Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιδανική μέθοδος απομάκρυνσης παλαιού χρώματος κ σκουριάς (?)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιδανική μέθοδος απομάκρυνσης παλαιού χρώματος κ σκουριάς (?)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    51
    1848
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosmas-roussos last edited by

      Καλή σας ημέρα!

      ...αμμοβολή??? ή ......???

      Γνωρίζει κανείς να μου προτείνει κάποιον που πραγματοποιεί τέτοιου είδους εργασίες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cosmas-roussos last edited by

        Καλή σας ημέρα!

        ...αμμοβολή??? ή ......???

        Γνωρίζει κανείς να μου προτείνει κάποιον που πραγματοποιεί τέτοιου είδους εργασίες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosmas-roussos last edited by

          Καλή σας ημέρα!

          ...αμμοβολή??? ή ......???

          Γνωρίζει κανείς να μου προτείνει κάποιον που πραγματοποιεί τέτοιου είδους εργασίες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Μάλλον η αμμοβολή πρέπει να είναι το καλύτερο,χωρίς να βάζω το χέρι μου στήν φωτιά βέβαια.
            Ολόκληρο το αυτοκίνητο θα καθαρίσεις και θα το ξαναβάψεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosmas-roussos last edited by

              Ετσι ακριβως, ο σκοπος μου ειναι να γινει ολικη και εις βαθος ανακατασκευη του πλαισιου μια κ καλη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Σωστά , η αμμοβολή είναι ο μοναδικός τρόπος.
                Ομως πρώτα πρέπει να φτειαχτούν οι τυχόν σκουριές που απαιτούν κοψίματα-κολλήσεις με οξυγόνο και μετά να πάει στην αμμοβολή.
                Ετσι θα γλυτώσεις τη δεύτερη αμμοβολή γιατί το γυμνό πλέον μέταλλο πιάνει επιφανειακή σκουριά πολύ γρήγορα.
                Αμέσως μετά την αμμοβολή θέλει φωσφάτωση με ειδικό υγρό (τα εργοστάσια βουτάνε τα σασί σε μπανιέρες - εδώ γίνεται με πιστόλι).
                Ετσι προστατεύεται το μέταλλο από τη σκουριά και θα πιάσει εύκολα το πρώτο υπόστρωμα της βαφής (primer).
                Mετά ξεκινά η διαδικασία της βαφής .... κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosmas-roussos last edited by

                  Bασιλη ησουν πολυ διαφωτιστικος ομολογω, σ ευχαριστω.

                  Για να ειμαι ειλικρινης σκεφτομουν πρωτα να περασω το πλαισιο απο την διαδικασια της αμμοβολης ωστε να αποκαλυφθουν 100% ολα τα σημεια που πονουν και μετα να τα συνεφερω ειτε με 'μπαλωματα' ειτε με πληρη αντικατασταση τους.

                  Χοντρες δουλειες εν ολιγοις που εχουν ομως τελικα την δικη τους χαρη.

                  Γνωριζει κανεις καποιον που πραγματοποιει αμμοβολες ωστε να απευθυνθω?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Εχω χρόνια να ασχοληθώ και δεν θυμάμαι μαγαζιά. Οι περισσότεροι πάντως βρίσκονται από Ιερά Οδό μέχρι Πειραιά και στις περιοχές γύρω από τον ΟΔΔΥ.
                    Μπορείς να ρωτήσεις κάποιο φαναρτζή ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maranx last edited by

                      Εγώ έχω ακούσει πως η αμμοβολή δεν είναι ότι καλύτερο, καθώς αδυνατίζει τις λαμαρίνες.

                      Βέβαια αυτό μου το είπαν για ένα σχετικά νέο σασί που δεν έχει προβλήματα σκουριάς.

                      Τί ισχύει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης maranx έγραψε:
                        Εγώ έχω ακούσει πως η αμμοβολή δεν είναι ότι καλύτερο, καθώς αδυνατίζει τις λαμαρίνες.

                        Βέβαια αυτό μου το είπαν για ένα σχετικά νέο σασί που δεν έχει προβλήματα σκουριάς.

                        Τί ισχύει;

                        Σωστό είναι αυτό. Ο χειριστής της αμμοβολής πρέπει να είναι έμπειρος , να επιμένει όσο χρειάζεται για να καθαρίσει για να μην τρώει και καθαρό μέταλλο και να χρησιμοποιεί ψιλή άμμο. Είναι πιο ακριβή αλλά καταστρέφει λιγότερο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bit last edited by

                          Παιδιά μη λέτε ότι θέλετε. Αμμοβολή είναι μόνο για πολύ συγκεκριμένα σημεία. Πρωτού σχολιάσετε έχω πιστόλι και το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά στο project μου. Η αμμοβολή είναι μόνο για σημεία όπου δε μπορεί να φτάσει το τριβείο ή η συρματόβουρτσα. Ποτέ δε κάνεις αμμοβολή πάνω σε φτερά, ουρανούς, καπό...ή οτιδήποτε έχει σχετικά ίσιες γραμμές. Μη ακούσεις κανέναν αμμοβολιστή τι θα σου πει, ότι και να πουν το πιο πιθανόν θα είναι να στραβώσουν τόσο πολύ που να πάνε για πέταμα. Με προειδοποιήσαν και εμένα το είδα να γίνεται μπροστά στα μάτια μου δοκιμαζοντάς το πειραματικά.

                          Άρα λοιπόν ένα μεγάλο περιστροφικό τριβείο για την εξωτερική φανοποιεία και βούρτσες για τα υπόλοιπα. Όπου δε μπορεί να μπει τπτ από τα 2 θα κάνεις αμμοβολή. Επίσης αμμοβολή χρειάζεται στα σημεία που έχουν σκουριάσει, χωρίς να υπάρχουν όμως τρύπες, και έχουν δημιουργήσεις κρατήρες. Εκεί δε μπορεί να μπει η βούρτσα. Μόνο η άμμος μπορείς να τα καθαρίσει. Οι τρύπες καλό θα ήταν να φτιαχτούν από πριν. Τουλάχιστον αυτές που φαίνονται. Μη νομίζεις ότι μπορείς να έχεις το αυτοκίνητο αιώνια γυμνό. Εγώ 1 νύχτα το άφηνα και την επόμενη ξαναέτριβα για να αφαιρέσω την σκουριά. Μετά προσπαθούσα πάντα πρωτού διακόψω για την ημέρα να το ασταρώσω ή στην χειρότερη άφηνα μια λάμπα αναμμένη για να τραβάει όσο γίνεται την υγρασία. Αυτά...

                          αν είσαι παρατηρητικός θα δεις στην φωτογραφία την καφέ επιφανειακή σκουριά μετά από μια νύχτα.

                          ορίστε και μια φώτο απο τα τελειώματα του θόλου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bit last edited by

                            http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2569011
                            Όποιος εχει γρήγορη σύνδεση ας κατεβάσει τα παραπάνω video. Είναι ότι πιο καλό έχω ανακαλύψει στο internet για ανακατασκευή. Ειναι πραγματικά απίστευτα και λεπτομερέστατα. Οι άνθρωποι είναι επιστήμονες στο είδος τους!!!

                            Αν το αυτοκινητό σου είναι χειρότερο από το πως ξεκίνησε αυτό στα video τότε καλύτερα πέτα το.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης bit έγραψε:
                              Παιδιά μη λέτε ότι θέλετε. Αμμοβολή είναι μόνο για πολύ συγκεκριμένα σημεία. Πρωτού σχολιάσετε έχω πιστόλι και το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά στο project μου. Η αμμοβολή είναι μόνο για σημεία όπου δε μπορεί να φτάσει το τριβείο ή η συρματόβουρτσα. Ποτέ δε κάνεις αμμοβολή πάνω σε φτερά, ουρανούς, καπό...ή οτιδήποτε έχει σχετικά ίσιες γραμμές. Μη ακούσεις κανέναν αμμοβολιστή τι θα σου πει, ότι και να πουν το πιο πιθανόν θα είναι να στραβώσουν τόσο πολύ που να πάνε για πέταμα. Με προειδοποιήσαν και εμένα το είδα να γίνεται μπροστά στα μάτια μου δοκιμαζοντάς το πειραματικά.

                              Εχεις δίκιο για το ότι η αμμοβολή μπορεί να κάνει ζημιές αν δεν ξέρεις να την χειριστείς. Ομως παραμένει ο καλύτερος τρόπος απομάκρυνσης μικρού πάχους σκουριάς ακόμα και σε μεγάλες επιφάνειες.
                              Να σημειώσω ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται διαφορετικά πιστόλια ή/και κεφαλές αλλά και διαφορετικού πάχους υλικό (άμμος) για κάθε περίπτωση.
                              Δεν παίρνεις ένα πιστόλι και μια σακούλα άμμο από το Πράκτικερ και 'χτυπάς' ότι βρεις μπροστά σου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bit last edited by

                                τι να σου πω εγώ δε το διακινδυνεύω. Για το golf μου πάει στο καλό, καταστρέφω μια πόρτα βρίσκω εύκολα άλλη. Αλλά φαντάσου να φτιάχνεις καμιά jaguar του '60. Για χοντρές λαμαρίνες έχω χρησιμοποιήσει μέχρι και άμμο που στρώνουν πλακάκια! Για σκουριασμένα σημειά και ραφές πάνω στο σασσί χρησιμοποιώ άμμο από οξείδιο του αλουμινίου με 35e τον σάκο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Οντως θέλει προσοχή , όμως αν το κάνεις σωστά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bit last edited by

                                    ο τύπος στο video το πήγε μια φορά για αμμοβολή (δε νομίζω ότι έκαναν όλο το αμάξι). έφτιαξε ότι σάπια είχε. το ξαναπήγε για αμμοβολή λόγω του ότι άρχισε πάλι να σκουριάζει. Αμέσως το πέρασε μέσα-έξω με εποξικό αστάρι και του πέρασε και της αρμόκολλες. Στοκάρισμα με στόκους δεν έκανε καθόλου, χρησιμοποίησε την παλιά καλή μέθοδο με τον μόλυβδο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      glf last edited by

                                      http://www.galfas.gr/racing/car_2005.asp

                                      έκανα αμμοβολή (με ψιλή άμμο, μου πήρε αρκετή ώρα) την... εξάτμιση !! και τώρα τη φοράω για 2η χρονιά από τότε... καλή δουλειά έκανα τότε και έχω και photos. με λεπτή άμμο δεν τρώς μέταλλο.. θυμάμαι οτι επέμενα αρκετά για να καθαρίσει η τοπική σκουριά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bit last edited by

                                        να ρωτήσω κάτι; Το rollcage γιατί το κολλάνε πρώτα έξω από το αμάξι και όχι κατευθείαν μέσα; Μετά δε πρέπει να ξανακοπεί για να μπει; Μου θυμίζει την σπαζοκεφαλιά με το μπουκάλι και το πλοίο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bit last edited by

                                          εκτός και αν είναι βιδωτό σε συγκεκριμένα σημεία ώστε να σπάει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Το ίδιο γίνεται και με μεγάλους λέβητες, πρώτα τους φτιάχνουν και μετά τους κόβουν στη μέση για τη μεταφορά - τοποθέτηση. Ίσως να είναι πολύ πιο εύκολο (γρήγορο) γι αυτούς που κολλάνε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr