-
Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά δημοσιευματα στην Ισπανία
για πιθανή εξογορά της SEAT από την FIAT.http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=11978
Η Κίνηση αυτή θα ενισχύσει την παρουσία της SEAT στις μικρές κατηγορίες
και την θα δημιουργίσει ένα Consumer brand για την FIAT.Η δε VW θα επικεντρωθεί στην Skoda αφού θεωρούν οτι υπάρχει μεγάλο
overlapping μεταξύ Seat & Skoda. -
Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά δημοσιευματα στην Ισπανία
για πιθανή εξογορά της SEAT από την FIAT.http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=11978
Η Κίνηση αυτή θα ενισχύσει την παρουσία της SEAT στις μικρές κατηγορίες
και την θα δημιουργίσει ένα Consumer brand για την FIAT.Η δε VW θα επικεντρωθεί στην Skoda αφού θεωρούν οτι υπάρχει μεγάλο
overlapping μεταξύ Seat & Skoda. -
Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αρκετά δημοσιευματα στην Ισπανία
για πιθανή εξογορά της SEAT από την FIAT.http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=11978
Η Κίνηση αυτή θα ενισχύσει την παρουσία της SEAT στις μικρές κατηγορίες
και την θα δημιουργίσει ένα Consumer brand για την FIAT.Η δε VW θα επικεντρωθεί στην Skoda αφού θεωρούν οτι υπάρχει μεγάλο
overlapping μεταξύ Seat & Skoda. -
η σεατ ξαναγυριζει .. στην φιατ.. ας μην ξεχναμε οτι ιδρυθυκε με την βοηθεια της φιατ και την τοτε ισπανικη κυβερνηση
-
και τι πάει να πει 'Consumer brand για την FIAT' ωρέ παιδιά;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
και τι πάει να πει 'Consumer brand για την FIAT' ωρέ παιδιά;Τις λέξεις τις πήρα από το αρθρο αλλα εννοεί:
Ότι είναι η Skoda για την VW -
καλα θα ταν η φιατ να κοιταξει να ορθοποδησει μια και καλη...
-
§
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
και τι πάει να πει 'Consumer brand για την FIAT' ωρέ παιδιά;
Τις λέξεις τις πήρα από το αρθρο αλλα εννοεί:
Ότι είναι η Skoda για την VWΚατάλαβα ότι περιέχονταν στο άρθρο. Αυτό που κατάλαβα μεν ως νόημα, δεν κατάλαβα δε πως θα γίνει, είναι πως η Seat θα γίνει η 'Consumer Brand' της Fiat, αντί να γίνει η Fiat 'Consumer
Brand' της Seat...Δε θέλω να υποβιβάσω τη Fiat (που ήταν και είναι συμπαθής), αλλά δε νομίζω ότι γίνεται χωρίς ριζική αλλαγή πλεύσης και νοοτροπίας της Seat -IMHO προς το χειρότερο-...
§
-
Ωραιο αυτο...
Η Fiat ειπε να παρει και αλλον μαζι της, να μην παει στον Αδη μονη της.
-
Δίκιο έχεις, έτσι έιναι... και οι δύο εταιρίες απεθύνονται στο ίδιο κοινό
-
ιδού η ιστορία της Seat από το επίσημο site της ίδιας της εταιρίας. Δεν βλέπω πουθενά την FIAT να την έχειστηρίξει στο παρελθόν...
Laying the foundations of the future. The launching of the company sees the first cars roll of the production lines and exports begin. The Technical Centre in Martorell commences operation and begins applying the first 'Athletic Technologies'
1975 Martorell Technical Centre begins activities.
1974 The 2,000,000th SEAT car is produced.
Landaben (Pamplona) facilities are purchased.1973 Construction of SEAT Technical Centre in Martorell begins.
1968 SEAT production reaches the 1 Million mark.
1965 First export of SEAT cars, to Colombia.
1957 Beginning of the SEAT 600 model production on June 27th and with it, initiation of a massive motorization era in Spain.
1953 Inauguration of the Zona Franca plant on June 5th. Manufacturing of the first SEAT car, a 1400 model, on November 13th.
1950 The Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. is founded on May 9th.
New faces. The company gears up for the coming new millennia with an official name change to SEAT S.A., 99.99% ownership by Volkswagen, the release of five modern, new models and the adaptation of a new corporate identity.
1999 The new corporate identity and the new Leon model are presented.
Leon marks SEAT's return to the European market-leading segment.1998 New Toledo is presented at the Paris Motor Show. Brings new and modern 'face' to SEAT products.
SEAT presents the Cordoba WRC which debuts in the top-class of the World Rally Championship.
SEAT retains leadership in the 2 litre category with a third consecutive world title for the Ibiza Kit Car.1997 The Ibiza Kit Car wins World Rally FIA 2L for its second consecutive year. Arosa and Cordoba Vario station wagon are presented.
1996 SEAT wins World Rally Championship FIA 2L with the Ibiza Kit Car in its debut in the competition. The Alhambra MPV is presented.
1995 His Royal Highness the Prince of Asturias drives the 10,000,000th SEAT (a Toledo) off the Martorell assembly line on September 26th.
1993 His Majesty King Juan Carlos I inagurates the Martorell plant on February 22nd. Production of the new Ibiza begins. Cordoba model is presented.
1992 SEAT participates as Partner and Sponsor of the Olympic Volunteers' Program in the XXV Olympic Games in Barcelona.
1991 The first SEAT model developed within the Volkswagen Group, the Toledo, is presented.
1990 Volkswagen acquires SEAT shares up to 99.99% of the capital.
The name Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. is changed to SEAT, S.A. -
http://www.seatcupra.net/seat_news/repo ... -1979.html
-
Τώρα μπορεί να γίνει και η FIAT premium. Θα κατεβάσει τη μάσκα μέχρι το οδόστρωμα και θα βγάλει το Grande Punto Sportsbacketo.
Τους Ισπανούς πάντως τους έχουν ψιλοχεσμένους στο γκρουπ εδώ και καιρό. Παλιούς κινητήρες τους δίνουν, όλα τους τα προβλήματα τους μεταδίδουν (σήμερα μου έλεγε γνωστός ότι τα 'παιξε το κιβώτιο σε παλιό ibiza και του ζητάνε 1500 ευρώ για καινούριο - όπως στα Golf IV δηλαδή), σχεδιαστή πληρώνουν με εφάπαξ αμοιβή ανά 4άδα μοντέλων και άλλα πολλά. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τώρα μπορεί να γίνει και η FIAT premium. Θα κατεβάσει τη μάσκα μέχρι το οδόστρωμα και θα βγάλει το Grande Punto Sportsbacketo.
Τους Ισπανούς πάντως τους έχουν ψιλοχεσμένους στο γκρουπ εδώ και καιρό. Παλιούς κινητήρες τους δίνουν, όλα τους τα προβλήματα τους μεταδίδουν (σήμερα μου έλεγε γνωστός ότι τα 'παιξε το κιβώτιο σε παλιό ibiza και του ζητάνε 1500 ευρώ για καινούριο - όπως στα Golf IV δηλαδή), σχεδιαστή πληρώνουν με εφάπαξ αμοιβή ανά 4άδα μοντέλων και άλλα πολλά.Μα η FIAT είναι γενικός κατασκευαστής, Δεν μπορεί να γίνει ποτέ premium.
Άλλωστε το γκρουπ έχει είδη δύο premium μάρκες την Alfa Romeo και την Lancia. Εαν γίνει ποτε αυτή η εξαγορά πιστεύω ότι η Seat θα παίξει στο 'οικονομικό' κομάτι της αγοράς και η FIAT απλώς θα αναβαθμιστεί.
-
Γιατί, η VW τί ήταν; Το αυτοκινητάκι του φτωχού ήταν, το αντίστοιχο της FIAT στη Γερμανία. Αλλά πες-πες πηγαίνεις σήμερα στη VW και σε κοτάνε στραβά έτσι και τους ρωτήσεις τιμές και κόστος συντήρησης.
-
Καλα ολα αυτα αλλα με τί λεφτα θα αγορασει η Φιατ τη Σεατ;
-
Ο χρήστης Biscione έγραψε:
http://www.seatcupra.net/seat_news/reports/the_history_of_seat:_part_one,_1950-1979.html -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Γιατί, η VW τί ήταν; Το αυτοκινητάκι του φτωχού ήταν, το αντίστοιχο της FIAT στη Γερμανία. Αλλά πες-πες πηγαίνεις σήμερα στη VW και σε κοτάνε στραβά έτσι και τους ρωτήσεις τιμές και κόστος συντήρησης.Στην Γερμανία ακόμα το αμάξι του φτωχού είναι όπως και σε πολλές χώρες. Δεν είναι όλοι Ελλάντα που τα έχουμε ένα σκαλί κάτω από Mercedes/BMW/Audi. ΠΟΛΥ υπερτιμημένα στη χώρα μας, κορόιδο όποιος τα πέρνει με τέτοιες τιμές και κυρίως τέτοιο κόστος συντήρησης.
Πίσω στο θέμα μας, μια χαρά είναι η Seat στο VAG. Η Fiat θέλει να αγοράσει ανταγωνιστή της? Σιγά μην γίνουν τα Fiatάκια premium
-
η πηγη το ποσο εγκυρη μπορει να ειναι κανεις δεν το ξερει .. ακομα
αλλα μια κινηση τετοιου ειδους σημαινει οτι απο την πλευρα της to group vag
ξεκιναει να κανει περικοπες.. ποιος ο λογος αλλωστε να την πουληση ..
αφου η σεατ σε γενικα επιπεδα εχει καλες πωλησεις.τωρα διαβαζωντας το αρθρο μεταφρασμενο δινετε να ενοοηθει οτι
για να γινει κατι τετοιο θα πρεπει να συμφωνησουν και οι δυο μεριες.
βεβαια στο παρελθον .. οσοι απο τους παλιους θυμουνται η συνεργασια
της φιατ με την σεατ ειχε τελειωσει πολυ αδοξα μεσω δικαστηριου.. -
Δεν νομίζω ότι η Φιατ έχει κάποιο λόγο να το κάνει αυτό.
Οι πιο κερδοφόρες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίος πάντως είναι σχεδόν μόνες τους (BMW, Honda kai Toyota)
Πιθανή πώληση της SEAT από την VW στην FIAT.