-
Θα μεταφέρω τις εντυπώσεις μου όπως αντιλήφθηκα εγώ τα αυτοκίνητα, χωρίς φόβο αλλά αρκετό πάθος γιατί τα λατρεύω και τα δύο. Καλό είναι να τσεκάρετε αυτήν την εικόνα όσοι και όσες δεν ξέρετε την πίστα.
Καταρχήν τα δύο αυτοκίνητα έχουν πάρα πολλές ομοιότητες. Είναι και τα δύο δίλιτρα ατμοσφαιρικά, με τετρακύλινδρους κινητήρες και ίδιο βάρος. Επίσης είναι και τα δύο κατασκευασμένα από τη Renault, το οποίο σημαίνει πως οι μηχανικοί τα έχουν στήσει με την ίδια φιλοσοφία, τη φιλοσοφία της Renault ή λίγο πιο γενικά (για να βάλω και PSA μέσα) τη φιλοσοφία του 'Γάλλου'.
Εκτός από τις ομοιότητες, υπάρχουν βεβαίως και πολλές διαφορές! Η σημαντικότερη είναι 8 χρόνια εξέλιξης υπέρ του Clio, τα οποία έχουν φτάσει τον δίλιτρο της Renault να βγάζει 32 άλογα περισσότερα σήμερα και λίγη ροπή παραπάνω από 'τότε', ενώ η δουλειά που έχει γίνει στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης και τα φαρδύτερα λάστιχα, κάνουν το Megane να δείχνει μάλλον υποστροφικό σε σχέση με το Clio. Αν κάτι έχει μείνει στο οποίο το Megane υπερέχει, αυτό είναι το πίσω σύστημα ανάρτησης. Υποθέτω πως για λόγους κόστους, στο Clio υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας αντί για τους πιο παιχνιδιάρηδες υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης του Megane.Στην πίστα των Μεγάρων:
Renault Megane Coupe 2.0 16v: Το Megane στα Μέγαρα δεν είναι στο στοιχείο του. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι αργό, αλλά εκεί που ξεδιπλώνει τις αρετές του είναι οι γρήγορες (ενίοτε και πολύ γρήγορες) ανοιχτές καμπές και οι αλλεπάλληλες αριστεροδέξιες στροφές, εκεί που υπάρχουν έντονες μεταφορές βάρους. Στην Ελλάδα μόνο στις Σέρρες μπορεί κάποιος να εκτιμήσει πραγματικά το Megane, ενώ στα Μέγαρα οι μόνες στροφές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον είναι οι K3-K4 και Κ8-Κ9. To αυτοκίνητο είναι τόσο καλοζυγισμένο που σε όλη τη διάρκεια του γύρου νοιώθεις πως το χορεύεις σε ένα γρήγορο tango. O τρόπος που στρίβει είναι απόλυτα ισορροπημένος, είναι ευτυχία να νοιώθεις το αυτοκίνητο να γλυστράει στις 4 ρόδες μένοντας στην τροχιά του, είναι πραγματικά το κάτι άλλο και δικαιώνει τον χαρακτηρισμό του TGV που του έχει αποδωθεί. Mεγαλύτερο μειονέκτημα, η έλλειψη δύναμης. Πραγματικά υπάρχουν στιγμές που οι 150 ίπποι φαντάζουν απελπιστικά λίγοι μπροστά στις δυνατότητες του σασί. Νοιώθεις πως δεν έχει γκάζι το αυτοκίνητο.
