-
Σήμερα είδα και μίλησα με φίλους και παλαιούς συναδέλφους τόσο από την κεντρική αντιπροσωπεία της RENAULT όσο και από κάποια μαγαζιά.
Μιλήσαμε για πολλά, αλλά το μεγαλύτερο κομμάτι της κουβέντας μας ήταν για το MEGANE III.
Τους ρώτησα για τυχόν προβλήματα που βγάζει το αυτοκίνητο.
Τα πιο συνήθη προβλήματα που παρουσιάζει το MEGANE III είναι κατά βάση «τριγμοί»!!!Κατ’ αρχή τριγμοί (από ενοχλητικοί έως πολύ ενοχλητικοί) από το πίσω άξονα στην κίνηση του αυτοκινήτου. Η λύση που δίνει η μητρική RENAULT είναι αντικατάσταση του άξονα, όχι πάντα με καλά αποτελέσματα απ’ ότι μου είπαν.
Επίσης τριγμοί από το ταμπλό και τις πλαϊνές επενδύσεις. Η λύση είναι «σφουγγαράκια»!!! Δηλαδή ειδικά σφουγγαράκια που τοποθετούνται σε συγκεκριμένα σημεία που ορίζει η εταιρεία, τόσο στο ταμπλό, όσο και στις πλαϊνές επενδύσεις σαν παρεμβύσματα για να σταματήσουν οι τριγμοί.
Αποτελέσματα όχι και πολύ καλά, απ’ ότι μου είπαν.
Επίσης σε μερικά αυτοκίνητα υπήρχε πρόβλημα με την κάρτα εκίνησης (δεν ξεκλείδωνε το αυτοκίνητο στο πάτημα του κουμπιού για το άνοιγμα των πορτών)
Το πρόβλημα λύθηκε με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου με καινούργιο λογισμικό που εξέλιξε η RENAULT.Ακόμα μου είπαν ότι μέχρι αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουν τίποτα για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αντιθέτως με το CVT για το οποίο οι μηχανικοί που πήραν μέρος στα τεχνικά σεμινάρια, έμαθαν «ανεπισήμως» ότι παρουσίασε πολλά προβλήματα στα τεστ που του έγιναν. Για την ιστορία το κόστος του CVT θα είναι 7000 ευρώ (4000 ευρώ το μηχανικό κομμάτι και 3000 ο εγκέφαλος που το συνοδεύει).
Για το CVT δεν προβλέπονται ανταλλακτικά, δηλαδή χαλάει το πετάς.Και λίγα λόγια για τις τιμές των ανταλλακτικών γιατί πολλοί προσπαθούν να με βγάλουν τρελό όταν λέω ότι οι τιμές είναι το ίδιο και παραπάνω τσουχτερές από την εποχή της ΜΑΒΑ. Τα ίδια και χειρότερα . Μου έδωσαν και μερικά παραδείγματα και θέλω να σας αναφέρω ένα χαρακτηριστικό.
Η κάρτα εκίνησης αγοράζεται από την PGA 25 ευρώ, το μαγαζί αγοράζει περίπου στα 140ευρώ και φτάνει να πουλιέται στον πελάτη 175 ευρώ συν και κανά 25αρι το σετάρισμα φτάνει τα διακόσια .Όπως ακριβώς και στην ΜΑΒΑ. -
Ακόμα μου είπαν ότι μέχρι αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουν τίποτα για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αντιθέτως με το CVT για το οποίο οι μηχανικοί που πήραν μέρος στα τεχνικά σεμινάρια, έμαθαν «ανεπισήμως» ότι παρουσίασε πολλά προβλήματα στα τεστ που του έγιναν. Για την ιστορία το κόστος του CVT θα είναι 7000 ευρώ (4000 ευρώ το μηχανικό κομμάτι και 3000 ο εγκέφαλος που το συνοδεύει).
Για το CVT δεν προβλέπονται ανταλλακτικά, δηλαδή χαλάει το πετάς.Γειάσου Ρενώ, τέτοια πάντα.
Ρε πάτε καλά? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κάποιες φωτογραφίες και videos με το νέο CC σε μαυρο χρώμα στο http://www.renault.fr/gamme-renault/futurs-vehicules-renault/nouvelle-megane-coupe-cabriolet/Στην παρακάτω φωτο απο την έκθεση της Γενευης έχει διαφορετικό προφυλακτήρα από τις φωτογραφίες που παρουσίασαν!
ειναι νεες εκδοσεις GT και βγαινει και σε sw/coupe/hatch και εχει αναρτηση επιμελημενη απο renault sport
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ακόμα μου είπαν ότι μέχρι αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουν τίποτα για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αντιθέτως με το CVT για το οποίο οι μηχανικοί που πήραν μέρος στα τεχνικά σεμινάρια, έμαθαν «ανεπισήμως» ότι παρουσίασε πολλά προβλήματα στα τεστ που του έγιναν. Για την ιστορία το κόστος του CVT θα είναι 7000 ευρώ (4000 ευρώ το μηχανικό κομμάτι και 3000 ο εγκέφαλος που το συνοδεύει).
Για το CVT δεν προβλέπονται ανταλλακτικά, δηλαδή χαλάει το πετάς.Γειάσου Ρενώ, τέτοια πάντα.
Ρε πάτε καλά?Για το πρώτο κομμάτι που σημειώνεις, οι μηχανικοί έμαθαν ότι τουλάχιστον 5 CVT έσπασαν στις δοκιμές. Αυτά όπως καταλαβαίνεις μεταφέρονται ανεπίσημα και δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν επίσημες αποδείξεις. Από την άλλη είναι σαν να προετοιμάζουν τους μηχανικούς, σαν να τους λένε, 'υπάρχουν προβλήματα ακόμα με το κιβώτιο αυτό, αλλά μην φοβάστε δεν θα τραβηχτήτε πολυ με επισκευές, αφού θα βάλετε καινούργιο ανταλλακτικό'. Ποιο ειδικά τώρα στην RENAULT 'υποπτεύονται' ότι τα CVT σπάσανε λόγω μη απολύτως συμβατής βαλβολίνης που χρησιμοποίησαν μέχρι τώρα. Τουλάχιστον αυτό διαρέουν, αν και προσωπικά μου φαίνεται λίγο αφελές αυτό.
Για το τελευταίο κομμάτι που σημειώνεις ( δηλαδή την μη επισκευή του CVT) έχω να σου πω ότι δυστυχώς όχι μόνο η RENAULT αλλά και όλες οι άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν πια όλο και περισσότερα κομμάτια στα αυτοκίνητα τους που δεν επιδέχονται επισκευές, συνήθως για λόγους κόστους, αλλά και πιο πρακτικούς. Ένα παράδειγμα που θυμάμαι στα γρήγορα είναι το διαφορικό συνεκτικής σύζευξης που υπήρχε στο SCENIC 4x4 που κατασκεύαζε η Στάγιερ-Πουχ δεν επισκευαζόταν, υπήρχε δε και σαφής οδηγία προς τους μηχανικούς να μην προσπαθήσουν ούτε για πλάκα να το ανοίξουν, αφού, η σιλικόνη που υπήρχε μέσα ήταν τοποθετημένη υπό πίεση και κάθε τυχόν προσπάθειας για άνοιγμα του διαφορικού-συμπλέκτη θα μπορούσε να σκοτώσει κυριολεκτικά τον μηχανικό που θα το επιχειρούσε αφού στην ουσία θα είχαμε έκρηξη. Το κακό είναι τι χρήματα καλείται να πληρώσει ο καταναλωτής όταν πια το αυτοκίνητό του δεν θα είναι στην εγγύηση.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τα πιο συνήθη προβλήματα που παρουσιάζει το MEGANE III είναι κατά βάση «τριγμοί»!!!
Μερικα πραγματα ειναι πατροπαραδοτα , περνανε απο γενιά σε γενιά, παλια μου τεχνη κοσκινο
Κατ’ αρχή τριγμοί (από ενοχλητικοί έως πολύ ενοχλητικοί) από το πίσω άξονα στην κίνηση του αυτοκινήτου. Η λύση που δίνει η μητρική RENAULT είναι αντικατάσταση του άξονα, όχι πάντα με καλά αποτελέσματα απ’ ότι μου είπαν.
Οντως ειχα διαβασει στο renaultclub για 2-3 περιπτωσεις αντικαταστασης του πισω αξονα λογω θορυβων και τριγμων , το θεμα ειναι να βρουν και να λυσουν την αιτια του προβληματος και εχουν περασει πανω απο 6 μηνες απο τοτε που παρουσιαστηκε το Megane III, απαραδεκτο για καινουργιο αμαξι να κανουν αντικατασταση ολοκληρου του πισω αξονα
Επίσης τριγμοί από το ταμπλό και τις πλαϊνές επενδύσεις. Η λύση είναι «σφουγγαράκια»!!! Δηλαδή ειδικά σφουγγαράκια που τοποθετούνται σε συγκεκριμένα σημεία που ορίζει η εταιρεία, τόσο στο ταμπλό, όσο και στις πλαϊνές επενδύσεις σαν παρεμβύσματα για να σταματήσουν οι τριγμοί.
Αποτελέσματα όχι και πολύ καλά, απ’ ότι μου είπαν.Ειπαμε ειναι σαν το ποδηλατο, απαξ και καβαλησεις μετα δεν το ξεχνας
Επίσης σε μερικά αυτοκίνητα υπήρχε πρόβλημα με την κάρτα εκίνησης (δεν ξεκλείδωνε το αυτοκίνητο στο πάτημα του κουμπιού για το άνοιγμα των πορτών)
Το πρόβλημα λύθηκε με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου με καινούργιο λογισμικό που εξέλιξε η RENAULT.Αυτο το βρισκω λιγο περιεργο γιατι η καρτα εκκινησης υπαρχει απο την προηγουμενη γενιά , αν μη τι αλλο αυτα τα προβληματα θα επρεπε να εχουν εξαληφθει εδω και πολλα χρονια
αντιθέτως με το CVT για το οποίο οι μηχανικοί που πήραν μέρος στα τεχνικά σεμινάρια, έμαθαν «ανεπισήμως» ότι παρουσίασε πολλά προβλήματα στα τεστ που του έγιναν. Για την ιστορία το κόστος του CVT θα είναι 7000 ευρώ (4000 ευρώ το μηχανικό κομμάτι και 3000 ο εγκέφαλος που το συνοδεύει).
Για το CVT δεν προβλέπονται ανταλλακτικά, δηλαδή χαλάει το πετάς.Και μετα λεμε για την VAG
Ακόμα μου είπαν ότι μέχρι αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουν τίποτα για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ειχα διαβασει οτι το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη της Renault θα το φτιαχνει η Borg Wagner , η εταιρεια δηλαδη που φτιαχνει τα DSG της VW,τωρα αυτο δεν ξερω εαν ειναι καλο ή κακο με τοσα που κατα καιρους εχουν ακουστει
Και λίγα λόγια για τις τιμές των ανταλλακτικών γιατί πολλοί προσπαθούν να με βγάλουν τρελό όταν λέω ότι οι τιμές είναι το ίδιο και παραπάνω τσουχτερές από την εποχή της ΜΑΒΑ. Τα ίδια και χειρότερα . Μου έδωσαν και μερικά παραδείγματα και θέλω να σας αναφέρω ένα χαρακτηριστικό.
Η κάρτα εκίνησης αγοράζεται από την PGA 25 ευρώ, το μαγαζί αγοράζει περίπου στα 140ευρώ και φτάνει να πουλιέται στον πελάτη 175 ευρώ συν και κανά 25αρι το σετάρισμα φτάνει τα διακόσια .Όπως ακριβώς και στην ΜΑΒΑ.Αν οι τιμες που σου ειπανε ειναι οντως αληθεια δεν μιλαμε απλα για αισχροκερδια αλλα για πραγματικη ληστεια
-
Για την κάρτα δεν μου φαίνεται παράξενο. Το Φλουένσε μου είπαν δεν θα έχει κάρτα, αλλά κλειδί, δεν ξέρω αν είναι έτσι.
ΓΙα τις τιμές δεν έχω καμία αμφιβολία (είδα και παραστατικά, αλλά να μην μπω σε λεπτομέρειες τι και πως) τα ίδια γίνονταν και επί ΜΑΒΑ και εκεί τα έβλεπα με τα μάτια μου.
Η ΜΑΒΑ έδινε την δυνατότητα στους εργαζόμενους στο επίσημο δίκτυο εκτός του να παίρνουν αυτοκίνητα με έκπτωση (περίπου μία με δύο προμήθειες αναλόγως το αυτοκίνητο) να ζητάνε και από την εταιρεία και έκπτωση σε ακριβά ανταλλακτικά όταν τα είχαν ανάγκη για τα δικά τους αυτοκίνητα. Δηλαδή αν κάποιος στούκαρε και χρειαζόταν ακριβά πράγματα, εκτός της έκπτωσης που θα μπορούσε να σου κάνει το μαγαζί που δούλευες (εμείς στο μαγαζί που δούλευα τα αγοράζαμε σε τιμές κόστους) έκανε μια παραπάνω έκπτωση στα μαγαζιά με σκοπό την διαφορά να την κερδίσει ο εργαζόμενος.
Κάποια στιγμή ένας συνάδελφος χρειάστηκε αερόσακους, ζώνες και εγκέφαλους αερόσακων (χωρίς να τρακάρει όλα αυτά και κάποια στιγμή θα σας πω γιατί) και εκατσα εγώ έκανα μια αίτηση με τα απαιτούμενα ανταλλακτικά και η ΜΑΒΑ μου έστείλε τιμές για τον συνάελφο, που δε είχαν καμία σχέση με τις τιμές που αγοράζαμε τα ίδια πράγματα. Μιλάμε για τεράστιες διαφορές στην τιμή!
Μπήκα στα αίματα και ρώτησα τότε παραπέρα και οι τιμές που μου είπαν ήταν τέτοιες που οι τελικές τιμές πελάτη ήταν όντως αισχροκέρδεια.
Αυτά επί ΜΑΒΑ, αλλα οι τιμές αυτές δεν έχουν αλλάξει ούτε και τώρα οπότε μια από τα ίδια.Θα σου πω ότι κατά τύχη σήμερα ένα από τα παιδιά που μίλησα χρειάστηκε μια βάση μηχανής για το δικό του MEGANE II την οποία και αγόρασε από μαγαζί με ανταλλακτικά universal καθώς η τιμή που τελικά θα την αγόραζε από το μαγαζί που ο ίδιος δούλευε ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη, για την ακρίβεια η γνήσια έκανε 100 ευρώ και την αγόρασε με 30 ευρώ.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το CC της πρώτης φωτογραφίας είναι η έκδοση GT (με τους TCE 180ΗΡ και DCI 160ΗΡ) ενώ το CC της δευτερης φωτογραφίας είναι οι μικρότερες εκδόσεις....και το 5θυρο GT μια χαρά είναι !!
-
τι μια χαρα εδω μαθαίνουμε οτι τρίζει οτι χαλάει οτι ο πισω αξονας ειναι προβληματικος και αλλα τετοια ωραια...
Ξερουμε αν αυτα τα προβληματα παρουσιαστηκαν στα πρωτα-πρωτα αυτοκινητα ή γενικά σε όλα;
οχι οτι αλλαζει τιποτα απλα να δουμε αν υπαρχει καμια φροντιδα να βελτιωθει το προιον...Τωρα βεβαια ολες οι συζητησεις περι αυτοκινητων εχουν καταλήξει να ειναι εντελως φιλολογικες μιας και η κριση μας εχει 'τσακισει' πολυ περισσοτερο απ οτι περιμεναμε οποτε θα πορευτουμε με το cliaki...
Nee ελα να στηριξεις το καρ γιατι δεχεται επιθεση
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
τι μια χαρα εδω μαθαίνουμε οτι τρίζει οτι χαλάει οτι ο πισω αξονας ειναι προβληματικος και αλλα τετοια ωραια...Ξερουμε αν αυτα τα προβληματα παρουσιαστηκαν στα πρωτα-πρωτα αυτοκινητα ή γενικά σε όλα;
οχι οτι αλλαζει τιποτα απλα να δουμε αν υπαρχει καμια φροντιδα να βελτιωθει το προιον...Τωρα βεβαια ολες οι συζητησεις περι αυτοκινητων εχουν καταλήξει να ειναι εντελως φιλολογικες μιας και η κριση μας εχει 'τσακισει' πολυ περισσοτερο απ οτι περιμεναμε οποτε θα πορευτουμε με το cliaki...
Στο Renault forum 3 ατομα εχουν αντιμετωπισει αυτο το προβλημα και εγινε αντικατασταση ολοκληρου του πισω αξονα, αν θυμαμαι καλα και οι 3 περιπτωσεις ηταν απο τα πρωτα αυτοκινητα
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
ΓΙα τις τιμές δεν έχω καμία αμφιβολία (είδα και παραστατικά, αλλά να μην μπω σε λεπτομέρειες τι και πως) τα ίδια γίνονταν και επί ΜΑΒΑ και εκεί τα έβλεπα με τα μάτια μου....και εκατσα εγώ έκανα μια αίτηση με τα απαιτούμενα ανταλλακτικά και η ΜΑΒΑ μου έστείλε τιμές για τον συνάελφο, που δε είχαν καμία σχέση με τις τιμές που αγοράζαμε τα ίδια πράγματα. Μιλάμε για τεράστιες διαφορές στην τιμή!
Μπήκα στα αίματα και ρώτησα τότε παραπέρα και οι τιμές που μου είπαν ήταν τέτοιες που οι τελικές τιμές πελάτη ήταν όντως αισχροκέρδεια.
Αυτά επί ΜΑΒΑ, αλλα οι τιμές αυτές δεν έχουν αλλάξει ούτε και τώρα οπότε μια από τα ίδια.Μα είναι τέτοιοι οι καιροί που το κατάστημα δέχεται να 'μπει μέσα' στην πώληση του αυτοκινήτου, προκειμένου να πάρει πίσω τη χασούρα στα 2 πρώτα σέρβις! Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που μου 'λεγε ένας πωλητής σε αντιπροσωπεία Renault πριν 3 μήνες (ίσως και να με δούλευε άγρια...), ότι το κέρδος του 'μαγαζιού' από την πώληση ενός megane είναι 70 γιούρο και το προσωπικό του κέρδος 15!! Τα υπόλοιπα για την επιβίωση του καταστήματος πρέπει να βγούνε από τη συντήρηση... και τέτοιες εποχές, εκμεταλλεύεσαι το 'αδύναμο' του πελάτη και τον πατάς στο σβέρκο. Δεν εξηγείται αλλιώς και η τιμή των 400+ ευρώ που αναφέρονταν στους 4Τ Δεκεμβρίου σαν κόστος σέρβις του νέου megane...
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Στο Renault forum 3 ατομα εχουν αντιμετωπισει αυτο το προβλημα και εγινε αντικατασταση ολοκληρου του πισω αξονα, αν θυμαμαι καλα και οι 3 περιπτωσεις ηταν απο τα πρωτα αυτοκινητα
ναι τα ειχα διαβασει και εγω αυτα απλα ο thvarveris ισως εχει μια πιο συνολικη εικονα του θεματος και μας εδωσε μια καλη εικονα του τι γινετε...Επισης θα θελα να μας πει ο thvarveris αν η συνολικη εικονα του αυτοκινητου ειναι καλυτερη απ αυτη του meganeII...
Γιατι και στο fiesta της κοπελας μου που ειναι 5μηνων χωρις πολλα πολλα χιλιομετρα ακουγονται κατι τριγμοι..Και το πιο απιθανο εχτες χωρις να υπαρχει επαφη διαπιστωσαμε οτι στο καθρεφτη ειχε ξεκολλησει η πισω πλευρα του και το φλας...Είχε ξεκουμπωσει στην ουσια πραγματικα χωρις λογο...
Μα είναι τέτοιοι οι καιροί που το κατάστημα δέχεται να 'μπει μέσα' στην πώληση του αυτοκινήτου, προκειμένου να πάρει πίσω τη χασούρα στα 2 πρώτα σέρβις! Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που μου 'λεγε ένας πωλητής σε αντιπροσωπεία Renault πριν 3 μήνες (ίσως και να με δούλευε άγρια...), ότι το κέρδος του 'μαγαζιού' από την πώληση ενός megane είναι 70 γιούρο και το προσωπικό του κέρδος 15!! Τα υπόλοιπα για την επιβίωση του καταστήματος πρέπει να βγούνε από τη συντήρηση... και τέτοιες εποχές, εκμεταλλεύεσαι το 'αδύναμο' του πελάτη και τον πατάς στο σβέρκο. Δεν εξηγείται αλλιώς και η τιμή των 400+ ευρώ που αναφέρονταν στους 4Τ Δεκεμβρίου σαν κόστος σέρβις του νέου megane...
ε δεν νομιζω να ισχυει με τοσο μικρα νουμερα αυτο για τα κερδη για καθε αυτοκινητο αλλα δεν ειναι τυχαιο που σου δινουν 5χρονια εγγυηση προκειμενου να σε εχουν σιγουρο πελατη για τις προγραμματισμενες επισκευες. Νομιζω οτι παντου ισχυουν ομως αυτα σε ολες τις εταιρεις και οχι μονο στο χωρο του αυτοκινητου. Τα ανταλλακτικα πανω κατω ιδιες τιμες εχουν και τα περιθωρια κερδη ειναι περιπου ιδια για ολους. Το μονο κακο στη συγκεκριμενη υποθεση ειναι οτι η ΜΑΒΑ εφυγε με τη δικαιολογια οτι εκμεταλευοταν τους πελατες της με τα πανακριβα ανταλλακτικα και η PGA που ηρθε με σημαια να διορθωσει αυτες τις συμπεριφορες οχι μονο δεν μειωσε τις τιμες αλλα τις αυξησε. Και ακομα χειροτερα; Σε πολλες μικρες πολεις αντι να συνεργαστει με τους ηδη υπαρχοντες αντιπροσωπους που ειχαν φτιαξει ενα πελατολογιο και ειχε δημιουργηθει μια ανθρωπινη σχεση μεταξυ τους πηγε και τους ξυλωσε ολους...Αλλα τα χουμε πει αυτα απο πιο παλια απλα πλεον επιβεβαιωνονται ολες οι ενδειξεις οι αρχικες...
-
@bibendum
Σαφώς και το MEGANE III είναι καλύτερο από το MEGANE II σαν κατασκευή και σαν ποιότητα, αλλά αυτό που κατάλαβα ήταν ότι υπήρχε μια μεγαλύτερη προσδοκία για κάτι καλύτερο. Παιδιά όλες οι μάρκες έχουνε τα προβλήματα τους, απλώς πάντα την ρετσινιά την φορτώνονται οι 'συνήθης ύποπτοι'.@JarnoT
Έχω ξαναγράψει παλιότερα για τις προμήθειες που όντως στην RENAULT είναι πολύ μικρές. Υπολογίζω ότι αυτή την στιγμή ένα MEGANE II έχει προμήθεια επίσημου αντιπροσώπου γύρω στα 500ευρώ και αν πρόκειται για πινακιδομένα αυτοκίνητα εκεί μιλάμε για άλλη μία με μιάμιση προμήθεια, αλλά τα λεφτά αυτή μπορεί και να καταλήξουν στον πελάτη αν υπάρχει ανάγκη για πωλήσεις.
Τα χρήματα για το πωλητή τα υπολογίζω στα 30 ευρώ το κομμάτι, ανεξαρτήτως μοντέλου και ειδικών συνηθηκών (πινακιδομένα αυτοκίνητα) αλλά είναι ανάλογα και με τα γούστα και την τσέπη του μαγαζάτορα. Αν ο πωλητής έχει ανάγκη και 15 ευρώ θα πάρει το αυτοκίνητο (συν το μισθό του φυσικά).
Γενικά παιδιά σφαγή γίνεται αυτή την στιγμή στο χώρο (όπως σε όλους τους χώρους του εμπορίου)Και ένα πολύ θετικό που θέλω να μεταφέρω είναι ότι χτές διαπίστωσα ότι η PGA έχει πάρει με 'μεταγραφή' γύρω στα οκτώ άτομα από τους παλιούς εργαζόμενους-στελέχη της ΜΑΒΑ, πραγματικά τους κορυφαίους που είχε η ΜΑΒΑ τόσο για στην δουλειά τους στο τομέα τους όσο και σαν ανθρώπους.
Από αυτούς που είναι δεμένοι και συναισθηματικά με την εταιρεία και που σίγουρα προσπαθούν για το καλύτερο. -
αυτο με τον πισω αξονα ειχε ακουστει στα πρωτα μοντελα
τωρα για τους τριγμούς, συμβαινουν ακόμα και στα καινούρια audi, και εμενα προσωπικα δε με προβληματιζουν.. αν και δεν πιστευω το meganeIII να παρουσιαζει περισσότερους τριγμους απο το clioIII στο οποιο ειναι ηδη ελαχιστοι..
για το CVT
για τα 5 χρονια εγγυησης, ειναι μια πολύ καλη κινηση, γιατι ωφελούνται όλοι.. και ο αντιπροσωπος που θα ειναι σιγουρος για τα 5 χρονια σερβις, αλλά και ο μεσος καταναλωτης που θα εχει το κεφαλι του ησυχο, δεδομενου οτι ειναι μεγαλο το ποσοστο των 'θυματων' (μεταξυ τους ο πατερας μου και ισως και γω στο μελλον)που και μετα το περας της εγγυησης συνεχιζουν να επισκεπτονατι το πανακριβο δικτυο
-
. Δεν μπορώ πλέον, ρε παιδιά, να διαβάζω ανακρίβειες. Όταν μιλάμε πρέπει να παραθέτουμε στοιχεία. Άκουσα, μου είπαν, μου το σφύριξαν, υπολογίζω, πιστεύω κλπ. Έγω ένα χρόνο τώρα(εγώ προσωπικά έχω αλλάξει 3) για το MEGANE III το μόνο παράπονο που είχα ήταν σε μία περίπτωση που δεν δούλευαν τα alarm.!!!! Καλά τα υπόλοιπα περί προμηθειών κλπ είναι λανθασμένες υποθέσεις
-
παντως ο φιλος thvarveris νομιζω οτι εχει ιδια εμπειρια με renault πολλα χρονια αφου δουλευε σε συνεργειο απ οτι εχει γραψει και γενικως ειναι καλοπροαιρετος απεναντι στη renault οποτε δεν νομιζω οτι γραφει πραγματα του στυλ ακουσα, μου πανε για να δημιουργησει εντυπωσεις...
Απλα ανεφερε τα προβληματα που εχουν εμφανιστει χωρις να μας πει βεβαια τη συχνοτητα που παρουσιαστηκαν αυτα...τωρα οσον αφορα τις προμηθειες αυτο ισχυει γενικα στο εμποριο.
Βεβαια και συ surudo απ οτι εχω καταλαβει πρεπει να χεις επαγγελματικη σχεση με renault...Νομιζω οτι ολα τα καλοπροαιρετα σχολια ειναι δεκτα και βοηθανε στην πληροφορηση μας.
-
-
Όταν λέμε ότι ένα μοντέλο βγάζει το τάδε πρόβλημα δεν σημαίνει ότι όλα τα μοντέλα θα βγάλουν το ίδιο πρόβλημα. Ο άξονας λοιπόν είναι ο λόγος που έχει καταγραφεί από το επίσημο δίκτυο με την μεγαλύτερη σχνότητα βλάβης στα πλαίσια της εγγύσης. Το ίδιο και οι τριγμοί από το εσωτερικό.
-
Αυτά που σας έγραψα ούτε τα άκουσα σε καφετέριες ότου τα είδα στο ιντερνετ, αλλά μου τα μετέφερα αρμόδια πρόσωπα και είδα και στοιχεία που αποδυκνείουν και φυσικά δεν νομίζω κανένας να περιμένει να δείξω σκαναρισμένα παραστατικά ούτε και να δώσω ονοματεπώνυμα αυτών που μου τα μετέφεραν,ούτε ότι θα κάτσω να παίρνω όρκους για την αλήθεια των γραφόμενων μου.
-
Όποιος έχει αντίθετη πληροφόρηση που με διαψεύδει έστω και χωρίς αποδείξεις να τις καταθέσει. Γενικές καταγγελίες για αναξιοπιστία δεν παίζουν και δεν έχω δώσει και στο παρελθόν το δικαίωμα για κάτι τέτοιο.
-
Όλοι ενημερώνεστε πια από παντού, οξυδέρεκεια έχετε, οπότε από μόνοι σας καταλαβαίνετε που είναι η υπερβολή και το ψέμα και που η αλήθεια.
-
Εν τέλει ούτε που με ενδιαφέρει ποιοι θα πιστέψουν αυτά που γράφω και ποιοι όχι!
-
-
thvarveris, είσαι από τα πιο χρήσιμα μέλη του φόρουμ. Και μέλος χωρίς παρωπίδες. Τα πίστευα και παλιότερα (σε παρακολουθώ αφού έχω κλιό), αλλά έχω εντυπωσιαστεί πλήρως με τα τελευταία ποστ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
thvarveris, είσαι από τα πιο χρήσιμα μέλη του φόρουμ. Και μέλος χωρίς παρωπίδες. Τα πίστευα και παλιότερα (σε παρακολουθώ αφού έχω κλιό), αλλά έχω εντυπωσιαστεί πλήρως με τα τελευταία ποστ.Εχεις Clio , Hyundai Getz (στην υπογραφη σου ) ή Seat που εχεις στο avatar ? Με μπερδεψες
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
thvarveris, είσαι από τα πιο χρήσιμα μέλη του φόρουμ. Και μέλος χωρίς παρωπίδες. Τα πίστευα και παλιότερα (σε παρακολουθώ αφού έχω κλιό), αλλά έχω εντυπωσιαστεί πλήρως με τα τελευταία ποστ.
Εχεις Clio , Hyundai Getz (στην υπογραφη σου ) ή Seat που εχεις στο avatar ? Με μπερδεψες
Μην ψαρωνεις.Απεριοριστων διαδρομων με τρολευ εχει
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
thvarveris, είσαι από τα πιο χρήσιμα μέλη του φόρουμ. Και μέλος χωρίς παρωπίδες. Τα πίστευα και παλιότερα (σε παρακολουθώ αφού έχω κλιό), αλλά έχω εντυπωσιαστεί πλήρως με τα τελευταία ποστ.
Εχεις Clio , Hyundai Getz (στην υπογραφη σου ) ή Seat που εχεις στο avatar ? Με μπερδεψες
Μην ψαρωνεις.Απεριοριστων διαδρομων με ΟΑΣΘ και σε λίγα χρόνια ... και μετρό εχει
Renault Megane III