Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε Corolla Verso
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πρόβλημα σε Corolla Verso
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    6
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=189&page_id=4019

      Toyota: προληπτικός έλεγχος Corolla Verso

      'Η Toyota επιβλέπει τις επιδόσεις και τη λειτουργία των μοντέλων της σε τη διάρκεια της ζωής τους. Κατά την διάρκεια της διαδικασίας ελέγχου, υπάρχει πιθανότητα να διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου δεν τυγχάνει των προδιαγραφών που έχουν τεθεί από την Τoyota.

      Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι η διαπίστωση ότι σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα τύπου Corolla Verso παραγωγής 5 Ιανουαρίου 2004 μέχρι 2 Μαίου 2006, λόγω εσφαλμένου προγραμματισμού της ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος SRS (εγκέφαλος αερόσακου), όταν χρησιμοποιηθεί το χειροκίνητο σύστημα απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού (τεθεί στη θέση OFF), απενεργοποιείται ο προεντατήρας της ζώνης ασφαλείας του συνοδηγού αντί του αερόσακου. Τόσο οι αερόσακοι, όσο και ο προεντατήρας της ζώνης λειτουργούν κανονικά όταν δεν γίνεται χρήση της απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού (θέση ΟΝ του συστήματος).

      Η Τoyota Ελλάς, αμέσως μετά την διάγνωση κάποιου προβλήματος έχει ήδη φροντίσει για την αποστολή σχετικής ενημέρωσης με επιστολή στους κατόχους αυτοκινήτων Corolla Verso, συνιστώντας τους να μην κάνουν χρήση της δυνατότητας απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού, και, κατ΄ επέκταση, να μην τοποθετούν παιδικό κάθισμα στη θέση του συνοδηγού μέχρι να γίνει η απαραίτητη αντικατάσταση της μονάδας ECU. Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα και η διαπίστωση του προβλήματος έγινε κατά την διάρκεια δοκιμών πρόσκρουσης του συγκεκριμένου μοντέλου. '

      Τα κατάφεραν οι Τούρκοι πάλι, θα φάνε κανέναν με τη λαλακία τους....

      Και μου αρέσει και η εισαγωγή της Toyota.... Το αποτέλεσμα του ελέγχου,,, κλπ....
      και επίσης διαφωνώ με το 'προληπτικός έλεγχος'
      Αμαν με τις δημόσιες σχέσεις.... υποχρεωτικός του κερατά είναι για τέτοιο πρόβλημα, σωστά?

      Μου κάνει εντύπωση που δε λέει αν σκοτώθηκε κανένας από αυτό??? Συνήθως λένε ότι... μπλα μπλα .... δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=189&page_id=4019

        Toyota: προληπτικός έλεγχος Corolla Verso

        'Η Toyota επιβλέπει τις επιδόσεις και τη λειτουργία των μοντέλων της σε τη διάρκεια της ζωής τους. Κατά την διάρκεια της διαδικασίας ελέγχου, υπάρχει πιθανότητα να διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου δεν τυγχάνει των προδιαγραφών που έχουν τεθεί από την Τoyota.

        Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι η διαπίστωση ότι σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα τύπου Corolla Verso παραγωγής 5 Ιανουαρίου 2004 μέχρι 2 Μαίου 2006, λόγω εσφαλμένου προγραμματισμού της ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος SRS (εγκέφαλος αερόσακου), όταν χρησιμοποιηθεί το χειροκίνητο σύστημα απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού (τεθεί στη θέση OFF), απενεργοποιείται ο προεντατήρας της ζώνης ασφαλείας του συνοδηγού αντί του αερόσακου. Τόσο οι αερόσακοι, όσο και ο προεντατήρας της ζώνης λειτουργούν κανονικά όταν δεν γίνεται χρήση της απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού (θέση ΟΝ του συστήματος).

        Η Τoyota Ελλάς, αμέσως μετά την διάγνωση κάποιου προβλήματος έχει ήδη φροντίσει για την αποστολή σχετικής ενημέρωσης με επιστολή στους κατόχους αυτοκινήτων Corolla Verso, συνιστώντας τους να μην κάνουν χρήση της δυνατότητας απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού, και, κατ΄ επέκταση, να μην τοποθετούν παιδικό κάθισμα στη θέση του συνοδηγού μέχρι να γίνει η απαραίτητη αντικατάσταση της μονάδας ECU. Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα και η διαπίστωση του προβλήματος έγινε κατά την διάρκεια δοκιμών πρόσκρουσης του συγκεκριμένου μοντέλου. '

        Τα κατάφεραν οι Τούρκοι πάλι, θα φάνε κανέναν με τη λαλακία τους....

        Και μου αρέσει και η εισαγωγή της Toyota.... Το αποτέλεσμα του ελέγχου,,, κλπ....
        και επίσης διαφωνώ με το 'προληπτικός έλεγχος'
        Αμαν με τις δημόσιες σχέσεις.... υποχρεωτικός του κερατά είναι για τέτοιο πρόβλημα, σωστά?

        Μου κάνει εντύπωση που δε λέει αν σκοτώθηκε κανένας από αυτό??? Συνήθως λένε ότι... μπλα μπλα .... δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=189&page_id=4019

          Toyota: προληπτικός έλεγχος Corolla Verso

          'Η Toyota επιβλέπει τις επιδόσεις και τη λειτουργία των μοντέλων της σε τη διάρκεια της ζωής τους. Κατά την διάρκεια της διαδικασίας ελέγχου, υπάρχει πιθανότητα να διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου δεν τυγχάνει των προδιαγραφών που έχουν τεθεί από την Τoyota.

          Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι η διαπίστωση ότι σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα τύπου Corolla Verso παραγωγής 5 Ιανουαρίου 2004 μέχρι 2 Μαίου 2006, λόγω εσφαλμένου προγραμματισμού της ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος SRS (εγκέφαλος αερόσακου), όταν χρησιμοποιηθεί το χειροκίνητο σύστημα απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού (τεθεί στη θέση OFF), απενεργοποιείται ο προεντατήρας της ζώνης ασφαλείας του συνοδηγού αντί του αερόσακου. Τόσο οι αερόσακοι, όσο και ο προεντατήρας της ζώνης λειτουργούν κανονικά όταν δεν γίνεται χρήση της απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού (θέση ΟΝ του συστήματος).

          Η Τoyota Ελλάς, αμέσως μετά την διάγνωση κάποιου προβλήματος έχει ήδη φροντίσει για την αποστολή σχετικής ενημέρωσης με επιστολή στους κατόχους αυτοκινήτων Corolla Verso, συνιστώντας τους να μην κάνουν χρήση της δυνατότητας απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού, και, κατ΄ επέκταση, να μην τοποθετούν παιδικό κάθισμα στη θέση του συνοδηγού μέχρι να γίνει η απαραίτητη αντικατάσταση της μονάδας ECU. Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα και η διαπίστωση του προβλήματος έγινε κατά την διάρκεια δοκιμών πρόσκρουσης του συγκεκριμένου μοντέλου. '

          Τα κατάφεραν οι Τούρκοι πάλι, θα φάνε κανέναν με τη λαλακία τους....

          Και μου αρέσει και η εισαγωγή της Toyota.... Το αποτέλεσμα του ελέγχου,,, κλπ....
          και επίσης διαφωνώ με το 'προληπτικός έλεγχος'
          Αμαν με τις δημόσιες σχέσεις.... υποχρεωτικός του κερατά είναι για τέτοιο πρόβλημα, σωστά?

          Μου κάνει εντύπωση που δε λέει αν σκοτώθηκε κανένας από αυτό??? Συνήθως λένε ότι... μπλα μπλα .... δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nkaragou last edited by

            Γινοταν παραγωγη με προβληματικο συστημα ασφαλειας για 2 χρονια και 4 μηνες...
            Κατα τα αλλα ο ελεγχος ποιοτητας της παραγωγης ειναι συνεχης και σταματαει η παραγωγη πριν συνεχιστει σε επομενο σταδιο οταν εντοπιστει το παραμικρο προβλημα...
            Τελικα ολα ειναι ιδια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Τουρκία......

              και δε

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:
                Τουρκία......

                και δε

                Μην κολλάτε στην Τουρκία. Θα μπορούσε να συμβεί σε οποιοδήποτε εργοστάσιο, συμβαίνει σε όλες τις μάρκες.
                Το ότι καθυστέρησαν την ανάκληση είναι ένα θέμα βεβαίως

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Εγω αν ήμουνα σε άλλη εταιρία τωρα ... ford, honda, renault κλπ που εχουν 6 θεσια 7 θεσια, μολις θα ερχοταν το πελάτης να παρει αμάξι και μου έλεγε ότι σκέφτεται το verso, θα του το πέταγα στη μουρη

                  ¨Τουρκικο με πρόβλημα στον αερόσακο που θα έβαζες το μωράκι σου μπροστά!!!!!'

                  και αντε να το μαζέψεις μετά το θέμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr