-
Έχοντας κάνει γύρω στα 100.000+km με τα αμορτισέρ(KYB Κόκκινα) ήρθε η ώρα της αλλαγής. Το αμάξι έχει αρχίσει να πλέει αρκετά εδώ και καιρό οπότε είμαι στην έρευνα για το τι αμορτισέρ θα βάλω..! Τα αμορτισέρ που είχα ήταν υπέρ το δέον μαλακά και σκέφτομαι να βάλω κάτι πιο σκληρό χωρίς το αμάξι να γίνει τραπέζι βέβαια. Γνωρίζει κανείς κάτι για να μου προτείνει??? Σε τι τιμές παίζουν???
Και να ρωτήσω και κάτι άλλο, τώρα που θα αλλάξω αμορτισέρ θα αλλάξω προφανώς και ελατήρια(αφού και αυτά λογικά θα έχουν φθαρεί), έτσι δεν είναι?Ευχαριστώ για την βοήθεια!
-
Έχοντας κάνει γύρω στα 100.000+km με τα αμορτισέρ(KYB Κόκκινα) ήρθε η ώρα της αλλαγής. Το αμάξι έχει αρχίσει να πλέει αρκετά εδώ και καιρό οπότε είμαι στην έρευνα για το τι αμορτισέρ θα βάλω..! Τα αμορτισέρ που είχα ήταν υπέρ το δέον μαλακά και σκέφτομαι να βάλω κάτι πιο σκληρό χωρίς το αμάξι να γίνει τραπέζι βέβαια. Γνωρίζει κανείς κάτι για να μου προτείνει??? Σε τι τιμές παίζουν???
Και να ρωτήσω και κάτι άλλο, τώρα που θα αλλάξω αμορτισέρ θα αλλάξω προφανώς και ελατήρια(αφού και αυτά λογικά θα έχουν φθαρεί), έτσι δεν είναι?Ευχαριστώ για την βοήθεια!
-
Έχοντας κάνει γύρω στα 100.000+km με τα αμορτισέρ(KYB Κόκκινα) ήρθε η ώρα της αλλαγής. Το αμάξι έχει αρχίσει να πλέει αρκετά εδώ και καιρό οπότε είμαι στην έρευνα για το τι αμορτισέρ θα βάλω..! Τα αμορτισέρ που είχα ήταν υπέρ το δέον μαλακά και σκέφτομαι να βάλω κάτι πιο σκληρό χωρίς το αμάξι να γίνει τραπέζι βέβαια. Γνωρίζει κανείς κάτι για να μου προτείνει??? Σε τι τιμές παίζουν???
Και να ρωτήσω και κάτι άλλο, τώρα που θα αλλάξω αμορτισέρ θα αλλάξω προφανώς και ελατήρια(αφού και αυτά λογικά θα έχουν φθαρεί), έτσι δεν είναι?Ευχαριστώ για την βοήθεια!
-
Οχι δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις ελατήρια. Η αντοχή τους είναι πολύ μεγαλύτερη από των αμορτισέρ.
Θα τα αλλάξεις αν θέλεις να αλλάξεις είτε το ύψος του αυτοκινήτου είτε την σκληρότητά τους!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οχι δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις ελατήρια. Η αντοχή τους είναι πολύ μεγαλύτερη από των αμορτισέρ.Θα τα αλλάξεις αν θέλεις να αλλάξεις είτε το ύψος του αυτοκινήτου είτε την σκληρότητά τους!
Και πως θα μπορέσω να κρίνω αν και αυτά χρήζουν αλλαγής(λόγω πιθανής φθοράς)?
Επιπλέον θα συνεργάζονται σωστά με τα καινούργια αμορτισέρ που θα είναι πιο σκληρά? Πιθανόν όχι ε? -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
κοιτα τα αμορτισερ οταν φθειρονται αρκετα κ δεν τα αλλαζεις προκαλουν καποιες φθορες ειτε σε ακρομπαρα-ψαλιδια-ελατηρια-ελαστικα κοκ.Τα παραπάνω(εκτός απο τα ελατήρια) τα έχω τσεκάρει και είναι εντάξει.
προς το παρων εχω τα μαυρα(διπλης ενεργειας-ειναι τα παλια καλα πορτοκαλι)κ σε συνδυασμο με h&r ελατηρια έχω ενα αμαξι που στριβει,κανει ανετα ταξιδια,δεν χτυπαει κ γεικα εχει αψογη οδηγικη συμπεριφορα.
Βγαίναν KYB και κόκκινα και πορτοκαλί?? Τώρα που το σκέπτομαι για να μειώσω τις κλίσεις πρέπει σίγουρα να αλλάξω και ελατήρια..! Πάντως ο συνδυασμός (μαύρα KYB με Η&R ελατήρια) που έχεις κάνει φαίνεται να ταιριάζει με αυτό που θέλω και εγώ! Θα το κοιτάξω..! Με τα H&R χαμήλωσε το focus? Βασικά θέλω να παραμείνει περίπου στα ίδια γιατί με τους καρόδρομους που έχουμε...
-
Αν βγαζει η Kayaba τα AGX για το αυτοκινητο σου παρτα, εχουν 4 ρυθμισεις μπρος και συνηθως 8 πισω για να ταιριαζουν με οτι ελατηριο θες, στην πρωτη σκαλα ειναι ιδιας σκληροτητας με τα μαμα αμορτισερ σου, στη δευτερη +15%, στην τριτη +50% απο τη δευτερη και στην τεταρτη +30% απο την τριτη οποτε οτι ελατηρια και να βαλεις μελλοντικα καλυπτεσαι και σε τιμη εκπληξη μαλιστα αρκει να το ψαξεις!
Αμορτισέρ για Nissan Sunny N14