Renault Clio Sport 182 (SportChassis): Σε σχέση με το Megane, το Clio δείχνει πολύ πιο σύγχρονο και δεν έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις σε πίστες. Όπου και να μπει, δύσκολα θα βρεθεί άλλο αυτοκίνητο στα 2 λίτρα να γυρίσει γρηγορότερα. Είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί εντελώς απροβλημάτιστα σε οποιονδήποτε από τους ελληνικούς καρόδρομους και στη συνέχεια όπως είναι να μπει σε πίστα και να κάνει τους παρευρισκόμενους να ξύνουν το κεφάλι τους. Πολλή και επαρκής δύναμη, φανταστικό grip μπροστά και κορυφαία φρένα. Η συμπεριφορά του θυμίζει αρκετά αυτή του Megane, μόνο που με το Clio πρέπει να είσαι πάντα σε εγρήγορση. Η 'αχίλλειος πτέρνα' του Clio είναι ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας, τον οποίο θεωρώ υπεύθυνο για την τάση που έχει το Clio να διώχνει την ουρά και να απαιτεί διόρθωση με ελαφρώς ανάποδο τιμόνι σε σημεία που το Megane θα έμενε ακλόνητο στην πορεία του. Πραγματικά δε θυμάμαι κάποιον γύρο που να μη χρειάστηκε να διορθώσω με το τιμόνι κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης μέσα στην Κ3. Φυσικά αυτό δεν είναι κατακριτέο. Aντιθέτως, είναι και απόλυτα φυσικό, απλά στον συγκεκριμένο τομέα μάλλον είχαν νικήσει και τη φυσική οι Γάλλοι την εποχή του Williams και του Megane 16v μιας και η αποσταθεροποίηση της ουράς (στο αντίστοιχο ποσοστό) συνέβαινε σε μεγαλύτερες ταχύτητες.
Συμπέρασμα: Και τα δύο αυτοκίνητα είναι σημεία αναφοράς, το καθένα στην εποχή του. Το Megane Coupe με απλές μηχανολογικές λύσεις, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και μια πολύ καλοσχεδιασμένη ανάρτηση και φανταστικό πλαίσιο, ακόμα είναι σε θέση να κινείται με μια ευελιξία που θα παραμείνει άπιαστη από τα περισσότερα νέα μοντέλα παρά τις συνεχόμενες αυξήσεις των ιπποδυνάμεων, μιας και τα βάρη των αυτοκινήτων έχουν ανέβει κι αυτά παράλληλα σε δυσθεώρητα ύψη. Το Clio, έχει ανεβάσει τον πήχυ πολύ ψηλά. Με πολύ κρατημένο βάρος για την εποχή που διανύουμε, με πλήρως απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά ελέγχου πρόσφυσης, έχει έναν κινητήρα 'διαμάντι' και ένα κορυφαίο σύστημα ανάρτησης εμπρός, το οποίο δείχνει να μπορεί να κουμαντάρει απροβλημάτιστα τα 182 άλογα του κινητήρα. Είναι το πρώτο δίλιτρο Clio της δεύτερης γενιάς, το οποίο μπορώ να πω πως έχει ξεπεράσει το Williams σε δυνατότητες δυναμικής συμπεριφοράς. Σίγουρα είναι ΠΟΛΥ πιο πολιτισμένο - το Williams ήταν μια πολεμική μηχανή που ούρλιαζε - αλλά πλέον πιστεύω πως το 182 είναι τελικά καλύτερο αυτοκίνητο, έστω κι αν δεν θα γίνει ποτέ Θρύλος.
*Σημείωση: Το τεστ στην πίστα με το 182 έγινε με ESP OFF, όπως προβλέπεται.
-
Θα μεταφέρω τις εντυπώσεις μου όπως αντιλήφθηκα εγώ τα αυτοκίνητα, χωρίς φόβο αλλά αρκετό πάθος γιατί τα λατρεύω και τα δύο. Καλό είναι να τσεκάρετε αυτήν την εικόνα όσοι και όσες δεν ξέρετε την πίστα.
Καταρχήν τα δύο αυτοκίνητα έχουν πάρα πολλές ομοιότητες. Είναι και τα δύο δίλιτρα ατμοσφαιρικά, με τετρακύλινδρους κινητήρες και ίδιο βάρος. Επίσης είναι και τα δύο κατασκευασμένα από τη Renault, το οποίο σημαίνει πως οι μηχανικοί τα έχουν στήσει με την ίδια φιλοσοφία, τη φιλοσοφία της Renault ή λίγο πιο γενικά (για να βάλω και PSA μέσα) τη φιλοσοφία του 'Γάλλου'.
Εκτός από τις ομοιότητες, υπάρχουν βεβαίως και πολλές διαφορές! Η σημαντικότερη είναι 8 χρόνια εξέλιξης υπέρ του Clio, τα οποία έχουν φτάσει τον δίλιτρο της Renault να βγάζει 32 άλογα περισσότερα σήμερα και λίγη ροπή παραπάνω από 'τότε', ενώ η δουλειά που έχει γίνει στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης και τα φαρδύτερα λάστιχα, κάνουν το Megane να δείχνει μάλλον υποστροφικό σε σχέση με το Clio. Αν κάτι έχει μείνει στο οποίο το Megane υπερέχει, αυτό είναι το πίσω σύστημα ανάρτησης. Υποθέτω πως για λόγους κόστους, στο Clio υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας αντί για τους πιο παιχνιδιάρηδες υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης του Megane.Στην πίστα των Μεγάρων:
Renault Megane Coupe 2.0 16v: Το Megane στα Μέγαρα δεν είναι στο στοιχείο του. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι αργό, αλλά εκεί που ξεδιπλώνει τις αρετές του είναι οι γρήγορες (ενίοτε και πολύ γρήγορες) ανοιχτές καμπές και οι αλλεπάλληλες αριστεροδέξιες στροφές, εκεί που υπάρχουν έντονες μεταφορές βάρους. Στην Ελλάδα μόνο στις Σέρρες μπορεί κάποιος να εκτιμήσει πραγματικά το Megane, ενώ στα Μέγαρα οι μόνες στροφές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον είναι οι K3-K4 και Κ8-Κ9. To αυτοκίνητο είναι τόσο καλοζυγισμένο που σε όλη τη διάρκεια του γύρου νοιώθεις πως το χορεύεις σε ένα γρήγορο tango. O τρόπος που στρίβει είναι απόλυτα ισορροπημένος, είναι ευτυχία να νοιώθεις το αυτοκίνητο να γλυστράει στις 4 ρόδες μένοντας στην τροχιά του, είναι πραγματικά το κάτι άλλο και δικαιώνει τον χαρακτηρισμό του TGV που του έχει αποδωθεί. Mεγαλύτερο μειονέκτημα, η έλλειψη δύναμης. Πραγματικά υπάρχουν στιγμές που οι 150 ίπποι φαντάζουν απελπιστικά λίγοι μπροστά στις δυνατότητες του σασί. Νοιώθεις πως δεν έχει γκάζι το αυτοκίνητο.
Renault Clio Sport 182 (SportChassis): Σε σχέση με το Megane, το Clio δείχνει πολύ πιο σύγχρονο και δεν έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις σε πίστες. Όπου και να μπει, δύσκολα θα βρεθεί άλλο αυτοκίνητο στα 2 λίτρα να γυρίσει γρηγορότερα. Είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί εντελώς απροβλημάτιστα σε οποιονδήποτε από τους ελληνικούς καρόδρομους και στη συνέχεια όπως είναι να μπει σε πίστα και να κάνει τους παρευρισκόμενους να ξύνουν το κεφάλι τους. Πολλή και επαρκής δύναμη, φανταστικό grip μπροστά και κορυφαία φρένα. Η συμπεριφορά του θυμίζει αρκετά αυτή του Megane, μόνο που με το Clio πρέπει να είσαι πάντα σε εγρήγορση. Η 'αχίλλειος πτέρνα' του Clio είναι ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας, τον οποίο θεωρώ υπεύθυνο για την τάση που έχει το Clio να διώχνει την ουρά και να απαιτεί διόρθωση με ελαφρώς ανάποδο τιμόνι σε σημεία που το Megane θα έμενε ακλόνητο στην πορεία του. Πραγματικά δε θυμάμαι κάποιον γύρο που να μη χρειάστηκε να διορθώσω με το τιμόνι κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης μέσα στην Κ3. Φυσικά αυτό δεν είναι κατακριτέο. Aντιθέτως, είναι και απόλυτα φυσικό, απλά στον συγκεκριμένο τομέα μάλλον είχαν νικήσει και τη φυσική οι Γάλλοι την εποχή του Williams και του Megane 16v μιας και η αποσταθεροποίηση της ουράς (στο αντίστοιχο ποσοστό) συνέβαινε σε μεγαλύτερες ταχύτητες.
Συμπέρασμα: Και τα δύο αυτοκίνητα είναι σημεία αναφοράς, το καθένα στην εποχή του. Το Megane Coupe με απλές μηχανολογικές λύσεις, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και μια πολύ καλοσχεδιασμένη ανάρτηση και φανταστικό πλαίσιο, ακόμα είναι σε θέση να κινείται με μια ευελιξία που θα παραμείνει άπιαστη από τα περισσότερα νέα μοντέλα παρά τις συνεχόμενες αυξήσεις των ιπποδυνάμεων, μιας και τα βάρη των αυτοκινήτων έχουν ανέβει κι αυτά παράλληλα σε δυσθεώρητα ύψη. Το Clio, έχει ανεβάσει τον πήχυ πολύ ψηλά. Με πολύ κρατημένο βάρος για την εποχή που διανύουμε, με πλήρως απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά ελέγχου πρόσφυσης, έχει έναν κινητήρα 'διαμάντι' και ένα κορυφαίο σύστημα ανάρτησης εμπρός, το οποίο δείχνει να μπορεί να κουμαντάρει απροβλημάτιστα τα 182 άλογα του κινητήρα. Είναι το πρώτο δίλιτρο Clio της δεύτερης γενιάς, το οποίο μπορώ να πω πως έχει ξεπεράσει το Williams σε δυνατότητες δυναμικής συμπεριφοράς. Σίγουρα είναι ΠΟΛΥ πιο πολιτισμένο - το Williams ήταν μια πολεμική μηχανή που ούρλιαζε - αλλά πλέον πιστεύω πως το 182 είναι τελικά καλύτερο αυτοκίνητο, έστω κι αν δεν θα γίνει ποτέ Θρύλος.
*Σημείωση: Το τεστ στην πίστα με το 182 έγινε με ESP OFF, όπως προβλέπεται.
-
Θα μεταφέρω τις εντυπώσεις μου όπως αντιλήφθηκα εγώ τα αυτοκίνητα, χωρίς φόβο αλλά αρκετό πάθος γιατί τα λατρεύω και τα δύο. Καλό είναι να τσεκάρετε αυτήν την εικόνα όσοι και όσες δεν ξέρετε την πίστα.
Καταρχήν τα δύο αυτοκίνητα έχουν πάρα πολλές ομοιότητες. Είναι και τα δύο δίλιτρα ατμοσφαιρικά, με τετρακύλινδρους κινητήρες και ίδιο βάρος. Επίσης είναι και τα δύο κατασκευασμένα από τη Renault, το οποίο σημαίνει πως οι μηχανικοί τα έχουν στήσει με την ίδια φιλοσοφία, τη φιλοσοφία της Renault ή λίγο πιο γενικά (για να βάλω και PSA μέσα) τη φιλοσοφία του 'Γάλλου'.
Εκτός από τις ομοιότητες, υπάρχουν βεβαίως και πολλές διαφορές! Η σημαντικότερη είναι 8 χρόνια εξέλιξης υπέρ του Clio, τα οποία έχουν φτάσει τον δίλιτρο της Renault να βγάζει 32 άλογα περισσότερα σήμερα και λίγη ροπή παραπάνω από 'τότε', ενώ η δουλειά που έχει γίνει στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης και τα φαρδύτερα λάστιχα, κάνουν το Megane να δείχνει μάλλον υποστροφικό σε σχέση με το Clio. Αν κάτι έχει μείνει στο οποίο το Megane υπερέχει, αυτό είναι το πίσω σύστημα ανάρτησης. Υποθέτω πως για λόγους κόστους, στο Clio υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας αντί για τους πιο παιχνιδιάρηδες υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης του Megane.Στην πίστα των Μεγάρων:
Renault Megane Coupe 2.0 16v: Το Megane στα Μέγαρα δεν είναι στο στοιχείο του. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι αργό, αλλά εκεί που ξεδιπλώνει τις αρετές του είναι οι γρήγορες (ενίοτε και πολύ γρήγορες) ανοιχτές καμπές και οι αλλεπάλληλες αριστεροδέξιες στροφές, εκεί που υπάρχουν έντονες μεταφορές βάρους. Στην Ελλάδα μόνο στις Σέρρες μπορεί κάποιος να εκτιμήσει πραγματικά το Megane, ενώ στα Μέγαρα οι μόνες στροφές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον είναι οι K3-K4 και Κ8-Κ9. To αυτοκίνητο είναι τόσο καλοζυγισμένο που σε όλη τη διάρκεια του γύρου νοιώθεις πως το χορεύεις σε ένα γρήγορο tango. O τρόπος που στρίβει είναι απόλυτα ισορροπημένος, είναι ευτυχία να νοιώθεις το αυτοκίνητο να γλυστράει στις 4 ρόδες μένοντας στην τροχιά του, είναι πραγματικά το κάτι άλλο και δικαιώνει τον χαρακτηρισμό του TGV που του έχει αποδωθεί. Mεγαλύτερο μειονέκτημα, η έλλειψη δύναμης. Πραγματικά υπάρχουν στιγμές που οι 150 ίπποι φαντάζουν απελπιστικά λίγοι μπροστά στις δυνατότητες του σασί. Νοιώθεις πως δεν έχει γκάζι το αυτοκίνητο.
Renault Clio Sport 182 (SportChassis): Σε σχέση με το Megane, το Clio δείχνει πολύ πιο σύγχρονο και δεν έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις σε πίστες. Όπου και να μπει, δύσκολα θα βρεθεί άλλο αυτοκίνητο στα 2 λίτρα να γυρίσει γρηγορότερα. Είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί εντελώς απροβλημάτιστα σε οποιονδήποτε από τους ελληνικούς καρόδρομους και στη συνέχεια όπως είναι να μπει σε πίστα και να κάνει τους παρευρισκόμενους να ξύνουν το κεφάλι τους. Πολλή και επαρκής δύναμη, φανταστικό grip μπροστά και κορυφαία φρένα. Η συμπεριφορά του θυμίζει αρκετά αυτή του Megane, μόνο που με το Clio πρέπει να είσαι πάντα σε εγρήγορση. Η 'αχίλλειος πτέρνα' του Clio είναι ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας, τον οποίο θεωρώ υπεύθυνο για την τάση που έχει το Clio να διώχνει την ουρά και να απαιτεί διόρθωση με ελαφρώς ανάποδο τιμόνι σε σημεία που το Megane θα έμενε ακλόνητο στην πορεία του. Πραγματικά δε θυμάμαι κάποιον γύρο που να μη χρειάστηκε να διορθώσω με το τιμόνι κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης μέσα στην Κ3. Φυσικά αυτό δεν είναι κατακριτέο. Aντιθέτως, είναι και απόλυτα φυσικό, απλά στον συγκεκριμένο τομέα μάλλον είχαν νικήσει και τη φυσική οι Γάλλοι την εποχή του Williams και του Megane 16v μιας και η αποσταθεροποίηση της ουράς (στο αντίστοιχο ποσοστό) συνέβαινε σε μεγαλύτερες ταχύτητες.
Συμπέρασμα: Και τα δύο αυτοκίνητα είναι σημεία αναφοράς, το καθένα στην εποχή του. Το Megane Coupe με απλές μηχανολογικές λύσεις, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και μια πολύ καλοσχεδιασμένη ανάρτηση και φανταστικό πλαίσιο, ακόμα είναι σε θέση να κινείται με μια ευελιξία που θα παραμείνει άπιαστη από τα περισσότερα νέα μοντέλα παρά τις συνεχόμενες αυξήσεις των ιπποδυνάμεων, μιας και τα βάρη των αυτοκινήτων έχουν ανέβει κι αυτά παράλληλα σε δυσθεώρητα ύψη. Το Clio, έχει ανεβάσει τον πήχυ πολύ ψηλά. Με πολύ κρατημένο βάρος για την εποχή που διανύουμε, με πλήρως απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά ελέγχου πρόσφυσης, έχει έναν κινητήρα 'διαμάντι' και ένα κορυφαίο σύστημα ανάρτησης εμπρός, το οποίο δείχνει να μπορεί να κουμαντάρει απροβλημάτιστα τα 182 άλογα του κινητήρα. Είναι το πρώτο δίλιτρο Clio της δεύτερης γενιάς, το οποίο μπορώ να πω πως έχει ξεπεράσει το Williams σε δυνατότητες δυναμικής συμπεριφοράς. Σίγουρα είναι ΠΟΛΥ πιο πολιτισμένο - το Williams ήταν μια πολεμική μηχανή που ούρλιαζε - αλλά πλέον πιστεύω πως το 182 είναι τελικά καλύτερο αυτοκίνητο, έστω κι αν δεν θα γίνει ποτέ Θρύλος.
*Σημείωση: Το τεστ στην πίστα με το 182 έγινε με ESP OFF, όπως προβλέπεται.
-
Πες μας και τι χρονους εγραψες!
-
Στο ειπα κ στο forum του GRC...Αψογο το review Μανο...
Εγω θα σταθω σε 2-3 πραγματα που μου εκαναν εντυπωση στο clio.
Το πρωτο ειναι τα φρενα...Οταν ειναι κρυα δεν αποδιδουν καλα κ ενδεχομενως να σε προβληματισουν..Οταν ερχονται στη σωστη θερμοκρασια ομως φρεναρουν καταπληκτικα το αυτοκινητο κ δεν δειχνουν να τελειωνουν ακομα και μετα απο αρκετους συνεχομενους γυρους..
Το δευτερο ειναι ο λεβιες ταχυτητων κ ιδιαιτερα η αισθηση που σου δινει...Οκ μπορει να αισθανεσαι σχεδον σαν να αναμοχλευεις κουταλα σε σουπα(παντως δεν εχει σχεση με τα μικρα αδερφακια του καθοτι πιο σφιχτος) αλλα η ουσια ειναι οτι δεν εχασα ουτε μια αλλαγη..Φυσικα δεν ειναι ταπερολεβιες αλλα ειναι αρκετα αποτελεσματικος...
Το τριτο ειναι η ρυθμισιμοτητα του μεσα στη στροφη,αλλα και πριν απο αυτη...Ειναι εξαιρετικα φιλικο στον μεσο χρηστη(εμενα δηλαδη) και αισθανεσαι οτι μπορεις να το κανεις οτι θελεις...Η αναρτηση ειναι εξαιρετικη,φιλτραρει τις ανωμαλιες καθε ειδους οδοστρωματος κ παροτι σφιχτο δεν κουραζει..Στην πιστα οκ ισως να φαινεται μαλακη,αλλα δεν χαζοπλεει κ δεν προβληματιζει στα κερμπ...
Εγω εκανα πειραματα και με το esp ενεργο.Οταν επεμβαινει δεν σε κοβει,ουτε ειναι ιδιαιτερα παρεμβατικο,ωστοσο για πιστα ειναι καλυτερο να ειναι off.Στο δρομο το εχω μονιμως on γιατι δεν υπαρχει λογος να το βγαζω.Ειναι καλα ρυθμισμενο κ σε καποια στιγμη που θα το παρακανεις θα σε βοηθησει να ανταπεξελθεις...
Ο κινητηρας δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,χωρις να σημαινει αυτο οτι ειναι «αργος» υπαρχουν ωστοσο κινητηρες πολυ πιο εξελιγμενοι κ ικανοι απο τον f4R της renault.Παντως μεση καταναλωση στο trackday εδειξε 20-21 λιτρα/100χλμ τιμη οικονομικη θα ελεγα για διλιτρο κινητηρα που δουλευεται στους κοφτες συνεχεια..
Η θεση οδηγησης ειναι χμ ας πουμε λιγο περιεργη
Εγω την εχω συνηθησει κ δεν μου κανει τοσο μεγαλη εντυπωση πλεον,αλλα καποιος που θα μπει πρωτη φορα θα δυσκολευτει...Αυτα τα ολιγα κ απο εμενα...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Πες μας και τι χρονους εγραψες!Με το Megane 1.16.8, με το Clio δε μέτρησα αλλά πρέπει να ήταν αρκετά γρηγορότερα, μαζεύει πολύ πιο άνετα χιλιόμετρα.
-
τι αντιπροσωπευει το Sport Chassis??
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Πες μας και τι χρονους εγραψες!
Με το Megane 1.16.8, με το Clio δε μέτρησα αλλά πρέπει να ήταν αρκετά γρηγορότερα, μαζεύει πολύ πιο άνετα χιλιόμετρα.
Χρονομετρώντας το 182 από τη θέση του συνοδηγού γύρναγε πολύ εύκολα σε χρόνους της τάξης του 1:17 παρά τα λαθάκια του 'κουλού' (αστειεύομαι βέβαια) Bagus.
Γιάννης
-
Το 182 cup εχει εντελως διαφορετικη αναρτηση απο τα 172 ph1 k ph2...Οι διαφορες δεν ειναι μονο στα αμορτισερ κ στα ελατηρια αλλα και σε αλλα σημεια....
Εχω οδηγησει 172 και δεν εχει την αισθηση της αναρτησης του 182 χωρις να ειναι κακο βεβαια...
...ακραξόνια, μουαγιέ, ρουλεμαν τροχών,λάστιχα διαφορετικά στο sport chassis συν τα παραπάνω που λες.
Είναι τα πιο αξιόπιστα CLIO τα RS. Κάπου-κάπου κανένα γρύλο παραθύρων βγάζανε και αυτό ήταν όλο.Ο πολλαπλασιαστής είναι διαφορετικός από τα μικρά.
Οπότε όλα καλά.μερικες διαφορες του 182 απο το 172 συμφωνα με bagus και thvarveris...
δεν εχω οδηγησει το 182, απο το 172 ειναι οι ελαχιστες εντυπωσεις μου...το μικρο ειναι κορυφη! στησιμο, φρενα, κινητηρας ολα συνδυαζονται κατι παραπανω απο πολυ καλα! κατω απο τις 3500-4000 το κλιο 172 παει σαν ενα κλασικο 1400αρι κλιο, πανω απο κει αρχιζεις και τα βλεπεις ολα να πηγαινουν πολυ γρηγορα...στριβει με τη σκεψη, περιθωρια απεριοριστα! οπως και στα απλα κλιο, θα πρεπει να εισαι μαγος για να το βγαλεις απο το δρομο!η πολυ ατσουμπαλος! σε κανει μαγκα απο το πουθενα!
το πρωι παει και παρκαρει μπροστα στο σουπερμαρκετ, το μεσημερι ανεβαινει στο βουνο και το βραδυ κοντραρεται σε οποιαδηποτε παραλιακη!φανταζομαι οτι το 182 θα ειναι ακομα καλυτερο με τις ειδικες ρυθμισεις που εχουν γινει! σιγουρα δεν απευθυνεται στη μαζα λογω τιμης, λογω του οτι ειναι μικρο και ρενω αλλα οποιος το παρει το ευχαριστιεται με το παραπανω...δεν ειναι τυχαια τα ευνοικα σχολια του τυπου, ειδικα του ξενου, για αυτο το κλιο!
αλλα δεν ειναι και ευκολο να πεισεις αυτον που δεν εχει ξαναμπει οτι δε λες ψεματα! οπου το πετυχετε μη χασετε την ευκαιρια να πατε μια βολτα!
στο θεμα μας! δεν εχω μπει σε διλιτρο μεγκαν και μπορω να αντιληφθω οτι εχει αρκετη δυναμη! αλλα μου φαινεται οτι το μεγκαν ειναι ενα gt, ενω το κλιο κανει διαφορετικο παιχνιδι! στο μεγκαν μαλλον φορεσαν απλως τον κινητηρα ενω το διλιτρο κλιο ειναι προτζεκτ! φυσικα, αυτο δεν αναιρει τη δυναμη και την ανεση του μεγκαν που, στις μεγαλες διαδρομες, μαλλον θα ναι πιο ταξιδιαρικο...αλλα σε κλειστες διαδρομες δε μπορω να το φανταστω να πηγαινει κοντρα στο κλιο...
και μεσα σε ολα, ας ονειρευτουμε ολοι το ουιλιαμς που ολοι εχουμε στερηθει...
ερχεται νεο κλιο rs ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!
-
εχω οδηγησει το κλιο 172 καπ και περα απο το οτι το ειχα ερωτευτει εχω την αισθηση οτι ειναι ιδια η αναρτηση με κλιο 182 sport chassis η΄ οπως το λετε...
-
Θυμάμαι ότι ο ΣΧ εκφραζόταν με εξαιρετικά κολακευτικά σχόλια για το δίλιτρο Megane, καμιά δεκαετία παλιότερα, όταν ακόμα πήγαινα στη δευτέρα Λυκείου (μεγάλε, πώς περνάνε τα χρόνια;....... γεροντοκόρος θα μείνω... )
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θυμάμαι ότι ο ΣΧ εκφραζόταν με εξαιρετικά κολακευτικά σχόλια για το δίλιτρο Megane, καμιά δεκαετία παλιότερα, όταν ακόμα πήγαινα στη δευτέρα Λυκείου (μεγάλε, πώς περνάνε τα χρόνια;....... γεροντοκόρος θα μείνω... )Όντως το άρθρο του ΣΧ ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους κατέληξα σε αυτό το αυτοκίνητο. Και τον ευγνωμονώ από την πρώτη μέρα που το πήρα.
Σχετικά με το sport chassis, είναι ένα πακέτο της Renault το οποίο αρχικά το έδιναν σαν προαιρετικό εξοπλισμό αλλά από κάποιο σημείο και πέρα έγινε standard. Περιλαμβάνει διαφορετικό (πιο σπορτίφ) στήσιμο ανάρτησης και τις πανέμορφες ανθρακί ζάντες, το σπλίτερ εμπρός και την πίσω αεροτομή. Περισσότερες λεπτομέρειες ξέρει να πει σίγουρα ο Bagus. ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα με τα 172 πάντως.
-
ο διλιτρος του μεγκαν ηταν 150 η 140 ιπποι?
-
155 (νομίζω) αυτόν είχε νομίζω και το πρώτο το δίλιτρο το 306.(S16)
-
Ο χρήστης balo έγραψε:
155 (νομίζω) αυτόν είχε νομίζω και το πρώτο το δίλιτρο το 306.(S16)Η renault δεν εχει σχέση με το PSA group.
O κινητήρας του megane του μάνου είναι αυτός του Clio williams με τα 150 άλογα -
To Sport chassis που λέτε εσείς στη Βρετανία ονομάζεται Renaultsport Clio Trophy κι έχει αποσπάσει κορυφαία σχόλια. Καλύτερο hot hatch όλων των εποχών. Πολύ γουστάρω που θα με κάνει βόλτα ο Bagus. Αν και τι να καταλάβεις από το δεξί κάθισμα... Εκτός κι αν είναι δεξιοτίμονο !
-
Πολλά
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
To Sport chassis που λέτε εσείς στη Βρετανία ονομάζεται Renaultsport Clio Trophy κι έχει αποσπάσει κορυφαία σχόλια. Καλύτερο hot hatch όλων των εποχών. Πολύ γουστάρω που θα με κάνει βόλτα ο Bagus. Αν και τι να καταλάβεις από το δεξί κάθισμα... Εκτός κι αν είναι δεξιοτίμονο !To 182 sport chassis στην Αγγλια το λενε 182 cup.
To trophy ειναι μια παραλλαγη της εκει αντιπροσωπειας(και μονο) με καθισματα recaro και ελαφρως διαφορετικη αναρτηση.Τωρα οπως ειχαμε συζητησει και με τον Στρατη(SX) σε μια φορουμομπριζολοκατανυξη δεν υπαρχει καλυτερο hot hatch ολων των εποχων,γιατι η καθε εποχη εχει τα δικα της...
-
Trophy κυκλοφόρησαν και στην Ελβετία, ο αριθμός είναι πολύ περιορισμένος, αλλά μπορείς να το κάνεις και εσύ έτσι Bagus. Η κυριότερη διαφορά είναι τα αγωνιστικά αμορτισέρ με εξωτερικό ρεζερβουάρ λαδιού της Sachs, τα οποία από όσο έχω διαβάσει, δίνουν ρέστα είτε σε δρόμο είτε σε πίστα.
-
[quote='funkyreverend']Πολλά
Megane Coupe 16v vs Clio Sport 182(Sport Chassis) στα Μέγαρα