-
εδω και 2 μηνες οταν παταω φρενο και πιο εντονα οταν το τσιμπαω, με ο,τι ταχυτητα κι αν κινουμαι νιωθω ενα πολυ εντονο κλωτσημα στο τιμονι
. ενα τρανταγμα στιγμιαιο στο τιμονι με το που παταω το πενταλ του φρενου. το αυτοκινητο εχειχασει την ευσταθεια του και σε φρεναρισματα απο 130+
παλευω για να το κρατησω. τι μπορει να ειναι.
ο μηχανικος μου δεν εχει βρει τιποτα αλλα το τρανταγμα στο τιμονι ειναι πολυ εντονο.κανει να γκντουπ το τιμονι και μετατοπιζεται στιγμιαια 4-5 μοιρες και 3αναισιωνει.
δεν μπορω να το περιγραπσω καλυτερα. τι μπορει να ειναι?. η ευθυγραμμιση μου ειναι σωστη -
εδω και 2 μηνες οταν παταω φρενο και πιο εντονα οταν το τσιμπαω, με ο,τι ταχυτητα κι αν κινουμαι νιωθω ενα πολυ εντονο κλωτσημα στο τιμονι
. ενα τρανταγμα στιγμιαιο στο τιμονι με το που παταω το πενταλ του φρενου. το αυτοκινητο εχειχασει την ευσταθεια του και σε φρεναρισματα απο 130+
παλευω για να το κρατησω. τι μπορει να ειναι.
ο μηχανικος μου δεν εχει βρει τιποτα αλλα το τρανταγμα στο τιμονι ειναι πολυ εντονο.κανει να γκντουπ το τιμονι και μετατοπιζεται στιγμιαια 4-5 μοιρες και 3αναισιωνει.
δεν μπορω να το περιγραπσω καλυτερα. τι μπορει να ειναι?. η ευθυγραμμιση μου ειναι σωστη -
εδω και 2 μηνες οταν παταω φρενο και πιο εντονα οταν το τσιμπαω, με ο,τι ταχυτητα κι αν κινουμαι νιωθω ενα πολυ εντονο κλωτσημα στο τιμονι
. ενα τρανταγμα στιγμιαιο στο τιμονι με το που παταω το πενταλ του φρενου. το αυτοκινητο εχειχασει την ευσταθεια του και σε φρεναρισματα απο 130+
παλευω για να το κρατησω. τι μπορει να ειναι.
ο μηχανικος μου δεν εχει βρει τιποτα αλλα το τρανταγμα στο τιμονι ειναι πολυ εντονο.κανει να γκντουπ το τιμονι και μετατοπιζεται στιγμιαια 4-5 μοιρες και 3αναισιωνει.
δεν μπορω να το περιγραπσω καλυτερα. τι μπορει να ειναι?. η ευθυγραμμιση μου ειναι σωστη -
Χωρίς να έχω καμιά ιδιαίτερη γνώση, φαντάζομαι πως ίσως να είναι στραβές οι δισκόπλακες.
Αλλά περίμενε να σου απαντήσουν οι ειδικοί!
-
εαν ειχαν προβλημα οι δισκοπλακες τοτε το τρανταγμα αυτο θα ηταν συνεχομενο και θα τρεμοπαιζε το τιμονι περιοδικα για οσο ειχα πατημενο το φρενο. το τρανταγμα παρουσιαζεται με το που πατησω το φρενο και μονο τοτε.
και ειναι πολυ πιο εντονο αν τσιμπησω το φρενο -
Σαιλεντ μπλοκ ψαλιδιού - ακρόμπαρο ... κάτι έχει χαλάσει και υποχωρεί
με την πίεση του φρένου.
Μπουλόνια άσφιχτα και ρουλεμάν πιστεύω θα τα είχες καταλάβει .. -
Έχεις παρατηρήσει αύξηση της απόστασης φρεναρίσματος;
Όταν τρέμει ενεργοποιείται στιγμιαία ή συνέχεια το ABS;
Εαν δεν έχεις ABS μπλοκάρουν οι τροχοί;
ΑΙσθάνεσαι το αμάξι να στρεβλώνει στο ταξείδι σου;
Εάν έχεις κάτι από τα παραπάνω κοίταξε για κομμένο θόλο στον καθρέφτη της καμπίνας.
Δαιφορετικά.
Τσεκάρισε οπτικά για κομμένες βάσεις ψαλιδιών, σινεμπλόκ, αντιστρεπτική, μπουλόνια τροχών(ακραίο). Ακόμη και εάν είναι επάνω στις ζάντες χαλάρωσε και σφίξε λίγο μην τυχόν είναι κάποιο κομμένο. -
όπως λέει και ο φίλος θέλει ψάξιμο επισταμένο όλη η ανάρτηση, δεν και την κρεμαγιέρα.
-
Κοίταξε τα σημεία έδρασης της κρεμαγιέρας. Ίδιο σύμπτωμα έχω συναντήσει σε περίπτωση που είχε κόψει βίδα που στερέωνε την κρεμαγιέρα και αυτή έπαιζε αφού σιγά σιγά είχε είχαν «παίξει» και οι άλλες από την μονόπαντη φόρτιση.
Επίσης τσέκαρε τα εμπρός φρένα σου. Αν έχει κολλήσει κάποιο εμβολάκι οι πέδηση είναι ανομοιόμορφη μέχρι να εξισωθεί η πίεση και στους δυο δίσκους και παίζει το τιμόνι προς την πλευρά που πιάνει περισσότερο στην αρχή. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Κοίταξε τα σημεία έδρασης της κρεμαγιέρας. Ίδιο σύμπτωμα έχω συναντήσει σε περίπτωση που είχε κόψει βίδα που στερέωνε την κρεμαγιέρα και αυτή έπαιζε αφού σιγά σιγά είχε είχαν «παίξει» και οι άλλες από την μονόπαντη φόρτιση.
Επίσης τσέκαρε τα εμπρός φρένα σου. Αν έχει κολλήσει κάποιο εμβολάκι οι πέδηση είναι ανομοιόμορφη μέχρι να εξισωθεί η πίεση και στους δυο δίσκους και παίζει το τιμόνι προς την πλευρά που πιάνει περισσότερο στην αρχή.Εμενα σε πριμερα μου εκανε διαφορα τρελα το τιμονι σε στροφες και με μηδενικη ακομα ταχυτητα κι αφου μου αλλαξε ο μηχανικος
στην εγγυηση κρεμαγιερα,αντλια υδραυλικου,μ εβαλε να ασχοληθω με τα ελαστικα κ τ αμορτισερ για κανα 2 μηνες,δεν ειχα βελτιωση σχεδον καμμια,στους 2 μηνες κλωτσησε πολυ δυνατα και τοτε ανακαλυψε οτι ειχαν φαγωθει τα γραναζια απο το σασμαν.Τωρα πως αυτο επηρεαζε ο τιμονι.. -
παιδια σας ευχαριστω παρα που
-
Δες και το σταυρό του τιμονιού μέσα στην καμπίνα και όταν λύσεις το πρόβλημα ενημέρωσέ μας για να μαθαίνουμε.
-
mnb
-
Αυτό που σου είπε ο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Πήγαινε και μέτρησε τα φρένα σου γιατί το ένα μπροστινό δεν πιάνει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτό που σου είπε ο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Πήγαινε και μέτρησε
τα φρένα σου γιατί το ένα μπροστινό δεν πιάνει.Έχουν δίκιο τα παιδιά, είναι με μεγάλη πιθανότητα φρένα και
πρέπει να κάνεις φρενομέτρηση ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ και όχι
στον κυρ Μήτσο... -
Παιδιά να πω για ένα παρεμφερές πρόβλημα που έχω με αυτό; Για να μην ανοίγω άδικα καινούριο θέμα.
Όταν κάνω όπισθεν και πατήσω φρένο ακούω από μπροστά ένα ¨Ντούπ¨ όσο πιο γρήγορα πηγαίνω με την όπισθεν τόσο πιο δυνατά το κάνει.
Ένας γνωστός μου που έτυχε να κοιτάει το αμάξι την στιγμή που το έκανε, μου είπε ότι κουνήθηκε όλο το εμπρός σύστημα της ανάρτησης…Λέτε να κάνω καμιά ασφάλεια ζωής, για να κονομήσει τίποτα η οικογένεια μου;
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Παιδιά να πω για ένα παρεμφερές πρόβλημα που έχω με αυτό; Για να μην ανοίγω άδικα καινούριο θέμα.Όταν κάνω όπισθεν και πατήσω φρένο ακούω από μπροστά ένα ¨Ντούπ¨ όσο πιο γρήγορα πηγαίνω με την όπισθεν τόσο πιο δυνατά το κάνει.
Ένας γνωστός μου που έτυχε να κοιτάει το αμάξι την στιγμή που το έκανε, μου είπε ότι κουνήθηκε όλο το εμπρός σύστημα της ανάρτησης…Λέτε να κάνω καμιά ασφάλεια ζωής, για να κονομήσει τίποτα η οικογένεια μου;
Κανένας;
-
Κοίταξε τις βάσεις κινητήρα σαζμάν διαφορικού μάλλον από εκεί προέρχεται. Πάντως ένας έλεγχος και σύσφιξη όπου χρειάζεται σε εμπρόσθιο σύστημα και ανάρτηση δεν έβλαψε κανένα!
-
Θα το κάνω, αλλά γιατί δεν μου το κάνει και όταν πατάω φρένο ενώ πηγαίνω κανονικά;
Σε ευχαριστώ.
-
Ένα ελαφρό κλικ μπορεί να κάνουν τα τακάκια, τέτοια τραντάγματα όχι. Κάτι είναι ΠΟΛΥ φθαρμένο, σε λακούβες δεν ακούγεται;
κλωτσημα τιμονιου!