-
Λοιπόν παιδιά επειδή έχω καιρό να πατήσω σε εξουσιοδοτημένο και για να είμαστε ασφαλείς ας δούμε τι πρέπει να αλλάζουμε και κάθε πότε ώστε να μη βασιζόμαστε στη μνήμη του τεχνικού μας-ας είναι και φιλαράκι-
Εξαιρούμε τα λάδια για τα οποία ανάλογα τι βαζει ο καθένας πάει λέγοντας.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:Κάθε 10.000 χλμ
Μπουζί
Φίλτρο αέρος, βενζίνης κτλ κτλΜπορεί να συνεχίσει κάποιος φτιάχνοντας ένα πλάνο με τις αλλαγές καθε πότε πρέπει να γίνονται πχ υγρα φρένων.
ευχαριστώ
-
Λοιπόν παιδιά επειδή έχω καιρό να πατήσω σε εξουσιοδοτημένο και για να είμαστε ασφαλείς ας δούμε τι πρέπει να αλλάζουμε και κάθε πότε ώστε να μη βασιζόμαστε στη μνήμη του τεχνικού μας-ας είναι και φιλαράκι-
Εξαιρούμε τα λάδια για τα οποία ανάλογα τι βαζει ο καθένας πάει λέγοντας.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:Κάθε 10.000 χλμ
Μπουζί
Φίλτρο αέρος, βενζίνης κτλ κτλΜπορεί να συνεχίσει κάποιος φτιάχνοντας ένα πλάνο με τις αλλαγές καθε πότε πρέπει να γίνονται πχ υγρα φρένων.
ευχαριστώ
-
Λοιπόν παιδιά επειδή έχω καιρό να πατήσω σε εξουσιοδοτημένο και για να είμαστε ασφαλείς ας δούμε τι πρέπει να αλλάζουμε και κάθε πότε ώστε να μη βασιζόμαστε στη μνήμη του τεχνικού μας-ας είναι και φιλαράκι-
Εξαιρούμε τα λάδια για τα οποία ανάλογα τι βαζει ο καθένας πάει λέγοντας.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:Κάθε 10.000 χλμ
Μπουζί
Φίλτρο αέρος, βενζίνης κτλ κτλΜπορεί να συνεχίσει κάποιος φτιάχνοντας ένα πλάνο με τις αλλαγές καθε πότε πρέπει να γίνονται πχ υγρα φρένων.
ευχαριστώ
-
Δες τι λέει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου, και μείνει εκεί. Οι αλλαγές που λες δε γίνονται στα ίδια διαστήματα σ' όλα τα αυτοκίνητα - ούτε καν μέσα στην ίδια εταιρεία.
-
Σωστα.Εγω πχ αλλαζω μπουζι και φιλτρο αερα καθε 20000χλμ.Φιλτρο βενζινης δεν αλλαζω γιατι δεν εχω.
-
Έχω δει έρευνα στο internet όπου ένα κιτρινισμένο και πολυκαιρισμένο φίλτρο αέρα δούλευε στο 94% μετά από 100.000 χλμ.
Την είχε κάνει κάποιος που δουλειά του ήταν να ελέγχει φίλτρα αέρα στο εργαστήριο. Ούτε φύσημα ούτε τίποτα. -
Ο χρήστης ata έγραψε:
Λοιπόν παιδιά επειδή έχω καιρό να πατήσω σε εξουσιοδοτημένο και για να είμαστε ασφαλείς ας δούμε τι πρέπει να αλλάζουμε και κάθε πότε ώστε να μη βασιζόμαστε στη μνήμη του τεχνικού μας-ας είναι και φιλαράκι-
Εξαιρούμε τα λάδια για τα οποία ανάλογα τι βαζει ο καθένας πάει λέγοντας.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:Κάθε 10.000 χλμ
Μπουζί
Φίλτρο αέρος, βενζίνης κτλ κτλΜπορεί να συνεχίσει κάποιος φτιάχνοντας ένα πλάνο με τις αλλαγές καθε πότε πρέπει να γίνονται πχ υγρα φρένων.
ευχαριστώ
 
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
Λοιπόν παιδιά επειδή έχω καιρό να πατήσω σε εξουσιοδοτημένο και για να είμαστε ασφαλείς ας δούμε τι πρέπει να αλλάζουμε και κάθε πότε ώστε να μη βασιζόμαστε στη μνήμη του τεχνικού μας-ας είναι και φιλαράκι-
Εξαιρούμε τα λάδια για τα οποία ανάλογα τι βαζει ο καθένας πάει λέγοντας.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:Κάθε 10.000 χλμ
Μπουζί
Φίλτρο αέρος, βενζίνης κτλ κτλΜπορεί να συνεχίσει κάποιος φτιάχνοντας ένα πλάνο με τις αλλαγές καθε πότε πρέπει να γίνονται πχ υγρα φρένων.
ευχαριστώ
Αλλάζω τα 8 μπουζί στα 100.000 χλμ
-
Μα το θέμα είναι ότι με το αλλο αμάξι ξέρω τι κάνω ακριβώς. Σε ένα μεταχειρισμένο fiesta που έχω από Γερμανία από το βιβλιαράκι δεν καταλαβαίνω λέξη και όπως καταλαβαίνεται ή θα πρέπει να τα σκάω στη Φορντ χοντρά ή να βρώ καποια λύση ώστε να μην τα αφήνω στην κρίση του συνεργείου μου
Tι αλλάζω στο service και κάθε πότε??