-
Έχω ένα Hyundai Accent 1.3 mod 1996 με 95000 χλμ (παρακαλώ, να λείπουν τα σχόλια τύπου βάψτο μπλε και πέταξέ το στη θάλασσα, το μπλε δε μου αρέσει καθόλου ) και έχω το εξής πρόβλημα:
Το πρωί όταν βάζω μπροστά, παίρνει με 'μισή μιζιά' και στο δρόμο πάει μια χαρά (ακούει στο γκάζι). Αν προσπαθήσω να το βάλω μπροστά αργότερα ή αν το αυτοκίνητο έχει ήδη κινηθεί έστω και για 2 χλμ, παίρνει δύσκολα, κάνει σαν να 'πνίγεται' και η εξάτμιση μυρίζει βενζίνη ή τη χαρακτηριστική μυρωδιά των αρωματικών υδρογονανθράκων (sic). Ύστερα, στο δρόμο συμπεριφέρεται σα χιλιάρι. Αυτή τη συμπεριφορά την έχει 9 φορές στις 10 (κάποιες φορές παίρνει αμέσως και όταν έχει ήδη κινηθεί) και είναι ανεξάρτητη του καυσίμου (έχω αλλάξει 3 βενζινάδικα). Επίσης, έβαλα δύο φορές πρόσθετο καθαρισμού στο ντεπόζιτο, χωρίς αποτέλεσμα.
Αυτή η ιστορία άρχισε μετά από γενικό service, όπου αλλάχθηκαν τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια και καθαρίστηκαν τα μπεκ. Προηγουμένως, είχε παρουσιαστεί πρόβλημα λόγω νοθευμένου καυσίμου (νεράκι του θεού ) και γι αυτό αδειάστηκε το ντεπόζιτο και καθαρίστηκε η αντλία βενζίνης.
Ο μηχανικός μου λέει ότι δεν έχει πρόβλημα, αφού ο εγκέφαλος δεν καταγράφει βλάβη και να μην το ψάχνω, αλλά εγώ φοβάμαι για τον καταλύτη.
Έψαξα στο http://www.hmaservice.com και βρήκα μια σειρά συμβουλών για την περίπτωση, στις οποίες περιλαμβάνεται στάνταρ η περίπτωση χαλασμένου πολλαπλασιαστή ή/και μπουζί.
Υπάρχει τέτοια πιθανότητα; Καμμιά άλλη συμβουλή-άποψη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Έχω ένα Hyundai Accent 1.3 mod 1996 με 95000 χλμ (παρακαλώ, να λείπουν τα σχόλια τύπου βάψτο μπλε και πέταξέ το στη θάλασσα, το μπλε δε μου αρέσει καθόλου ) και έχω το εξής πρόβλημα:
Το πρωί όταν βάζω μπροστά, παίρνει με 'μισή μιζιά' και στο δρόμο πάει μια χαρά (ακούει στο γκάζι). Αν προσπαθήσω να το βάλω μπροστά αργότερα ή αν το αυτοκίνητο έχει ήδη κινηθεί έστω και για 2 χλμ, παίρνει δύσκολα, κάνει σαν να 'πνίγεται' και η εξάτμιση μυρίζει βενζίνη ή τη χαρακτηριστική μυρωδιά των αρωματικών υδρογονανθράκων (sic). Ύστερα, στο δρόμο συμπεριφέρεται σα χιλιάρι. Αυτή τη συμπεριφορά την έχει 9 φορές στις 10 (κάποιες φορές παίρνει αμέσως και όταν έχει ήδη κινηθεί) και είναι ανεξάρτητη του καυσίμου (έχω αλλάξει 3 βενζινάδικα). Επίσης, έβαλα δύο φορές πρόσθετο καθαρισμού στο ντεπόζιτο, χωρίς αποτέλεσμα.
Αυτή η ιστορία άρχισε μετά από γενικό service, όπου αλλάχθηκαν τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια και καθαρίστηκαν τα μπεκ. Προηγουμένως, είχε παρουσιαστεί πρόβλημα λόγω νοθευμένου καυσίμου (νεράκι του θεού ) και γι αυτό αδειάστηκε το ντεπόζιτο και καθαρίστηκε η αντλία βενζίνης.
Ο μηχανικός μου λέει ότι δεν έχει πρόβλημα, αφού ο εγκέφαλος δεν καταγράφει βλάβη και να μην το ψάχνω, αλλά εγώ φοβάμαι για τον καταλύτη.
Έψαξα στο http://www.hmaservice.com και βρήκα μια σειρά συμβουλών για την περίπτωση, στις οποίες περιλαμβάνεται στάνταρ η περίπτωση χαλασμένου πολλαπλασιαστή ή/και μπουζί.
Υπάρχει τέτοια πιθανότητα; Καμμιά άλλη συμβουλή-άποψη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Έχω ένα Hyundai Accent 1.3 mod 1996 με 95000 χλμ (παρακαλώ, να λείπουν τα σχόλια τύπου βάψτο μπλε και πέταξέ το στη θάλασσα, το μπλε δε μου αρέσει καθόλου ) και έχω το εξής πρόβλημα:
Το πρωί όταν βάζω μπροστά, παίρνει με 'μισή μιζιά' και στο δρόμο πάει μια χαρά (ακούει στο γκάζι). Αν προσπαθήσω να το βάλω μπροστά αργότερα ή αν το αυτοκίνητο έχει ήδη κινηθεί έστω και για 2 χλμ, παίρνει δύσκολα, κάνει σαν να 'πνίγεται' και η εξάτμιση μυρίζει βενζίνη ή τη χαρακτηριστική μυρωδιά των αρωματικών υδρογονανθράκων (sic). Ύστερα, στο δρόμο συμπεριφέρεται σα χιλιάρι. Αυτή τη συμπεριφορά την έχει 9 φορές στις 10 (κάποιες φορές παίρνει αμέσως και όταν έχει ήδη κινηθεί) και είναι ανεξάρτητη του καυσίμου (έχω αλλάξει 3 βενζινάδικα). Επίσης, έβαλα δύο φορές πρόσθετο καθαρισμού στο ντεπόζιτο, χωρίς αποτέλεσμα.
Αυτή η ιστορία άρχισε μετά από γενικό service, όπου αλλάχθηκαν τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια και καθαρίστηκαν τα μπεκ. Προηγουμένως, είχε παρουσιαστεί πρόβλημα λόγω νοθευμένου καυσίμου (νεράκι του θεού ) και γι αυτό αδειάστηκε το ντεπόζιτο και καθαρίστηκε η αντλία βενζίνης.
Ο μηχανικός μου λέει ότι δεν έχει πρόβλημα, αφού ο εγκέφαλος δεν καταγράφει βλάβη και να μην το ψάχνω, αλλά εγώ φοβάμαι για τον καταλύτη.
Έψαξα στο http://www.hmaservice.com και βρήκα μια σειρά συμβουλών για την περίπτωση, στις οποίες περιλαμβάνεται στάνταρ η περίπτωση χαλασμένου πολλαπλασιαστή ή/και μπουζί.
Υπάρχει τέτοια πιθανότητα; Καμμιά άλλη συμβουλή-άποψη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Mηπως δεν σου εβαλαν σωστο τυπο μπουζι?
Ελεγξε και τις πιπες! -
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Οι πίπες εφαρμόζουν σωστά στη θέση τους και τα μπουζοκαλώδια είναι καινούργια. Τι άλλο μπορώ να κοιτάξω;
Τα λάθος μπουζί τα φοβάμαι κι εγώ, αλλά ο μηχανικός μού το απέκλεισε κατηγορηματικά. Σκέφτομαι να προσπαθήσω να τα βγάλω και να ελέγξω το διάκενο (πρέπει να είναι 1.0-1.1 mm).
-
Αν τα μπουζί είναι λάθος (θερμότερα) τότε μπορεί να βλέπεις αυτή την πτώση στην απόδοση και την δυσκολία στην εκκίνηση οταν ο κινητήρας είναι ζεστός.
Αλλά πρέπει να είναι πολύ πιο 'θερμά' και αυτό είναι λίγο δύσκολο!Ελέγξε τα μπουζί σε σχέση με τον τύπο που αναφέρεται στο manual.
-
Πάρε ένα πολύμετρο και μέτρα αντίσταση στον αισθητήρα νερού. Πρέπει να έχεις κάτω από 500Ωμ όταν είναι ζεστό...
Πολύ πιθανό αν ντουμανιάζει να είναι χαλασμένος ο αισθητήρας και να παίρνει μπροστά όταν είναι κρύο αλλά όταν είναι ζεστό το πλούσιο μίγμα να το εμποδίζει. -
Αισθητήρας λ ή Air flow meter
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αισθητήρας λ ή Air flow meterΔεν παίζουν ΚΑΝΕΝΑΝ ρόλο στην εκκίνηση(μίζα) του οχήματος τα παραπάνω εξαρτήματα...
-
Παρόμοιο πρόβλημα έχω και εγώ (206 1,6) όπου αν κινηθεί έστω και για λίγο τρέμω μη χρειαστεί να το σβήσω γιατί μετά υπάρχει περίπτωση να πέρνει μπρος πολύ δύσκολα ή και καθόλου(μια φορά κάλεσα οδική βοήθεια αλλά ευτυχώς μετα από καμιά δεκαπενταριά προσπάθειες πήρε) όταν παίρνει μπρος αφού το έχω κινήσει και έχει ζεσταθεί η μηχανή κάνει σαν μπουκωμένο. Στο διαγνωστικό που το έβαλα δεν έδειξε τίποτα. Το κάνει από τότε που το αγόρασα και μου σπάει τα νεύρα.Καμιά ιδέα?
-
Ο χρήστης keny έγραψε:
Παρόμοιο πρόβλημα έχω και εγώ (206 1,6) όπου αν κινηθεί έστω και για λίγο τρέμω μη χρειαστεί να το σβήσω γιατί μετά υπάρχει περίπτωση να πέρνει μπρος πολύ δύσκολα ή και καθόλου(μια φορά κάλεσα οδική βοήθεια αλλά ευτυχώς μετα από καμιά δεκαπενταριά προσπάθειες πήρε) όταν παίρνει μπρος αφού το έχω κινήσει και έχει ζεσταθεί η μηχανή κάνει σαν μπουκωμένο. Στο διαγνωστικό που το έβαλα δεν έδειξε τίποτα. Το κάνει από τότε που το αγόρασα και μου σπάει τα νεύρα.Καμιά ιδέα?Από αισθητήρα στροφών μέχρι και αντλία καυσίμου...
Πάνε σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο για ψεκασμό να το δουν... -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Πάρε ένα πολύμετρο και μέτρα αντίσταση στον αισθητήρα νερού. Πρέπει να έχεις κάτω από 500Ωμ όταν είναι ζεστό...
Πολύ πιθανό αν ντουμανιάζει να είναι χαλασμένος ο αισθητήρας και να παίρνει μπροστά όταν είναι κρύο αλλά όταν είναι ζεστό το πλούσιο μίγμα να το εμποδίζει.Ευχαριστώ κι εσένα για την απάντηση. Αν έχει πρόβλημα ο αισθητήρας νερού, δεν θα δείχνει λάθος θερμοκρασία και το διαγνωστικό όργανο που συνδέει ο τεχνικός; Τελευταία φορά που το κοίταξε, είχε σωστή ένδειξη.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν τα μπουζί είναι λάθος (θερμότερα) τότε μπορεί να βλέπεις αυτή την πτώση στην απόδοση και την δυσκολία στην εκκίνηση οταν ο κινητήρας είναι ζεστός.
Αλλά πρέπει να είναι πολύ πιο 'θερμά' και αυτό είναι λίγο δύσκολο!Ελέγξε τα μπουζί σε σχέση με τον τύπο που αναφέρεται στο manual.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Γιατί είναι δύσκολο να είναι πολύ πιο θερμά τα μπουζί; Αν τα μπέρδεψε ο μηχανικός ή η αντιπροσωπεία; Στο ίδιο service αλλάχτηκαν τα τακάκια και, 300 χλμ μετά, άρχισαν να σφυράνε. Όταν του το πήγα, τα άλλαξε χωρίς πολλά-πολλά, λέγοντάς μου ότι ήταν ελαττωματική παρτίδα.
Δυσκολία εκκίνησης