Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στήνοντας τη Λεόνα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στήνοντας τη Λεόνα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    110
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strifter last edited by

      Όχι ότι είναι και απλό πράμα, όταν την έχεις 'δει' απόλυτος κουλερασιτέχνης.
      Αρχίζοντας από το υπόβαθρο, ήτοι βάσεις μοτέρ-κιβωτίου και σινεμπλόκ: Στις μεν βάσεις, ό,τι καλυτερότερο το βρήκα από τ'Αμερικανάκια. Έχουν τα 3 κομμάτια μοτέρ-κιβωτίου που χρειάζεται η Λεόνα.

      Αυτή είναι του κιβωτίου...

      Αυτή είναι του μοτέρ από κάτω...

      Κι'αυτή είναι του μοτέρ από το πλάι...

      Από κει και πέρα, στα σινεμπλόκ, ΔΕΝ έπαίξα με τη γνωστή και διαδεδομένη μάρκα, γιατί δεν αντέχουν για πολύ. Εμένα με είχαν πληροφορήσει ότι κρατάνε για 10.000 χλμ., αλλά με 2-3 ' Σούνια', το ένα των πίσω ψαλιδιών παρέδωσε το πνεύμα, οπότε τα πέταξα όλα και αντικατέστησα όλα τα πίσω (6 φοράω εγώ πίσω) με μεταλλικά, από πολύ συγκεκριμένο κράμα και με πλαϊνούς γρασαδόρους...

      Όσο για μπροστά, μπορεί να βασιστεί κάποιος στα ψαλίδια+ball joints από S3 (ή και από Cupra, αν είναι παρόμοια, αν κι'εγώ έβαλα από S3).

      Μπροστινή και πισινή αντ/κές από R32 4ης γενιάς, κλασική λύση δα, που είναι 3 χλστ. παχύτερες από αυτές που φόραγα.

      Μπάρα μπροστινών θόλων και γέφυρας από κάτω, από S3 ξανά.

      Όσον αφορά στην ανάρτηση, αυτή καθ'αυτή, η PSS9 με άλλα, στενά ελατήρια, σαφώς υπερδιπλάσιων λιμπρών από τα δικά της, μπρος και πίσω, προσπαθεί να συμμαζέψει τον ασυμμάζευτο...

      Απ'ό,τι βλέπετε, φίλοι Συνστρίφτες, χτύπησα και ρυθμιζόμενα top mounts της Apex, για WRX STI, παρακαλώ, τα οποία με σχετικά λίγες μετατροπές (με πολλές για 4κούνες Λεόνες), σου δίνουν και σεβαστά camber-caster.

      Εδώ βλέπετε τη διαμόρφωση του δεξιού θόλου....

      Κι'εδώ του αριστερού...

      Ύστερα απ'όλα αυτά, δεν περιμένουμε, βέβαια, φίλοι Συνστρίφτες, βελούδινη αίσθηση κύλισης, παντελή έλλειψη θορύβων και απουσία κραδασμών... Μπορούμε όμως, να περιμένουμε ότι θα βολτάρουμε ένα rallye πολυτελείας!
      Εξ'άλλου, μεγάλα παιδιά είμαστε και κάποτε πρέπει να το χωνέψουμε: Κρατήματα και 'βελούδο' είναι έννοιες που ΔΕΝ συμβαδίζουν. Διαλέγουμε και παίρνουμε, ανάλογα με τις προτεραιότητές του ο καθείς...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        strifter last edited by

        Όχι ότι είναι και απλό πράμα, όταν την έχεις 'δει' απόλυτος κουλερασιτέχνης.
        Αρχίζοντας από το υπόβαθρο, ήτοι βάσεις μοτέρ-κιβωτίου και σινεμπλόκ: Στις μεν βάσεις, ό,τι καλυτερότερο το βρήκα από τ'Αμερικανάκια. Έχουν τα 3 κομμάτια μοτέρ-κιβωτίου που χρειάζεται η Λεόνα.

        Αυτή είναι του κιβωτίου...

        Αυτή είναι του μοτέρ από κάτω...

        Κι'αυτή είναι του μοτέρ από το πλάι...

        Από κει και πέρα, στα σινεμπλόκ, ΔΕΝ έπαίξα με τη γνωστή και διαδεδομένη μάρκα, γιατί δεν αντέχουν για πολύ. Εμένα με είχαν πληροφορήσει ότι κρατάνε για 10.000 χλμ., αλλά με 2-3 ' Σούνια', το ένα των πίσω ψαλιδιών παρέδωσε το πνεύμα, οπότε τα πέταξα όλα και αντικατέστησα όλα τα πίσω (6 φοράω εγώ πίσω) με μεταλλικά, από πολύ συγκεκριμένο κράμα και με πλαϊνούς γρασαδόρους...

        Όσο για μπροστά, μπορεί να βασιστεί κάποιος στα ψαλίδια+ball joints από S3 (ή και από Cupra, αν είναι παρόμοια, αν κι'εγώ έβαλα από S3).

        Μπροστινή και πισινή αντ/κές από R32 4ης γενιάς, κλασική λύση δα, που είναι 3 χλστ. παχύτερες από αυτές που φόραγα.

        Μπάρα μπροστινών θόλων και γέφυρας από κάτω, από S3 ξανά.

        Όσον αφορά στην ανάρτηση, αυτή καθ'αυτή, η PSS9 με άλλα, στενά ελατήρια, σαφώς υπερδιπλάσιων λιμπρών από τα δικά της, μπρος και πίσω, προσπαθεί να συμμαζέψει τον ασυμμάζευτο...

        Απ'ό,τι βλέπετε, φίλοι Συνστρίφτες, χτύπησα και ρυθμιζόμενα top mounts της Apex, για WRX STI, παρακαλώ, τα οποία με σχετικά λίγες μετατροπές (με πολλές για 4κούνες Λεόνες), σου δίνουν και σεβαστά camber-caster.

        Εδώ βλέπετε τη διαμόρφωση του δεξιού θόλου....

        Κι'εδώ του αριστερού...

        Ύστερα απ'όλα αυτά, δεν περιμένουμε, βέβαια, φίλοι Συνστρίφτες, βελούδινη αίσθηση κύλισης, παντελή έλλειψη θορύβων και απουσία κραδασμών... Μπορούμε όμως, να περιμένουμε ότι θα βολτάρουμε ένα rallye πολυτελείας!
        Εξ'άλλου, μεγάλα παιδιά είμαστε και κάποτε πρέπει να το χωνέψουμε: Κρατήματα και 'βελούδο' είναι έννοιες που ΔΕΝ συμβαδίζουν. Διαλέγουμε και παίρνουμε, ανάλογα με τις προτεραιότητές του ο καθείς...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          strifter last edited by

          Όχι ότι είναι και απλό πράμα, όταν την έχεις 'δει' απόλυτος κουλερασιτέχνης.
          Αρχίζοντας από το υπόβαθρο, ήτοι βάσεις μοτέρ-κιβωτίου και σινεμπλόκ: Στις μεν βάσεις, ό,τι καλυτερότερο το βρήκα από τ'Αμερικανάκια. Έχουν τα 3 κομμάτια μοτέρ-κιβωτίου που χρειάζεται η Λεόνα.

          Αυτή είναι του κιβωτίου...

          Αυτή είναι του μοτέρ από κάτω...

          Κι'αυτή είναι του μοτέρ από το πλάι...

          Από κει και πέρα, στα σινεμπλόκ, ΔΕΝ έπαίξα με τη γνωστή και διαδεδομένη μάρκα, γιατί δεν αντέχουν για πολύ. Εμένα με είχαν πληροφορήσει ότι κρατάνε για 10.000 χλμ., αλλά με 2-3 ' Σούνια', το ένα των πίσω ψαλιδιών παρέδωσε το πνεύμα, οπότε τα πέταξα όλα και αντικατέστησα όλα τα πίσω (6 φοράω εγώ πίσω) με μεταλλικά, από πολύ συγκεκριμένο κράμα και με πλαϊνούς γρασαδόρους...

          Όσο για μπροστά, μπορεί να βασιστεί κάποιος στα ψαλίδια+ball joints από S3 (ή και από Cupra, αν είναι παρόμοια, αν κι'εγώ έβαλα από S3).

          Μπροστινή και πισινή αντ/κές από R32 4ης γενιάς, κλασική λύση δα, που είναι 3 χλστ. παχύτερες από αυτές που φόραγα.

          Μπάρα μπροστινών θόλων και γέφυρας από κάτω, από S3 ξανά.

          Όσον αφορά στην ανάρτηση, αυτή καθ'αυτή, η PSS9 με άλλα, στενά ελατήρια, σαφώς υπερδιπλάσιων λιμπρών από τα δικά της, μπρος και πίσω, προσπαθεί να συμμαζέψει τον ασυμμάζευτο...

          Απ'ό,τι βλέπετε, φίλοι Συνστρίφτες, χτύπησα και ρυθμιζόμενα top mounts της Apex, για WRX STI, παρακαλώ, τα οποία με σχετικά λίγες μετατροπές (με πολλές για 4κούνες Λεόνες), σου δίνουν και σεβαστά camber-caster.

          Εδώ βλέπετε τη διαμόρφωση του δεξιού θόλου....

          Κι'εδώ του αριστερού...

          Ύστερα απ'όλα αυτά, δεν περιμένουμε, βέβαια, φίλοι Συνστρίφτες, βελούδινη αίσθηση κύλισης, παντελή έλλειψη θορύβων και απουσία κραδασμών... Μπορούμε όμως, να περιμένουμε ότι θα βολτάρουμε ένα rallye πολυτελείας!
          Εξ'άλλου, μεγάλα παιδιά είμαστε και κάποτε πρέπει να το χωνέψουμε: Κρατήματα και 'βελούδο' είναι έννοιες που ΔΕΝ συμβαδίζουν. Διαλέγουμε και παίρνουμε, ανάλογα με τις προτεραιότητές του ο καθείς...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimsabas last edited by

            Να φανταστώ ότι ο κινητήρας έχει σκαλιστεί κι αυτός ολίγον τι;

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              strifter last edited by

              Το κλασσικό πρόγραμμα της Revo Technik, φίλε, με άλλη σκάστρα, κλειστού τύπου, της Forge, φιλτράκι αέρα και ηλεκτροβαλβίδα ρύθμισης πίεσης του τούρμπακα από Cupra. Μέχρι εκεί, γιατί ξεμείναμε λεφτικώς. Αν και δεν έχω δυναμομετρήσει ο ίδιος, κρίνοντας από τα λεγόμενα της Revo, αλλά και από δυναμομετρήσεις άλλων, παίζει γύρω στα 205 άλογα και 32(!) κιλά ρόπα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά μου φαίνεται ότι έχει κερδίσει υπερβολικά σε ροπή (24 κιλά δεν είναι εργοστασιακά; ) και πολύ λιγότερο σε ισχύ (από 180). Κάπου δε μου κολλάει; Μήπως τελικά η ιπποδύναμη είναι μεγαλύτερη ή η ροπή μικρότερη;

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tazio last edited by

                  Αφού δε το έχει μετρήσει δε μπορεί να ξέρει αν ισχύει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    strifter last edited by

                    Κι όμως είναι έτσι, όπως τα διαβάζεις. Κι εγώ ήμουν δύσπιστος στην αρχή, μέχρι που είδα δυναμομετρήσεις κάμποσες.
                    Η ίδια η Revo, μόνο με πρόγραμμα και τίποτ'άλλο, δηλώνει 207/32.
                    4άρι που φόραγε ακριβώς τα δικά μου πράγματα, μετρήθηκε στο ΤΑΤ (πρώην VAMAG) 202/35!!!
                    Παίρνει ροπές ο 20VT, άσε...
                    Σκέψου ότι 4άρι από Σκύρο, με φουλ εξάτμιση και ιντερκούλερ μεγαλύτερο, με το πρόγραμμα της Revo, έβγαλε 223/38!!
                    Βέβαια, για να πούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, σηκώνει πιέσεις 1,4 bar χωρίς εξάτμα, όπως είμαι εγώ και 1,6 bar με εξάτμα! Αμ, πώς για;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Πολλές ροπές είναι η αλήθεια. Εδώ στο Ληξούρι ένας φίλος μου έχει το STi, το οποίο αποδίδει με πρόγραμμα κι εξάτμα (που λες και συ) 340 ίππους και 40 κιλά ροπής. Αλλά βέβαια αυτό στροφάρει και ψηλότερα από το δικό σου.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panoss last edited by

                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                        Πολλές ροπές είναι η αλήθεια. Εδώ στο Ληξούρι ένας φίλος μου έχει το STi, το οποίο αποδίδει με πρόγραμμα κι εξάτμα (που λες και συ) 340 ίππους και 40 κιλά ροπής. Αλλά βέβαια αυτό στροφάρει και ψηλότερα από το δικό σου.

                        Εμένα μου φαίνονται φυσιολογικά τα νούμερα που αναφέρει ο φίλος strifter, αν λάβει κανείς υποψειν του το μεγάλο ober boost που έχει στην μεσαία περιοχή των στροφών του, αλλά από όσο ξέρω η τουρμπίνα που έχει το συγκεκριμένο αμάξι είναι σχετικά μικρή για να δώσει και ψηλότερα πιέσεις-παροχή τις τάξεως του 1,3-1,4 που έχει του Βασίλη το sti (σε αυτόν αναφέρεσαι νομίζω) για να μπορεί να δώσει άλογα ψηλά με αποτέλεσμα το 'κρέμασμα' στις υψηλότερες στροφές και την λιγότερη απόδοση σε ίππους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ok then. Απλά παρασύρθηκα από τα νούμερα του STi του Βασίλη (ένας και μοναδικός, πού να βρεθεί και δεύτερο STi στο Ληξούρι; ), ενώ ο 1.8Τ έχει διαφορετικό τρόπο που αποδίδει την ισχύ του.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            strifter last edited by

                            Όντως. Εμένα στις 5.600 πέφτει σε τοίχο, όπως και μαμίσιο. Φορτώνει από 2.000, αλλά κρεμάει και νωρίς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Καί πίσω ρύθμισες το κάμπερ με άλλα τόπ-μάουντς;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                strifter last edited by

                                Όχι. Μόνο μπρος. Πίσω όμως, έχει πάρει -1,8. Μπρος -2,1.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                                  Όχι. Μόνο μπρος. Πίσω όμως, έχει πάρει -1,8. Μπρος -2,1.

                                  Ναί,φαίνεται.

                                  πώς όμως;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    strifter last edited by

                                    Από ρύθμιση ανάρτησης-γωνιών και χαμήλωμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Α,ήταν ρυθμιζόμενες εξ αρχής οι γωνίες πίσω εννοείς.

                                      Σόρρυ που δέν πήγε εκεί το μυαλό μου,αλλά συνηθισμένος στο δικό μου,ούτε που μου πέρασε απο το μυαλό η δυνατότητα ρύθμισης από 'μαμά'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        strifter last edited by


                                        Λείπει ο Μάρτης απ'τη Σαρακοστή;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rallye last edited by

                                            ΘΕ'Ι'ΚΟ ΚΑΘΙΣΜΑ!
                                            Όταν έψαχνα να βάλω ήταν η πρώτη μου επιλογή, αλλά έκανε 800 ευρώ... το θεώρησα υπερβολή κι έτσι επέλεξα τα Sparco Speed, που ευτυχώς για το ραλλάκι μου αποδείχτηκε η καλύτερη επιλογή απ'όλα:yahoo:

                                            Υ.Γ. Αφαίρεσε αμέσως τα μαξιλαράκια από τις ζώνες, τις υποβιβάζεις, χα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr