Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιθανή πώληση της SEAT από την VW στην FIAT.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πιθανή πώληση της SEAT από την VW στην FIAT.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    43
    56
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά δημοσιευματα στην Ισπανία
      για πιθανή εξογορά της SEAT από την FIAT.

      http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=11978

      Η Κίνηση αυτή θα ενισχύσει την παρουσία της SEAT στις μικρές κατηγορίες
      και την θα δημιουργίσει ένα Consumer brand για την FIAT.

      Η δε VW θα επικεντρωθεί στην Skoda αφού θεωρούν οτι υπάρχει μεγάλο
      overlapping μεταξύ Seat & Skoda.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά δημοσιευματα στην Ισπανία
        για πιθανή εξογορά της SEAT από την FIAT.

        http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=11978

        Η Κίνηση αυτή θα ενισχύσει την παρουσία της SEAT στις μικρές κατηγορίες
        και την θα δημιουργίσει ένα Consumer brand για την FIAT.

        Η δε VW θα επικεντρωθεί στην Skoda αφού θεωρούν οτι υπάρχει μεγάλο
        overlapping μεταξύ Seat & Skoda.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montecarlo last edited by

          Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά δημοσιευματα στην Ισπανία
          για πιθανή εξογορά της SEAT από την FIAT.

          http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=11978

          Η Κίνηση αυτή θα ενισχύσει την παρουσία της SEAT στις μικρές κατηγορίες
          και την θα δημιουργίσει ένα Consumer brand για την FIAT.

          Η δε VW θα επικεντρωθεί στην Skoda αφού θεωρούν οτι υπάρχει μεγάλο
          overlapping μεταξύ Seat & Skoda.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            biscione last edited by

            η σεατ ξαναγυριζει .. στην φιατ.. ας μην ξεχναμε οτι ιδρυθυκε με την βοηθεια της φιατ και την τοτε ισπανικη κυβερνηση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • kubiak
              kubiak last edited by

              και τι πάει να πει 'Consumer brand για την FIAT' ωρέ παιδιά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                montecarlo last edited by

                Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                και τι πάει να πει 'Consumer brand για την FIAT' ωρέ παιδιά;

                Τις λέξεις τις πήρα από το αρθρο αλλα εννοεί:
                Ότι είναι η Skoda για την VW

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  καλα θα ταν η φιατ να κοιταξει να ορθοποδησει μια και καλη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    §

                    Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                    και τι πάει να πει 'Consumer brand για την FIAT' ωρέ παιδιά;

                    Τις λέξεις τις πήρα από το αρθρο αλλα εννοεί:
                    Ότι είναι η Skoda για την VW

                    Κατάλαβα ότι περιέχονταν στο άρθρο. Αυτό που κατάλαβα μεν ως νόημα, δεν κατάλαβα δε πως θα γίνει, είναι πως η Seat θα γίνει η 'Consumer Brand' της Fiat, αντί να γίνει η Fiat 'Consumer
                    Brand' της Seat...

                    Δε θέλω να υποβιβάσω τη Fiat (που ήταν και είναι συμπαθής), αλλά δε νομίζω ότι γίνεται χωρίς ριζική αλλαγή πλεύσης και νοοτροπίας της Seat -IMHO προς το χειρότερο-...

                    §

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gfon last edited by

                      Ωραιο αυτο...

                      Η Fiat ειπε να παρει και αλλον μαζι της, να μην παει στον Αδη μονη της.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Δίκιο έχεις, έτσι έιναι... και οι δύο εταιρίες απεθύνονται στο ίδιο κοινό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 4
                          4cas last edited by

                          ιδού η ιστορία της Seat από το επίσημο site της ίδιας της εταιρίας. Δεν βλέπω πουθενά την FIAT να την έχειστηρίξει στο παρελθόν...

                          Laying the foundations of the future. The launching of the company sees the first cars roll of the production lines and exports begin. The Technical Centre in Martorell commences operation and begins applying the first 'Athletic Technologies'

                          1975 Martorell Technical Centre begins activities.

                          1974 The 2,000,000th SEAT car is produced.
                          Landaben (Pamplona) facilities are purchased.

                          1973 Construction of SEAT Technical Centre in Martorell begins.

                          1968 SEAT production reaches the 1 Million mark.

                          1965 First export of SEAT cars, to Colombia.

                          1957 Beginning of the SEAT 600 model production on June 27th and with it, initiation of a massive motorization era in Spain.

                          1953 Inauguration of the Zona Franca plant on June 5th. Manufacturing of the first SEAT car, a 1400 model, on November 13th.

                          1950 The Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. is founded on May 9th.

                          New faces. The company gears up for the coming new millennia with an official name change to SEAT S.A., 99.99% ownership by Volkswagen, the release of five modern, new models and the adaptation of a new corporate identity.

                          1999 The new corporate identity and the new Leon model are presented.
                          Leon marks SEAT's return to the European market-leading segment.

                          1998 New Toledo is presented at the Paris Motor Show. Brings new and modern 'face' to SEAT products.
                          SEAT presents the Cordoba WRC which debuts in the top-class of the World Rally Championship.
                          SEAT retains leadership in the 2 litre category with a third consecutive world title for the Ibiza Kit Car.

                          1997 The Ibiza Kit Car wins World Rally FIA 2L for its second consecutive year. Arosa and Cordoba Vario station wagon are presented.

                          1996 SEAT wins World Rally Championship FIA 2L with the Ibiza Kit Car in its debut in the competition. The Alhambra MPV is presented.

                          1995 His Royal Highness the Prince of Asturias drives the 10,000,000th SEAT (a Toledo) off the Martorell assembly line on September 26th.

                          1993 His Majesty King Juan Carlos I inagurates the Martorell plant on February 22nd. Production of the new Ibiza begins. Cordoba model is presented.

                          1992 SEAT participates as Partner and Sponsor of the Olympic Volunteers' Program in the XXV Olympic Games in Barcelona.

                          1991 The first SEAT model developed within the Volkswagen Group, the Toledo, is presented.

                          1990 Volkswagen acquires SEAT shares up to 99.99% of the capital.
                          The name Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. is changed to SEAT, S.A.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            biscione last edited by

                            http://www.seatcupra.net/seat_news/repo ... -1979.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Τώρα μπορεί να γίνει και η FIAT premium. Θα κατεβάσει τη μάσκα μέχρι το οδόστρωμα και θα βγάλει το Grande Punto Sportsbacketo.
                              Τους Ισπανούς πάντως τους έχουν ψιλοχεσμένους στο γκρουπ εδώ και καιρό. Παλιούς κινητήρες τους δίνουν, όλα τους τα προβλήματα τους μεταδίδουν (σήμερα μου έλεγε γνωστός ότι τα 'παιξε το κιβώτιο σε παλιό ibiza και του ζητάνε 1500 ευρώ για καινούριο - όπως στα Golf IV δηλαδή), σχεδιαστή πληρώνουν με εφάπαξ αμοιβή ανά 4άδα μοντέλων και άλλα πολλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babbis last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                Τώρα μπορεί να γίνει και η FIAT premium. Θα κατεβάσει τη μάσκα μέχρι το οδόστρωμα και θα βγάλει το Grande Punto Sportsbacketo.
                                Τους Ισπανούς πάντως τους έχουν ψιλοχεσμένους στο γκρουπ εδώ και καιρό. Παλιούς κινητήρες τους δίνουν, όλα τους τα προβλήματα τους μεταδίδουν (σήμερα μου έλεγε γνωστός ότι τα 'παιξε το κιβώτιο σε παλιό ibiza και του ζητάνε 1500 ευρώ για καινούριο - όπως στα Golf IV δηλαδή), σχεδιαστή πληρώνουν με εφάπαξ αμοιβή ανά 4άδα μοντέλων και άλλα πολλά.

                                Μα η FIAT είναι γενικός κατασκευαστής, Δεν μπορεί να γίνει ποτέ premium.

                                Άλλωστε το γκρουπ έχει είδη δύο premium μάρκες την Alfa Romeo και την Lancia. Εαν γίνει ποτε αυτή η εξαγορά πιστεύω ότι η Seat θα παίξει στο 'οικονομικό' κομάτι της αγοράς και η FIAT απλώς θα αναβαθμιστεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Γιατί, η VW τί ήταν; Το αυτοκινητάκι του φτωχού ήταν, το αντίστοιχο της FIAT στη Γερμανία. Αλλά πες-πες πηγαίνεις σήμερα στη VW και σε κοτάνε στραβά έτσι και τους ρωτήσεις τιμές και κόστος συντήρησης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Καλα ολα αυτα αλλα με τί λεφτα θα αγορασει η Φιατ τη Σεατ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • J
                                      johnnywalker last edited by

                                      Ο χρήστης Biscione έγραψε:
                                      http://www.seatcupra.net/seat_news/reports/the_history_of_seat:_part_one,_1950-1979.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        afonic last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Γιατί, η VW τί ήταν; Το αυτοκινητάκι του φτωχού ήταν, το αντίστοιχο της FIAT στη Γερμανία. Αλλά πες-πες πηγαίνεις σήμερα στη VW και σε κοτάνε στραβά έτσι και τους ρωτήσεις τιμές και κόστος συντήρησης.

                                        Στην Γερμανία ακόμα το αμάξι του φτωχού είναι όπως και σε πολλές χώρες. Δεν είναι όλοι Ελλάντα που τα έχουμε ένα σκαλί κάτω από Mercedes/BMW/Audi. ΠΟΛΥ υπερτιμημένα στη χώρα μας, κορόιδο όποιος τα πέρνει με τέτοιες τιμές και κυρίως τέτοιο κόστος συντήρησης.

                                        Πίσω στο θέμα μας, μια χαρά είναι η Seat στο VAG. Η Fiat θέλει να αγοράσει ανταγωνιστή της? Σιγά μην γίνουν τα Fiatάκια premium

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • B
                                          biscione last edited by

                                          η πηγη το ποσο εγκυρη μπορει να ειναι κανεις δεν το ξερει .. ακομα

                                          αλλα μια κινηση τετοιου ειδους σημαινει οτι απο την πλευρα της to group vag
                                          ξεκιναει να κανει περικοπες.. ποιος ο λογος αλλωστε να την πουληση ..
                                          αφου η σεατ σε γενικα επιπεδα εχει καλες πωλησεις.

                                          τωρα διαβαζωντας το αρθρο μεταφρασμενο δινετε να ενοοηθει οτι
                                          για να γινει κατι τετοιο θα πρεπει να συμφωνησουν και οι δυο μεριες.
                                          βεβαια στο παρελθον .. οσοι απο τους παλιους θυμουνται η συνεργασια
                                          της φιατ με την σεατ ειχε τελειωσει πολυ αδοξα μεσω δικαστηριου..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            luke-dreamwalker last edited by

                                            Δεν νομίζω ότι η Φιατ έχει κάποιο λόγο να το κάνει αυτό.

                                            Οι πιο κερδοφόρες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίος πάντως είναι σχεδόν μόνες τους (BMW, Honda kai Toyota)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr