Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Wankel Kart...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Wankel Kart...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    29
    56
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papazent last edited by

      Νομίζω πως η απόδοση ενός περιστροφικού θα ταίριαζε γάντι σε κάρτ και σκούτερ.Πολύ καλή ιδέα, σκεφτόμουν για καιρό και έπεσα πάνω του τυχαία!
      http://www.karting1.co.uk/wankel-kart-test.htm

      Αυτό είναι μοτέρ για κάρτ@!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        papazent last edited by

        Νομίζω πως η απόδοση ενός περιστροφικού θα ταίριαζε γάντι σε κάρτ και σκούτερ.Πολύ καλή ιδέα, σκεφτόμουν για καιρό και έπεσα πάνω του τυχαία!
        http://www.karting1.co.uk/wankel-kart-test.htm

        Αυτό είναι μοτέρ για κάρτ@!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papazent last edited by

          Νομίζω πως η απόδοση ενός περιστροφικού θα ταίριαζε γάντι σε κάρτ και σκούτερ.Πολύ καλή ιδέα, σκεφτόμουν για καιρό και έπεσα πάνω του τυχαία!
          http://www.karting1.co.uk/wankel-kart-test.htm

          Αυτό είναι μοτέρ για κάρτ@!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nidosan last edited by

            Σχεδόν 50 άλογα και 47Nm ρπής από κάτι τόσο μικρό....

            Κι από συντήρηση πάντως δε δείχνει ιδιαίτερα πολύπλοκος - τα apex seals μοιάζουν ν' αλλάζουν αρκετά εύκολα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sjx last edited by

              Έχει ξανακυκλοφορήσει και παλαιότερα στην Ελλάδα wankel καρτ και τα έφερνε ο Τσερανίδης αλλά ποτέ δεν δούλεψαν.Ακόμα και τώρα που βλέπω συνέχεια 1 στην πίστα όλο προβλήματα είναι.Αλλά απο την στιγμή που θα πάρει παρακαλάς να μην σε πετύχει γιατί το εργαλείο πάει απίστευτα γρήγορα.Τα λεφτά του είναι στα 4000-4200 ευρώ αλλά δεν θα τα έδινα ποτέ για να το βάλω στο καρτ μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                face last edited by

                μου έχουν πεί για wankel Κart. Δεν είχα την τυχη να το δω απο κοντά...

                βγαίνοτας απο φουρκέτα καθάριζε μέσα σε 20μ. rotax 125cc για πλάκα....!

                δεν ξέρω καθόλου όμως τι παίζει από αξιοπιστία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dmitspan last edited by

                  άντε να βάλουν κανά καλό καρτ γιατί στον Αγ. Κοσμά όλες τις σαβούρες έχουν, κοροϊδεύουν τον κόσμο. Είχαμε πάει μια παρέα προχθές και σε όλους μας ρέταρε ανά διαστήματα, σα να μπούκωνε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sjx last edited by

                    Ο χρήστης face έγραψε:
                    μου έχουν πεί για wankel Κart. Δεν είχα την τυχη να το δω απο κοντά...

                    βγαίνοτας απο φουρκέτα καθάριζε μέσα σε 20μ. rotax 125cc για πλάκα....!

                    δεν ξέρω καθόλου όμως τι παίζει από αξιοπιστία...

                    Λίγο υπερβολικό μου ακούγεται,προσωπική εμπειρία που είχα και που αντιμετώπισα wankel καρτ στην πίστα μπορώ να σου πώ το εξής.Στην ευθεία μου έκανε χαλαρά 2 καρτ διαφορά αλλά το πράγμα αυτό δεν μπορούσε να στρίψει(έχει και μπροστινά φρένα) με αποτέλεσμα στα κλειστά κομμάτια τις πίστας να του κολλάω και να τον περνάω πολλές φορές.Αυτό έγινε για πολλούς γύρους αλλά φυσικα σε πίστα που δεν το βολεύει καθόλου.Όλα αυτά έγιναν στην πίστα στα Σπάτα(Μπέκας).Εγώ ήμουνα με 100αρι σε καλή κατάσταση.

                    Απο αξιοπιστία θα σου πω το εξής.Ήτανε σε φάση να το πάρει γνωστός και τυχαία ημουνα στην πίστα εκείνο το βράδυ.Μπαίνει να κάνει και στους 2 γύρους του ρέταρε σε όλο το φάσμα των στροφών.Βγαίνει και κοιτάμε το μπουζί να δούμε αν είναι φτωχό ή πλούσιο και δείχνει οκ,κοιτάμε ρεύματα και όλα οκ.Το βάζουμε μπροστά επιτόπου και την στιγμή που πατάει το γκάζι κάνει 1 τρελό μπαμ και σπάει το μοτέρ!!!ο μισός ρότορας βρέθηκε στα πόδια μου και οι 4 που ήμασταν εκεί χεστήκαμε πάνω μας.Βάλε και τις φλόγες που σκάσανε και φαντάσου πόσο εντυπωσιακό ήτανε το βράδυ.Το μοτέρ βγήκε άχρηστο και ο τύπος όυτε που ξανακαβάλησε wankel.Διάγνωση του εισαγωγέα ότι κλάσανε τα apex seals.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      face last edited by

                      Ο χρήστης sjx έγραψε:

                      μου έχουν πεί για wankel Κart. Δεν είχα την τυχη να το δω απο κοντά...

                      βγαίνοτας απο φουρκέτα καθάριζε μέσα σε 20μ. rotax 125cc για πλάκα....!

                      δεν ξέρω καθόλου όμως τι παίζει από αξιοπιστία...

                      Λίγο υπερβολικό μου ακούγεται,προσωπική εμπειρία που είχα και που αντιμετώπισα wankel καρτ στην πίστα μπορώ να σου πώ το εξής.Στην ευθεία μου έκανε χαλαρά 2 καρτ διαφορά αλλά το πράγμα αυτό δεν μπορούσε να στρίψει(έχει και μπροστινά φρένα) με αποτέλεσμα στα κλειστά κομμάτια τις πίστας να του κολλάω και να τον περνάω πολλές φορές.Αυτό έγινε για πολλούς γύρους αλλά φυσικα σε πίστα που δεν το βολεύει καθόλου.Όλα αυτά έγιναν στην πίστα στα Σπάτα(Μπέκας).Εγώ ήμουνα με 100αρι σε καλή κατάσταση.

                      Απο αξιοπιστία θα σου πω το εξής.Ήτανε σε φάση να το πάρει γνωστός και τυχαία ημουνα στην πίστα εκείνο το βράδυ.Μπαίνει να κάνει και στους 2 γύρους του ρέταρε σε όλο το φάσμα των στροφών.Βγαίνει και κοιτάμε το μπουζί να δούμε αν είναι φτωχό ή πλούσιο και δείχνει οκ,κοιτάμε ρεύματα και όλα οκ.Το βάζουμε μπροστά επιτόπου και την στιγμή που πατάει το γκάζι κάνει 1 τρελό μπαμ και σπάει το μοτέρ!!!ο μισός ρότορας βρέθηκε στα πόδια μου και οι 4 που ήμασταν εκεί χεστήκαμε πάνω μας.Βάλε και τις φλόγες που σκάσανε και φαντάσου πόσο εντυπωσιακό ήτανε το βράδυ.Το μοτέρ βγήκε άχρηστο και ο τύπος όυτε που ξανακαβάλησε wankel.Διάγνωση του εισαγωγέα ότι κλάσανε τα apex seals.

                      thanx...ένας ακόμα μύθος έπεσε....

                      απο αξιοπισοτία το φανταζόμουν...έχω καλμάθει και στα rotax όπου η συντηρηση γίνεται με το σάλιο...

                      και αυτό που μου είχαν πεί περι επιδώσεων μάλλον μούφα ήταν τελικά...ο φίλος του φίλου μου της ανηψιας του κουμπαρου μου μπλα μπλα μπλα...!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefteris25 last edited by

                        Ο χρήστης face έγραψε:
                        Μπαίνει να κάνει και στους 2 γύρους του ρέταρε σε όλο το φάσμα των στροφών.Βγαίνει και κοιτάμε το μπουζί να δούμε αν είναι φτωχό ή πλούσιο και δείχνει οκ,κοιτάμε ρεύματα και όλα οκ.Το βάζουμε μπροστά επιτόπου και την στιγμή που πατάει το γκάζι κάνει 1 τρελό μπαμ και σπάει το μοτέρ!!!ο μισός ρότορας βρέθηκε στα πόδια μου και οι 4 που ήμασταν εκεί χεστήκαμε πάνω μας.Βάλε και τις φλόγες που σκάσανε και φαντάσου πόσο εντυπωσιακό ήτανε το βράδυ.Το μοτέρ βγήκε άχρηστο και ο τύπος όυτε που ξανακαβάλησε wankel.Διάγνωση του εισαγωγέα ότι κλάσανε τα apex seals.

                        Μηπος εισαι λιγακι υπερβολικος? δεν ειμαι ειδικος στους Wankel και ισως δεν θα επρεπε να μιλαω... ομως σε εσενα αμα στο αμαξι σου φαγωθουν τα ελατηρια των πιστονιων σου, θα κανει ΜΠΑΜ! το αμαξι σου και θα μου ερθει η μπιελα σου ως το σπιτι μου?

                        No offence...καταλαβενεις πως το λεω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tm last edited by

                          ... με τοσα αλογα και ροπη, ειναι φυσικο να ειναι ατυχες το παραδειγμα της πιστας στα Σπατα.. Το καρτακι απλα οργωνε και ξηλωνε ασφαλτο.. Δεν χωρει αμφιβολια γι αυτο!
                          Σε μια τοσο κλειστη πιστα, ειναι λογικο να ειναι αργο και να θελει επιδεξιους χειρισμους, διαφορετικα εισαι συνεχεια με αναποδα να προσπαθεις να πεισεις την ουρα οτι βρισκεται στο σωστο μερος!
                          Σιγουρα σε μεγαλες πιστες θα το βλεπαμε με τα κυαλια...
                          απλα φαινεται οτι ειναι λιγο ... ιδιοτροπα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            face last edited by

                            Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:

                            Μπαίνει να κάνει και στους 2 γύρους του ρέταρε σε όλο το φάσμα των στροφών.Βγαίνει και κοιτάμε το μπουζί να δούμε αν είναι φτωχό ή πλούσιο και δείχνει οκ,κοιτάμε ρεύματα και όλα οκ.Το βάζουμε μπροστά επιτόπου και την στιγμή που πατάει το γκάζι κάνει 1 τρελό μπαμ και σπάει το μοτέρ!!!ο μισός ρότορας βρέθηκε στα πόδια μου και οι 4 που ήμασταν εκεί χεστήκαμε πάνω μας.Βάλε και τις φλόγες που σκάσανε και φαντάσου πόσο εντυπωσιακό ήτανε το βράδυ.Το μοτέρ βγήκε άχρηστο και ο τύπος όυτε που ξανακαβάλησε wankel.Διάγνωση του εισαγωγέα ότι κλάσανε τα apex seals.

                            Μηπος εισαι λιγακι υπερβολικος? δεν ειμαι ειδικος στους Wankel και ισως δεν θα επρεπε να μιλαω... ομως σε εσενα αμα στο αμαξι σου φαγωθουν τα ελατηρια των πιστονιων σου, θα κανει ΜΠΑΜ! το αμαξι σου και θα μου ερθει η μπιελα σου ως το σπιτι μου?

                            No offence...καταλαβενεις πως το λεω...

                            δεν το είπα εγώ αυτό βρε..ο sjx το είπε...!τώρα που το λές, δημιουργείται μια απορία..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              staz last edited by

                              Ατμόσφαιρα wankel υπό φυσιολογικές συνθήκες σπάει πολυυυυυ δύσκολα.Α και αν περιμένεις να δεις το σωστό μείγμα από το μπουζί....κλάφτα...

                              Υ.Γ ο ρότορας πώς χώρεσε από την εξάτμιση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lefteris25 last edited by

                                Ο χρήστης face έγραψε:
                                δεν το είπα εγώ αυτό βρε..ο sjx το είπε...!τώρα που το λές, δημιουργείται μια απορία..

                                sorry face...
                                Το ερωτημα ομως παραμενει...πως εγινε 'στραγαλια' ο wankel?! το 'κλασανε τα apex seals' το εκλαμβανω σαν να λεμε 'φαγωθηκαν', διοτι να εσπασαν ή να ξεκουμποσαν....χμμμμμμ

                                ενταξει δεν λεω οτι το παιδι λεει ψεματα...ομως γενικα καλο ειναι να μην υπερβαλουμε...ΙΔΙΟΣ για τους συμπαθεστατους wankel...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sjx last edited by

                                  Ο χρήστης StAz έγραψε:
                                  Ατμόσφαιρα wankel υπό φυσιολογικές συνθήκες σπάει πολυυυυυ δύσκολα.Α και αν περιμένεις να δεις το σωστό μείγμα από το μπουζί....κλάφτα...

                                  Υ.Γ ο ρότορας πώς χώρεσε από την εξάτμιση?

                                  Ποιός είπε ότι βγήκε ο ρότορας απο την εξάτμιση?
                                  Απλά είπα ότι έσπασε.
                                  γιατί δεν περιμένεις να δεις σωστό μείγμα απο μπουζί?
                                  Αν θυμάμαι καλά και εσύ έχεις καρτ ή κάνω λάθος?

                                  δεν το είπα εγώ αυτό βρε..ο sjx το είπε...!τώρα που το λές, δημιουργείται μια απορία..

                                  sorry face...
                                  Το ερωτημα ομως παραμενει...πως εγινε 'στραγαλια' ο wankel?! το 'κλασανε τα apex seals' το εκλαμβανω σαν να λεμε 'φαγωθηκαν', διοτι να εσπασαν ή να ξεκουμποσαν....χμμμμμμ

                                  ενταξει δεν λεω οτι το παιδι λεει ψεματα...ομως γενικα καλο ειναι να μην υπερβαλουμε...ΙΔΙΟΣ για τους συμπαθεστατους wankel...

                                  Η δι'αγνωση ήτανε απο τον εισαγωγέα τον μοτέρ (Τσερανίδης),οπότε αυτό είπε αυτό σας είπα.Ούτε στους wankel είμαι ειδικός ούτε και πολλά ξέρω περί wankel .Για να μην παρεξηγούμε,δεν έχω κάτι με τον συγκεκριμένο τύπο μοτέρ.απλά πιστεύω δεν έχουνε εξελιχθεί ακόμα όσο θα έπρεπε για την συγκεκριμένη εφαρμογή.Ότι πάει,πάει αλλά θα πρέπει να είναι και αξιόπιστο και ειδικά στο καρτ που πλέον αναζητείς αυτόν τον τομέα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Ο χρήστης sjx έγραψε:

                                    Απο αξιοπιστία θα σου πω το εξής.Ήτανε σε φάση να το πάρει γνωστός και τυχαία ημουνα στην πίστα εκείνο το βράδυ.Μπαίνει να κάνει και στους 2 γύρους του ρέταρε σε όλο το φάσμα των στροφών.Βγαίνει και κοιτάμε το μπουζί να δούμε αν είναι φτωχό ή πλούσιο και δείχνει οκ,κοιτάμε ρεύματα και όλα οκ.Το βάζουμε μπροστά επιτόπου και την στιγμή που πατάει το γκάζι κάνει 1 τρελό μπαμ και σπάει το μοτέρ!!!ο μισός ρότορας βρέθηκε στα πόδια μου και οι 4 που ήμασταν εκεί χεστήκαμε πάνω μας.Βάλε και τις φλόγες που σκάσανε και φαντάσου πόσο εντυπωσιακό ήτανε το βράδυ.Το μοτέρ βγήκε άχρηστο και ο τύπος όυτε που ξανακαβάλησε wankel.Διάγνωση του εισαγωγέα ότι κλάσανε τα apex seals.

                                    Συγνώμη φίλε μου που θα αμφισβητήσω όσα λες αλλά θα ήθελα να μου περιγράψεις τι ακριβώς έγινε, που έσπασε ο κινητήρας και από που βγήκε ο μισός μάλιστα ρότορας και έπεσε στο πόδι σου!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kkot last edited by

                                      Θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του φίλου του sjx σχεδόν σε όλα.

                                      Είχα οδηγήσει στον Αγίο κοσμά τα κάρτ που έφερνε ο Τσερανίδης, Wankel,δεν ξέρω αν τα φέρνει ακόμα και το καρτ ήταν η μέρα με την νύχτα σε γκάζι με ότι άλλο έπεζε τότε. Εγω είχα τότε 125 εξατάχητο και παρόλα αυτά μου έκανε μεγάλη εντύπωση η δύναμη του ειδικά σε ανοιχτή πίστα, χωρίς υπερβολή το μοτέρ έβγαζε φλόγες!! Από την άλλη έμενε για πλάκα και επίσης έσκαγε κυριολεκτικά για πλάκα ακόμα.

                                      Αν γίνει περισσότερο αξιόπιστο και μπει σε καλό σασι θα είναι απίστευτο εργαλείο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Φίλε kkot μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς με τη λέξη «έσκαγε»;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kkot last edited by

                                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                          Φίλε kkot μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς με τη λέξη «έσκαγε»;

                                          Είχα δει το μότερ να σκάει ακριβώς όπως περιέγραψε και παραπάνω ο sjx δηλαδή να πετάγονται κομμάτια κατά το λεγόμενο 'κολλημα' του μοτερ!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Εννοείς ότι έσπασε ο χώρος καύσης και τα καπάκια που κλείνουν το χώρο που περιστρέφεται ο ρότορας και βγήκε αυτός σε κομμάτια έξω;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr