-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ένας τύπος που είχα γνωρίσει από το MR2 club μου είχε αναφέρει το ίδιο. Υπήρχαν άτομα στο club που είχαν αλλάξει μοτέρ 6 και 7 φορές...
Αντι για λαδια/φιλτρο αλλαζαν μηχανη;
An exeis eggyisi, giati oxi. Glytoneis kai lefta apo ta ladia
Pantos kai ta 2 1.8 moter tis Toyota espasan ton mytho oti ta giaponezika DEN spane.
OLA SPANE.Malista se Elise exoun spasei arketa 192aria moter tis Toyota eite apo over-revving, yperboliki katanalosi ladiou, h apo oil starvation.
File GMAK, kalotaksido kai na elegxeis se kathe gemisma benzinis ta ladia.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Pantos kai ta 2 1.8 moter tis Toyota espasan ton mytho oti ta giaponezika DEN spane.
OLA SPANE.Malista se Elise exoun spasei arketa 192aria moter tis Toyota eite apo over-revving, yperboliki katanalosi ladiou, h apo oil starvation.
File GMAK, kalotaksido kai na elegxeis se kathe gemisma benzinis ta ladia.
Να σαι καλά. Είμαι συνηθισμένος στη διαδικασία, έχουν παρόμοια κατανάλωση λαδιού με το 147.
Τα 3 αίτια που αναφέρεις δεν μου φαίνονται εύλογα για το σπάσιμο ενός κινητήρα. Η κατανάλωση [έστω και υπερβολική] ή έλλειψη λαδιού, είναι αμέλεια στο συμπλήρωμα. Αν το μοτέρ είναι προβληματικό, απαιτούμε αντικατάσταση. Όταν λές οver-revving τι εννοείς? Μετακίνηση του κόφτη, κακή αλλαγή ταχύτητας ή κάτι άλλο? Πάντως υπάρχουν οδηγοί που δείχνουν πως πάει στις 8400στροφές ο κόφτης του celica χωρίς ιδιαίτερη παρέμβαση. Πχ
http://www.newcelica.org/forums/showthr ... conversion
-
Παραπέμπω σε παλαιότερο ποστ μου:
μα φυσικά,
κανένα από τα δυο...
-
Φαντόζομαι όποιος βρίσκεται σε αυτό το δίλημμα βρήκε πολύ χρήσιμη αυτή την απάντηση.
Όπως και το λινκ της παραπομπής στο παλιότερο ποστ.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Φαντόζομαι όποιος βρίσκεται σε αυτό το δίλημμα βρήκε πολύ χρήσιμη αυτή την απάντηση.Όπως και το λινκ της παραπομπής στο παλιότερο ποστ.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Pantos kai ta 2 1.8 moter tis Toyota espasan ton mytho oti ta giaponezika DEN spane.
OLA SPANE.Malista se Elise exoun spasei arketa 192aria moter tis Toyota eite apo over-revving, yperboliki katanalosi ladiou, h apo oil starvation.
File GMAK, kalotaksido kai na elegxeis se kathe gemisma benzinis ta ladia.
Να σαι καλά. Είμαι συνηθισμένος στη διαδικασία, έχουν παρόμοια κατανάλωση λαδιού με το 147.
Τα 3 αίτια που αναφέρεις δεν μου φαίνονται εύλογα για το σπάσιμο ενός κινητήρα. Η κατανάλωση [έστω και υπερβολική] ή έλλειψη λαδιού, είναι αμέλεια στο συμπλήρωμα. Αν το μοτέρ είναι προβληματικό, απαιτούμε αντικατάσταση. Όταν λές οver-revving τι εννοείς? Μετακίνηση του κόφτη, κακή αλλαγή ταχύτητας ή κάτι άλλο? Πάντως υπάρχουν οδηγοί που δείχνουν πως πάει στις 8400στροφές ο κόφτης του celica χωρίς ιδιαίτερη παρέμβαση. Πχ
http://www.newcelica.org/forums/showthr ... conversion
Overreving apo lathos katebasma taxytitas.
Apo to Ecu fanike oti auta pou espasan perasan ton kofti kata mono merikes ekatontades strofes. -
Μια λάθος αλλαγή είναι 2 ταχύτητες κάτω. Με τέρμα γκάζι αυτό είναι καταστροφικό για τόσο πιεσμένο μοτέρ...
Θα προτιμούσα να διαχωρίζαμε τα κατασκευαστικά ελαττώματα από τα λάθη χειρισμού. Κάτι αναφέρθηκε για ελαττωματικά 2zz-ge που με ενδιαφέρει, θα το ψάξω.
Το κιβώτιο του CTR είναι ανώτερο σε αίσθηση και εργονομία από του celica που έχει μακρύ λεβιέ και κάπως ξερό κούμπωμα. Δεν έχω άποψη για το eliseR, όμως έχουν κοινό σασμάν. Τα λάθη δεν είναι σπάνια υπό πίεση στα κοντά 6ταχυτά κιβώτια. Τα gates του κιβωτίου επανασχεδιάστηκαν το '02 λόγω των πολλών misshift.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Malista se Elise exoun spasei arketa 192aria moter tis Toyota eite apo over-revving, yperboliki katanalosi ladiou, h apo oil starvation.Το πρόβλημα με τον κινητήρα της Toyota σε κεντρομήχανη τοποθέτηση είναι γνωστό και μάλιστα μάλλον ήταν αναμενόμενο από μερικούς πολύ σχετικούς. Λόγω καλύτερων πλευρικών επιταχύνσεων έχουν πρόβλημα oil starvation.
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R