-
Ρεμβάζοντας σε κάποια βραχάκια του Πόρτο - Ράφτη μου γεννήθηκε μια (αλατισμένη) απορία...
Ενα δημοφιλές 1600 FULL GROUP N (βλέπε Citroen Saxo/ Peugeot Rallye) πόσα άλογα μπορεί να δείξει σ' ένα σοβαρό δυναμόμετρο (πχ. Dynojet) και ΓΙΑΤΙ ;;;
Ερωτώ και δια την επιστημονικήν (μου) τέρψιν ΚΑΙ διότι (ας πούμε στην χτεσινή ανάβαση Αιγείρας, που εξελισσόταν ενώ εγώ ρέμβαζα στα βραχάκια...) είδαμε κάτι ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ από κάποια 1600 Group N, που ξεφτίλησαν οτιδήποτε σχεδόν Group A έως 2000 κ. ε.
Ξέρω... ξέρω... η τέχνη κάνει την διαφορά, αλλά να είναι η τέχνη οδηγική... σωστά;;;
Ανυπομονώ για τις ΕΓΚΥΡΕΣ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ απαντήσεις σας...
Αντώνης Δραγώνας
-
Ρεμβάζοντας σε κάποια βραχάκια του Πόρτο - Ράφτη μου γεννήθηκε μια (αλατισμένη) απορία...
Ενα δημοφιλές 1600 FULL GROUP N (βλέπε Citroen Saxo/ Peugeot Rallye) πόσα άλογα μπορεί να δείξει σ' ένα σοβαρό δυναμόμετρο (πχ. Dynojet) και ΓΙΑΤΙ ;;;
Ερωτώ και δια την επιστημονικήν (μου) τέρψιν ΚΑΙ διότι (ας πούμε στην χτεσινή ανάβαση Αιγείρας, που εξελισσόταν ενώ εγώ ρέμβαζα στα βραχάκια...) είδαμε κάτι ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ από κάποια 1600 Group N, που ξεφτίλησαν οτιδήποτε σχεδόν Group A έως 2000 κ. ε.
Ξέρω... ξέρω... η τέχνη κάνει την διαφορά, αλλά να είναι η τέχνη οδηγική... σωστά;;;
Ανυπομονώ για τις ΕΓΚΥΡΕΣ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ απαντήσεις σας...
Αντώνης Δραγώνας
-
Ρεμβάζοντας σε κάποια βραχάκια του Πόρτο - Ράφτη μου γεννήθηκε μια (αλατισμένη) απορία...
Ενα δημοφιλές 1600 FULL GROUP N (βλέπε Citroen Saxo/ Peugeot Rallye) πόσα άλογα μπορεί να δείξει σ' ένα σοβαρό δυναμόμετρο (πχ. Dynojet) και ΓΙΑΤΙ ;;;
Ερωτώ και δια την επιστημονικήν (μου) τέρψιν ΚΑΙ διότι (ας πούμε στην χτεσινή ανάβαση Αιγείρας, που εξελισσόταν ενώ εγώ ρέμβαζα στα βραχάκια...) είδαμε κάτι ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ από κάποια 1600 Group N, που ξεφτίλησαν οτιδήποτε σχεδόν Group A έως 2000 κ. ε.
Ξέρω... ξέρω... η τέχνη κάνει την διαφορά, αλλά να είναι η τέχνη οδηγική... σωστά;;;
Ανυπομονώ για τις ΕΓΚΥΡΕΣ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ απαντήσεις σας...
Αντώνης Δραγώνας
-
Περί τους 130 ίππους στον τροχό ή γύρω στους 145 στο στρόφαλο με μικρές αποκλίσεις +/- 3%.
Αυτά με άγραφο εγκέφαλο και μοτέρ προετοιμασμένο οριακά τόσο από πλευράς εκκεντροφόρων (υπάρχουν καποια μικρά περιθώρια από την ομολογκασιον), συμπίεσης 11,3:1 και μικρές νόμιμες λεπτομέρειες.........
Μην ξεχνάμε ότι ρόλο στους χρόνους παίζει τόσο το χαμηλό τους βάρος (845 κιλά για τα Πεζώ) όσο και τα εξελιγμένα σασμαν με ομολογκαρισμένα μπλοκέ και σχέσεις μετάδοσης...
Τωρα για μαϊμουδίτσες που κυκλοφορούν, ρώτα αλλού....
-
Ρεμβάζοντας σε κάποια βραχάκια του Πόρτο - Ράφτη μου γεννήθηκε μια (αλατισμένη) απορία...
-
ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΜΟΥ ,
-
ΟΙ ΑΛΜΥΡΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΡΟΙΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ
-
ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΣΟΥ, ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΓΙΝΟΝΤΕ , ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ Ο ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ , ΟΠΟΤΕ ...Ο ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ , ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ......ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ Ο ΣΕΡ ΜΠΙΘΙ
ΚΑΝΕ ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ , ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΑΝΘΙΖΕΙ
-
-
Ρεμβάζοντας σε κάποια βραχάκια του Πόρτο - Ράφτη μου γεννήθηκε μια (αλατισμένη) απορία...
-
ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΜΟΥ ,
-
ΟΙ ΑΛΜΥΡΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΡΙΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ
-
ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΣΟΥ, ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΓΙΝΟΝΤΕ , ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ Ο ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ , ΟΠΟΤΕ ...Ο ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ , ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ......ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ Ο ΣΕΡ ΜΠΙΘΙ
ΚΑΝΕ ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ , ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΑΝΘΙΖΕΙ
-
-
-
APR, για το (3) έχεις κάποιο παράδειγμα ή τα λές μόνο για να τα πεις ? Διότι αφήνεις μια πολύ σοβαρή υπόνοια (και κατ΄ εμέ, τελείως λανθασμένη).
Τα πράγματα είναι απλά: οι δυνατότητες αυταπάγγελτου τεχνικού ελέγχου είναι συγκεκριμένες (και διαφορετικές ανά κατηγορία αγώνων, άλλα μπορείς να κάνεις στο τέλος ενός ράλι σε ένα συνεργείο και άλλα στο τέλος μιας ανάβασης στην ύπαιθρο του παρκ-φερμέ) και μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχουν σοβαρέψει αρκετά τα πράγματα (όχι όσο θα θέλαμε, αλλά σίγουρα περισσότερο από παλιά). Απόδειξη πόσες φορές έχουν βρεθεί αυτεπαγγέλτως παράνομοι, από τρύπες σε φιλτροκούτια μέχρι εκκεντροφόρους.
Από ένα σημείο και πέρα όμως, 'πληρώνεις και μαθαίνεις'. Δεν μπορεί ένας αυτεπάγγελτος τεχνικός έλεγχος να σου πει αν ο στρόφαλος (πχ.) είναι νόμιμος, ελπίζω να το αντιλαμβάνεσαι αυτό.
Αν τώρα δεν το κάνει κανείς διότι 'φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη'...
-
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ , ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΛΟΓΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ .
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ , ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΛΕΣ ...(ΟΧΙ ΟΣΟ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ) .
ΕΑΝ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ ΣΑΝ Τ.Ε. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣΘΩ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ) ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ
-
Αλλο αναξιόπιστο αποτέλεσμα λόγω της όποιας ανεπάρκειας του τεχνικού εφόρου (ακούσιο) και άλλο το 'από ποιά μεριά του κυκλώματος βρίσκεται ο ενιστάμενος' που υπονοοεί διαπλοκή (εκούσιο). Το πρώτο συμβαίνει μεν, είναι κακό αλλά διορθώνεται (πχ. με τον τρόπο που αναφέρεις, με εκπαίδευση κοκ.) αλλά το δεύτερο είναι έγκλημα, και θεωρώ πως δε συμβαίνει εδώ και χρόνια (αν συνέβαινε παλιά δεν ξέρω).
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να ξεκαθαρίσεις τι από τα δύο εννοείς.
Το 'όχι όσο θα θέλαμε' έχει να κάνει κυρίως με το βάθος στο οποίο φτάνουν οι τελικοί τεχνικοί έλεγχοι, όχι λόγω έλλειψης γνώσεων ή εμπειρίας αλλά λόγω αντικειμενικών συνθηκών (τι να κάνεις σε ένα τερματισμό ανάβασης ? μόνο πολύ βασικά πράγματα) αλλά και άλλων προβλημάτων (πχ. ποιός πληρώνει...)
-
ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ , ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ , ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΗΘΙΚΗΣ .
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ !
ΚΑΙ ΝΑ ,ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΓΑΤΟΣ , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΔΟΝΟΝΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΛΑΔΙΕΣ ΤΟΥΣ , ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΡΙΣΕΩΝ . (ΕΞΑΚΡΙΒΟΜΕΝΑ )
-
Μάλιστα...
-
ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΑΣΟ ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ?
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
-
Τώρα πια με αποκλεισμό, όπως και πρέπει (αν και οι αγωνοδίκες του περσινού Ακρόπολις είχαν άλλη άποψη )
Δυστυχώς επί 4-5 χρόνια ετιμωρείτο με ό,τι θεωρούσε πρέπον ο εκάστοτε αγωνοδίκης (απο αποκλεισμό μέχρι 'τόσα δευτερόλεπτα στο χιλιόμετρο' ), το οποίο ήταν τελείως λάθος ερμηνεία του πνεύματος του σχετικού κανονισμού
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τώρα πια με αποκλεισμό, όπως και πρέπει (αν και οι αγωνοδίκες του περσινού Ακρόπολις είχαν άλλη άποψη )Δυστυχώς επί 4-5 χρόνια ετιμωρείτο με ό,τι θεωρούσε πρέπον ο εκάστοτε αγωνοδίκης (απο αποκλεισμό μέχρι 'τόσα δευτερόλεπτα στο χιλιόμετρο' ), το οποίο ήταν τελείως λάθος ερμηνεία του πνεύματος του σχετικού κανονισμού
TΟ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ?
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ?
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
-
Από τις αρχές του 2005 που άλλαξε ο σχετικός κανονισμός. Ουσιαστικά 'τώρα' υπάρχουν 2 είδη παραβάσεων:
Ουσιώδεις (παρανομίες που έχουν οποιαδήποτε θετική επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου) = Αποκλεισμός (και το βάρος είναι σε αυτές)
Επουσιώδεις = Ποινή χρόνουΤο 'ουσιώδες' ή το 'επουσιώδες' το εισηγείται ο τεχνικός έφορος και αποφασίζουν οι αγωνοδίκες.
-
Κολυμπώ...
Βουτάω... (στα ρηχά...)
ζοντας
και
κάνω χαρούμενες μπουρμπουλήθρες !!!Αντώνης Δραγώνας
Υ.Γ. 1) Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις
2) Αυτό το εξαιρετικό emotion σου θυμίζει κάτι φίλε APR;;;; -
ΜΑΥΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΥΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ.ΝΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟΓ............ΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ Γ........Ε
ΜΕΤΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΙΔΕΕΣ , ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
-
Εχεις κάποια καλύτερη πρόταση από το να είναι εξ ορισμού αποκλεισμός η ποινή για οποιαδήποτε τεχνική παράβαση, οσοδήποτε μικρή ?
Υπερ των αγωνιζομένων είναι αυτό, αν δεν το κατάλαβες.
Δηλαδή στο Ακρόπολις ποιά έπρεπε να είναι η ποινή για τους λασπωτήρες του Solberg το 2004 ή τον πίσω προφυλακτήρα του Baldacci φέτος ?
Και τι σημαίνει 'μετά ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει'... εννοείς πως το βρήκες ? Ποιό είναι αυτό ? Η μαύρη νύχτα στα βουνά φταίει ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχεις κάποια καλύτερη πρόταση από το να είναι εξ ορισμού αποκλεισμός η ποινή για οποιαδήποτε τεχνική παράβαση, οσοδήποτε μικρή ?Υπερ των αγωνιζομένων είναι αυτό, αν δεν το κατάλαβες.
Δηλαδή στο Ακρόπολις ποιά έπρεπε να είναι η ποινή για τους λασπωτήρες του Solberg το 2004 ή τον πίσω προφυλακτήρα του Baldacci φέτος ?
Και τι σημαίνει 'μετά ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει'... εννοείς πως το βρήκες ? Ποιό είναι αυτό ? Η μαύρη νύχτα στα βουνά φταίει ?
ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΑΣΟ,
ΤΟ ΤΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΒΡΗΚΑ Η ΘΑ ΒΡΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ.ΑΣΕ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΣΥ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΣΧΟΛΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΚΕΙ ΧΟΜΠΥ.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΟΙ ΛΑΣΠΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ' ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ' ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Η ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ 'ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ' ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΝΥΧΤΑ ΟΣΑ ΜΥΡΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΑΛΛΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΑΛΛΙΩΣ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ-ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΦΕΣΗ ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΡΙΣΤΙΚΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΒΑΡΟΥΣ ΦΥΣΑΓΕ!
ΟΧΙ?
ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ? ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΕΝΙΟΤΕ ΣΕ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ?
ΤΕΛΟΣ ΝΑΣΟ ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ?
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