-
Διαβάζοντας τη δοκιμή των BMW 523i και 525i (με τους νέους κινητήρες) στους 4Τ ένα πράγμα μου κίνησε την περιέργεια: Ενώ στις καμπύλες ισχύος και ροπής, στους τροχούς, ο κινητήρας της 523 υπερτερεί σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών (εκτός από τις πολύ υψηλές) αυτού της 525, στις επιδόσεις η 525 είναι τουλάχιστον 1δλ ταχύτερη παντού. Σίγουρα η καλύτερη απόδοση του 'μικρού' κινητήρα οφείλεται, όπως γράφει και στη δοκιμή, στις μικρότερες απώλειες του χειροκίνητου κιβωτίου από το αυτόματο της 525. Όμως δεν θα έπρεπε να είχε και καλύτερες επιδόσεις;
Υ.Γ Δεν ξέρω αν το θέμα αυτό ανήκει στο 'Περί αυτοκίνησης' ή πρέπει να μεταφερθεί στα 'Τεχνικά'.
-
Διαβάζοντας τη δοκιμή των BMW 523i και 525i (με τους νέους κινητήρες) στους 4Τ ένα πράγμα μου κίνησε την περιέργεια: Ενώ στις καμπύλες ισχύος και ροπής, στους τροχούς, ο κινητήρας της 523 υπερτερεί σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών (εκτός από τις πολύ υψηλές) αυτού της 525, στις επιδόσεις η 525 είναι τουλάχιστον 1δλ ταχύτερη παντού. Σίγουρα η καλύτερη απόδοση του 'μικρού' κινητήρα οφείλεται, όπως γράφει και στη δοκιμή, στις μικρότερες απώλειες του χειροκίνητου κιβωτίου από το αυτόματο της 525. Όμως δεν θα έπρεπε να είχε και καλύτερες επιδόσεις;
Υ.Γ Δεν ξέρω αν το θέμα αυτό ανήκει στο 'Περί αυτοκίνησης' ή πρέπει να μεταφερθεί στα 'Τεχνικά'.
Δοκιμή BMW 523i και 525i στους 4Τ