-
Κάποια στιγμή και η ford, θα μπει και αυτή στο παιχνίδι με τα turbo από χαμηλά. Ο ανταγωνισμός καραδοκεί
-
Στο σπίτι έχουμε το προηγούμενο Φιέστα 1.4. Τ αυτοκίνητο στη κυριολεξία σέρνεται! Ο κινητήρας κάνει ό,τι μπορεί, αλλά το κιβώτιο είναι τόοοοσο μακρύ που πνίγει τα πάντα. Στην αλληλουχία στροφών πριν τη σ΄΄ήραγγα του Αρτεμισίου ανεβαίνω με τρίτη...έλεος!
Το νέο είναι λέει ελαφρύτερο. Τίποτα για τις σχέσεις του κιβωτίου ξέρουμε; Κόντυνε τίποτα;
-
μοιαζει να μπορουσε να κυριαρχησει εμπορικα στην κατηγορια αλλα χωρις lite turbo ειναι σαν...knive to a gunfight
-
-
καλες τιμες.
-
Πράγματι αρκετά καλές τιμές...Λογικά θα πάει καλά και σε πωλήσεις...
-
Οκ. Μιλάμε λοιπόν για ένα όχημα που έχει ίδιο πάτωμα με το Μάζντα αλλά άλλους κινητήρες (και είναι και λίγο πιο φθηνό)..
Οπότε σε δίλλημα κάποιου ποιο να αγοράσει τι θα λέγατε;;
Εγώ νομίζω θα έμενα στην απόφαση του μάζντα για το θέμα των κινητήρων. Το φιέστα δείχνει και αυτό όμορφο (χωρίς σε καμία περίπτωση να λέω το μάζντα άσχημο -ούτε ότι θέλει να μοιάσει σε γιάρις-).
Το μάζντα έχει 86 άλογα από 1300 κ.εκ. ενώ για φόρντ πάς στα 1400 (+τέλη-ασφάλειες) αλλά έχεις μερικά άλογα παραπάνω.Τελικά τι θα παίρνατε;
(εγώ πήρα το μάζντα και νομίζω πως δεν θα άλλαζε και σημερα η επιλογή μου.*Με μια δεύτερη ματιά σε εξοπλισμούς, νομίζω ότι υστερεί κατά πολύ από το μάζντα.
-
Άντε να ρθει και το ST να γουστάρουμε
-
Πολυ ωραίο...
Εγώ το βλέπω πολύ ποιο ωραίο από το Ibiza...Στα υπόψη το 3πορτο το sport 1600 ...
Πολύ ωραίο αμάξωμα, σπορ, κόμπακτ, λειτουργικό εντός πόλης, με πολύ καλούς χώρους και κάνει τα πάντα ...χωρίς να καίει τα κέρατά του...http://www.in.gr/auto/images/big/2008_16_02030.jpg
Σοβαρά στα υπόψην...
-
Ενα ακόμη αρθρο που έχει και επιπλέον τις τιμές σε έκδοση Ghia και όλες τις τιμές από τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=72044
-
Πολύ ωραίο!!! Πανέμορφο κ μέσα κ έξω!!! Μένει να το δούμε κ απο κοντά κ φυσικά να το οδηγήσουμε!
-
αν ισχυουν οι λιστες που κυκλοφορουνε, κλιματισμο εχει μονο το ghia. την ιδια εξυπναδα κανανε και στο mazda 2, πρεπει να δωσεις 15700 να παρεις το 1.5 με κλιμα
-
Πανέμορφο τελικά.
Το Sport όλα τα λεφτά! .... !
Το Sport είναι 1600άρη με 120 άλογα και κοστίζει 15625. Καλή τιμή.Ξέρει κανείς να μου πει αν θα βγει καμιά ποιο δυνατή έκδοση;
-
Το FIESTA mk7 1,6 s εξαιρετικό σε όλα πλην του ακριβέστατου πάντως τιμονιου,σε σχεση με το προηγούμενο μοντέλο.Πιο ελαφρύ και δύσκαμπτο σε στρεβλώσεις πάτωμα,αυξημένη δυσκαμψια του πίσω ημιακαμπτου,μεγαλύτερης διατομής η εμπρός αντιστρεπτική.
Υπέροχο εξωτερικό με αεροτομή,μάσκες,γρίλιες,ποδιές,ζαντες ,
κινητήρας πολύ δυνατός πανω απο τις 2500 σ.α.λ.
και σε καλή τιμή. -
Εξαιρετικά!!
-
παντως το 1.6 της φορντ δειχνει ψυχωμενο
-
Το ειδα απο κοντα κ επαθα πλακα(κυριως επειδη στις φωτογραφιες δε μ'αρεσε καθολου ενω απο κοντα μ'αρεσε πολυ)!Το εσωτερικο ομως συνεχιζει να μη μου αρεσει...Με το καλο να βγαλουν ST!!!
-
ειδα το λευκο td του βροχιδη...σαν 1.6 μου φανηκε...ωραιο ειναι αποξω..
-
Θα το πάρει φίλη σε λιγο καιρό κατά 95%. Θα σας πω εντυπώσεις.
Το άλλο υποψήφιο ήταν το πόλο -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Θα το πάρει φίλη σε λιγο καιρό κατά 95%. Θα σας πω εντυπώσεις.
Το άλλο υποψήφιο ήταν το πόλοΓια τα καλοριζικα προτεινω να της παρεις ενα μπουκαλακι αντισκωριακο και κανα Hammerite. Πραγματικα θα πιασουν τοπο
Ford Fiesta Mk VI