-
Αν είχατε 26.000 μετρητά και θέλατε να πάρετε ένα RX8 τι θα διαλέγατε;
Ένα καινούριο Challenge με τον βασικό εξοπλισμό ή ένα cosmo του '04 καλύτερα εξοπλισμένο με 20.000-30.000χμ εντός εγγύησης;Αξίζουν τα παραπάνω άλογα του Cosmo;
Οι φήμες για την τεράστια κατανάλωση των RX8 είναι βάσιμες; -
Αν είχατε 26.000 μετρητά και θέλατε να πάρετε ένα RX8 τι θα διαλέγατε;
Ένα καινούριο Challenge με τον βασικό εξοπλισμό ή ένα cosmo του '04 καλύτερα εξοπλισμένο με 20.000-30.000χμ εντός εγγύησης;Αξίζουν τα παραπάνω άλογα του Cosmo;
Οι φήμες για την τεράστια κατανάλωση των RX8 είναι βάσιμες; -
Αν είχατε 26.000 μετρητά και θέλατε να πάρετε ένα RX8 τι θα διαλέγατε;
Ένα καινούριο Challenge με τον βασικό εξοπλισμό ή ένα cosmo του '04 καλύτερα εξοπλισμένο με 20.000-30.000χμ εντός εγγύησης;Αξίζουν τα παραπάνω άλογα του Cosmo;
Οι φήμες για την τεράστια κατανάλωση των RX8 είναι βάσιμες; -
ένα σου λέω !!!! παρε μετοχές στη Bp ..
να γυρίζουν σε ΄σενα βρε αδερφέ τα κερδη !!!! -
Αν σκέφτεσαι να το χρησιμοποιείς καθημερινά, θα πληρώνεις πολλά για καύσιμα.
-
Μπροστά σε αυτά που πιθανολογώ πως έχει να σου προσφέρει ένα RX-8 η κατανάλωση είναι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να σκέφτεσαι.Για μένα καινούργιο.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Οι φήμες για την τεράστια κατανάλωση των RX8 είναι βάσιμες;Είναι.
Από τα δύο, μεταχειρισμένο Cosmo. Τα άλογα είναι αρκετά περισσότερα και το βρίσκω καλή αγορά, γιατί τόσο 'φρέσκο' μεταχειρισμένο πρόκειται πιθανότατα για αυτοκίνητο από άνθρωπο που δεν ήξερε τι αγόραζε και απογοητεύτηκε/τον τρόμαξε. Νομίζω αυτός ειναι ο λόγος που πωλούνται πολλά μεταχειρισμένα RX8: αγοράστηκαν 'γιατί είναι ωραία'.
Πληροφοριακά εντελώς, υπάρχει και ακόμα πιο φτωχή έκδοση πλέον, λέγεται Revolution και κοστίζει 25.990. Το Challenge έχει 27.990.
-
Είναι σίγουρα πιο φτωχή; Εμένα μου φάνηκε λίγο πιο εξοπλισμένη στη σελίδα της mazda.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι σίγουρα πιο φτωχή; Εμένα μου φάνηκε λίγο πιο εξοπλισμένη στη σελίδα της mazda.Έχει air condition αντί κλιματισμού, του λείπουν τα προβολάκια μπροστά ενώ έχει standard κάτι μεταλλικές λωρίδες στους πλα'ι'νούς αεραγωγούς(μπλιαχ, περί ορέξεως όμως...).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι σίγουρα πιο φτωχή; Εμένα μου φάνηκε λίγο πιο εξοπλισμένη στη σελίδα της mazda.Eπειδή είναι πιο πολύ το κείμενο?
Σίγουρες διαφορές που ξέρω, είναι ότι το Revolution έχει απλό A/C αντί για το Clima που έχει το Challenge και δεν έχει προβολείς ομίχλης. 2 χιλιάρικα διαφορά δεν δικαιολογούνται μόνο από αυτά βέβαια, όλο και κάποια άλλη διαφορά που μου διαφεύγει θα έχουν.
edit: rallye με πρόλαβες
-
Μεταχειρισμένο S2000
-
Σκεφτηκε κανείς γιατι τα πουλανε οσοι τα αγόρασαν?
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Μεταχειρισμένο S2000Αν δεν απατώμαι, ο PG220 είχε στο παρελθόν S2000.
Σκεφτηκε κανείς γιατι τα πουλανε οσοι τα αγόρασαν?
Tην γνώμη μου επ' αυτού την έργαψα πιο πάνω. Το αγόρασαν λάθος άνθρωποι, αποκλειστικά και μόνο για το look.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Μεταχειρισμένο S2000Ευγε μεγάλε !!!!
Συμφωνώ
-
Γιατί μπορεί να μην ήξεραν τι αγόραζαν. Βάζω στοίχημα ότι ισχύει για τους περισσότερους εκ των αγοραστών. Όταν όμως ξέρεις τι αγοράζεις, δεν το μετανιώνεις
-
Σωστα!
Εμενα παντως μς χαλανε οι πισω πορτες
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Σκεφτηκε κανείς γιατι τα πουλανε οσοι τα αγόρασαν?Νομίζω λόγω κατανάλωσης..
S2000 είχα,και αν μιλούσαμε για μοντέλο 2003 και πάνω με εγγύηση θα έπαιρνα άνετα ξανά..Αλλά θές τουλάχιστον 30.000ευρώ.
Μοντέλο 2000,2001 δεν παίρνω με τίποτα,αρκετά τράβηξα.. -
Προβλήματα αξιοπιστίας εννοείς; Ή άλλης φύσεως;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Μεταχειρισμένο S2000Καλά άμα το πάμε έτσι 2 rallye, ένα αγωνιστικό για να γεμίζει τον ελεύθερό του χρόνο κι ένα πολτικό για την καθημερινότητα.Sorry, αλλά ο φίλος ζητάει βοήθεια μεταξύ δύο εκδόσεων του ίδιου μοντέλου, αν είναι να του λέει ο καθένας άλλο αμάξι τον 'κάψαμε'!
-
Δίκιο έχεις, όμως θεώρησα το S2000 σαν τη φυσιολογική εναλλακτική και το πέταξα μήπως δεν το είχε σκεφτεί (μία στο εκατομμύριο).
Προφανώς, έκανα λάθος
MAZDA RX8 ,Καινούριο Challenge ή ΜΤΧ Cosmo;