Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άποψη από κάποιον κάτοχο Astra GTC
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Άποψη από κάποιον κάτοχο Astra GTC
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jxpc last edited by

      Είμαι κάτοχος ενός ASTRA GTC Σπορτ εδώ και ακριβώς 1 χρόνο. Τελευταία διαπίστωσα ένα περίεργο ήχο στο τιμόνι, που απ' ότι έμαθα από την αντιπροσοπεία 'είναι γνωστό πρόβλημα', αλλά εμένα με ενοχλεί. Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να φτοιαχθεί άλλα καλλίτερα να το αφήσω γιατί άλλο η μαμά OPEL και άλλο το ελληνικό συνεργείο και επειδή στο τιμόνι έχει πολούς ... διαόλους... μέσα, καλλίτερα να μην πειραχθεί. Ταυτόχρονα τελευταία ακούγεται και ένας ενοχλητικός θόρυβος από το λάστιχο της πόρτας του οδηγού, το οποίο είναι επίσης 'γνωστό πρόβλημα', όπως μου είπαν (και αν κατάλαβα καλά αυτό δεν έχει γιατρειά και είναι λογικό να συβαίνει...). Επίσης τελευταία έχω την αίσθηση ότι το πεντάλ του φρένου έχει υποχωρήσει κάπως και η 'νεκρή' διαδρομή του είναι αρκετά μεγάλη, δηλαδή πρέπει να πατήσεις αρκετά ώστε να αρχίσει να φρενάρει.
      Κάνωντας μια αναζήτηση στην Χρυσή Ευκαιρία βρήκα ότι αρκετοί πουλάνε το GTC έχοντας κάνει χρήση του λιγότερο από χρόνο. Και εμένα αυτό μου λέει τρία πράγματα: α) είναι τρελοί και κάθε χρόνο αλλάζουν αμάξι, β) το στούκαραν σοβαρά και θέλουν να πάρουν καινούργιο, γ) εντώπισαν προβλήματα και το 'σκοτώνουν' όσο είναι καιρός.
      Έχω μια εντύπωση, βάσει των όσων περιέγραψα παραπάνω, ότι το γ) έχει σοβαρές πιθανότητες.
      Θα ήθελα την άποψη όποιου έχει στην κατοχή του αυτό το αυτοκίνητο ή όποιου γνωρίζει κάτι σχετικά (παρακαλώ όχι αστήριχτες απόψεις 'άκουσα', μου 'ειπαν' κτλ, χωρίς να έχω ακούσει ή όντως να μου έχουν πεί).
      Ευχαριστώ θερμά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jxpc last edited by

        Είμαι κάτοχος ενός ASTRA GTC Σπορτ εδώ και ακριβώς 1 χρόνο. Τελευταία διαπίστωσα ένα περίεργο ήχο στο τιμόνι, που απ' ότι έμαθα από την αντιπροσοπεία 'είναι γνωστό πρόβλημα', αλλά εμένα με ενοχλεί. Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να φτοιαχθεί άλλα καλλίτερα να το αφήσω γιατί άλλο η μαμά OPEL και άλλο το ελληνικό συνεργείο και επειδή στο τιμόνι έχει πολούς ... διαόλους... μέσα, καλλίτερα να μην πειραχθεί. Ταυτόχρονα τελευταία ακούγεται και ένας ενοχλητικός θόρυβος από το λάστιχο της πόρτας του οδηγού, το οποίο είναι επίσης 'γνωστό πρόβλημα', όπως μου είπαν (και αν κατάλαβα καλά αυτό δεν έχει γιατρειά και είναι λογικό να συβαίνει...). Επίσης τελευταία έχω την αίσθηση ότι το πεντάλ του φρένου έχει υποχωρήσει κάπως και η 'νεκρή' διαδρομή του είναι αρκετά μεγάλη, δηλαδή πρέπει να πατήσεις αρκετά ώστε να αρχίσει να φρενάρει.
        Κάνωντας μια αναζήτηση στην Χρυσή Ευκαιρία βρήκα ότι αρκετοί πουλάνε το GTC έχοντας κάνει χρήση του λιγότερο από χρόνο. Και εμένα αυτό μου λέει τρία πράγματα: α) είναι τρελοί και κάθε χρόνο αλλάζουν αμάξι, β) το στούκαραν σοβαρά και θέλουν να πάρουν καινούργιο, γ) εντώπισαν προβλήματα και το 'σκοτώνουν' όσο είναι καιρός.
        Έχω μια εντύπωση, βάσει των όσων περιέγραψα παραπάνω, ότι το γ) έχει σοβαρές πιθανότητες.
        Θα ήθελα την άποψη όποιου έχει στην κατοχή του αυτό το αυτοκίνητο ή όποιου γνωρίζει κάτι σχετικά (παρακαλώ όχι αστήριχτες απόψεις 'άκουσα', μου 'ειπαν' κτλ, χωρίς να έχω ακούσει ή όντως να μου έχουν πεί).
        Ευχαριστώ θερμά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr