-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ρε είσαι προβληματικός ή φετιχιστής; Θα νοικιάσεις μια Porsche να την μπάσεις στο ring και θα πάρεις το παπόρι; Δηλαδή αν νοίκιαζες για το γάμο σου θα έπαιρνες την Cayman;
http://993c4s.com/porsche-culture/rent- ... rburgring/
-
@Eddie_147
Αφου βγαινει τσαμπα... Απο 189ευρω η S. Η Turbo και ενα 500αρικο να εχει, με 1 ευρω τον ιππο παλι συμφερει.
Εχεις δει τιμουλες για τα 'γρηγορα' που παιζουν?
Ενας φιλος νοικιασε GTI V E30 με καλουδια για εξτρα αντοχη (φρενα, αναρτησεις)
και του πηγε 350ευρω για μιση μερα.
Σιγα την αδρεναλινη...Τα 230 αλογα εκει, ειναι σαν να λεμε 60αλογα μεσα στην Αθηνα.
Η M3 E46 CSL π.χ (αγαπημενη επιλογη πολλων γυρολογων της ευρυτερης περιοχης)
παει τουλαχιστον 1500ευρω την μερα...
Το μονο που μπορει να αξιζει καλυτερα ισως ειναι κανενα νοικιαρικο R8 απο εταιριες με πολυτελη αυτοκινητα (εχουν και τετοια) γυρω στα 750ευρω την ημερα αν θυμαμαι καλα, και να το γυρισεις πισω με τις ζαντες... -
Δηλαδή η Parapera έρχεται πιο φτηνή από μια Cayman-aman-aman;
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Ενα 30% γλυτωνεις ή οσο ειναι ο φορος για εταιρειες. Απο την αλλη το πληρωνεις με δοσεις (με τι επιτοκιο ομως;).
Δεν είναι δόσεις. Είναι μηνιαίο μίσθωμα άνευ επιτοκίου. Στο τέλος της περιόδου μίσθωσης γίνεται η εξαγορά του αυτοκίνητου αν επιθυμείς.
Εχει επιτοκιο και συνηθως ειναι κανενα 10%. Το lease υπολογιζεται ετσι:
(αξια αγορας- PV(αξια μελλοντικης εξαγορας) )=ποσο που θα χρηματοδοτηθει
το ποσο που θα χρηματοδοτηθει βαση ενος επιτοκιου και της χρονικης διαρκειας του lease κατανεμεται σε μηνιαιες δοσεις (ή μισθωματα αν θελεις) κατα την διαρκεια της μισθωσης συν το οποιο κοστος των προσθετων (λαστιχα, σερβις) που χρηματοδοτουνται με τον ιδιο τροπο συν το κοστος φακελλου.
Η μονη διαφορα του lease απο την κλασσικη χρηματοδοτηση ειναι η εγγυηση της μελλοντικης αξιας. Αυτο ειναι ουσιαστικα ενα χρηματοοικονομικο προιον που το πληρωνεις με την μορφη αυξημενου επιτοκιου σε σχεση με την κλασσικη χρηματοδοτηση.
-
Όμως, αν υπάρχει δικαίωμα εξαγοράς στη σύμβαση, φορολογικά (πρέπει να) αντιμετωπίζεται ακριβώς όπως η εξαρχής αγορά του (AFAIK).
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Όμως, αν υπάρχει δικαίωμα εξαγοράς στη σύμβαση, φορολογικά (πρέπει να) αντιμετωπίζεται ακριβώς όπως η εξαρχής αγορά του (AFAIK).Φυσικα με τον ιδιο τροπο αντιμετωπιζεται. Η διαφορα στο lease ειναι σε ποιον ανηκει το αυτοκινητο. Ειτε να ανηκει στην εταιρεια που το μισθωνει ειτε σε αυτον που το οδηγαει με παρακρατηση κυριοτητας (οπως ειναι στην κλασσικη χρηματοδοτηση) πιστευω οτι ουσιαστικα το ιδιο ειναι.
Για μια εταιρεια ειτε το μισθωσει ειτε το αγορασει φορολογικα το ιδιο ειναι αφου και να το αγορασει μπορει να χρησιμοποιησει την απαξιωση και το κοστος χρησης ως εξοδα.
Το πλεονεκτημα του leasing ειναι οτι μπορεις να ξεφορτωθεις το αυτοκινητο στο τελος της μισθωσης σε μια αξια που την ξερεις χωρις να ψαχνεις να βρεις αγοραστη η να παρεις το ρισκο να εχουν πεσει οι τιμες. Φυσικα αυτο το πληρωνεις με καποιο αυξημενο επιτοκιο και μερικα αυξημενα εξοδα διαχειρισης της μισθωσης.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Για μια εταιρεια ειτε το μισθωσει ειτε το αγορασει φορολογικα το ιδιο ειναι αφου και να το αγορασει μπορει να χρησιμοποιησει την απαξιωση και το κοστος χρησης ως εξοδα.
Το εξηγείς λίγο αυτό ? . Η απαξίωση βάση ποιας κλίμακας ορίζεται ώστε να υπολογιστεί και να περαστεί στα έξοδα?
-
Μήπως είναι ο συντελεστής απόσβεσης για πάγια ήτοι 20% εξ' ού και η 5ετης διάρκεια των μισθωμάτων;
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Για μια εταιρεια ειτε το μισθωσει ειτε το αγορασει φορολογικα το ιδιο ειναι αφου και να το αγορασει μπορει να χρησιμοποιησει την απαξιωση και το κοστος χρησης ως εξοδα.
Το εξηγείς λίγο αυτό ? . Η απαξίωση βάση ποιας κλίμακας ορίζεται ώστε να υπολογιστεί και να περαστεί στα έξοδα?
Δεν ξερω συγκεκριμενα τι ισχυει στην Ελλαδα (πρεπει να ρωτησεις εναν λογιστη). Γενικα για εξοπλισμο υπαρχουν συντελεστες ετσι ωστε σε μερικα χρονια να εχεις διαγραψει ολη την αξια του. Κατι σαν 30% τον πρωτο χρονο, 20% τον δευτερο κλπ. Δεν ειμαι σιγουρος τι νουμερα υπαρχουν σαν παραδειγμα το ανεφερα.
-
Γι'αυτό και σε ρώτησα, καθώς νομίζω ότι δεν περνάει η απαξίωση ενός αυτοκινήτου στα έξοδα. Αντιθέτως το μηνιαίο μίσθωμα εκπίπτει 100% δια νόμου, και γι'αυτό και το επιλέγουν οι περισσότεροι.
Και σίγουρα η 997s που αναφέρθηκε δεν περνάει ως εξοπλισμός !
Ενδιαφέρον θέμα αν και . -
Και λίγο on-topic:
-
-
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Γι'αυτό και σε ρώτησα, καθώς νομίζω ότι δεν περνάει η απαξίωση ενός αυτοκινήτου στα έξοδα. Αντιθέτως το μηνιαίο μίσθωμα εκπίπτει 100% δια νόμου, και γι'αυτό και το επιλέγουν οι περισσότεροι.Και σίγουρα η 997s που αναφέρθηκε δεν περνάει ως εξοπλισμός !
Ενδιαφέρον θέμα αν και .Δεν ξερω τι ισχυει στην Ελλαδα αλλα θα μου φαινονταν περιεργο να μην μπορεις να απαξιωσεις σαν εξοδα πχ φορτηγα αν εισαι μεταφορικη εταιρεια ή αυτοκινητα που χρησιμοποιεις για τεχνικη υποστηριξη πχ ο ΟΤΕ. Εισαι σιγουρος γιαυτο;
-
Όχι, δεν γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Μπορείς να περάσεις έξοδα (συντήρηση-καυσιμα-ΦΠΑ) για επαγγελματικά αυτοκίνητα σαν αυτά που αναφέρεις, αλλά απαξίωση τιμής ήδη αγορασμένου δεν νομίζω. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δηλαδή η Parapera έρχεται πιο φτηνή από μια Cayman-aman-aman;Δεν ξερω, αλλα απ' οτι δειχνουν τα πραγματα σιγουρα η πρωτη θα βρισκεται πιο ευκολα για ενοικιαση, και σιγουρα θα ειναι πολυ μικροτερες οι πιθανοτητες να υποψιαστει (πριν την γυρισεις πισω ) η εταιρια, τον σκοπο για τον οποιο την πηρες ουσιαστικα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δηλαδή η Parapera έρχεται πιο φτηνή από μια Cayman-aman-aman;
Δεν ξερω, αλλα απ' οτι δειχνουν τα πραγματα σιγουρα η πρωτη θα βρισκεται πιο ευκολα για ενοικιαση, και σιγουρα θα ειναι πολυ μικροτερες οι πιθανοτητες να υποψιαστει (πριν την γυρισεις πισω ) η εταιρια, τον σκοπο για τον οποιο την πηρες ουσιαστικα...
Λαβετε υποψι οτι στην Αβις Πρεστιζ το κοστος ανα ημερα περιλαμβανει 200 χμ μονο και μετα καθε επιπλεον χμ χρεωνεται 1 γιουρο. Για κανενα 3ημερο στην Γερμανια θα παει 1500ε. Καυμαν ειναι 159, 911 ειναι 199 την ημερα αλλα σου δεινουν ωραια αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το Burj Dubai άνοιξε ;;; από όσο θυμάμαι ήταν να ανοίξει στις 09/09/09
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δηλαδή η Parapera έρχεται πιο φτηνή από μια Cayman-aman-aman;
Δεν ξερω, αλλα απ' οτι δειχνουν τα πραγματα σιγουρα η πρωτη θα βρισκεται πιο ευκολα για ενοικιαση, και σιγουρα θα ειναι πολυ μικροτερες οι πιθανοτητες να υποψιαστει (πριν την γυρισεις πισω ) η εταιρια, τον σκοπο για τον οποιο την πηρες ουσιαστικα...
Λαβετε υποψι οτι στην Αβις Πρεστιζ το κοστος ανα ημερα περιλαμβανει 200 χμ μονο και μετα καθε επιπλεον χμ χρεωνεται 1 γιουρο. Για κανενα 3ημερο στην Γερμανια θα παει 1500ε. Καυμαν ειναι 159, 911 ειναι 199 την ημερα αλλα σου δεινουν ωραια αυτοκινητα.
Αααα! Cayman, aman aman τοτε! Εχει καμμια Avis σχετικα κοντα στο ring?
Ενταξει, 8 γυροι περιπου, ετσι για γνωριμια δεν ειναι και ασχημα... -
Porsche Forum