-
Σάμος 16-06-2006
Είναι γνωστό ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση στον αριθμό των τροχαίων. Κάποιος λοιπόν θα περίμενε οι νόμοι μας να είναι αυστηροί και να τηρούνται κατά γράμμα. Όμως… Πρόσφατα στις 09-01-2005 και ώρα 04:40 στο 4ο χλμ της ΕΟ Σάμου – Καρλοβασίου έλαβε χώρα θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Αυτ/το μάρκας BMW κινούμενο επί της ανωτέρου οδού με μεγάλη ταχύτητα και ενώ ο οδηγός ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να κινηθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουσθεί πλάγια με το αντιθέτως κινούμενο όχημα τύπου Jeep το οποίο είχε τοποθετήσει σιδερένιες μπάρες στην εμπρόσθια πλευρά του οχήματός του. Αποτέλεσμα, τα φονικά αυτά «μαχαίρια» συνδεδεμένα στο σασί του οχήματος απέτρεψαν την απορρόφηση της ενέργειας της σύγκρουσης (αφού δεν συμπιέζεται το ενιαίο σώμα σασί-σιδερένιες μπάρες) και σφηνώθηκαν στην πόρτα του άτυχου συνοδηγού της BMW διεμβολίζοντας και τραυματίζοντάς τον θανάσιμα. Όπως αναφέρει και η έκθεση πραγματογνωμοσύνης ακόμα και το «κάθισμα του συνοδηγού της ΒΜW είχε λυγίσει σχηματίζοντας σχεδόν ημικύκλιο». Έτσι εγκλώβισε τον νεαρό συνοδηγό.
Ενώ ο ΚΟΚ - Νόμος υπ’αριθ. 2696 ΦΕΚ 57/23-3-1999 άρθρο 82 αναφέρει ότι είναι παράβαση τα οχήματα να φέρουν διακοσμητικά ή άλλα αντικείμενα που προεξέχουν και τα οποία είναι δυνατόν να καταστούν επικίνδυνα για τους επιβάτες ή τους λοιπούς χρήστες της οδού εντούτοις η κ. Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Σάμου κ. Αμαλία Καζαμπάκα (Διάταξη αριθ. 32/2005) φρονεί ότι «ο οδηγός του Jeep οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας καταβάλλοντας την προσοχή που κάθε μέτρια συνετός και ευσυνείδητος άνθρωπος όφειλε υπό τις ίδιες περιστάσεις να καταβάλει με βάση τον νόμο.» Έτσι απέρριψε την ποινική του δίωξη. Ασκήθηκε προσφυγή ενώπιον του κ. Εισαγγελέα Εφετών Αιγαίου κ. Σωκράτη Τανάγια ο οποίος και αυτός (Διάταξη αριθ. 52/2005) αποφάσισε ότι αποκλειστικά υπαίτιος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός της BMW ενώ ο οδηγός του Jeep «οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, με σύνεση και διαρκώς τεταμένη την προσοχή».
Άρα λοιπόν οι σιδερένιες μπάρες επιτρέπονται όπως αποφάσισαν οι 2 κ. Εισαγγελείς.
Είμαι στη διάθεσή σας για περαιτέρω πληροφορίες (διαθέτω τα έγγραφα & φωτογραφίες των οχημάτων).
Βασίλης Μπάρεκος
vbarekos@hotmail.com -
Σάμος 16-06-2006
Είναι γνωστό ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση στον αριθμό των τροχαίων. Κάποιος λοιπόν θα περίμενε οι νόμοι μας να είναι αυστηροί και να τηρούνται κατά γράμμα. Όμως… Πρόσφατα στις 09-01-2005 και ώρα 04:40 στο 4ο χλμ της ΕΟ Σάμου – Καρλοβασίου έλαβε χώρα θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Αυτ/το μάρκας BMW κινούμενο επί της ανωτέρου οδού με μεγάλη ταχύτητα και ενώ ο οδηγός ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να κινηθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουσθεί πλάγια με το αντιθέτως κινούμενο όχημα τύπου Jeep το οποίο είχε τοποθετήσει σιδερένιες μπάρες στην εμπρόσθια πλευρά του οχήματός του. Αποτέλεσμα, τα φονικά αυτά «μαχαίρια» συνδεδεμένα στο σασί του οχήματος απέτρεψαν την απορρόφηση της ενέργειας της σύγκρουσης (αφού δεν συμπιέζεται το ενιαίο σώμα σασί-σιδερένιες μπάρες) και σφηνώθηκαν στην πόρτα του άτυχου συνοδηγού της BMW διεμβολίζοντας και τραυματίζοντάς τον θανάσιμα. Όπως αναφέρει και η έκθεση πραγματογνωμοσύνης ακόμα και το «κάθισμα του συνοδηγού της ΒΜW είχε λυγίσει σχηματίζοντας σχεδόν ημικύκλιο». Έτσι εγκλώβισε τον νεαρό συνοδηγό.
Ενώ ο ΚΟΚ - Νόμος υπ’αριθ. 2696 ΦΕΚ 57/23-3-1999 άρθρο 82 αναφέρει ότι είναι παράβαση τα οχήματα να φέρουν διακοσμητικά ή άλλα αντικείμενα που προεξέχουν και τα οποία είναι δυνατόν να καταστούν επικίνδυνα για τους επιβάτες ή τους λοιπούς χρήστες της οδού εντούτοις η κ. Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Σάμου κ. Αμαλία Καζαμπάκα (Διάταξη αριθ. 32/2005) φρονεί ότι «ο οδηγός του Jeep οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας καταβάλλοντας την προσοχή που κάθε μέτρια συνετός και ευσυνείδητος άνθρωπος όφειλε υπό τις ίδιες περιστάσεις να καταβάλει με βάση τον νόμο.» Έτσι απέρριψε την ποινική του δίωξη. Ασκήθηκε προσφυγή ενώπιον του κ. Εισαγγελέα Εφετών Αιγαίου κ. Σωκράτη Τανάγια ο οποίος και αυτός (Διάταξη αριθ. 52/2005) αποφάσισε ότι αποκλειστικά υπαίτιος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός της BMW ενώ ο οδηγός του Jeep «οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, με σύνεση και διαρκώς τεταμένη την προσοχή».
Άρα λοιπόν οι σιδερένιες μπάρες επιτρέπονται όπως αποφάσισαν οι 2 κ. Εισαγγελείς.
Είμαι στη διάθεσή σας για περαιτέρω πληροφορίες (διαθέτω τα έγγραφα & φωτογραφίες των οχημάτων).
Βασίλης Μπάρεκος
vbarekos@hotmail.com
οι σιδερένιες μπάρες είναι νόμιμες