-
Όχι ότι είναι και απλό πράμα, όταν την έχεις 'δει' απόλυτος κουλερασιτέχνης.
Αρχίζοντας από το υπόβαθρο, ήτοι βάσεις μοτέρ-κιβωτίου και σινεμπλόκ: Στις μεν βάσεις, ό,τι καλυτερότερο το βρήκα από τ'Αμερικανάκια. Έχουν τα 3 κομμάτια μοτέρ-κιβωτίου που χρειάζεται η Λεόνα.Αυτή είναι του κιβωτίου...
Αυτή είναι του μοτέρ από κάτω...
Κι'αυτή είναι του μοτέρ από το πλάι...
Από κει και πέρα, στα σινεμπλόκ, ΔΕΝ έπαίξα με τη γνωστή και διαδεδομένη μάρκα, γιατί δεν αντέχουν για πολύ. Εμένα με είχαν πληροφορήσει ότι κρατάνε για 10.000 χλμ., αλλά με 2-3 ' Σούνια', το ένα των πίσω ψαλιδιών παρέδωσε το πνεύμα, οπότε τα πέταξα όλα και αντικατέστησα όλα τα πίσω (6 φοράω εγώ πίσω) με μεταλλικά, από πολύ συγκεκριμένο κράμα και με πλαϊνούς γρασαδόρους...
Όσο για μπροστά, μπορεί να βασιστεί κάποιος στα ψαλίδια+ball joints από S3 (ή και από Cupra, αν είναι παρόμοια, αν κι'εγώ έβαλα από S3).
Μπροστινή και πισινή αντ/κές από R32 4ης γενιάς, κλασική λύση δα, που είναι 3 χλστ. παχύτερες από αυτές που φόραγα.
Μπάρα μπροστινών θόλων και γέφυρας από κάτω, από S3 ξανά.
Όσον αφορά στην ανάρτηση, αυτή καθ'αυτή, η PSS9 με άλλα, στενά ελατήρια, σαφώς υπερδιπλάσιων λιμπρών από τα δικά της, μπρος και πίσω, προσπαθεί να συμμαζέψει τον ασυμμάζευτο...
Απ'ό,τι βλέπετε, φίλοι Συνστρίφτες, χτύπησα και ρυθμιζόμενα top mounts της Apex, για WRX STI, παρακαλώ, τα οποία με σχετικά λίγες μετατροπές (με πολλές για 4κούνες Λεόνες), σου δίνουν και σεβαστά camber-caster.
Εδώ βλέπετε τη διαμόρφωση του δεξιού θόλου....
Κι'εδώ του αριστερού...
Ύστερα απ'όλα αυτά, δεν περιμένουμε, βέβαια, φίλοι Συνστρίφτες, βελούδινη αίσθηση κύλισης, παντελή έλλειψη θορύβων και απουσία κραδασμών... Μπορούμε όμως, να περιμένουμε ότι θα βολτάρουμε ένα rallye πολυτελείας!
Εξ'άλλου, μεγάλα παιδιά είμαστε και κάποτε πρέπει να το χωνέψουμε: Κρατήματα και 'βελούδο' είναι έννοιες που ΔΕΝ συμβαδίζουν. Διαλέγουμε και παίρνουμε, ανάλογα με τις προτεραιότητές του ο καθείς... -
Όχι ότι είναι και απλό πράμα, όταν την έχεις 'δει' απόλυτος κουλερασιτέχνης.
Αρχίζοντας από το υπόβαθρο, ήτοι βάσεις μοτέρ-κιβωτίου και σινεμπλόκ: Στις μεν βάσεις, ό,τι καλυτερότερο το βρήκα από τ'Αμερικανάκια. Έχουν τα 3 κομμάτια μοτέρ-κιβωτίου που χρειάζεται η Λεόνα.Αυτή είναι του κιβωτίου...
Αυτή είναι του μοτέρ από κάτω...
Κι'αυτή είναι του μοτέρ από το πλάι...
Από κει και πέρα, στα σινεμπλόκ, ΔΕΝ έπαίξα με τη γνωστή και διαδεδομένη μάρκα, γιατί δεν αντέχουν για πολύ. Εμένα με είχαν πληροφορήσει ότι κρατάνε για 10.000 χλμ., αλλά με 2-3 ' Σούνια', το ένα των πίσω ψαλιδιών παρέδωσε το πνεύμα, οπότε τα πέταξα όλα και αντικατέστησα όλα τα πίσω (6 φοράω εγώ πίσω) με μεταλλικά, από πολύ συγκεκριμένο κράμα και με πλαϊνούς γρασαδόρους...
Όσο για μπροστά, μπορεί να βασιστεί κάποιος στα ψαλίδια+ball joints από S3 (ή και από Cupra, αν είναι παρόμοια, αν κι'εγώ έβαλα από S3).
Μπροστινή και πισινή αντ/κές από R32 4ης γενιάς, κλασική λύση δα, που είναι 3 χλστ. παχύτερες από αυτές που φόραγα.
Μπάρα μπροστινών θόλων και γέφυρας από κάτω, από S3 ξανά.
Όσον αφορά στην ανάρτηση, αυτή καθ'αυτή, η PSS9 με άλλα, στενά ελατήρια, σαφώς υπερδιπλάσιων λιμπρών από τα δικά της, μπρος και πίσω, προσπαθεί να συμμαζέψει τον ασυμμάζευτο...
Απ'ό,τι βλέπετε, φίλοι Συνστρίφτες, χτύπησα και ρυθμιζόμενα top mounts της Apex, για WRX STI, παρακαλώ, τα οποία με σχετικά λίγες μετατροπές (με πολλές για 4κούνες Λεόνες), σου δίνουν και σεβαστά camber-caster.
Εδώ βλέπετε τη διαμόρφωση του δεξιού θόλου....
Κι'εδώ του αριστερού...
Ύστερα απ'όλα αυτά, δεν περιμένουμε, βέβαια, φίλοι Συνστρίφτες, βελούδινη αίσθηση κύλισης, παντελή έλλειψη θορύβων και απουσία κραδασμών... Μπορούμε όμως, να περιμένουμε ότι θα βολτάρουμε ένα rallye πολυτελείας!
Εξ'άλλου, μεγάλα παιδιά είμαστε και κάποτε πρέπει να το χωνέψουμε: Κρατήματα και 'βελούδο' είναι έννοιες που ΔΕΝ συμβαδίζουν. Διαλέγουμε και παίρνουμε, ανάλογα με τις προτεραιότητές του ο καθείς... -
Όχι ότι είναι και απλό πράμα, όταν την έχεις 'δει' απόλυτος κουλερασιτέχνης.
Αρχίζοντας από το υπόβαθρο, ήτοι βάσεις μοτέρ-κιβωτίου και σινεμπλόκ: Στις μεν βάσεις, ό,τι καλυτερότερο το βρήκα από τ'Αμερικανάκια. Έχουν τα 3 κομμάτια μοτέρ-κιβωτίου που χρειάζεται η Λεόνα.Αυτή είναι του κιβωτίου...
Αυτή είναι του μοτέρ από κάτω...
Κι'αυτή είναι του μοτέρ από το πλάι...
Από κει και πέρα, στα σινεμπλόκ, ΔΕΝ έπαίξα με τη γνωστή και διαδεδομένη μάρκα, γιατί δεν αντέχουν για πολύ. Εμένα με είχαν πληροφορήσει ότι κρατάνε για 10.000 χλμ., αλλά με 2-3 ' Σούνια', το ένα των πίσω ψαλιδιών παρέδωσε το πνεύμα, οπότε τα πέταξα όλα και αντικατέστησα όλα τα πίσω (6 φοράω εγώ πίσω) με μεταλλικά, από πολύ συγκεκριμένο κράμα και με πλαϊνούς γρασαδόρους...
Όσο για μπροστά, μπορεί να βασιστεί κάποιος στα ψαλίδια+ball joints από S3 (ή και από Cupra, αν είναι παρόμοια, αν κι'εγώ έβαλα από S3).
Μπροστινή και πισινή αντ/κές από R32 4ης γενιάς, κλασική λύση δα, που είναι 3 χλστ. παχύτερες από αυτές που φόραγα.
Μπάρα μπροστινών θόλων και γέφυρας από κάτω, από S3 ξανά.
Όσον αφορά στην ανάρτηση, αυτή καθ'αυτή, η PSS9 με άλλα, στενά ελατήρια, σαφώς υπερδιπλάσιων λιμπρών από τα δικά της, μπρος και πίσω, προσπαθεί να συμμαζέψει τον ασυμμάζευτο...
Απ'ό,τι βλέπετε, φίλοι Συνστρίφτες, χτύπησα και ρυθμιζόμενα top mounts της Apex, για WRX STI, παρακαλώ, τα οποία με σχετικά λίγες μετατροπές (με πολλές για 4κούνες Λεόνες), σου δίνουν και σεβαστά camber-caster.
Εδώ βλέπετε τη διαμόρφωση του δεξιού θόλου....
Κι'εδώ του αριστερού...
Ύστερα απ'όλα αυτά, δεν περιμένουμε, βέβαια, φίλοι Συνστρίφτες, βελούδινη αίσθηση κύλισης, παντελή έλλειψη θορύβων και απουσία κραδασμών... Μπορούμε όμως, να περιμένουμε ότι θα βολτάρουμε ένα rallye πολυτελείας!
Εξ'άλλου, μεγάλα παιδιά είμαστε και κάποτε πρέπει να το χωνέψουμε: Κρατήματα και 'βελούδο' είναι έννοιες που ΔΕΝ συμβαδίζουν. Διαλέγουμε και παίρνουμε, ανάλογα με τις προτεραιότητές του ο καθείς... -
Να φανταστώ ότι ο κινητήρας έχει σκαλιστεί κι αυτός ολίγον τι;
-
Το κλασσικό πρόγραμμα της Revo Technik, φίλε, με άλλη σκάστρα, κλειστού τύπου, της Forge, φιλτράκι αέρα και ηλεκτροβαλβίδα ρύθμισης πίεσης του τούρμπακα από Cupra. Μέχρι εκεί, γιατί ξεμείναμε λεφτικώς. Αν και δεν έχω δυναμομετρήσει ο ίδιος, κρίνοντας από τα λεγόμενα της Revo, αλλά και από δυναμομετρήσεις άλλων, παίζει γύρω στα 205 άλογα και 32(!) κιλά ρόπα...
-
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά μου φαίνεται ότι έχει κερδίσει υπερβολικά σε ροπή (24 κιλά δεν είναι εργοστασιακά; ) και πολύ λιγότερο σε ισχύ (από 180). Κάπου δε μου κολλάει; Μήπως τελικά η ιπποδύναμη είναι μεγαλύτερη ή η ροπή μικρότερη;
-
Αφού δε το έχει μετρήσει δε μπορεί να ξέρει αν ισχύει.
-
Κι όμως είναι έτσι, όπως τα διαβάζεις. Κι εγώ ήμουν δύσπιστος στην αρχή, μέχρι που είδα δυναμομετρήσεις κάμποσες.
Η ίδια η Revo, μόνο με πρόγραμμα και τίποτ'άλλο, δηλώνει 207/32.
4άρι που φόραγε ακριβώς τα δικά μου πράγματα, μετρήθηκε στο ΤΑΤ (πρώην VAMAG) 202/35!!!
Παίρνει ροπές ο 20VT, άσε...
Σκέψου ότι 4άρι από Σκύρο, με φουλ εξάτμιση και ιντερκούλερ μεγαλύτερο, με το πρόγραμμα της Revo, έβγαλε 223/38!!
Βέβαια, για να πούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, σηκώνει πιέσεις 1,4 bar χωρίς εξάτμα, όπως είμαι εγώ και 1,6 bar με εξάτμα! Αμ, πώς για; -
Πολλές ροπές είναι η αλήθεια. Εδώ στο Ληξούρι ένας φίλος μου έχει το STi, το οποίο αποδίδει με πρόγραμμα κι εξάτμα (που λες και συ) 340 ίππους και 40 κιλά ροπής. Αλλά βέβαια αυτό στροφάρει και ψηλότερα από το δικό σου.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πολλές ροπές είναι η αλήθεια. Εδώ στο Ληξούρι ένας φίλος μου έχει το STi, το οποίο αποδίδει με πρόγραμμα κι εξάτμα (που λες και συ) 340 ίππους και 40 κιλά ροπής. Αλλά βέβαια αυτό στροφάρει και ψηλότερα από το δικό σου.Εμένα μου φαίνονται φυσιολογικά τα νούμερα που αναφέρει ο φίλος strifter, αν λάβει κανείς υποψειν του το μεγάλο ober boost που έχει στην μεσαία περιοχή των στροφών του, αλλά από όσο ξέρω η τουρμπίνα που έχει το συγκεκριμένο αμάξι είναι σχετικά μικρή για να δώσει και ψηλότερα πιέσεις-παροχή τις τάξεως του 1,3-1,4 που έχει του Βασίλη το sti (σε αυτόν αναφέρεσαι νομίζω) για να μπορεί να δώσει άλογα ψηλά με αποτέλεσμα το 'κρέμασμα' στις υψηλότερες στροφές και την λιγότερη απόδοση σε ίππους.
-
Ok then. Απλά παρασύρθηκα από τα νούμερα του STi του Βασίλη (ένας και μοναδικός, πού να βρεθεί και δεύτερο STi στο Ληξούρι; ), ενώ ο 1.8Τ έχει διαφορετικό τρόπο που αποδίδει την ισχύ του.
-
Όντως. Εμένα στις 5.600 πέφτει σε τοίχο, όπως και μαμίσιο. Φορτώνει από 2.000, αλλά κρεμάει και νωρίς.
-
Καί πίσω ρύθμισες το κάμπερ με άλλα τόπ-μάουντς;
-
Όχι. Μόνο μπρος. Πίσω όμως, έχει πάρει -1,8. Μπρος -2,1.
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Όχι. Μόνο μπρος. Πίσω όμως, έχει πάρει -1,8. Μπρος -2,1.Ναί,φαίνεται.
πώς όμως;
-
Από ρύθμιση ανάρτησης-γωνιών και χαμήλωμα.
-
Α,ήταν ρυθμιζόμενες εξ αρχής οι γωνίες πίσω εννοείς.
Σόρρυ που δέν πήγε εκεί το μυαλό μου,αλλά συνηθισμένος στο δικό μου,ούτε που μου πέρασε απο το μυαλό η δυνατότητα ρύθμισης από 'μαμά'
-
Λείπει ο Μάρτης απ'τη Σαρακοστή; -
-
ΘΕ'Ι'ΚΟ ΚΑΘΙΣΜΑ!
Όταν έψαχνα να βάλω ήταν η πρώτη μου επιλογή, αλλά έκανε 800 ευρώ... το θεώρησα υπερβολή κι έτσι επέλεξα τα Sparco Speed, που ευτυχώς για το ραλλάκι μου αποδείχτηκε η καλύτερη επιλογή απ'όλα:yahoo:Υ.Γ. Αφαίρεσε αμέσως τα μαξιλαράκια από τις ζώνες, τις υποβιβάζεις, χα!
Στήνοντας τη Λεόνα...