red-spirit last edited by

                  Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                  Η πιο δύσκολη πίστα να προλογίσω καθώς τίποτα σχεδόν δεν έχω πρόχειρο στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου γι' αυτήν... Μια ακόμα Γερμανική πίστα που βρίσκεται (κατ' εμέ) στη σκιά του Νίρμπουργκρινγκ με κάτι μεγάλες ευθείες νομίζω. Μοιάζει περισσότερο με θεόρατο κύκλο. Αυτά - Ο λόγος στους ειδήμονες

                  Nομιζω θελει αλλαγη ο σκληρος σου...
                  Εχει κολλησει στο 2001...

                  Άσε το... σύστημα επιδέχεται κάμποσες αλλαγές, θα πρέπει να βάλω και νέο λειτουργικό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red-spirit last edited by

                    Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                    Το Hockenheim είναι μια καλούτσικη δουλειά (για τα δεδομένα των Tilkedroms) αν και φυσικά δε συγκρίνεται με την παλιά πίστα, όπου τα μονοθέσια διέσχιζαν το δάσος με πάνω από 340 χ.α.ω.

                    Α ναι μπράβο! Έχει πλούσιο δάσος γύρω του κάτι που (ξανά)θυμίζει το ριγνκ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antsakalis last edited by

                      Καθε δυο χρόνια θα απολαμβάνουμε το Χοκενχαιμ. Επιτέλους μια έξυπνη λύση για να αποφεύγουμε τα δυο Γερμανικά GP !!!!! Σειρά να πάρουν τα Ιταλικά παρακαλώ ...

                      Εχουμε και εμείς να μπούμε στον χορό ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antony-baltz last edited by

                        Ο χρήστης antsakalis έγραψε:

                        Εχουμε και εμείς να μπούμε στον χορό ....

                        .... πρεπει να συμφωνησουμε ποια απο τις δεκαδες πιστες μας θα πρεπει να προτεινουμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          patro last edited by

                          http://formula-1.updatesport.com/news/article/1154076595/formula_one/F1headlines/Mass-dampers-legal-shock/view.html

                          η ρενω(και οι υπολοιποι?) τελικα θα χρησιμοποιησει τα mass dampers.

                          ε φυσικα οταν σου λεει η Fia οτι ειναι αεροδυναμικο βοηθημα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pininfarina last edited by

                            Ο χρήστης patro έγραψε:
                            η ρενω(και οι υπολοιποι?) τελικα θα χρησιμοποιησει τα mass dampers.

                            ε φυσικα οταν σου λεει η Fia οτι ειναι αεροδυναμικο βοηθημα

                            Patro με το γραμμα του νομου ειναι παρανομο το συστημα γιατι στηριζεται σε ελατηρια και οχι στέρεα στο αμαξι (Αρθρο 3.15)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patro last edited by

                              τοτε γιατι οι κριτες το επετρεψαν λεγοντας οτι η χρηση του δεν απαγορευται πουθενα απο τους κανονισμους?????????????????

                              ενω οι μηχανικοι της φια το θεωρησαν παρανομο ως 'απαγορευμενο εξαρτημα'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                The FIA has appealed against the Hockenheim race stewards' decision to allow mass dampers, autosport.com can reveal.

                                Just hours after the stewards gave the devices the green light, over-turning an earlier rules clarification by the FIA to ban them, sources have revealed that the FIA is unhappy with that decision.

                                Autosport.com understands that the FIA has written to all of F1's teams telling them it will appeal against the decision of its own stewards.

                                That appeal hearing will take place next week at the earliest, and it means that any team running with mass dampers at this weekend's German Grand Prix could be disqualified if the FIA win the appeal.

                                Renault were thought to have refitted the mass dampers to their cars prior to Friday morning's first practice following this morning's stewards' ruling.

                                The team will now face a difficult decision about whether to take them off the cars and lose performance, or keep them on and risk further action if the FIA appeal is successful.

                                Although there has not been a public confirmation of the FIA appeal, a spokesman for the governing body confirmed the news when asked by autosport.com

                                'We are appealing against the stewards' decision,' he said.

                                The last time the FIA appealed against the decision of its race stewards was at the 2005 San Marino Grand Prix. The race stewards passed BAR-Honda's fuel tank as legal, but the FIA appealed that decision and subsequently found the team to be in contravention of the rules.

                                BAR were subsequently banned for two races.

                                Δε βλεπω τη Renault να παιρνει το ρισκο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  patro last edited by

                                  επισης pini αφου απαγορευεται απο τους κανονισμους πως το χρησιμοποιουσαν τοσο καιρο μερικες ομαδες?

                                  απλα καποιος ξυπνησε μια μερα και ειπε ας το απαγορευσω.
                                  πως αραγε????? κινουμενο αεροδυναμικο βοηθημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    go_for_pole last edited by

                                    Αυτος που ξυπνησε ειναι η Ferrari προφανως ή εστω η Bridgestone γιατι το συστημα εξυπηρετει τις ομαδες της Michelin. Η FIA οπως παντα προσπαθει να βαλει το χερακι της για να γινει το πρωταθλημα λιγαααακι πιο ενδιαφερον. Στο κατω κατω ακομη και αν ειναι πληγμα για την Renault, το ιδιο ειναι για ολες τις ομαδες με Michelin αρα η μονη ουσιαστικη μεταβολη για την μαχη του πρωταθληματος ειναι μια διευκολυνση στο Massa να παρει 2ες θεσεις και ενδεχομενως (αν και εκτιμω οτι ακομη η ομαδα θελει δουλεια) στους οδηγους της Toyota.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pininfarina last edited by

                                      Ξεκινησε wet η 2η περιοδος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        *In Formula One's first free practice session today MF1 Racing driver Christijan Albers suffered from an engine problem. The Dutchman blew up his Toyota engine. He will start Friday's second practice with a fresh engine. Due to the fact that he has to use a new engine Albers will be set back ten places at Sunday's grid.
                                        *

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          patro last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                          Αυτος που ξυπνησε ειναι η Ferrari προφανως ή εστω η Bridgestone γιατι το συστημα εξυπηρετει τις ομαδες της Michelin. Η FIA οπως παντα προσπαθει να βαλει το χερακι της για να γινει το πρωταθλημα λιγαααακι πιο ενδιαφερον. Στο κατω κατω ακομη και αν ειναι πληγμα για την Renault, το ιδιο ειναι για ολες τις ομαδες με Michelin αρα η μονη ουσιαστικη μεταβολη για την μαχη του πρωταθληματος ειναι μια διευκολυνση στο Massa να παρει 2ες θεσεις και ενδεχομενως (αν και εκτιμω οτι ακομη η ομαδα θελει δουλεια) στους οδηγους της Toyota.

                                          το συστημα το χρησιμοποιει και η φερραρι. και που το λεει οτι η φια πρεπει να βαλει το χερακι της? η bridgestone εχει το πανω χερι αν ειναι να δυσκολευουν και τη ρενω ας το δωσουν τωρα το πρωταθλημα στη φερραρι.

                                          εμενα δε μου αρεσει αυτη η κατασταση , ταχει κανει μπαχαλο η φια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antsakalis last edited by

                                            Μπάχαλο τα έχει κανει η ΦΙΑ εδώ και καιρό....

                                            Η Ρενό όπως και οι υπόλοιποι είναι ισότοιμοι προς τον νόμο και άρα θα πρέπει να σέβονται και την νομιμότητα των αλλων !!! (αυτό θα το έλεγα και αν χρησιμοποιούσε κατι παράνομο και η Φεράρι)
                                            Όσο για το αν η ΦΙΑ θέλει να δώσει το πρωτάθλημα στην Φεράρι, για θυμίσου το Μονακό patro .... και παλιά ο Σούμι έκανε ' μουφιές ' αλλά ποτέ δεν τιμωρούνταν .....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr