Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κοκκαλωσε το πενταλ των φρενων!!!!!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κοκκαλωσε το πενταλ των φρενων!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    43
    8142
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      firegarden last edited by

      Εχω ενα Φιεστα 1600,μοντελο 2004.Σημερα,το πρωι ξεκιναω να φυγω.Βγαινω απο το παρκινγκ.Ολα καλα.Καθως λοιπον κατηφοριζα εναν δρομο που με οδηγει στην κεντρικη λεωφορο,το πεταλι του φρενου κοκκαλωσε!!Δεν πατιοταν με καμια δυναμη!Ευτυχως κινουμουν με πολυ μικρη ταχυτητα και μπορεσα να σταματησω με το χειροφρενο.Στο ταμπλο δε φαινοταν κανενα προειδοποιητικο λαμπακι αναμμενο αλλα παρολα αυτα δεν ειχα φρενα!!Σβηνω το αμαξι,το ξαναβαζω μπροστα και τοτε ειχα και παλι φρενα.Βεβαια το ξαναβαλα στο παρκινγκ κι εφυγα με ταξι.Αναρωτιεμαι ομως:
      **
      Τι θα συνεβαινε αν αυτο μου τυχαινε στην εθνικη,την οποια χρησιμοποιω καθε μερα;;;Η τι θα συνεβαινε αν αυτο μου τυχαινε καθως περνουσε μια μητερα με το βρεφος της στο καροτσακι;;;**

      Θα ημουν ειτε νεκρος,ειτε στη φυλακη.Αυτο θα συνεβαινε.Κι ολα αυτα γιατι εν ετει 2006 ,μια κwλογ@μημενη εταιρεια σαν τη Φορντ,βγαζει τοσο καλα αμαξια που χαλανε τα φρενα εν κινησει!Κι ολα αυτα σε ενα αμαξι που εχει μολις 21.000 χλμ σε 2,5 χρονια χρησης!!!!

      Τωρα φοβαμαι ακομα και στο συνεργειο να το παω γιατι που ξερω οτι δε θα με ξαναπιασει παλι στο δρομο;Εχει κανεις καποια ιδεα για το τι μπορει να ειναι;Οδικη βοηθεια δεν εχω και πραγματικα δε ξερω πως να το παω στο συνεργειο

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        firegarden last edited by

        Εχω ενα Φιεστα 1600,μοντελο 2004.Σημερα,το πρωι ξεκιναω να φυγω.Βγαινω απο το παρκινγκ.Ολα καλα.Καθως λοιπον κατηφοριζα εναν δρομο που με οδηγει στην κεντρικη λεωφορο,το πεταλι του φρενου κοκκαλωσε!!Δεν πατιοταν με καμια δυναμη!Ευτυχως κινουμουν με πολυ μικρη ταχυτητα και μπορεσα να σταματησω με το χειροφρενο.Στο ταμπλο δε φαινοταν κανενα προειδοποιητικο λαμπακι αναμμενο αλλα παρολα αυτα δεν ειχα φρενα!!Σβηνω το αμαξι,το ξαναβαζω μπροστα και τοτε ειχα και παλι φρενα.Βεβαια το ξαναβαλα στο παρκινγκ κι εφυγα με ταξι.Αναρωτιεμαι ομως:
        **
        Τι θα συνεβαινε αν αυτο μου τυχαινε στην εθνικη,την οποια χρησιμοποιω καθε μερα;;;Η τι θα συνεβαινε αν αυτο μου τυχαινε καθως περνουσε μια μητερα με το βρεφος της στο καροτσακι;;;**

        Θα ημουν ειτε νεκρος,ειτε στη φυλακη.Αυτο θα συνεβαινε.Κι ολα αυτα γιατι εν ετει 2006 ,μια κwλογ@μημενη εταιρεια σαν τη Φορντ,βγαζει τοσο καλα αμαξια που χαλανε τα φρενα εν κινησει!Κι ολα αυτα σε ενα αμαξι που εχει μολις 21.000 χλμ σε 2,5 χρονια χρησης!!!!

        Τωρα φοβαμαι ακομα και στο συνεργειο να το παω γιατι που ξερω οτι δε θα με ξαναπιασει παλι στο δρομο;Εχει κανεις καποια ιδεα για το τι μπορει να ειναι;Οδικη βοηθεια δεν εχω και πραγματικα δε ξερω πως να το παω στο συνεργειο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          firegarden last edited by

          Εχω ενα Φιεστα 1600,μοντελο 2004.Σημερα,το πρωι ξεκιναω να φυγω.Βγαινω απο το παρκινγκ.Ολα καλα.Καθως λοιπον κατηφοριζα εναν δρομο που με οδηγει στην κεντρικη λεωφορο,το πεταλι του φρενου κοκκαλωσε!!Δεν πατιοταν με καμια δυναμη!Ευτυχως κινουμουν με πολυ μικρη ταχυτητα και μπορεσα να σταματησω με το χειροφρενο.Στο ταμπλο δε φαινοταν κανενα προειδοποιητικο λαμπακι αναμμενο αλλα παρολα αυτα δεν ειχα φρενα!!Σβηνω το αμαξι,το ξαναβαζω μπροστα και τοτε ειχα και παλι φρενα.Βεβαια το ξαναβαλα στο παρκινγκ κι εφυγα με ταξι.Αναρωτιεμαι ομως:
          **
          Τι θα συνεβαινε αν αυτο μου τυχαινε στην εθνικη,την οποια χρησιμοποιω καθε μερα;;;Η τι θα συνεβαινε αν αυτο μου τυχαινε καθως περνουσε μια μητερα με το βρεφος της στο καροτσακι;;;**

          Θα ημουν ειτε νεκρος,ειτε στη φυλακη.Αυτο θα συνεβαινε.Κι ολα αυτα γιατι εν ετει 2006 ,μια κwλογ@μημενη εταιρεια σαν τη Φορντ,βγαζει τοσο καλα αμαξια που χαλανε τα φρενα εν κινησει!Κι ολα αυτα σε ενα αμαξι που εχει μολις 21.000 χλμ σε 2,5 χρονια χρησης!!!!

          Τωρα φοβαμαι ακομα και στο συνεργειο να το παω γιατι που ξερω οτι δε θα με ξαναπιασει παλι στο δρομο;Εχει κανεις καποια ιδεα για το τι μπορει να ειναι;Οδικη βοηθεια δεν εχω και πραγματικα δε ξερω πως να το παω στο συνεργειο

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Πρέπει να δεις τι είναι!!!
            Κοκκάλωσε το πεντάλ και ΔΕΝ είχες φρένα?!
            Το ανάποδο έπρεπε να συμβεί. Αλλοιώς το πεντάλ δεν θα είχε πίεση!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              drdino last edited by

              Στιγμιαία δυσλειτουργία του σερβο; Περίεργο όμως να ξαναδουλέψει με επανεκκίνηση. Τι αυτοκίνητο έχεις Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια στο drive είχε μια επιστολή ενός κυρίου που είχε φόκους, και είχε πει πως δεν έπιασαν τα φρένα του σε κάποια φάση και τράκαρε. Φυσικα στην αντιπροσωπεία δεν παραδέχτηκαν τίποτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kouk last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Στιγμιαία δυσλειτουργία του σερβο; Περίεργο όμως να ξαναδουλέψει με επανεκκίνηση. Τι αυτοκίνητο έχεις Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια στο drive είχε μια επιστολή ενός κυρίου που είχε φόκους, και είχε πει πως δεν έπιασαν τα φρένα του σε κάποια φάση και τράκαρε. Φυσικα στην αντιπροσωπεία δεν παραδέχτηκαν τίποτα.

                Εχω ενα Φιεστα 1600,μοντελο 2004...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  drdino last edited by

                  My bad!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kouk last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      drdino last edited by

                      Εφόσοδ δεν πατιόταν καθόλου, μάλλον δεν λειτουργούσε το σερβό. Μια άλλη εκδοχη είναι να είχε μπει κάτι κάτω από το πεντάλ του φρένου. Μην γελάτε, ακολουθεί πραγματική ιστορία: στην Αστυπάλαια, πριν από χρόνια ο παπάς είχε και μαναβικό. Οπότε είχε ένα βανάκι, με το οποίο μετέφερε τα διάφορα εμπορεύματα. Σε ένα δρομολόγιο, είχε ένα σακί πατάτες. Οδηγώντας σε μια κατηφόρα, οι πατάτες το ΄σκασαν, και μια από αυτές αποφάσισε πως η θαλπωρή που προσφέρει το πεντάλ του φρένου είναι αναντικατάστατη, οπότε πήγε και κάθισε από κάτω του. Όταν ο αγαπητός φίλος μας χρειάστηκε να κόψει ταχύτητα, το πεντάλ δεν πατιόταν, οπότε...τροπέτο το βανάκι.

                      Πληροφορίες που θέλουν την πατάτα να τρέχει στον δρόμο ακολουθούμενη από μαινόμενο παπά ελέγχονται...λ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • F
                        firegarden last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Εφόσοδ δεν πατιόταν καθόλου, μάλλον δεν λειτουργούσε το σερβό. Μια άλλη εκδοχη είναι να είχε μπει κάτι κάτω από το πεντάλ του φρένου.

                        Δε νομιζω οτι ισχυει αυτο γιατι δε θα λειτουργουσε με την επανεκκινηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          leonp last edited by

                          Κόλλησε η βαλβίδα της υποπίεσης του σερβόφρενου και έγινε απίστευτα σκληρό. Με την επανεκκίνηση λειτούργησε. Άλλαξε την ακόμα και να φαίνεται καλή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • F
                            firegarden last edited by

                            Σε περιπτωση που δεν την καλυψει η εγγυηση,ποσο περιπου θα κοστισει η αλλαγη της;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              κατσε ρε παλικαρι να παει το αμαξι στο συνεργειο και δεις τι ειναι ...... και μετα βγαζεις συμπερασματα........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                Σε περιπτωση που δεν την καλυψει η εγγυηση,ποσο περιπου θα κοστισει η αλλαγη της;

                                Είναι πολύ φθηνή.

                                Για το συνεργείο που λέει ο popolaros έχει δίκιο, αλλά εγώ θα την άλλαζα μόνο από υποψία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  miltellas last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Κόλλησε η βαλβίδα της υποπίεσης του σερβόφρενου και έγινε απίστευτα σκληρό. Με την επανεκκίνηση λειτούργησε. Άλλαξε την ακόμα και να φαίνεται καλή.

                                  Φρίκη... Ανατρίχιασα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • F
                                    firegarden last edited by

                                    Eγω πολυ φοβαμαι οτι επειδη τωρα λειτουργει κανονικα ,οταν θα παει στο συνεργειο το αμαξι,θα μου πουν οτι δεν εχει τιποτα γι αυτο και ρωταω ποσο εχει ,για να την αλλαξω προληπτικα.Ενας γνωστος μου ειπε οτι μπορει να χρειαστει να αλλαξει ολοκληρος ο σερβομηχανισμος (αλλα δεν προλαβε να μου το εξηγησει).Ισχυει κατι τετοιο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      staz last edited by

                                      Aν πράγματι είναι η βαλβίδα του σέρβο(το ποιό πιθανό),το κόστος είναι μικρό(10-15 ευρώ).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                        Eγω πολυ φοβαμαι οτι επειδη τωρα λειτουργει κανονικα ,οταν θα παει στο συνεργειο το αμαξι,θα μου πουν οτι δεν εχει τιποτα γι αυτο και ρωταω ποσο εχει ,για να την αλλαξω προληπτικα.Ενας γνωστος μου ειπε οτι μπορει να χρειαστει να αλλαξει ολοκληρος ο σερβομηχανισμος (αλλα δεν προλαβε να μου το εξηγησει).Ισχυει κατι τετοιο;

                                        Οπως έγραψαν και πιο πάνω , την βαλβίδα να την αλλάξεις προληπτικά - το κόστος είναι μικρό.

                                        Το σέρβο συνήθως είναι πολύ ακριβό , υπάρχει όμως συγκεκριμένο τεστ - να απαιτήσεις να στο κάνουν. Συνδέεται με μηχάνημα υποπίεσης και μετριέται ο ρυθμός που 'χάνει'.

                                        Υπάρχει και το κλασσικό τεστ ....
                                        Με σβηστό κινητήρα - πατάς αρκετές φορές το πεντάλ του φρένου μέχρι το σέρβο να χάσει την υποπίεση του (το πεντάλ γίνεται πολύ σκληρό)
                                        Με πατημένο το πεντάλ του φρένου βάζεις μπροστά τη μηχανή. Πρέπει να αισθανθείς το πεντάλ να μαλακώνει και να υποχωρεί προς τα κάτω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          firegarden last edited by

                                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                          Υπάρχει και το κλασσικό τεστ ....
                                          Με σβηστό κινητήρα - πατάς αρκετές φορές το πεντάλ του φρένου μέχρι το σέρβο να χάσει την υποπίεση του (το πεντάλ γίνεται πολύ σκληρό)
                                          Με πατημένο το πεντάλ του φρένου βάζεις μπροστά τη μηχανή. Πρέπει να αισθανθείς το πεντάλ να μαλακώνει και να υποχωρεί προς τα κάτω.

                                          Εκανα το τεστ και το πεταλι μαλακωνει και βυθιζεται.Να προσθεσω πως τον τελευταιο καιρο μου ειχε βγαλει 2-3 φορες σε διαστημα 2 μηνων περιπου το EAC FAIL (electronic accelerator failure)αλλα τοτε τα φρενα πατιοντουσαν κανονικα και μετα απο επανεκκινηση δεν υπηρχε προβλημα.Επειδη αυτο το σφαλμα μου το ειχε βγαλει και μια-δυο φορες στο παρελθον,ειχα παρει τηλεφωνο στο συνεργειο της Φορντ στην Καβαλας απεναντι απο το Καρφουρ και μου ειχε πει ο τεχνικος που ειχα μιλησει οτι αφου με την επανεκκινηση εξαφανιστηκε το προβλημα,να μην το παω γιατι μπορει να ειναι τυχαιο αλλα ΟΤΑΝ το ξαναβγαλει και δεν εξαφανιζεται με την επανεκκινηση,ΤΟΤΕ να το παω να το κοιταξουν.Μιλαμε δηλαδη για τρομερο επιπεδο εξυπηρετησης...Επισκευαζουν τα αυτοκινητα μονο οταν ακινητοποιηθουν τελειως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Το θέμα είναι να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο και να μη συνεχίσει να προχωράει ενώ πατάς φρένο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr