-
....
...Αν,λεω,αν δεν γινοταν το ατυχημα(φευ...),θα σταματουσαν οι αγωνες ραλλυ απο την ΕΘΕΑ?
Οχι.....Εσεις(εμεις) θα σταματουσατε τους αγωνες για χιλιους δυο λογους(χωρις το ατυχημα)?Οχι....
Αν δεν τους σταματουσε τους αγωνες η ΕΘΕΑ ,θα σταματουσατε(σταματουσαμε) τους αγωνες(με το ατυχημα)?
Ετσι θα κρινετε και οσοι πατε η δεν πατε σε αναβασεις,παιδειες(αν και πολλα απο τα παιδια των παιδειων μπορει να μην ξερουν δυστυχως εως και τιποτα )και ραλλυ σπριντ.....
Εγω ευτυχως δεν το εχω αυτο το διλημμα(αν λεγεται διλημμα)
Ομως κρινετε οτι ο Θανατος σας ξυπνησε????
Πριν απο αυτον απλα δεν ξερατε πως ειναι τα πραγματα και δεν κανατε τιποτα ,η απλα δεν κανατε τιποτα με επιγνωση των ελλειψεων?(καπου εδω ανηκω και εγω....)Προσωπικος Ορισμος Αγωνων Ραλλυ που ξεκαθαριστηκε στο Αττικο του 2004,οταν και συναντησα προσωπικα κοντρα αυτοκινητο στην ειδικη Γραμματικο ,ευτυχως λιγο πριν το αλμα με 5η ταχυτητα.
ΑΓΩΝΑΣ ΡΑΛΛΥ= ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ+ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΙ ΧΡΟΝΟ ΕΚΑΝΑ
ΑΓΩΝΑΣ ΡΑΛΛΥ διαφορετικο απο: μου προσφερουν ασφαλεια,σιγουρια,πριν και μετα απο απο ατυχημα,προβολη,ιση και ιδια αντιμετωπιση για ολους,κ.α.
Με τις παραπανω παραδοχες/ορισμο τα τελευταια συμβαντα κλονισαν
κυριως μονο τους τυφλους και κουφους.
Οι υπολοιποι απλα ειμασταν μεσα στο παιχνιδι της ρωσικης ρουλετας και παιζαμε σαν μωρα παιδια.....
(μην ξεχνατε παραδειγματα οπως Κοσμοπουλου/Βολος/περσι που ευτυχως που δεν χτυπησαν κατα το εξοδο τους....)Θα τρεξετε στους αλλους αγωνες ,εκτος απο τα ραλλυ?Σας νοιαζει?
Ο χορηγος τι θα πει?Η κουπα ειναι γλυκια?
Ξαναδιαβαστε απο την αρχη το κειμενο και ξανασκεφτειτε..... -
όλοι λέγαμε εδώ και καιρό οτι πρέπει να πάρουμε γενικές κατευθύνσεις.
για το timing φωνάζω. έπρεπε να σκοτωθούν 2 από εμάς για να δωθούν οι γενικές κατευθύνσεις ?
-
Ο χρήστης katman έγραψε:
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΩΣ Η ΠΙΟ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΕΙ Η ΦΙΑ, ΑΝΤΙΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ.Καμία σχέση! Σε όλες λίγο-πολύ τις χώρες που έχουν αγώνες του WRC γίνονται κατά καιρούς θανατηφόρα ατυχήματα, αλλά δεν χάνουν τους αγώνες.
Δεν καταλαβαίνω πάντως την επιμονή στο ότι δήθεν θεωρούνται οι οδηγοί υπεύθυνοι. Μέρος των κατευθύνσεων της ΕΘΕΑ δεν είναι οι παρατηρητές ασφαλείας (= προς τους οργανωτές) ? Ή μήπως θεωρεί κανείς πως οι σημερινές προϋποθέσεις έκδοσης αγωνιστικής άδειας είναι ΟΚ και δε σηκώνουν βελτίωση ?
Είπαμε, είναι μια αλυσσίδα 3 πραγμάτων: πως δεν θα βγει το αυτοκίνητο εκτός, πως δεν θα πέσει κάπου που δεν θέλουμε να πέσει (γκρεμός, δέντρο, θεατές), πως θα μειωθούν οι επιπτώσεις αν γίνουν τα απευκταία. Μέχρι τώρα κάναμε αρκετά για το 3ο (ασφάλεια αυτοκινήτων), μερικά και πιθανά ανεπαρκή για το δεύτερο (ασφάλεια διαδρομών και περιβάλλοντος) και σχεδόν τίποτα για το πρώτο (πληρώματα). Μήπως είναι λοιπόν λογικό που φαίνεται να δίνεται έμφαση περισσότερο σε αυτό ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και το να επιλέγονται σωστές διαδρομές (μην ξεχνάμε όμως πως δεν είμαστε στην Ολλανδία και τα βουνά αφθονούν και όπου έχει βουνά έχει γκρεμούς, δένδρα κτλ.) ή να λαμβάνονται τα ενδεδειγμένα διορθωτικά μέτρα (μπαριέρες, λάστιχα, βελτίωση οδοστρώματος, θέση θεατών κτλ.)
αμ αυτό πότε θα το δούμε ???? βλέπουμε ράλλυ στο εξωτερικό με πλέγματα, λάστιχα και άχυρα σε επικύνδυνα για έξοδο σημεία και εδώ τα βλέπουμε μόνο το Ακρόπολις και το ΕΛΠΑ !!!
Καλά που αυξήθηκαν και τα παράβολα δηλαδή !
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Εγώ βλέπω οτι οι περισσότεροι βασίζονται στην απειρία του οδηγού (που μπορεί να ήταν πιο έμπειρος από πολλούς) την ώρα που αυτός μας αποχαιρετά μια για πάντα..... .....Δηλ. πάλι φταίνε οι οδηγοί........Και όχι η λέσχη ή οι υπεύθυνοι ασφαλείας που επέτρεψαν να γίνει πέρασμα από χάος το οποίο έχει επισημανθεί στο παρελθόν και ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ από την ΦΙΑ για τοποθέτηση μπαριέρων για την διεξαγωγή του ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ......Οι μπαριέρες έπεσαν αλλά ο αγώνας έγινε διότι τελικά μάλλον η ζωή του Πούντου έχει μικρότερη αξία απο του Λοεμπ και του Γκρόνχολμ....Κύριοι ψυχραιμία.....Κινδυνεύετε να υποπέσετε σε λάθη κρίνοντας εξ απαλών ονύχων τα αίτια......Δεν άκουσα τίποτα, μα τίποτα για συμμόρφωση των λεσχών με τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας και για τις διαδρομές...Παρα μόνο για αράχνες και νυχτερίδες τύπου SAFETRACK (καλές και άγιες αλλά δεν είναι ΜΟΝΟ αυτές το θέμα)....
Μπράβο !!! αυτό θέλω να τονίσω και γω !!! τόσο καιρό κατα κει πρεπει να πάμε ! ΣΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ !!!!
δηλαδή τότε που στούκαρε ο Λάμπρος στο πυροσβεστικό ο παρατηρητής τι έκανε ? πρέπει να θεσμοθετήσουμε και νέα θέση ? ε ας το κάνουμε.
ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ?
μου τι δίνει που είμαστε στο -2 για να πάρει μπρος η μηχανή...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Καλά που αυξήθηκαν και τα παράβολα δηλαδή !
Οχι σιγα μην τα εδιναν για την προστασια των πληρωματων...
Η 'προοδος του αθληματος' που λεγαμε... -
Πιστευω οτι τα 4 περασματα πρεπει να καταργηθουν. Να ειναι ελευθερα μια εβδομαδα πριν τον αγωνα και να κανεις οσα εσυ πιστευεις(ραλλυ).
Ενας νεος οδηγος που δεν ξερει το αυτοκινιτο του πως συμπεριφερετε στο βουνο, δεν ξερει πως να γραψει, και πολλα αλλα, οποσδηποτε δεν του φτανουν 4περασματα. Εδω δεν φτανουν σε ανθρωπους με εμπειρια ετων.
Μου ακουγετε σωστο καποιος νεος οδηγος να ξεκιναει υποχρεωτικα απο πιστα μετα αναβαση και υστερα να του επιτρεπετε να τρεχει σε ραλλυ(τωρα εαν ειναι κυπελου η πρωταθληματος δεν νομιζω οτι εχουν μεγαλη διαφορα 2ειδικες παραπανω).
Για τα θεματα ασφαλειας, πρεπει μονοι μας να περνουμε οσα ποιο πολλα μετρα μπορουμε και νομιζουμε οτι χρειαζομαστε. π.χ.Μονοι μας πρεπει να σκεφτουμε εαν με τον κλοβο ασφαλειας που εχουμε ειμαστε ασφαλης και αν οχι να τον ενισχυσουμε. Πιστευω οτι αρκετα πληρωματα απο το 2007 θα εχουν συστημα χανς, χωρις ακομα να εχουν υποχρεωθει. Γενικος πιστευω οτι ολοι οσοι ασχολουντε σοβαρα με το αθλημα απο μονοι τους ειναι σωστοι και με το παραπανω στα θεματα ασφαλειας γιατι εχουν επιγνωση για το τι κανουν και θελουν να ειναι ασφαλης. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
...
3 απο τα 4 δεσμες μετρων που ανακοινωσε βιαστικα η ΕΘΕΑ στοχευουν στον οδηγο/συνοδηγο.
Η λεσχη,η ιδια η ΕΘΕΑ και τα στελεχη των εκαστοτε αγωνων,δεν βλεπω(στο Δελτιου Τυπου) να θελουν σεμιναρια η αν δεν κανουν να πανε σπιτι τους....
Αν θελετε πραγματικα το καλο των υπολοιπων απο εμας,ψαξτε σε θεσμικους τομεις να βρειτε απαντησεις.
Πως τιμωρηθηκε η λεσχη που το 2004 καταγραψαμε ολοι οτι η οργανωση της εμπαζε απο 1000 μεριες?(κοντρα αυτοκινητα σε ειδικη,γουρουνια,κυνηγοι,μηχανοβιοι σε ειδικη,κλπ)
Εκανε το πρωταθληματικο αγωνα Μαυρο Ροδο του 2006....
Ευχαριστουμε που μας ακουτε....πολύ ωραίος. συμφωνώ σε όλα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Είπαμε, είναι μια αλυσσίδα 3 πραγμάτων: πως δεν θα βγει το αυτοκίνητο εκτός, πως δεν θα πέσει κάπου που δεν θέλουμε να πέσει (γκρεμός, δέντρο, θεατές), πως θα μειωθούν οι επιπτώσεις αν γίνουν τα απευκταία. Μέχρι τώρα κάναμε αρκετά για το 3ο (ασφάλεια αυτοκινήτων), μερικά και πιθανά ανεπαρκή για το δεύτερο (ασφάλεια διαδρομών και περιβάλλοντος) και σχεδόν τίποτα για το πρώτο (πληρώματα). Μήπως είναι λοιπόν λογικό που φαίνεται να δίνεται έμφαση περισσότερο σε αυτό ?
Η αλυσίδα μπορεί να μακρύνει πολύ περισσότερο. Εκτός από το που θα πέσει το αυτοκίνητο, μπορούμε να εξασφαλίσουμε και ότι ένας κακός διοργανωτής δε θα ξαναπάρει αγώνα
-
Αν διαβασει καποιος στο χωματινο φορουμ τι εγραψα πριν ενα χρονο θα καταλαβει.Σε τριτοκοσμικες χωρες οπως η ρουμανια εχουν τους παρακατω κανονισμους εδω και 10 χρονια(τους ιδιους ακολουθησα κ γω αφου ειμουν φοιτητης και ετρεχα εκει και ισχυουν στο επακρο).Οι νεοι οδηγοι για να βγαλουν λισανς πρεπει να τελειωσουν σχολη αγωνιστικης οδηγησης διαρκειας ενος σαββατοκυριακου και με μικρο επιδοτουμενο κοστος απο την εκει εθεα.Η λισανς εχει τους παρακατω περιορισμους.Μπορουν να τρεξουν μονο αυτοκινητο που δεν εχει τουρμπο κ 4χ4 και πρεπει να τερματισουν σε 4 αγωνες μεσα σε μια χρονια για να παρουν λισανς κανονικη.αν αυτο δεν γινει ξανα την επομενη χρονια απο την αρχη.Οι νεοι οδηγοι σε αγωνες που εχουν κατηφορες και γκρεμους δεν τρεχουν και με αλλο road book πανε στην επομενη η την περνανε σαν απλη.Οποτε ναι στο χανς,οχι σε διαπλεκομενες σχολες αγωνιστικης οδηγησης, ναι σε πιο πολλα περασματα υπο καποιους ορους στους νεους οδηγους, οχι νταβατζηδες παλιους αγωνιζομενους που θα αξιολογησουν το ηθος και θα δινουν εγκρισεις σε νεοτερους αφου και αυτοι περα απο την πειρα τους(και καποιοι περαν απο λεφτα κ γλυψιμο για να τρεχουν τσαμπα) δεν εχουν διδαχτει τιποτα απο κανεναν,,τραβηγμα το αυτι στις λεσχες να ειναι πιο προσεκτικες σε θεματα ασφαλειας, λιγο να μας γινει μαθημα η ατυχια των συναθλητων μας για να ειμαστε ολοι πιο συνηδητοποιημενοι και ολα θα πανε καλα.Ατυχηματα θα υπαρχουν παντα.Οποιος διαβαζει το εσαπαμεντ και το ιταλικο ραλυσπριντ εχει δει ποσα θανατηφορα εχουν γινει στις γειτονες χωρες.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω πάντως την επιμονή στο ότι δήθεν θεωρούνται οι οδηγοί υπεύθυνοι. Μέρος των κατευθύνσεων της ΕΘΕΑ δεν είναι οι παρατηρητές ασφαλείας (= προς τους οργανωτές) ? Ή μήπως θεωρεί κανείς πως οι σημερινές προϋποθέσεις έκδοσης αγωνιστικής άδειας είναι ΟΚ και δε σηκώνουν βελτίωση ?Θα προσθετα οτι κατα τη γνωμη μου με αυτες τις διαπιστωσεις της η ΕΘΕΑ αποδεχεται οτι εχει και αυτη ευθυνη που τα πραγματα δεν ειναι καλυτερα στην εκδοση αδειων.
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Αν διαβασει καποιος στο χωματινο φορουμ τι εγραψα πριν ενα χρονο θα καταλαβει.Σε τριτοκοσμικες χωρες οπως η ρουμανια εχουν τους παρακατω κανονισμους εδω και 10 χρονια(τους ιδιους ακολουθησα κ γω αφου ειμουν φοιτητης και ετρεχα εκει και ισχυουν στο επακρο).Οι νεοι οδηγοι για να βγαλουν λισανς πρεπει να τελειωσουν σχολη αγωνιστικης οδηγησης διαρκειας ενος σαββατοκυριακου και με μικρο επιδοτουμενο κοστος απο την εκει εθεα.Η λισανς εχει τους παρακατω περιορισμους.Μπορουν να τρεξουν μονο αυτοκινητο που δεν εχει τουρμπο κ 4χ4 και πρεπει να τερματισουν σε 4 αγωνες μεσα σε μια χρονια για να παρουν λισανς κανονικη.αν αυτο δεν γινει ξανα την επομενη χρονια απο την αρχη.Οι νεοι οδηγοι σε αγωνες που εχουν κατηφορες και γκρεμους δεν τρεχουν και με αλλο road book πανε στην επομενη η την περνανε σαν απλη.Οποτε ναι στο χανς,οχι σε διαπλεκομενες σχολες αγωνιστικης οδηγησης, οχι νταβατζηδες παλιους αγωνιζομενους που θα αξιολογησουν το ηθος και θα δινουν εγκρισεις σε νεοτερους αφου και αυτοι περα απο την πειρα δεν εχουν διδαχτει τιποτα απο κανεναν,τραβηγμα το αυτι στις λεσχες να ειναι πιο προσεκτικες σε θεματα ασφαλειας, λιγο να μας γινει μαθημα η ατυχια των συναθλητων μας για να ειμαστε ολοι πιο συνηδητοποιημενοι και ολα θα πανε καλα.Ατυχηματα θα υπαρχουν παντα.Οποιος διαβαζει το εσαπαμεντ και το ιταλικο ραλυσπριντ εχει δει ποσα θανατηφορα εχουν γινει στις γειτονες χωρες.Γι' αυτα τι λετε ?
-
Δυστυχώς στην Ελλάδα, έχουμε συνηθίσει όλοι να θυμόμαστε τα «κακώς κείμενα» αμέσως μόλις ενσκήψει το κακό. Και φυσικά όταν καταλαγιάσει το φώς της δημοσιότητας, ξαναμπαίνουμε βαθειά στη ρουτίνα μας και δε βαριέσαι…
Σαφέστατα επικροτώ την κατ’ αρχήν απόφαση της ΕΘ.Ε.Α., αλλά αυτή θα έπρεπε να περιλαμβάνει διακοπή ΟΛΩΝ των αγώνων. Διότι ή υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας ή δεν υπάρχει. Μερικό πρόβλημα ασφάλειας δεν το κατανοώ!
Όμως, πέρα από τον παράγοντα «Αγωνιζόμενοι» (γιατί εκεί βλέπω μέχρι στιγμής να εστιάζεται κυρίως το ενδιαφέρον) υπάρχουν και άλλοι βασικότατοι παράγοντες που υπεισέρχονται στην ασφαλή διεξαγωγή ενός αγώνα ( Οργάνωση, Αλυτάρχης, Κριτές, ΕΘΕΑ, ΣΟΑΑ).
Θα πρέπει αφορμής δοθείσης να αναλάβουν όλοι τον ρόλο που τους αναλογεί (δε λέω τις ευθύνες γιατί όταν αυτές έρχονται το κακό έχει ήδη γίνει) και να συνεισφέρουν στην σωστή επιτέλους κατεύθυνση, αλλοιώς να πάνε σπιτάκι τους.
Θα θέσω μία σειρά από «δυνητικά» ερωτήματα, στα οποία μάλλον δεν θα πάρω απάντηση :
-
Ποιος Αλυτάρχης από αυτούς που έχουν αναλάβει τα τελευταία 10 χρόνια (και πιο παλιά αν θέλετε) αγώνα (οποιασδήποτε μορφής και όχι μόνο του Πρωταθλήματος) έχει ποτέ περάσει ΟΛΟ τον αγώνα με αυτοκίνητο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ και τον ξέρει με κλειστά μάτια ;;;
Πώς θα πιθανολογήσει τα σημεία που μπορεί να βγάλουν πρόβλημα όταν δεν ξέρει καν «κατά πού πέφτουν» ;
Πότε Αλυτάρχης αρνήθηκε να διεξάγει αγώνα επειδή δεν πληρούσε ένα μίνιμουμ ασφαλείας (είτε όλος είτε ορισμένα σημεία του) ;
Πότε Αλυτάρχης ΑΚΥΡΩΣΕ ειδική κατά τη διάρκεια του αγώνα (δε μιλάω για Ακρόπολις ή Ελπα) για λόγους ασφαλείας (όχι μόνο για πληθώρα θεατών αλλά και για ελλειπή μέτρα ασφαλείας ή επικινδυνότητα της διαδρομής) ;
Όσοι βλέπουν την Αλυταρχία σαν τίτλο και σαν ευκαιρία για πληρωμένο απολαυστικό weekend στην εξοχή, να πάνε ΤΩΡΑ σπίτι τους. Η Αλυταρχία έχει ευθύνες, ΚΥΡΙΩΣ ΗΘΙΚΕΣ !!! -
Πότε η ΕΘ.Ε.Α. ήλεγξε αγώνα ΠΡΙΝ δώσει την άδεια τέλεσης ; Με ποια εξουσιοδοτημένα όργανα ; Κι αν το έχει ποτέ κάνει, έγινε «επί χάρτου» ή πέρασε κάποιος εκπρόσωπός της όλο τον αγώνα για να δει αν τα χαρτιά συμφωνούν με την πραγματικότητα ; Πώς αξιολογεί από πλευράς οργανωτικής επάρκειας και ασφάλειας τις διοργανώτριες λέσχες (αν το έκανε ποτέ δηλαδή…); Δόθηκαν ποτέ κατευθύνσεις από την ΕΘ.Ε.Α. προς τις διοργανώτριες λέσχες για το ελάχιστο αποδεκτό προϋποθέσεων για τέλεση ενός αγώνα ( κάτι σαν το καγιέ ντε σάρζ της FIA δηλαδή) ; Και ποιοι απ όλους αυτούς που θεωρούν τον εαυτό τους «εξπέρ» στο στήσιμο αγώνων πέρασαν ποτέ από σχολείο διοργάνωσης αγώνων ή έστω κατέφυγαν στη γνώμη και άλλων έμπειρων ;
-
Ο Σ.Ο.Α.Α. έχει ποτέ ασχοληθεί γνωμοδοτικά με ΚΑΘΕ αγώνα ΠΡΙΝ αυτός πάρει άδεια τέλεσης από την ΕΘ.Ε.Α ; Έχει τη δύναμη να επιβάλλει στα μέλη του την αποχή από έναν (ή και περισσότερους) ανασφαλή αγώνα ; Μήπως θα έπρεπε εδώ και πολλά χρόνια, να έχει διαμορφώσει το δεδομένο να απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του πριν πάρει ο οποιοσδήποτε αγώνας έγκριση τέλεσης ;
-
Πότε θα πάψει επιτέλους η ελαστικότητα με την οποία κάποιοι (ευτυχώς λίγοι) τεχνικοί έφοροι «περνάνε» από τεχνικό έλεγχο ανασφαλή ή μειωμένης ασφάλειας αγωνιστικά αυτοκίνητα ; Πότε τεχνικός έφορος «τα βρόντηξε κάτω» και παράτησε τεχνικό έλεγχο στη μέση επειδή του «υποδείχθηκε επιτακτικά» από την οργάνωση να «περάσει τα παιδιά, κρίμα είναι, απ το χαρτζιλίκι τους τρέχουν»;
-
Πότε κριτής αφετηρίας αρνήθηκε να δώσει εκκίνηση σε αγωνιστικό αυτοκίνητο επειδή το πλήρωμα δεν είχε σωστά σφιγμένες τις ζώνες ; Το ελέγχει ποτέ αυτό κριτής ; Η προκειμένου να ακούσει «καντήλια» απ το πλήρωμα λέει μέσα του «δε πα να κόψουν το σβέρκο τους» ;
-
Αλήθεια γιατί ξαφνικά οι λισάνς έπαψαν να έχουν φωτογραφία ; …………(ασχετο-σχετικό)...
Αυτά τα λίγα σαν σκέψεις, με την ευχή να πιάσουν τόπο…
Υ.Γ. Ας αποδείξουμε ότι ο χώρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν ξεχνά τόσο εύκολα και γρήγορα όσο η κοινωνία μας το τροχαίο στα Τέμπη……
-
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
...........................................Οταν πριν 2 χρονια στην ιδια διαδρομη σε υποχρεωνουν ΟΡΓΑΝΩΤΗ να βαλεις μπαριερα για να περασει ο Σαινθ,ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΕ,
Και φετος κανεις τον αγωνα,με ριγμενη μπαριερα,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ,με το Ακροπολις που ειπα!Τον κανει λοιπον η λεσχη και ο παρατηρητης ΕΘΕΑ δεν λεει τιποτα,τα κρινει δηλαδη ολα σωστα.....
Ας τοποθετηθεί κάποιος υπεύθηνος σ'αυτό που λέει ο amaxopoulos , το διασταύρωσα και εγώ και δε πίστευα στα αυτιά μου!!!!!!!!!!!!
Δε φταίνε για όλα οι οδηγοί.Καλά όλα τα μέτρα που γράφτηκαν εδώ , μια φορά όμως ας γίνει κάτι και με τους υπεύθηνους τέλεσης του αγώνα.Μια φορά ρε γμτ.Έτσι για την ψυχολογία τόσων οδηγών που κάποιες φορές νοιώθουν ότι με τα λεφτά τους πληρώνουν....................τίποτα . -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε μιλάω για το προχτεσινό, μιλάω γενικά.Για το ποσό, αναφέρομαι σε 1 σετ και ναι, είναι οριακά χαμηλό.
Και συμφωνώ μαζί σου, πως μάλλον δε σωνόταν η περίπτωση αυτή.
Αλλά: ΑΝ το προχτεσινό ήταν από αυτά που σωνόταν με HANS, και ΑΝ η ΕΘΕΑ έλεγε (όπως είπε η CSAI στην Ιταλία μετά το θάνατο του Roggia) 'από το 2007 όλοι HANS' τι θα γινόταν ? Πόσοι θα δέχονταν αυτή την απόφαση αδιαμαρτύρητα ? Ελάχιστοι, πιστεύω. Διότι όλοι πιστεύουν πως σε αυτούς δεν θα συμβεί... (αλλά όλοι λένε 'πάνω απ΄ όλα η ασφάλεια')
Οσο για το αν λήγουν τα ανθρακονήματα και το κέβλαρ, έχω την άποψή μου. Ναι, λήγουν. Οχι σε 1-2 χρόνια αλλά λήγουν.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΕΝΑ ΣΤΑΡΛΕΤΑΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 5000 ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ 10000 ΤΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΤΡΕΧΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΧ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΙ.
ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ...
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΔΤΤ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.ΠΧ ΕΝΑ ΣΠΡΙΝΤ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΙΜΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΜΕ ΓΚΡΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ.
ΑΥΤΟ...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η ασφάλεια sp0+ περιλαμβάνει (α) και το πως δεν θα φύγει το αυτοκίνητο από τη σωστή πορεία του (= πλήρωμα πρωτευόντως και δευτερευόντως αυτοκίνητο-λάστιχα κτλ.) (β) και πως αν φύγει δεν θα πέσει σε κανένα γκρεμό-δένδρο (= οργανωτής, επιλογή διαδρομής, μπαριέρες) (γ) και πως και να συμβούν τα παραπάνω, θα γλυτώσει το πλήρωμα με όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες (= ασφάλεια αυτοκινήτου).Δεν μπορείς να αγνοείς κάποια από τις παραπάνω πτυχές του προβλήματος. Και όπως είδες, η ανακοίνωση της ΕΘΕΑ ασχολείται τουλάχιστον με τα (α) και (β).
Aσχολειται κατα βαση με το (α) χωρις ομως να ειναι το πραγματικο προβλημα...
Του λογους τους ανεφεραν τα παιδια νωριτερα...Ενας κορυφαιος οδηγος οταν πιεζει στο οριο ειναι πιθανο να χασει τον ελενχο.Ειτε λεγεται Βωβος,ειτε Σαινθ ειτε MακΡεϊ.Για το (β) που νομιζω οτι ειναι και το σημαντικοτερο αναφερεται ενα τριτο τελειως ασαφες 'Εισαγωγή του θεσμού των Παρατηρητών Ασφαλείας και εκπαίδευσή τους ως προς τις μεθόδους άσκησης των καθηκόντων τους. '.Για το (α) που δεν ειναι τοσο σημαντικο καταφεραν και εγραψαν 3 πολυ πιο ξεκαθαρα 'μετρα' και φαινεται αν ειναι διαθετιμενοι να αλλαξουν τα πραγματα ριζικα για το (β) ομως δεν φαινεται τουλαχιστον απο την ανακοινωση ριζικη διαθεση για αλλαγες...
Στα υπολοιπα με καλυψαν απολυτα ποστ οπως του Amaxopoulos,glf κ.α.
Και πραγματικα σε καποια σημεια εχω τις ιδιες αποριες με τον Τιμο(timkoul)...Oπως και να εχει θεωρω τον εαυτο μου τυχερο που δεν συμμετεχω στο...'live show'(σκεφτομουν τσιρκο αλλα...)που λεγεται ελληνικοι αγωνες.
Γκρινιες,συμφεροντα,μιζερια,προχειροτητα και σειρα παρεξηγησεων(κατα βαση απο το 'στρατοπεδο' των οργανωτνω/λεσχων)και απο την αλλη τοσοι ανθρωποι(κατα βαση οδηγοι/πληρωματα)που αγαπανε τοσο πολυ το αθλημα ομως δεν φαινεται να μπορουν να κανουν τιποτα για να αλλαξουν την κατασταση...
Το μονο που με στεναχωρει ειναι οτι χασαμε (ακομα)εναν απο 'εμας' και επι της ουσιας πιθανοτατα δεν προκειται να αλλαξει τιποτα...
Trackdays...και παλι trackdays.
-
Καλά θα κάνουν κάποιοι που γράφουν εδώ μέσα και δεν έχουν σχέση με τομόνι και μπάκετ, επειδή τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά, να σταματήσουν αυτό το γαϊτανάκι που πλέκουν πολύ καιρό τώρα.
Ο Οδηγός έχει το δικαίωμα του λάθους, ο διοργανωτής ποτέ.
Φτύστε την καραμέλα ...ο νέος οδηγός, ο άπειρος, ο έτσι και ο άλλος.
Αυτοί που πέρνουν τα λεφτά μας γιά να διοργανώσουν αγώνες, γιά να βγάλοιυν κιανονισμούς και γιά να διοικούν τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια;
Όσοι πέρασαν έστω από μία θέση διοίκησης τι έκαναν;
Πού πάνε τα λεφτά μας όλα αυτά τα χρόνια; Ποιός τα διαχειρίζεται και τι τα κάνει; Πόσα από αυτά τα δαπάνησε γιά την ασφάλεια των αγώνων ή γιά την ενημέρωσή μου; Πόσα έδωσε γιά την ενημέρωση των κριτών, αγωνοδικών; Πόσα έδωσε γιά να υπάρχει επαρκής κάλυψη ιατρική; Πόσα έδωσε γιά να σχεδιασθεί ένας καλλίτερος αγώνας;
Ποιά ήταν η ενασχόληση της λέσχης του Μ. Ρόδου με το σχεδιασμό του αγώνα; Σχεδόν καμία. Πήρε ένα παλιό Road Book έβαλε άλλες ώρες και το έδωσε γιά εκτύπωση. ¨ολο αυτό τον γκρεμό δεν το είδε κανείς; Δεν έγινε ούτε μιά μικρή σύντομη κουβεντούλα γιά το κομάτι αυτό; Δεν σκέφθηκε κανείς ότι σε προηγούμενο Ακρόπολις είχε τεθεί θέμα; Ο Προεδρεύων έκανε τον αγώνα του; Δεν είδε τίποτε, δεν σκέφτηκε τίποτε, δεν του κέντρισε το ενδιαφέρον η διαδρομή και ο αγώνας από την πλευρά της διοίκησης που έχει την ευθύνη γιά την ασφαλή τέλεση των αγώνων; Τίποτε από όλα αυτά και φθάσατε στο σημείο να συζητάτε μόνο και μόνο γιά τους οδηγούς;
Αρκετά. Σας εκθέτει η ίδια η απόφαση της ΕΘΕΑ γιά την αναστολή των αγώνων, η οποία προφανώς κατάλαβε ότι το καζάνι βράζει και προσπαθεί και πάλι να καλυφθεί προσωρινά.
kri.kri
-
Ο χρήστης kri.kri έγραψε:
Καλά θα κάνουν κάποιοι που γράφουν εδώ μέσα και δεν έχουν σχέση με τομόνι και μπάκετ, επειδή τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά, να σταματήσουν αυτό το γαϊτανάκι που πλέκουν πολύ καιρό τώρα.
Ο Οδηγός έχει το δικαίωμα του λάθους, ο διοργανωτής ποτέ. Φτύστε την καραμέλα ...ο νέος οδηγός, ο άπειρος, ο έτσι και ο άλλος.
]Αυτοί που πέρνουν τα λεφτά μας γιά να διοργανώσουν αγώνες, γιά να βγάλοιυν κανονισμούς και γιά να διοικούν τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια; [/color]Όσοι πέρασαν έστω από μία θέση διοίκησης τι έκαναν;
Πού πάνε τα λεφτά μας όλα αυτά τα χρόνια; Ποιός τα διαχειρίζεται και τι τα κάνει; Πόσα από αυτά τα δαπάνησε γιά την ασφάλεια των αγώνων ή γιά την ενημέρωσή μου; Πόσα έδωσε γιά την ενημέρωση των κριτών, αγωνοδικών; Πόσα έδωσε γιά να υπάρχει επαρκής κάλυψη ιατρική; Πόσα έδωσε γιά να σχεδιασθεί ένας καλλίτερος αγώνας;
Ποιά ήταν η ενασχόληση της λέσχης του Μ. Ρόδου με το σχεδιασμό του αγώνα; Σχεδόν καμία. Πήρε ένα παλιό Road Book έβαλε άλλες ώρες και το έδωσε γιά εκτύπωση. ¨ολο αυτό τον γκρεμό δεν το είδε κανείς; Δεν έγινε ούτε μιά μικρή σύντομη κουβεντούλα γιά το κομάτι αυτό; Δεν σκέφθηκε κανείς ότι σε προηγούμενο Ακρόπολις είχε τεθεί θέμα; Ο Προεδρεύων έκανε τον αγώνα του; Δεν είδε τίποτε, δεν σκέφτηκε τίποτε, δεν του κέντρισε το ενδιαφέρον η διαδρομή και ο αγώνας από την πλευρά της διοίκησης που έχει την ευθύνη γιά την ασφαλή τέλεση των αγώνων; Τίποτε από όλα αυτά και φθάσατε στο σημείο να συζητάτε μόνο και μόνο γιά τους οδηγούς; Αρκετά. Σας εκθέτει η ίδια η απόφαση της ΕΘΕΑ γιά την αναστολή των αγώνων, η οποία προφανώς κατάλαβε ότι το καζάνι βράζει και προσπαθεί και πάλι να καλυφθεί προσωρινά.(χωρις να χασει ουτε ευρω απ'τα μεγαλα πακετα ) κορόϊδα οδηγοι οπως λεει καποιος
kri.kri
-
Εχω την εντύπωση ότι τελικά οι αρμόδιοι φορείς ακολούθησαν το γνωστό σε όλους μας '' πονάει κεφάλι .... κόψει κεφάλι.. '' .
Κι αυτό γιατί μετά από ενάμισι μήνα απόλυτης αδιαφορίας και χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας απέναντι σε όλους εμάς τους αγωνιζόμενους και όχι μόνο... δεν βρήκαν ούτε μία επίσημη δικαιολογία για τους λόγους που έγινε το τραγικό περιστατικό στο ''σπαθοβούνι'' , όπως δεν θα μάθουμε τίποτα και για το ''κράνος'' ... του συναθλητή ''ΓΙΩΡΓΟΥ''.
Τώρα προσπαθούν με αυτή την απόφαση να μας πείσουν ότι κάπου μεταξύ παραλίας - χταπόδι στα κάρβουνα - μαγιώ και όλα τα παρελκόμενα, θα έχουν έτοιμη σε τρείς μήνες την ''μαγική φόρμουλα'' που θα αλλάξει το πεπρωμένο μας ή την νοοτροπία μας.
Μακάρι, αλλά αν συμβεί, μάλλον θα έχουν ανακαλύψει ξανά ''τον τροχό''
ΟΧΙ λοιπόν για μένα στην διακοπή των αγώνων .
Ας μάθουμε τι σημαίνει ασφάλεια πληρωμάτων , άς μας απαγορευτεί η είσοδος στην ειδική ή και τον αγώνα (ανεξαρτήτως ''ονόματος'') , ας απαιτήσουμε εμείς οι ίδιοι τι πρέπει και τι δεν πρέπει να γίνει στους αγώνες.Γιάννης Δοντάς
-
Γιατί αλήθεια κανένας δεν απάντησε όταν ο ''amaxopoulos'' εγραψε για την πεσμένη μπαριέρα που είχε απαιτήσει η FIA να τοποθετηθεί στο ακροπολικό δροσοχώρι του 2002 και γιατί κανένας δεν έχει ευθύνη γι' αυτό ?
Και ένα κουίζ : 200 και χάνεται και άλλα 300 και .... δεξιά στροφή ...
Μπορεί να μου πεί κάποιος ή να με μάθει άν είναι α. πατημένη ή β. κλειστή ή γ. φυλαγμένη ή δ. μέτρια ή ......
Για να μην ψάχνετε μάλλον μόνο η αντίληψή μου ή τα γονίδια μου ή τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που μόλις από χθές θα σταματήσω για τρείς μήνες να προσθέτω στο ενεργητικό μου διότι θα μου τα αντικαταστήσουν με εμφύτευση γνώσης (νέο προιόν)
2006 , έτος ΜΗΔΕΝ για τους Ελληνικούς Αγώνες Αυτοκινήτου ?