Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή τεχνικού κανονισμού για roll cage
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Αλλαγή τεχνικού κανονισμού για roll cage
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    8
    20
    299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      platis last edited by

      Νασο καλημερα
      Χθες βραδυ ελαβα ενα Email μεσω του οποιου ο ΣΟΑΒΕ ειδοποιει ολους οσους προετοιμαζουν η προκειται ν αγορασουν αγωνιστικα, να επικοινωνησουν μαζι σου για να πληροφορηθουν σχετικα με καποιες προσφατες αλλαγες που εκανε η FIA σε τεχνικους κανονισμους.
      Επειδη σε λυπαμαι να απαντας σε 1000 τηλεφωνηματα αλλα και ενδιαφερομαι να μαθω το τι συμβαινει, σε παρακαλω μας γραφεις τα νεα εδω μεσα?
      Καλημερα
      Χρηστος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        platis last edited by

        Νασο καλημερα
        Χθες βραδυ ελαβα ενα Email μεσω του οποιου ο ΣΟΑΒΕ ειδοποιει ολους οσους προετοιμαζουν η προκειται ν αγορασουν αγωνιστικα, να επικοινωνησουν μαζι σου για να πληροφορηθουν σχετικα με καποιες προσφατες αλλαγες που εκανε η FIA σε τεχνικους κανονισμους.
        Επειδη σε λυπαμαι να απαντας σε 1000 τηλεφωνηματα αλλα και ενδιαφερομαι να μαθω το τι συμβαινει, σε παρακαλω μας γραφεις τα νεα εδω μεσα?
        Καλημερα
        Χρηστος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          platis last edited by

          Νασο καλημερα
          Χθες βραδυ ελαβα ενα Email μεσω του οποιου ο ΣΟΑΒΕ ειδοποιει ολους οσους προετοιμαζουν η προκειται ν αγορασουν αγωνιστικα, να επικοινωνησουν μαζι σου για να πληροφορηθουν σχετικα με καποιες προσφατες αλλαγες που εκανε η FIA σε τεχνικους κανονισμους.
          Επειδη σε λυπαμαι να απαντας σε 1000 τηλεφωνηματα αλλα και ενδιαφερομαι να μαθω το τι συμβαινει, σε παρακαλω μας γραφεις τα νεα εδω μεσα?
          Καλημερα
          Χρηστος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apr last edited by

            ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΙΑΤΡΕ , ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ , ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Η ΦΙΑ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2006 ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΟΤΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ , ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ , ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ....ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ .
            ΜΑ ΤΟΣΟ ΤΡΟΜΠΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ , ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΩΛΟΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΙΑ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΝ ΨΑΡΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΤΟΝ ΝΑΣΣΟ , ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΜΑΡΑΣ ?
            ΜΗΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΗΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ , ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΡΟΜΟΤΡΕΞΙΜΑΤΩΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ .

            ΑΝΤΕ ΜΕ ΣΥΓΧΙΣΕΣ ΔΕΥΤΕΡΙΑΤΙΚΟ

            Υ.Γ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΓΙΝΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΟΥΦΑ ΣΤΟ ΡΟΛ-ΚΕΙΤΖ , Ε ΠΑΛΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΗΝΗΣ ΜΑΣ ΗΜΑΣΤΕ .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Αρθρο 253 του Παραρτήματος J, παράγραφος 8.2.2.7:

              Αφαιρούμενες συνδέσεις σύμφωνα με τα σχέδια 253-27, 253-30, 253-33, 253-36 και 253-37 δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται για την ένωση των πάνω τμημάτων του κύριου, εμπρόσθιου ή πλευρικού τοξυλίου ή πλευρικού ημιτοξυλίου, επειδή λειτουργούν σαν άρθρωση στην κύρια κατασκευή και επιτρέπουν παραμορφώσεις. H αποκλειστική τους χρησιμότης είναι να ενώνουν διάφορα τμήματα και προαιρετικές ενισχύσεις με τα τοξύλια.

              Ουσιαστικά λέει πως δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο πάνω μέρος του roll cage αφαιρούμενους συνδέσμους με μόνο οριζόντιες βίδες αλλά πρέπει να είναι μόνο με κατακόρυφες ή και με κατακόρυφες βίδες.

              Αυτό πάντα για roll cage ιδιοκατασκευή, δηλαδή χωρίς δελτίο αναγνώρισης. Και, επαναλαμβάνω, το αυτοκόλλητο 'OMP' ή 'Sparco' δε σημαίνει 'δελτίο αναγνώρισης'. Δελτίο αναγνώρισης είναι 3-4 σελίδες με σχέδια, φωτογραφίες, διαστάσεις, τρόπο στήριξης κτλ. Χωρίς αυτές τις σελίδες, 'OMP' = 'Sparco' = 'Herby' = 'AKMH' = ... = 'ιδιοκατασκευή' και άρα εμπίπτει στο παραπάνω. Τα roll cage με δελτίο αναγνώρισης ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ!

              Αυτό άλλαξε το Δεκέμβρη του 2005 στο Παράρτημα J και άρα πράγματι δεν υπάρχει αρκετός καιρός να προσαρμοστούν τα roll cage στα νέα δεδομένα. Για το λόγο αυτό η αντιμετώπιση (χάρη και στα ΔΤΤ) θα είναι σταδιακή. Σίγουρα δεν είναι προς πανικό. Επίσης, θέλει προσοχή στους διεθνείς αγώνες (Ακρόπολις, ΕΚΟ/ΕΛΠΑ)

              platis, σε παρακαλώ αν θέλεις άλλαξε τον τίτλο του θέματος σε κάτι αντιπροσωπευτικότερο.

              EDIT: αυτά μόνο για τις ομάδες Α και Ν. Στην ομάδα Ε ισχύουν το J του 1992 (για τα αυτοκίνητα με λήξη δελτίου αναγνώρισης πριν την 1/1/2003) και του 2005 (για τα αυτοκίνητα με λήξη δελτίου αναγνώρισης μετά την 1/1/2003) και άρα δε χρειάζεται οποιαδήποτε αλλαγή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                Νασο,ρωτησα και στο φορουμ του Σοαα,ενισχυση πλαισιου(οπουδηποτε),κολητη,χωρις να ακουμπαει στο ρολκειτζ και χωρις να ενοχλει το πληρωμα επιτρεπεται?
                (το θεωρω σχεδον αυτονοητο,αλλα καλυτερα να απαντησεις εσυ!!!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                  Νασο,ρωτησα και στο φορουμ του Σοαα,ενισχυση πλαισιου(οπουδηποτε),κολητη,χωρις να ακουμπαει στο ρολκειτζ και χωρις να ενοχλει το πληρωμα επιτρεπεται?
                  (το θεωρω σχεδον αυτονοητο,αλλα καλυτερα να απαντησεις εσυ!!!)

                  (άρθρο 255.5)

                  *Προσθήκη υλικού και εξαρτημάτων: Aπαγορεύεται οποιαδήποτε προσθήκη υλικού ή εξαρτήματος εκτός εάν επιτρέπεται ειδικά σε κάποιο από τα άρθρα αυτού του κανονισμού.

                  Kάθε υλικό που αφαιρείται δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί. H αποκατάσταση του σχήματος του αμαξώματος και της γεωμετρίας του σκελετού (σασί) από ζημιές λόγω ατυχήματος επιτρέπεται, με την προσθήκη των απαραίτητων υλικών για την επισκευή (συνθετικοί στόκοι, συγκόλληση μετάλλων κλπ.). Λοιπά εξαρτήματα που είναι φθαρμένα ή κατεστραμένα δεν πρέπει να επισκευασθούν με προσθήκη ή συγκόλληση άλλων υλικών, εκτός εάν κάποιο άρθρο σ’ αυτόν τον κανονισμό το επιτρέπει.*

                  και παρακάτω, στο 255.5.7.1 λέει:

                  Eπιτρέπεται η ενίσχυση των αναρτημένων τμημάτων του αμαξώματος ή του πλαισίου, με τον όρο ότι το υλικό που χρησιμοποιείται ακολουθεί το αρχικό σχήμα του τεμαχίου και βρίσκεται σε επαφή με αυτό. (Mε τον όρο “αναρτημένο” προσδιορίζεται το τμήμα εκείνο του αυτοκινήτου που βρίσκεται από την αντίθετη πλευρά της ανάρτησης από εκείνη που εφάπτεται στον δρόμο).

                  Από το άρθρο 255 του Παραρτήματος J.

                  Αρα: το 'ράψιμο' επιτρέπεται (και στην ομάδα Α και στην ομάδα Ν, υπάρχει το αντίστοιχο άρθρο 254.6.7.4) αλλά όχι η προσθήκη εξαρτημάτων που δεν υπήρχαν αρχικά. Πχ. δεν μπορείς να βάλεις μια τραβέρσα στο πλαίσιο. Εξαιρείται η προσθήκη μπάρας θόλων που, στην ομάδα Α, μπορεί να είναι κολλητή (άρθρο 255.5.3.1) ενώ στην ομάδα Ν (άρθρο 254.6.7.4) αφαιρετή με βίδες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    platis last edited by

                    Συγχισμενε(!!!) καλυτερα αμεση ενημερωση (με οποιο κοστος) παρα αγνοια. Ολοι ξερουμε, οτι μεχρις στιγμης τουλαχιστον) δεν ειμαστε ικανοι να αντικρουσουμε και να κανουμε αναθεωρητεες τις οποιες αποφασεις της αρχης μας, οποτε καλο ειναι να μαθαινουμε νωρις. Οταν η προσπαθεια μας για δυναμωμα του ΣΟΑΑ καρποφορησει,τοτε θα μπορουμε να χαλαρωσουμε και ν ανατρεπουμε 'θεσφατα'. Ως τοτε θ ανησυχω και θα σε ξυπναω πρωι-πρωι ,ειτε σαν γαλατας ειτε σαν Απριλιανος
                    Νασο Ευχαριστω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apr last edited by

                      ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ NASS , ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΡΑ , ΕΦΟΣΟΝ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ Δ.Τ.Τ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΤΑ ΚΕΙΤΖ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΒΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΡΕΨΑΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ (ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΘΕΙ Η ΒΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΙΑ 10 mm ΓΙΑ 17ΑΡΙ ΚΛΕΙΔΙ ,ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ , ΚΑΙ **ΟΧΙ **ΟΙ ΔΥΟ Η ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ 8MM ΚΑΘΕΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ , ΠΟΥ ΒΡΗΣΚΟΝΤΕ ΣΕ ΚΟΛΗΜΕΝΗ (ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΤΕΜΑΧΙΟ ΣΩΛΗΝΑ , ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΥ ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΡΜΠΡΙΖ) ΤΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΤΟΞΙΛΙΩΝ ).

                      ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΕΑ , ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ?

                      Υ.Γ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ , Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Ο χρήστης platis έγραψε:
                        Συγχισμενε(!!!) καλυτερα αμεση ενημερωση (με οποιο κοστος) παρα αγνοια. Ολοι ξερουμε, οτι μεχρις στιγμης τουλαχιστον) δεν ειμαστε ικανοι να αντικρουσουμε και να κανουμε αναθεωρητεες τις οποιες αποφασεις της αρχης μας, οποτε καλο ειναι να μαθαινουμε νωρις. Οταν η προσπαθεια μας για δυναμωμα του ΣΟΑΑ καρποφορησει,τοτε θα μπορουμε να χαλαρωσουμε και ν ανατρεπουμε 'θεσφατα'. Ως τοτε θ ανησυχω και θα σε ξυπναω πρωι-πρωι ,ειτε σαν γαλατας ειτε σαν Απριλιανος
                        Νασο Ευχαριστω!

                        ΔΟΚΤΟΡ , ΑΣ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΜΑΣ , ΜΕ ΤΟ ΔΥΝΑΜΩΜΑ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΡΟΛ-ΚΕΙΤΖ , ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΔΕΧΤΕΙ ΣΚΟΝΤΟ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ , ΕΤΣΙ ?
                        ΤΩΡΑ , ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΩΣΚΩΛΟΙ ΤΗΣ FIA , ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΞΕΙ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΣΣΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ Η ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΟΧΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΔΙΕΘΝΗ ΜΟΔΑ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ .
                        ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ (ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ), ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΕΙΡΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΩΣ ΓΕΛΟΙΑ , ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ .

                        ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΙ , ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ , ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ...ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          platis last edited by

                          Συμφωνω και επαυξανω. Ισως δεν καταλαβες γιατι ανησυχησα. Ανησυχησα γιατι ακριβως δεν εχω εμπιστοσυνη σ αυτους τους Φωσκολους που αναφερεις, τους φοβαμαι καμια φορα, και εγραψα οτι μονο δυνατοι εμεις (Ο Σοαα δηλαδη) μπορουμε να βαζουμε φρενο στις φαεινες τους ιδεες.
                          Μεχρι την ωρα που το εγραψα δεν ηξερα παρι τινος επροκειτο, οπως ομως καταλαβα η διευκρινηση ηταν σωστη. Ετσι δεν μπλεκω την ασφαλεια της κωλοτουμπας με τον ΣΟΑΑ, αφου μια απο τις σοβαρες του δουλειες ειναι να προλαβαινει τις κωλοτουμπες και να αποτρεπει τις συνεπειες τους.
                          Καταλαβες τωρα γερακο μου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης APR έγραψε:
                            ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ NASS , ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΡΑ , ΕΦΟΣΟΝ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ Δ.Τ.Τ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΤΑ ΚΕΙΤΖ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΒΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΡΕΨΑΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

                            Οχι, αυτός ο κανονισμός άλλαξε από τη FIA τέλος του 2005, όταν βγάζαμε ΔΤΤ δεν το ξέραμε. Ουσιαστικά απαγορεύονταν μερικά από τα σχέδια του J και η FIA πρόσθεσε και άλλα, μερικά εκ των οποίων (ιδίως το 253.36) είναι δημοφιλείς τρόποι σύνδεσης των αφαιρούμενων στοιχείων. Και εμάς μας ήρθε ξαφνικό το Δεκέμβριο του 2005 στο σεμινάριο της FIA.

                            Ακριβώς επειδή είναι τόσο 'ξαφνικό' θα δώσουμε και εμείς χρόνο για αποκατάσταση του προβλήματος, τουλάχιστον σε όσους δεν τρέχουν Ακρόπολις - ΕΚΟ/ΕΛΠΑ.

                            (ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΘΕΙ Η ΒΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΙΑ 10 mm ΓΙΑ 17ΑΡΙ ΚΛΕΙΔΙ ,ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ , ΚΑΙ **ΟΧΙ **ΟΙ ΔΥΟ Η ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ 8MM ΚΑΘΕΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ , ΠΟΥ ΒΡΗΣΚΟΝΤΕ ΣΕ ΚΟΛΗΜΕΝΗ (ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΤΕΜΑΧΙΟ ΣΩΛΗΝΑ , ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΥ ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΡΜΠΡΙΖ) ΤΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΤΟΞΙΛΙΩΝ ).

                            Οχι μόνο του οριζόντιου στο παρμπριζ αλλά όλων των αφαιρούμενων συνδέσεων που βρίσκονται στο επίπεδο της οροφής (που μπορεί να είναι το πολύ 4). Κατά τα λοιπά ισχύει αυτό που λες, δηλ. δεν γίνονται αποδεκτές συνδέσεις που έχουν μόνο οριζόντιες βίδες αλλά πρέπει να έχουν μόνο κατακόρυφες ή συνδυασμό οριζόντιων και κατακόρυφων.

                            ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΕΑ , ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ?

                            Υ.Γ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ , Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ?

                            Ναι, είναι σαν την περίπτωση που λες αλλά με επιπλέον 'απαγορευμένες περιπτώσεις' που κάνουν το πρόβλημα 'δημοφιλέστερο'. Η ανακοίνωση είναι εδώ, άρθρο 8.2.2.7.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑΣΣΟ .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                glf last edited by

                                Νάσσο πόσο δύσκολο είναι να δώσεις κάποια παραδείγματα 'ΣΩΣΤΟ' - 'ΛΑΘΟΣ' με σχέδια η φωτογραφίες ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Μόλις πάρεις το βιβλίο θα δεις, τα 'λάθος' σχέδια (253.27, 253.30, 253.33, 253.36) έχουν επισημανθεί με κυκλάκι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    glf last edited by

                                    και τι προβλέπεται φέτος για το βιβλίο ? θα είναι σε μορφή όπως πέρυσι ?

                                    που θα διανεμηθεί ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Θα βγει κανονικά (έντυπο). Δεν ξέρω πως θα διανεμηθεί, φαντάζομαι στα κατά τόπους γραφεία της ΕΛΠΑ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        apostolis last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Θα βγει κανονικά (έντυπο). Δεν ξέρω πως θα διανεμηθεί, φαντάζομαι στα κατά τόπους γραφεία της ΕΛΠΑ

                                        Νάσσο , να το δούμε για να το πιστέψουμε .......
                                        Τρία χρόνια , το ίδιο ακούμε .......
                                        Και για να θυμόμαστε , αντίτυπο του Βιβλίου δινόταν ΔΩΡΕΑΝ σε ΟΛΟΥΣ τους κριτές , σε ΟΛΟΥΣ τους κατόχους lisance , σε ΟΛΕΣ τις Λέσχες.

                                        Αποστόλης.
                                        Υ.Γ. Τώρα , πόσοι το διάβαζαν , αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          argirisd last edited by

                                          Opou kai ean epsaksa den mporesa na brw kati sxetiko.
                                          Me opoion kai ean milhsa den hksere na me plhroforisei.

                                          Mporei na mou pei kaneis pou mporw na brw sxetikes plhrofories?

                                          Euxaristw,
                                          argirisd

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης argirisd έγραψε:
                                            Opou kai ean epsaksa den mporesa na brw kati sxetiko.

                                            Αρθρο 253 παραρτήματος J παράγραφος 8.2.2.7. Ουσιαστικά απαγορεύονται να υπάρχουν στο επίπεδο της οροφής αφαιρούμενοι σύνδεσμοι με μόνο οριζόντιες βίδες. Συνδυασμός οριζόντιων και κατακόρυφων ή μόνο κατακόρυφες είναι ΟΚ.

                                            Me opoion kai ean milhsa den hksere na me plhroforisei.

                                            Μάλλον ρωτήσατε τους λάθος ανθρώπους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • L
                                              leon68 last edited by

                                              Ο χρήστης apostolis έγραψε:

                                              Θα βγει κανονικά (έντυπο). Δεν ξέρω πως θα διανεμηθεί, φαντάζομαι στα κατά τόπους γραφεία της ΕΛΠΑ

                                              Νάσσο , να το δούμε για να το πιστέψουμε .......
                                              Τρία χρόνια , το ίδιο ακούμε .......
                                              Και για να θυμόμαστε , αντίτυπο του Βιβλίου δινόταν ΔΩΡΕΑΝ σε ΟΛΟΥΣ τους κριτές , σε ΟΛΟΥΣ τους κατόχους lisance , σε ΟΛΕΣ τις Λέσχες.

                                              Αποστόλης.
                                              Υ.Γ. Τώρα , πόσοι το διάβαζαν , αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

                                              Πιστεύω ότι όποιος ενδιαφερόταν πρώτα από όλα γιά την δική του ασφάλεια το διάβαζε.Επίσης το διάβαζε όποιος δεν άκουγε διάφορους 'μαστόρια-μηχονολόγους' που του λέγανε 'άστα αυτά.Αυτά είναι μα.... για να κονομάει η sparco και η κάθε sparco'.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr