-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η χαμηλότερη μέση που έχω πετύχει ποτέ σε ταξίδι: 9,4 lt/100 με μέση ταχύτητα σχεδόν 80χλμ/ώρα. Σε όλο το ταξίδι το A/C ανοιχτό.
Πολλά δεν είναι? Για τι βενζίνη μιλάμε?
Πολλά;
Εμένα κάθε κατανάλωση κάτω από 10λίτρα μου φαίνεται μια χαρά!
Απλή αμόλυβδη σε μοτέρ δίλιτρο ατμοσφαιρικό 170 ίππων, αυτοκίνητο η 120i.Η συνηθισμένη μου κατανάλωση είναι 2 λίτρα επάνω τουλάχιστον! Βέβαια, και η μέση ταχύτητα είναι 20+ χλμ επάνω!
-
Ναι μου φαίνονται πολλά, κάτι σε 7,5-8 λίτρα θα περίμενα για τέτοια μωτ, και εξηγούμαι.
Με το χαμαιτυπείο που έχω για έξω, ένα Ρόβερ 75 1.800, 1420 κιλά κενό ζυγισμένο σε πλάστιγγα, με μοτέρ τεχνολογίας 1990 και βγάλε με δύο καμμένες φλάντζες και πλάνισμα κεφαλής που είναι κάτι που απαγορεύει ο κατασκευαστής και πεντάρι σαζμάν, πηγαίνω Χαλνάνδρι - Καλαμάτα σταθερά με 8-8,2 λίτρα ανά 100 χλμ. με συχνή χρήση πιλότου, όπου αυτό γίνεται στα 120 χλμ. ρυθμισμένος.
Κατά τα λοιπά το τυπικό ταξίδι γίνεται με 4 άτομα και φίσκα αποσκευές (πρέπει να είμαι στα 1.720-1.750 κιλά σύνολο), μωτ 80 χαω με ακρίβεια δεκαδικού (240 χλμ σε 3 ώρες ακριβώς) και έλεγχος ελαστικών όποτε θυμηθώ (συνήθως αυτό συμβαίνει μία το εξάμηνο ).
Βενζίνη συνήθως 95άρα, όποτε έβαζα 100άρα γιατί μερικές φορές άλλος πλήρωνε , έπεφτα στα 7,7 λίτρα.Θα περίμενα κάτι καλύτερο από ένα πολύ πιο σύγχρονο ΙΧ με εξάρι(?) σαζμάν .
-
μα ο Νικος σου λεει οτι τα 120 ειναι η ελαχιστη που συνηθως παει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μα ο Νικος σου λεει οτι τα 120 ειναι η ελαχιστη που συνηθως παει.Ακριβώς... Κι εγώ με το πολυμορφικό με το cc στα 115 καίω 7-7,5, αλλά αυτός μέχρι τα 120 θεωρεί πως του έχει σβύσει...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ναι μου φαίνονται πολλά, κάτι σε 7,5-8 λίτρα θα περίμενα για τέτοια μωτ, και εξηγούμαι.
Με το χαμαιτυπείο που έχω για έξω, ένα Ρόβερ 75 1.800, 1420 κιλά κενό ζυγισμένο σε πλάστιγγα, με μοτέρ τεχνολογίας 1990 και βγάλε με δύο καμμένες φλάντζες και πλάνισμα κεφαλής που είναι κάτι που απαγορεύει ο κατασκευαστής και πεντάρι σαζμάν, πηγαίνω Χαλνάνδρι - Καλαμάτα σταθερά με 8-8,2 λίτρα ανά 100 χλμ. με συχνή χρήση πιλότου, όπου αυτό γίνεται στα 120 χλμ. ρυθμισμένος.
Κατά τα λοιπά το τυπικό ταξίδι γίνεται με 4 άτομα και φίσκα αποσκευές (πρέπει να είμαι στα 1.720-1.750 κιλά σύνολο), μωτ 80 χαω με ακρίβεια δεκαδικού (240 χλμ σε 3 ώρες ακριβώς) και έλεγχος ελαστικών όποτε θυμηθώ (συνήθως αυτό συμβαίνει μία το εξάμηνο ).
Βενζίνη συνήθως 95άρα, όποτε έβαζα 100άρα γιατί μερικές φορές άλλος πλήρωνε , έπεφτα στα 7,7 λίτρα.Θα περίμενα κάτι καλύτερο από ένα πολύ πιο σύγχρονο ΙΧ με εξάρι(?) σαζμάν .
Το σασμάν είναι 6άρι, αλλά τι να σου κάνει κι αυτό, όταν ο οδηγός είμαι εγώ!
Καταρχάς, η κατανάλωση στο δρόμο που λες (Αθήνα-Καλαμάτα) είναι φυσιολογικό να είναι πολύ χαμηλότερη, από το Αντίρριο-Αγρίνιο-Λευκάδα και πάλι πίσω και με μισή ώρα μποτιλιάρισμα στην επιστροφή λόγω Καλλικρατούντων ( )...
Επιπλέον, όταν έβρισκα χώρο έτρεχα παραπάνω από τα 120 που λες, στην παράκαμψη του Αγρινίου πήγαινα από 160-180, ενώ το ίδιο γινόταν και όπου αλλού μπορούσα..
Επίσης, μην ξεχνάμε πως μπορεί το 6άρι να σημαίνει χαμηλότερες στροφές συνήθως, αλλά γενικά στην BMW μου δεν είναι πολύ μακριά γραναζωμένη η 6η, και πρέπει να συνυπολογίσεις και τα λάστιχα πλάτους 225 (στο Rover λογικά θα είναι πιο στενά...) που φοράει...
Εξακολουθώ πάντως να θεωρώ πολύ χαμηλή την κατανάλωση δεδομένων των συνθηκών...
-
Η Μπεμβέ δίνει 5,1 λίτρα / 100 χαω για έξω . Νταξ λέει λαλακίες όπως όλοι, αλλά πόσο πια?
Mια φορά πήγα με το Ρόβερ Αθήνα Θεσ/νίκη και το πήγα αεροπορία. Ήμουνα συνέχεια από 130-190 χαω και έκαψε 10 λίτρα. Η βενζίνα ήταν 100άρα και τα λάστιχα 205. Μου φαίνεται ότι από κατανάλωση το χαμαιτυπείο σκίζει. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το νούμερο που βγάζω ως κατανάλωση δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμο, μόνο η διαφορά. Ο drdino ξέρει τι τραβάει το όχημα για να κάψει αυτό το 6,79...
Και πάλι πάτερ, νομίζω ότι είσαι ντεφορμέ...
Παίζει βέβαια να είσαι overdue για ευχέλαιο... Πόσα χλμ έχεις να του κάνεις ένα;;;
25.000km πριν ήταν το τελευταίο ευχέλαιο. Τώρα στα 217.000 περιμένει καρτερικά τον θάνατο.
Ντεφορμέ;! Λίγο ακόμα και θα με αφορίσει η Σύνοδος των Βενζινάδων! Ο προηγούμενος με Punto Ι στα 75 άλογα έκαιγε 12lt/100km για τις ίδιες διαδρομές...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
25.000km πριν ήταν το τελευταίο ευχέλαιο. Τώρα στα 217.000 περιμένει καρτερικά τον θάνατο.
Στο είπα... Γρήγορα ένα καλό ευχέλαιο και θα στρώσει...
Ντεφορμέ;! Λίγο ακόμα και θα με αφορίσει η Σύνοδος των Βενζινάδων! Ο προηγούμενος με Punto Ι στα 75 άλογα έκαιγε 12lt/100km για τις ίδιες διαδρομές...
Ο άδης ήταν;;;
-
Η τυπική ημέρα απαιτεί περί τις 4-5,5 ώρες οδήγησης στην πόλη, από κέντρο μέχρι και το πολύ Χαλκηδόνα-Μηχανιώνα στα περιαστικά και περί τις 25-30 στάσεις-ημιπαρκάρισμα (σβήσε και σε κάνα 5λεπτο ξανάναψε). Είπαμε, οι διαδρομές δεν είναι αντιπροσωπευτικές ούτε η κατανάλωση σαν νούμερο αξίζει συγκρίσεις.
Ο προηγούμενος απλώς πατούσε δίχως αύριο. Εγώ έχω κόψει και το φρενάρισμα πλέον. Βαρέθηκα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η Μπεμβέ δίνει 5,1 λίτρα / 100 χαω για έξω . Νταξ λέει λαλακίες όπως όλοι, αλλά πόσο πια?
Mια φορά πήγα με το Ρόβερ Αθήνα Θεσ/νίκη και το πήγα αεροπορία. Ήμουνα συνέχεια από 130-190 χαω και έκαψε 10 λίτρα. Η βενζίνα ήταν 100άρα και τα λάστιχα 205. Μου φαίνεται ότι από κατανάλωση το χαμαιτυπείο σκίζει.To έξω είναι αυτοκινητόδρομος, αλλά εγώ πάτησα αυτοκινητόδρομο μέχρι την Κόρινθο που δεν πήγαινα με 90 όμως...Α, και στην παράκαμψη Αγρινίου στην επιστροφή, όπου πήγαινα με 180!
Ο δρόμος από Αντίρριο μέχρι Λευκάδα-Αγ.Νικήτα, δεν νομίζω πως προσφέρεται για χαμηλή κατανάλωση...
μα ο Γρηγόρης σου λεει οτι τα 120 ειναι η ελαχιστη που συνηθως παει.
fixed!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
μα ο Γρηγόρης σου λεει οτι τα 120 ειναι η ελαχιστη που συνηθως παει.
fixed!
με συγχωρας
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ντεφορμέ;! Λίγο ακόμα και θα με αφορίσει η Σύνοδος των Βενζινάδων! Ο προηγούμενος με Punto Ι στα 75 άλογα έκαιγε 12lt/100km για τις ίδιες διαδρομές...
Ο άδης ήταν;;;
- ο αδης δεν τρεχει
- μια εμπειρια που εχει απο γκετζ 1.1 ειναι τραγικη (με το συγκεκριμενο του φρανκυ δεν εχω εμπειρια και επαφη οποτε ισως αυτο ειναι καλυτερο)
- σερτζιο κονσεισαο γυρνα στη γυφτοπορτογαλια
- σε γρηγορη αποδραση στη χαλκιδικη το σαββατο (αλλη σαν εσενα καμια) πηγαινα με 120 και προσπερνουσα λες και ειχα αεροπλανο...οταν εφτασα τα 190-200 νομιζα οτι ειχα το σταρ τρεκ...εχει μπει το αγγουρι για τα καλα αποτι βλεπω συν την αστυνομια που τις καθημερινες αποτι λενε γ@μει και δερνει
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο δρόμος από Αντίρριο μέχρι Λευκάδα-Αγ.Νικήτα, δεν νομίζω πως προσφέρεται για χαμηλή κατανάλωση...
η αλήθεια να λέγεται
τί δουλειά είχες στα μέρη μας παλιο παγουρά ? -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
- ο αδης δεν τρεχει, τώρα που ακρίβυνε η βενζίνη
- μια εμπειρια που εχει απο γκετζ 1.1 ειναι εξαιρετική (με το συγκεκριμενο του φρανκυ δεν εχω εμπειρια και επαφη οποτε ισως αυτο ειναι ακόμα καλυτερο). Καταπληκτικό γκάζι!
- σερτζιο κονσεισαο γυρνα στη γυφτοπορτογαλια
- σε γρηγορη αποδραση στη χαλκιδικη το σαββατο (αλλη σαν εσενα καμια) πηγαινα με 20 και προσπερνουσα λες και ειχα αεροπλανο...οταν εφτασα τα 90-100 νομιζα οτι ειχα το σταρ τρεκ...εχει μπει το αγγουρι για τα καλα αποτι βλεπω συν την αστυνομια που τις καθημερινες αποτι λενε γ@μει και δερνει
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ο δρόμος από Αντίρριο μέχρι Λευκάδα-Αγ.Νικήτα, δεν νομίζω πως προσφέρεται για χαμηλή κατανάλωση...
η αλήθεια να λέγεται
τί δουλειά είχες στα μέρη μας παλιο παγουρά ?Κρέμασα (παντρεύτηκε! ) ένα φίλο στο Αγρίνιο το Σάββατο και είπα να πάρω το κορίτσι για βολτίτσα στην Λευκάδα που ήταν δίπλα...
Καλούτσικα ήταν ...
Θα σου πω μόνο πως η επιλογή ξενοδοχείου όταν υπάρχει γκομενάκι είναι άκρως σημαντική !
Ωραία ήταν (σεξουαλικώς, γιατί από μπάνιο...δεν δοκίμασα! ) (γι' ακόμη μια φορά..) θα σας ξανάρθουμε!
-
Σήμερα μία ακόμα μέτρηση με v-power επιβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει διαφορά με την απλή 95άρα... 6,62 lt/100χλμ (αυτοκίνητο 206 1,6 110ps).
Είχα συνολικά 4 μετρήσεις, μία στα 6,3, άλλες δύο στα 6,6 και μία στα 7,3, άρα μάλλον δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με την απλή (ήμουν κάπου στο 6,7 με την απλή άντε καμμιά φορά και στο 7). Είναι μικρό το δείγμα βέβαια, αλλά το πόσο θα μεγαλώσει εξαρτάται από το πόσο θα κρατήσει την προσφορά η Shell...
Το αστείο είναι ότι η προσφορά της Shell υποτίθεται ότι θα τελείωνε την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά χθες το βράδυ είδα μήνυμα στο κινητό ότι ισχύει και σήμερα (αναδουλειές;;; ), οπότε ξαναγέμισα με v-power, να εκμεταλλευτώ τυχόν καθαριστικές ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (και φυσικά για το καλό της επιστήμης )... αφού δεν έχει διαφορά στην τσέπη μου, γιατί όχι;;; Φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω παραπάνω για την v-power ούτε 1,769 για την racing που θα δώσει 0,0003697 άλογα στο ιπποφόρβειο...
-
Πόσα οκτάνια έχει αυτή η βενζίνη?
-
95, αλλά είναι πιο ψωμωμένα από τις άλλες...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Ντεφορμέ;! Λίγο ακόμα και θα με αφορίσει η Σύνοδος των Βενζινάδων! Ο προηγούμενος με Punto Ι στα 75 άλογα έκαιγε 12lt/100km για τις ίδιες διαδρομές...
Ο άδης ήταν;;;
- ο αδης δεν τρεχει
- μια εμπειρια που εχει απο γκετζ 1.1 ειναι τραγικη (με το συγκεκριμενο του φρανκυ δεν εχω εμπειρια και επαφη οποτε ισως αυτο ειναι καλυτερο)
- σερτζιο κονσεισαο γυρνα στη γυφτοπορτογαλια
- σε γρηγορη αποδραση στη χαλκιδικη το σαββατο (αλλη σαν εσενα καμια) πηγαινα με 120 και προσπερνουσα λες και ειχα αεροπλανο...οταν εφτασα τα 190-200 νομιζα οτι ειχα το σταρ τρεκ...εχει μπει το αγγουρι για τα καλα αποτι βλεπω συν την αστυνομια που τις καθημερινες αποτι λενε γ@μει και δερνει
στο άπειρο κι ακόμη παραπέρα
toy story
απογειωνεσαι -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο δρόμος από Αντίρριο μέχρι Λευκάδα-Αγ.Νικήτα, δεν νομίζω πως προσφέρεται για χαμηλή κατανάλωση...
η αλήθεια να λέγεται
τί δουλειά είχες στα μέρη μας παλιο παγουρά ?Κρέμασα (παντρεύτηκε! ) ένα φίλο στο Αγρίνιο το Σάββατο και είπα να πάρω το κορίτσι για βολτίτσα στην Λευκάδα που ήταν δίπλα...
Καλούτσικα ήταν ...
Θα σου πω μόνο πως η επιλογή ξενοδοχείου όταν υπάρχει γκομενάκι είναι άκρως σημαντική !
Ωραία ήταν (σεξουαλικώς, γιατί από μπάνιο...δεν δοκίμασα! ) (γι' ακόμη μια φορά..) θα σας ξανάρθουμε!
ακριβώς δίπλα είναι το ωδείο που πήγαινα μουσική (έχει μεταφερθεί) και το καλοκαίρι έχει και γ@μω τις εκδηλώσεις
Γενικά η μαρίνα είναι ο αγαπημένος μου χώρος για χαλαρό καφεδάκι τα απογεύματαθα τα πούμε κάτω
Έρευνα Κατανάλωσης