-
καλησπερα σε ολους!
Αντιμετωπιζω το εξης δειλημμα.
Ειμαι αναμεσα στο astra gtc 1.6 cosmo +κουμπακι sport 22500
και στο golf 1.6 fsi sportline 21.000το μεν astra για μενα ειναι αντικειμενικα πιο ομορφο ενω το golf εχει καλυτερο κινητηρα και ποιοτητα.
σταservice απ'οσο ξερω τα vw ειναι πιο ακριβα.
ποιο να διαλεξω?
το κακο ειναι οτι εχω οδηγησει μονο το astra μεχρι στιγμης απο το test drive ton 3 ημερων. -
καλησπερα σε ολους!
Αντιμετωπιζω το εξης δειλημμα.
Ειμαι αναμεσα στο astra gtc 1.6 cosmo +κουμπακι sport 22500
και στο golf 1.6 fsi sportline 21.000το μεν astra για μενα ειναι αντικειμενικα πιο ομορφο ενω το golf εχει καλυτερο κινητηρα και ποιοτητα.
σταservice απ'οσο ξερω τα vw ειναι πιο ακριβα.
ποιο να διαλεξω?
το κακο ειναι οτι εχω οδηγησει μονο το astra μεχρι στιγμης απο το test drive ton 3 ημερων. -
καλησπερα σε ολους!
Αντιμετωπιζω το εξης δειλημμα.
Ειμαι αναμεσα στο astra gtc 1.6 cosmo +κουμπακι sport 22500
και στο golf 1.6 fsi sportline 21.000το μεν astra για μενα ειναι αντικειμενικα πιο ομορφο ενω το golf εχει καλυτερο κινητηρα και ποιοτητα.
σταservice απ'οσο ξερω τα vw ειναι πιο ακριβα.
ποιο να διαλεξω?
το κακο ειναι οτι εχω οδηγησει μονο το astra μεχρι στιγμης απο το test drive ton 3 ημερων. -
τι κάνει το sport button ?
από μένα golf ....
-
Δεν είναι κάτι το φοβερό το κουμπί sport. Απλώς κάνει πιο σκληρή την ανάρτηση και πιο άμεσο το γκάζι.
Αλλού πιστεύω ότι πρέπει ν' αναζητήσεις τα πλεονεκτήματα του astra έναντι του golf.
Το πρώτο, όπως είπες, η εμφάνιση.
Δεύτερον, όπως είπες, οικονομικότερη συντήρηση. Συμπληρώνω και αγορά, κόστος ανταλλακτικών, βενζίνη (οι FSI λειτουργούν όπως πρέπει με σούπερ αμόλυβδη, οι ecotec με ό,τι τους ρίξεις).
Τρίτον, εγγύηση 4 ετών επιπλέον για μηχανή, κιβώτιο, εγκέφαλο για το astra.
Τέταρτον, νομίζω ότι με τα ίδια λεφτά που κοστίζει ένα 1600άρι FSI παίρνεις 140 άλογα και τον 1800άρη της Opel.
Πέμπτον: μάλλον πιο αξιόπιστο το opel.Πλεονεκτήματα golf: καλύτερη πίσω ανάρτηση, οδική συμπεριφορά, μεταπωλητική αξία.
-
22,500 ευρο για αστρα????
ΕΛΕΟΣ...........
(και υστερα ελεγαν μερικοι το φοκους υπερτιμημενο....)
-
Ενώ τα 21 για το Golf μια χαρά ε?
Astra από μένα, χωρίς το κουμπί Sport όμως (δεν κάνει και τπτ σπουδαίο).
Εξωτερικά ειδικά το GTC μου αρέσει πάρα πολύ!! Άμα βάλεις και την πανοραμική οροφή...Για το Golf, δες και πόσο κάνει η βενζίνη που πίνει ο FSI....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν είναι κάτι το φοβερό το κουμπί sport. Απλώς κάνει πιο σκληρή την ανάρτηση και πιο άμεσο το γκάζι.
Αλλού πιστεύω ότι πρέπει ν' αναζητήσεις τα πλεονεκτήματα του astra έναντι του golf.
Το πρώτο, όπως είπες, η εμφάνιση.
Δεύτερον, όπως είπες, οικονομικότερη συντήρηση. Συμπληρώνω και αγορά, κόστος ανταλλακτικών, βενζίνη (οι FSI λειτουργούν όπως πρέπει με σούπερ αμόλυβδη, οι ecotec με ό,τι τους ρίξεις).
Τρίτον, εγγύηση 4 ετών επιπλέον για μηχανή, κιβώτιο, εγκέφαλο για το astra.
Τέταρτον, νομίζω ότι με τα ίδια λεφτά που κοστίζει ένα 1600άρι FSI παίρνεις 140 άλογα και τον 1800άρη της Opel.
Πέμπτον: μάλλον πιο αξιόπιστο το opel.Πλεονεκτήματα golf: καλύτερη πίσω ανάρτηση, οδική συμπεριφορά, μεταπωλητική αξία.
ποιο ποιοτικο εσωτερικο, μεγαλυτερους χωρους, καλυτερα φρενα, πολυ καλυτερος κινητηρας, καλυτερη θεση οδηγησης,καλυτερο πλαισιο.......
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Ενώ τα 21 για το Golf μια χαρά ε?Astra από μένα, χωρίς το κουμπί Sport όμως (δεν κάνει και τπτ σπουδαίο).
Δες και πόσο κάνει η βενζίνη που πίνει ο FSI....
\
αμα τα βαλεις αναλογικα , τι προσφερει το ενα και τι το αλλο........
ΝΑΙ ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ........
-
Μεταξυ των 2 θα διαλεγα το astra μονο και μονο λογο της σχεδιασης και κοστος χρησης.
Στην πραγματικοτητα ομως κανενα απο τα 2 .....δεν τρελαθηκα να δωσω 21000 με 22000 ε για ενα κολοχιλιοεξακοσαρι.Λευτερια στα μικρομεσαια. [code][/code]
-
Σορρυ για το edit παραπάνω, νόμιζα ότι ήμουν γρήγορος αλλά με έφαγες...
-
Πάρε το Astra αλλά με 1.8 - 140HP (FIAT-GM Powertrain )
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ενώ τα 21 για το Golf μια χαρά ε?
Astra από μένα, χωρίς το κουμπί Sport όμως (δεν κάνει και τπτ σπουδαίο).
Δες και πόσο κάνει η βενζίνη που πίνει ο FSI....
\
αμα τα βαλεις αναλογικα , τι προσφερει το ενα και τι το αλλο........
ΝΑΙ ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ........
Είσαι υπερβολικός. Το Golf είναι υπερτιμημένο. Αναλογικά η τιμή του, ναι φαίνεται καλή αλλά τα 22 δεν είναι βασική τιμή για το Astra 1.6, πάει πολύ παρακάτω.
Ο φίλος άμα δεν πάρει την έξτρα ανάρτηση και το κουμπί sport καλύτερα όπως είπε και άλλος πριν να πάρει τον 1.8 με 20 αλογάκια παραπάνω και να αφήσει τους Golf-άκηδες να βάζουν βενζίνη που έχει 1.3 ευρώ.
-
στα 22,5Κ το 1.8 αστρα δεν ειναι και ασχημη επιλογη...μαρεσει σαν λουκ περισσοτερο απο το γκολφ, αν και δε θα διαλεγα κανενα απο τα 2 στα 1,6...
-
Φίλε nikos2004dj, προσωπικά είμαι κάτοχος GTC 1.8 Cosmo 125PS με sportswitch, IDS+, κλπ... Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα γραφόμενα του μάνου. Αν όντως το GTC 1.6 κοστίζει 22500 σε cosmo και δε μπορείς να δώσεις τα 1000 ευρώ παραπάνω (περίπου) που έχει το 1.8 140PS sport, προτίμησε μάλλον το Golf με 21000, εφόσον έχει αντίστοιχο εξοπλισμό πάντως. Βέβαια από πλευράς εμφάνισης ψηφίζω δαγκωτό το GTC, μάλλον και σαν αξιοπιστία θα έλεγα με βάση τα όσα έχω ακούσει για το golf V με FSi). Είχα βρεθεί κι εγώ σε παρόμοιο δίλημμα πριν 1 χρόνο. Βλέποντας GTC και Golf V, διαπίστωσα τα εξής: Το GTC έχει κατεμέ σαφώς καλύτερη ποιότητα υλικών από το Golf κι ας λένε τα περιοδικά τις εξυπνάδες τους περί ανώτερης ποότητας του Golf στην κατηγορία. Επίσης το GTC αποπνέει σαφώς πιο στιβαρή αίσθηση σαν κατασκευή, συναρμογές κλπ από το golf V. Σε χώρους πίσω το opel μειονεκτεί ελαφρά στη μεταφορά πίσω επιβατών για μεγάλες αποστάσεις λόγω των μικρών παραθύρων και της κάπως κλειστοφοβικής αίσθησης που αυτά προκαλούν. Πάντως σαν μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο γύρω στα 40-45 χιλιοστά αν θυμάμαι καλά, οπότε αναμενόμενα η απόσταση των γονάτων των πίσω από τα μπροστινά καθίσματα είναι μια χαρά. Επίσης τα καθίσματα είναι πολύ καλά σε πλευρική στήριξη στο opel (και στο golf πάντως είναι καλά). Θεωρητικά η πίσω ανάρτηση του golf πλεονεκτεί έναντι του gtc, σίγουρα πρέπει να είναι πιο κατάλληλη για συχνές διελεύσεις από εγκάρσια σαμαράκια (στο gtc κοπανάει κάπως ξερά). Στην πράξη πάντως σε ταξίδια η πίσω ανάρτηση του opel είναι πολύ ασφαλής, το αμάξι συμπεριφέρεται ουδέτερα, η άνεση είναι καλή, οι κλίσεις στις στροφές περιορισμένες και γενικά αν και δεν έχω οδηγήσει golf V, από σχόλια γνωστών και άρθρα του ειδικού τύπου μου φαίνεται απίθανο το 1600άρι Golf να υπερτερεί ουσιαστικά από το gtc σε αυτόν τον τομέα. Αναφορικά με το διακόπτη θα έλεγα πως είναι ένα ευχάριστο gadget που δίνει την ψευδαίσθηση κατοχής 2 αυτοκινήτων (νορμάλ και πιο σπορτίφ). Δε θεωρώ ότι από μόνο του αποτελεί λόγο να προτιμήσεις το gtc σε καμιά περίπτωση, ωστόσο θεωρώ την αγορά του όχι κακή ιδέα, κυρίως για την αυξημένη αμεσότητα στην αίσθηση και απόκριση του γκαζιού που προσφέρει.
Στο κεφάλαιο αξιοπιστία αν και το gtc είναι νέο, κρίνοντας σε μένα από τα μέχρι τώρα (10500χλμ σε 9 μήνες) τίποτα το μεμπτό εκτός από έναν χαζό ήχο από την τιμονιέρα. Αντιθέτως τα golf V με FSi έχουν στα περίπου 2,5 χρόνια κυκλοφορίας τους βγάλει αρκετά σχετικά μικρής βαρύτητας προβληματάκια.
Συνοψίζοντας θα σου έλεγα πάλι να ξανασκεφτείς την πιθανότητα αγοράς του GTC 1.8 140PS σε sport έκδοση βάζοντας ως εξτρά αυτόματο κλιματισμό και πίσω αισθητήρα παρκαρίσματος (το σπορ πακέτο - ESP, sportswitch - εδώ προσφέρεται στάνταρντ). Για το IDS+ που εγώ έβαλα στο δικό μου, δεν έχω αποσαφηνίσει άποψη, οπότε δεν ξέρω αν αξίζει τόσο ως εξτρά. -
Συμφωνώ και εγώ ότι τα 22,5k είναι υπερβολικά για 1600άρι. Δες το 1.8 Astra (ή αν κοιτας και άλλες εταιρίες πχ και το Civic).
-
Ανάμεσα σε αυτά τα 2 εννοείται το GTC!
Πιο όμορφο πιο οικινομικό κ πιο value for mοney γενικότερα νομίζω!Ο lazarefa τα λέει πολύ καλά πιστεύω!
-
GTC αλλά πες τους να μη στο φέρουν με Bridgestone Turanza! Ζήτησε dunlop sp9000
-
Που ειναι ο ikar να προτίνει golf gt; Και πού είναι και ο dimsabas να προτείνει μετ/νο miata 1.8 ;
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Που ειναι ο ikar να προτίνει golf gt; Και πού είναι και ο dimsabas να προτείνει μετ/νο miata 1.8 ;Η ψηφοφορία είναι ανάμεσα σε 2 1.600άρια
για τη βενζίνη του FSI
golf 1.6 sportline vs astra gtc 1.6 cosmo + sport button