-
Ειδικά αυτο δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει Ελλάδα
-
Επιτέλους καλό GEAR RATIO για την 6η σχέση !
-
Nick υπάρχει κάπου ο αντίστοιχος πίνακας για τον 1.5 DCi 110;
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Nick υπάρχει κάπου ο αντίστοιχος πίνακας για τον 1.5 DCi 110;λογικά στο παρακάτο λινκ υπάρχουν ολα
-
Στις στήλες που έχει τα diesel Βλέπω δυο dci 110 με διαφορετικές επιδόσεις. Τρίτη στήλη dci 110 fap με 10.8 sec τα 100m και πέμπτη στήλη energy dci 110 με 12.1 sec τα 100m. Εκτός από το προφανές ότι ο πρώτος έχει κοντό γρανάζωμα, βλέπω ότι έχει 24 κιλά ροπής ενώ ο δεύτερος 26 κιλά ροπής και χειρότερες επιδόσεις. Που μπαίνει ο πρώτος και που ο δεύτερος;
-
Ο πρώτος είναι ο DCi 110 που είχε το Megane πριν το facelift σε 2 εκδόσεις, απλά με ρυθμίσεις παίζει σε διαφορετικούς ρύπους/επιδόσεις.Θα εισάγονται ανάλογα με τα δεδομένα κάθε χώρας.
Ο δεύτερος είναι ο ίδιος με το 1ο απλά έχει κιβώτιο DSG. Το DSG βέβαια της Renault στοχεύει στην οικονομία και όχι στις επιδόσεις.
Ο τρίτος είναι ο νέος DCi 110 που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκίνητου της Φρανκφούρτης. Εχει start&stop και διάφορες άλλες αλλαγές από τον παραπάνω. Εχει πεσμένες επιδόσεις για να μπορεί να πετύχει ρύπους κάτω από 100 (συγκεκριμένα 90) και κατανάλωση 3,9.
Στην Ελλάδα θα έρθει ο τρίτος στο facelift. Στο εξωτερικό ο 3ος βγαίνει λίγο πιο ακριβός από το 1ο. Στην Ελλάδα μπορεί να διατεθεί με την ίδια τιμή με τον 1ο πριν το facelift.
-
Αν και το έχεις γράψει και παραπάνω, η έκδοση που θα έρθει Ελλάδα είναι μόνο η energy DCi 110 start-stop. Έτσι δεν είναι; Έχει όντως ροπή 26 κιλά όπως λέει ο πίνακας; Γιατί είχα την εντύπωση ότι είναι με 24 όπως και οι άλλοι;
-
Θα έρθει λογικά σε 2 επίπεδα εξοπλισμού αρχικά Energy και Dynamic.
Και κινητήρας θα είναι ο energy dci 110 με start&stop, 26 κιλά ροπής, χωρίς τέλη κυκλοφορίας. -
Άντε να δούμε πότε θα σηκώσει ρολά η Ρενό για τα f/l. Η 'γριά' έχει ήδη κλείσει δεκαετία. Όλο ζητάει και δεν πάει άλλο. Νομίζω πως έφτασε η ώρα για αλλαγή (yes!). Πρέπει να αποφασίσω σε εύλογο χρονικό διάστημα αν θα πάω σε diesel ή θα μείνω στη βενζίνη. Χιλιόμετρα δεν κάνω όμως πολλά γιατί έχω και μοτό. Με το αμάξι γύρω στα 12Κ το χρόνο. Αν πάω σε diesel σκέφτομαι μόνο τον 1.5. Στη βενζίνη θα πρέπει να αποφασίσω 1.2 ή 1.4. Καμιά γνώμη;
-
Ας δούμε πρώτα σε τι τιμές θα παίξουν οι εκδόσεις κάθε κινητήρα στην Ελλάδα και εδώ είμαστε να το συζητήσουμε.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Άντε να δούμε πότε θα σηκώσει ρολά η Ρενό για τα f/l. Η 'γριά' έχει ήδη κλείσει δεκαετία. Όλο ζητάει και δεν πάει άλλο. Νομίζω πως έφτασε η ώρα για αλλαγή (yes!). Πρέπει να αποφασίσω σε εύλογο χρονικό διάστημα αν θα πάω σε diesel ή θα μείνω στη βενζίνη. Χιλιόμετρα δεν κάνω όμως πολλά γιατί έχω και μοτό. Με το αμάξι γύρω στα 12Κ το χρόνο. Αν πάω σε diesel σκέφτομαι μόνο τον 1.5. Στη βενζίνη θα πρέπει να αποφασίσω 1.2 ή 1.4. Καμιά γνώμη;ετσι οπως τα περιγραφεις για 1.2 βενζινη σε κοβω..
γουσταρω τρελά το diesel αλλα θελει καργα χιλιομετρα για αποσβεση. -
Αν δεν είναι τυπογραφικό λάθος, γιατί μου φαίνεται ότι οι σχέσεις είναι ανάποδα . . .
Το έχουν πνίξει το 1,2
Η 4η του 1,2 είναι η 5η του 1,4
-
Μπα... για τον 1.4 με βλέπω.Τα χιλιόμετρα τα κάνω εκτός πόλης οπότε δεν θα έχω υψηλή κατανάλωση. Όσο καλός και να είναι ο 1.2 τον θεωρώ λίγο για τέτοιο αμάξι.
Στον πίνακα μάλλον σωστές είναι οι σχέσεις. Σχεδίαση για cruising και χαμηλή κατανάλωση. Ότι πρέπει για το hatch/station με εικονίτσα μέσα 'μην τρέχεις μπαμπά' -
Μια χαρά είναι το 1.2 γιατί στα 140 χ.α.ω το μικρό θα ταξιδευει ήσυχα ενώ το 1.4 θα αρχίσει να ψιλομουγκρίζει=θόρυβος στην καμπίνα
-
Αυτό θα μας το πούνε αυτοί που έχουν 1.4. Έχει όντως θόρυβο ~140; Να δούμε τις ρεπρίζ του 1.2. Άλλο τα χαρτιά και άλλο η πράξη.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
... Σχεδίαση για cruising και χαμηλή κατανάλωση. Ότι πρέπει για το hatch/station με εικονίτσα μέσα 'μην τρέχεις μπαμπά'Ο συνδυασμός που μάλλον δείχνει μειονεκτημα! Σκέφτομαι ένα ηλεκτρόγκαζο και επιδόσεις εν κινήσει ή απο στάση ... για πολύ υπομονή!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Σχεδίαση για cruising και χαμηλή κατανάλωση. Ότι πρέπει για το hatch/station με εικονίτσα μέσα 'μην τρέχεις μπαμπά'
Ο συνδυασμός που μάλλον δείχνει μειονεκτημα! Σκέφτομαι ένα ηλεκτρόγκαζο και επιδόσεις εν κινήσει ή απο στάση ... για πολύ υπομονή!
Διαφωνώ εν μέρει.Ακόμα και με ηλεκτρόγκαζο και με μακριές σχέσεις μην ξεχνάς τα 115 άλογα και τα 19 κιλά ροπή.Δηλαδή το auris 1.33 με τα 99 άλογα και τα 13 κιλά ροπή με μακριές σχέσεις πρέπει να είναι πιο αργό από επιτάφιο .Μια χαρά θα πηγαίνει για το 90% των οικογενειαρχων το 1.2 tce με τη βενζίνη στο 1,80 και με τα χαμηλότατα τέλη(119 χ 0,9) και με μια τιμή στα 16000€.Για μένα η ιδανικότερη επιλογή είναι πλέον ο 1,2.Και με μακριά 6η στο ταξίδι κάνεις οικονομική και αθόρυβη κρουαζιέρα.Επίσης το megane είναι από τα ελαφριά μικρομεσαία,περίπου 150 κιλά λιγότερα από τη φάλαινα το astra .
-
Είναι ανάποδα λέμε .
Το έπνιξαν το 1,2 .
Θα πέταγε με τις σχέσεις του 1,4 στα 1200 κιλά βάρους .
Προφανώς η επιλογή είναι για να πιάσει τα καυσαέρια που το κοινό του 1,2 θέλει για χρήση μέσα στην πόλη. -
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Μπα... για τον 1.4 με βλέπω.Τα χιλιόμετρα τα κάνω εκτός πόλης οπότε δεν θα έχω υψηλή κατανάλωση. Όσο καλός και να είναι ο 1.2 τον θεωρώ λίγο για τέτοιο αμάξι.
Στον πίνακα μάλλον σωστές είναι οι σχέσεις. Σχεδίαση για cruising και χαμηλή κατανάλωση. Ότι πρέπει για το hatch/station με εικονίτσα μέσα 'μην τρέχεις μπαμπά'Eδώ πριν 10-12 χρόνια βλέπαμε 95-100 άλογα και 13 κιλά ροπης στα 14άρια μικρομεσαία και κάναμε πανηγύρι,και τώρα μας χαλάνε τα 115 άλογα και τα 19 κιλά ροπής και τα 6άρια σασμάν ?Και παλιά η βενζίνη ήταν τζάμπα και τώρα απλησίαστη.Επίσης το 1.2 tce έχει ετήσια τέλη 107€(119 χ 0,9),ενώ το 1.4 247€(145 χ 1,7).Βάλε στην εξίσωση τα παραπάνω τεκμήρια,τις ασφάλειες και την κατανάλωση και θα δεις πως συμφέρει περισσότερο το 1.2.Αν είχε 25 κιλά ροπής το 1.4 να πω ναι,τώρα που έχουν ίδια ροπή με τίποτα.Ενα 1.2 energy με 15000-16000€ θα είναι ότι πρέπει .Ιδανικός βέβαια και ο 1.6 dci αλλά αυτός θα έχει γύρω στα 21000€,πολλά λεφτά πλέον.
-
Δεν έχει και μεγάλη σημασία τι γίνονταν πριν 10 χρόνια. Σήμερα βλέπουμε τι προσφέρει ο ανταγωνισμός. Νομίζω πως πρέπει να μας απασχολήσει το θέμα TCe 1.2 vs DCi 1.5. Εκεί είναι το δίλημμα.
Renault Megane III