Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περιοδικο 4τ: you must be joking!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περιοδικο 4τ: you must be joking!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    7
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petran last edited by

      τευχος αυτου του μηνα

      συγκριτικη παρουσιαση octavia rs-leon tfsi

      αναδημοσιευω καποια σχολια για αρχη.

      Ο χρήστης OctaNios έγραψε:
      Μετά το ανεκδιήγητο συγκριτικό μεταξύ Octavia 4x4 ABT - Impreza 1600 turbo, προ αμνημονεύτων χρόνων, όπου παρουσιαζόταν ως καλύτερο το αυτοκίνητο που βασίστηκε στη χειρότερη μετατροπή που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική αντιπροσωπεία, δηλαδή το Impreza, το περιοδικό '4τροχοί' ξανακτυπά.

      Στο συγκριτικό μεταξύ Octavia RS - Leon Tfsi, μετά από ένα εξαιρετικό μαγείρεμα αισθήσεων, μετρήσεων κ.λ.π. προκύπτει το προϊόν της φίλης του περιοδικού, Seat, ως καλύτερο.

      Σημειώνω τα παρακάτω :
      Ισχυρότερος κινητήρας στο Octavia,
      καλύτερες επιδόσεις,
      πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό,
      καλύτερη άνεση στο δρόμο, παρά τις 18αρες (όλα αυτά μέσα από το κείμανο).

      Σχόλιο του περιοδικού για τα φρένα : 'τα φρένα του Skoda έδειξαν να κουράζονται, συγκριτικά πιο εύκολα, αν και σε απόλυτες τιμές πέτυχαν την εκπληκτική :!: επίδοση των 53,3 μέτρων από τα 120 χλμ/ώρα, έναντι 58,2 μέτρων του Seat (5 ολόκληρα μέτρα διαφορά :!: )

      Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα :
      'με το χέρι στην καρδιά (ή μήπως στην τσέπη ) επιλέγουμε Leon. Η υποδεέστερη δύναμη του Ισπανικού αυτοκινήτου θα φανεί μόνο σε όσους αρέσκονται να εμπλέκονται σε ανούσιες εχθροπραξίες στα φανάρια' :shock: (δηλαδή, μόνο για αυτό αγοράζουμε αυτοκίνητα με ικανούς κινητήρες :?:)

      Ακολουθεί το απίστευτο : 'εταιρία μεταφορών δεν έχουμε (:shock:) για να χρειαζόμαστε το πραγματικά αχανές πορτ μπαγκαζ του Skoda'
      (εμείς δηλαδή που έχουμε οικογένεια, δεν είμαστε μέσα στο target group των αυτοκινητοβιομηχανιών, πρέπει να έχουμε εταιρία μεταφορών για να χρειαστούμε μεγάλο χώρο αποσκευών.
      'Στο Leon φοράς τη θέση οδήγησης, ακουμπάς στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις για να πας αέρα'
      (για αυτό ίσως το Octavia έγραψε στα Μέγαρα 1:15:90, ενώ το Leon 1:17:00. Πάνω από 1 sec στο γύρο στα Μέγαρα είναι μεγάλη διαφορά.)

      Διαβάζω τους 4 τροχούς από 12 ετών, δηλαδή 25 χρόνια. Νομίζω ότι το τεύχος Μαρτίου 2006 θα είναι το τελευταίο για μένα.

      τι εγινε ρε παιδια?
      κουτοχορτο νομιζετε οτι τρωμε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        τευχος αυτου του μηνα

        συγκριτικη παρουσιαση octavia rs-leon tfsi

        αναδημοσιευω καποια σχολια για αρχη.

        Ο χρήστης OctaNios έγραψε:
        Μετά το ανεκδιήγητο συγκριτικό μεταξύ Octavia 4x4 ABT - Impreza 1600 turbo, προ αμνημονεύτων χρόνων, όπου παρουσιαζόταν ως καλύτερο το αυτοκίνητο που βασίστηκε στη χειρότερη μετατροπή που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική αντιπροσωπεία, δηλαδή το Impreza, το περιοδικό '4τροχοί' ξανακτυπά.

        Στο συγκριτικό μεταξύ Octavia RS - Leon Tfsi, μετά από ένα εξαιρετικό μαγείρεμα αισθήσεων, μετρήσεων κ.λ.π. προκύπτει το προϊόν της φίλης του περιοδικού, Seat, ως καλύτερο.

        Σημειώνω τα παρακάτω :
        Ισχυρότερος κινητήρας στο Octavia,
        καλύτερες επιδόσεις,
        πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό,
        καλύτερη άνεση στο δρόμο, παρά τις 18αρες (όλα αυτά μέσα από το κείμανο).

        Σχόλιο του περιοδικού για τα φρένα : 'τα φρένα του Skoda έδειξαν να κουράζονται, συγκριτικά πιο εύκολα, αν και σε απόλυτες τιμές πέτυχαν την εκπληκτική :!: επίδοση των 53,3 μέτρων από τα 120 χλμ/ώρα, έναντι 58,2 μέτρων του Seat (5 ολόκληρα μέτρα διαφορά :!: )

        Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα :
        'με το χέρι στην καρδιά (ή μήπως στην τσέπη ) επιλέγουμε Leon. Η υποδεέστερη δύναμη του Ισπανικού αυτοκινήτου θα φανεί μόνο σε όσους αρέσκονται να εμπλέκονται σε ανούσιες εχθροπραξίες στα φανάρια' :shock: (δηλαδή, μόνο για αυτό αγοράζουμε αυτοκίνητα με ικανούς κινητήρες :?:)

        Ακολουθεί το απίστευτο : 'εταιρία μεταφορών δεν έχουμε (:shock:) για να χρειαζόμαστε το πραγματικά αχανές πορτ μπαγκαζ του Skoda'
        (εμείς δηλαδή που έχουμε οικογένεια, δεν είμαστε μέσα στο target group των αυτοκινητοβιομηχανιών, πρέπει να έχουμε εταιρία μεταφορών για να χρειαστούμε μεγάλο χώρο αποσκευών.
        'Στο Leon φοράς τη θέση οδήγησης, ακουμπάς στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις για να πας αέρα'
        (για αυτό ίσως το Octavia έγραψε στα Μέγαρα 1:15:90, ενώ το Leon 1:17:00. Πάνω από 1 sec στο γύρο στα Μέγαρα είναι μεγάλη διαφορά.)

        Διαβάζω τους 4 τροχούς από 12 ετών, δηλαδή 25 χρόνια. Νομίζω ότι το τεύχος Μαρτίου 2006 θα είναι το τελευταίο για μένα.

        τι εγινε ρε παιδια?
        κουτοχορτο νομιζετε οτι τρωμε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr