Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 385
    • 386
    • 387
    • 388
    • 389
    • 425
    • 426
    • 387 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27837
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Ολοήμερο σκίσιμο Αθήνα-Δελφοί-Γαλαξίδι και πίσω, το προγούμενο Σ-Κ, χάριν αγαπημένου ξένου συναδέλφου που είχε έλθει για επαγγελματικό ταξίδι, αλλά παρέτεινε την παραμονή του για το Σ-Κ ακριβώς γι' αυτό (τη γρήγορη οδήγηση σε ελληνικούς ορεινούς και μη δρόμους), με 200+ στον αυτοκινητόδρομο (λόγω πλήξης) και έως 180 στις όποιες ευθείες του δρόμου Λειβαδιά-Αράχωβα (ανάλογο πάρτυ και στην επιστροφή, μέσω Ιτέας-Δεσφίνας-Διστόμου), η 911 έγραψε μόλις 16 λτ/100χλμ.
      Αυτό εντυπωσίασε και το συνάδελφο, μερακλή, πρώην κάτοχο RS4 και C63 AMG (που έκαιγαν γενικώς τα έντερά τους), και νυν κάτοχο 135Μ.

      Από τα παραλειπόμενα: Ευρεθείς ενώπιον του ασημένιου ταύρου (με άφθονα χρυσά στοιχεία) του 6ου αιώνα πΧ στο Μουσείο των Δελφών, ο συνάδελφος (εκ Λουξεμβούργου φιλέλλην) έκαμε το σχόλιο 'την ίδια εποχή, στη Ρώμη [ό,τι πλησιέστερο σε αυτόν] γαμούσαν πιθήκους'.
      Προσπάθησα να του εξηγήσω ότι οι σημερινοί Έλληνες ουδόλως δικαιούνται να υπερηφανεύονται γι' αυτό, αλλά δεν τα κατάφερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Θεωρώ καλύτερη την αντίθετη φορά, κατηφόρα το Δίστομο Δεσφίνα Ιτέα (φανταστική θέα) και ανηφόρα το Ιτέα Δελφοί Αράχωβα (πιο ευθύγραμμες ανηφόρες για επιταχύνσεις) αλλά γούστα είναι αυτά....
        Στο Αράχωβα Λιβαδειά μπορείς να κάνεις πολύ οικονομική κάθοδο με ρελαντί αλλά σε κάποια σημεία και ταχύτητα γιατί θέλεις να σε φρενάρει.

        Γενικά όταν θέλεις να σταματήσεις σε συγκεκριμένο σημείο 100-300-1000 μέτρα μακριά συμφέρει να επιλέξεις ταχύτητα για να φρενάρεις. Επιλέγεις σχέση ανάλογα με την ταχύτητά σου, την απόσταση και την εξοικείωση που έχεις με το αυτοκίνητό σου και αλλάζεις αναλόγως ώστε να είσαι πάντα πάνω από 1200-1800 στροφές που ξαναδίνει καύσιμο.
        Όταν θέλεις να φτάσεις όσο το δυνατό μακρύτερα τότε το αφήνεις στο ρελαντί (αν κάποιοι κινητήρες σβήνουν κιόλας δεν ξέρω αλλά υποθέτω θα έχουν υπολογίσει ότι από την κατανάλωση για λίγα δευτερόλεπτα ρελαντί θα έχει κερδίσει την ενέργεια της μιζιάς). Αν θέλεις να κάνεις coasting παίζεις με εναλλάξ ρελαντί και γκάζι και όχι με ταχύτητα χωρίς κατανάλωση και γκάζι, έχεις συνολικά πιο πολλές απώλειες οπότε και κατανάλωση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dr-spiderman last edited by

          τρομερή διαδρομή η αναφερόμενη παραπανω....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jimclark last edited by

            +1

            3 φορτωμένοι στο daihatsu, 130 - 140 εγνατία, νορμάλ στα εκτός εγνατίας, με αρκετά σταμάτα ξεκίνα. Αφετηρία Θεσ/νικη πέρασμα από την κατάρα και ανέβασμα ως τα 1800 μέτρα, λίμνη αώου, Φλαμπουράρι Δόλιανη, με τελικο προορισμό ζαγοροχώρια (αν σας πω Κόνιτσα, καμιά δεκαριά σας θα καταλάβετε), 8.5λτ/100 χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              να πούμε οτι δεν σε ζηλεύουμε που γυρνοβολάς όλη μέρα ψέμματα θα πούμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jimclark last edited by

                Με καλούσε η Βάλια Κάλντα. δεν μπόρεσα να αντισταθώ πρόσκληση με γνώστη ορειβάτη των περιοχών. Περισσότερα στο εκδρομών θέμα , σόρρυ για το οφφ τοπικ bill 33

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  @JimClark από που είναι η φωτο ? Δεν είναι λίμνη πηγών Αώου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyot last edited by

                    Μάλλον αναφέρεται στη δική μου διαδρομή ο Τζιμ.
                    Πρέπει να είναι το Ιτέα-Δεσφίνα από ψηλά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      joe-bar-team last edited by

                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                      Ολοήμερο σκίσιμο Αθήνα-Δελφοί-Γαλαξίδι και πίσω, το προγούμενο Σ-Κ, χάριν αγαπημένου ξένου συναδέλφου που είχε έλθει για επαγγελματικό ταξίδι, αλλά παρέτεινε την παραμονή του για το Σ-Κ ακριβώς γι' αυτό (τη γρήγορη οδήγηση σε ελληνικούς ορεινούς και μη δρόμους), με 200+ στον αυτοκινητόδρομο (λόγω πλήξης) και έως 180 στις όποιες ευθείες του δρόμου Λειβαδιά-Αράχωβα (ανάλογο πάρτυ και στην επιστροφή, μέσω Ιτέας-Δεσφίνας-Διστόμου), η 911 έγραψε μόλις 16 λτ/100χλμ.
                      Αυτό εντυπωσίασε και το συνάδελφο, μερακλή, πρώην κάτοχο RS4 και C63 AMG (που έκαιγαν γενικώς τα έντερά τους), και νυν κάτοχο 135Μ.

                      το γιάρις ντίζελ καιει λιγότερο ομως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                        Μάλλον αναφέρεται στη δική μου διαδρομή ο Τζιμ.
                        Πρέπει να είναι το Ιτέα-Δεσφίνα από ψηλά

                        Α μπορεί
                        Συμφωνώ ότι η 'σωστή' φορά είναι Δεσφίνα-Ιτέα κατηφόρα και Δελφοί-Αράχωβα ανηφόρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          focusman91 last edited by

                          Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:

                          Ολοήμερο σκίσιμο Αθήνα-Δελφοί-Γαλαξίδι και πίσω, το προγούμενο Σ-Κ, χάριν αγαπημένου ξένου συναδέλφου που είχε έλθει για επαγγελματικό ταξίδι, αλλά παρέτεινε την παραμονή του για το Σ-Κ ακριβώς γι' αυτό (τη γρήγορη οδήγηση σε ελληνικούς ορεινούς και μη δρόμους), με 200+ στον αυτοκινητόδρομο (λόγω πλήξης) και έως 180 στις όποιες ευθείες του δρόμου Λειβαδιά-Αράχωβα (ανάλογο πάρτυ και στην επιστροφή, μέσω Ιτέας-Δεσφίνας-Διστόμου), η 911 έγραψε μόλις 16 λτ/100χλμ.
                          Αυτό εντυπωσίασε και το συνάδελφο, μερακλή, πρώην κάτοχο RS4 και C63 AMG (που έκαιγαν γενικώς τα έντερά τους), και νυν κάτοχο 135Μ.

                          το γιάρις ντίζελ καιει λιγότερο ομως

                          Το Picasso diesel ομως?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Το πικάσο βενζίνης παίζει να καίει και περισσότερο όμως...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bihlas87 last edited by

                              Peugeot 206 1.4 8v '03, Κομοτηνή - Θεσσαλονίκη μέσω Εγνατίας, 2 άτομα, a/c στο 1 και 130-140
                              στο κοντερ, 5.8λ/100χμ. Επιστροφή με τις ίδιες συνθήκες αλλά το πίσω μέρος φορτωμένο μέχρι
                              την οροφή, 6.2λ/100χμ, όσο έκαψα με μοτοσυκλέτα 650 κυβικών πάλι με 130-140 κοντέρ, μόνος
                              μου με 10 κιλά αποσκευές το πολύ Αρρωστημένα πράγματα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                morx last edited by

                                Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
                                Peugeot 206 1.4 8v '03, Κομοτηνή - Θεσσαλονίκη μέσω Εγνατίας, 2 άτομα, a/c στο 1 και 130-140
                                στο κοντερ, 5.8λ/100χμ. Επιστροφή με τις ίδιες συνθήκες αλλά το πίσω μέρος φορτωμένο μέχρι
                                την οροφή, 6.2λ/100χμ, όσο έκαψα με μοτοσυκλέτα 650 κυβικών πάλι με 130-140 κοντέρ, μόνος
                                μου με 10 κιλά αποσκευές το πολύ Αρρωστημένα πράγματα...

                                Μια μοτοσυκλετα 650cc μπορει να εχει περισσοτερα αλογα απο ενα 1,4 αυτοκινητο ΠΟΛΥ λιγοτερη ροπη και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χειροτερη αεροδυναμικη.

                                Η αδρανεια της επισης λογω πολυ μικροτερου βαρους, δε θα σου επιτρεψει απλα να αφησεις το γκαζι εκει που χρειαζεται και να σταματησεις με κατεβασματα το πολυ, στα διοδια. Με μια μηχανη θα το αφησεις για πολυ λιγοτερο χρονικο διαστημα απ'οτι με ενα αυτοκινητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bihlas87 last edited by

                                  Μισοί κύλινδροι, 5 άλογα λιγότερα και σχεδόν μισή ροπή που αποδίδεται στις τριπλάσιες σχεδόν στροφές.
                                  Αεροδυναμικώς (sic) είναι σίγουρα πολύ χειρότερη καθώς είναι γυμνή με σχετικά όρθια θέση οδήγησης και
                                  αναβάτη που το τρώει το φαγάκι του. Αλλά και πάλι ρε γ@μώτο, μιλάμε για ένα σύνολο 300 κιλών το πολύ
                                  στη μια περίπτωση και 1300 περίπου στην άλλη. Φταίνε και τα καρμπυρατέρ βέβαια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    morx last edited by

                                    Η αεροδυναμικη ειδικα στις ταχυτητες που λες, ειναι το σημαντικοτερο.
                                    Δευτερο ειναι η ροπη

                                    Δεν ειναι μονο τα κιλα, ακομα και στα πολλα σταματα-ξεκινα, να πεις οτι εχει να 'Τραβηξει' λιγοτερο βαρος και να καψει λιγοτερο, δεν ειναι ετσι... με ποια ροπη ?!? Και ποια αδρανεια για ν'αφησεις το γκαζι και να τσουλησεις ή ποιο fuel cutoff που δεν εχουν τα καρμπυρατερ...?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bihlas87 last edited by

                                      Στις στροφές που γυρνάει το μοτέρ με αυτές τις ταχύτητες γύρω στα 5 κιλάκια ροπής πρέπει να παίζει.
                                      Όταν κλείσεις το γκάζι ακαριαία με 140 χαω όχι απλά δεν τσουλάει, βουτιά κάνει το μπροστινό
                                      Φίλος μου με Hayabusa '08 (195hp, 15.8kg/m) είχε κάνει διαδρομή με 120 στο κοντέρ και έκαψε μόλις
                                      4.2/100. Μοτεράκλα, κορυφαία αεροδυναμική και αναβάτης 1.63, 60kg ξαπλωμένος στο tankbag πίσω
                                      από την ζελατινάρα ενώ από την άλλη ξεβράκωτη oldschoolιά με αναβάτη 1.85, 87kg όρθιο να τρώει ξύλο
                                      από τον αέρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morx last edited by

                                        Ειδες λοιπον; Χαιρομαι που με καταλαβαινεις!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          1,63 με 60 κιλά απάν σε χαγιαμπούζα.

                                          καλή φάση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bihlas87 last edited by

                                            Άστα να πάνε, την είχε ανεβάσει πάνω σε πεζοδρόμιο για να μην την βάλει κάθετα ανάμεσα στα
                                            αυτοκίνητα και του την χτυπήσουν και έκανε 10 μανούβρες μπρος πίσω πατώντας με τις μύτες
                                            των ποδιών για να κατεβάσει 260 γεμάτα κιλά κτήνος. Τον λυπήθηκε η ψυχή μου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 387
                                            • 388
                                            • 389
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 387 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr