-
Χτες επισκέφτηκα για δεύτερη φορά την πίστα του Αττάρτ στην Κερατέα, αυτή τη φορά με κάποιους φίλους που έμειναν κατάπληκτοι. Πρόκειται για μία εξαιρετική προσπάθεια, που βασίζεται εξ ολοκλήρου στην ιδιωτική πρωτοβουλία ενός ανθρώπου με μεράκι και αγάπη για την εκτός δρόμου οδήγηση, κάτι που αποδεικνύει τόσα χρόνια στους αντίστοιχους αγώνες.
Όσο για το χώρο, είναι πολύ προσεγμένος και γουστόζικος. Υπάρχει καφετέρια και παιδότοπος, αλλά τα καλά βρίσκονται εντός αγωνιστικού χώρου. Διάφορες δοκιμασίες, σοφά σχεδιασμένες και αρκούντως ψαρωτικές, δείχνουν έμπρακτα αυτό που γράφουν συνέχεια τα περιοδικά: ότι δηλαδή οι δυνατότητες των 4x4 τελειώνουν πολύ μετά από αυτές των οδηγών τους. Με 20 ευρώ (ή 10, αν προσκομίσετε ένα κουπόνι που μπορείτε να βρείτε στο τεύχος των 4Τροχών), μπορείτε να περιδιαβείτε στην πίστα με μοντέλα της Mitsubishi. Υπάρχει ένα Pinin 2.0 και ένα διπλοκάμπινο L200. Προτιμήστε το δεύτερο. Μακράν καλύτερο. Να έχετε και μία επαφή με το κύμα ροπής του turbodiesel από το μηδέν.
ΥΓ. 10 ευρώ για 20 λεπτά; Ποιος θα πάει τώρα για καρτ;
ΥΓ1. Όχι, δεν παίρνω ποσοστά, ούτε έχω μπατζανάκη τον Αττάρτ, αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο... -
Χτες επισκέφτηκα για δεύτερη φορά την πίστα του Αττάρτ στην Κερατέα, αυτή τη φορά με κάποιους φίλους που έμειναν κατάπληκτοι. Πρόκειται για μία εξαιρετική προσπάθεια, που βασίζεται εξ ολοκλήρου στην ιδιωτική πρωτοβουλία ενός ανθρώπου με μεράκι και αγάπη για την εκτός δρόμου οδήγηση, κάτι που αποδεικνύει τόσα χρόνια στους αντίστοιχους αγώνες.
Όσο για το χώρο, είναι πολύ προσεγμένος και γουστόζικος. Υπάρχει καφετέρια και παιδότοπος, αλλά τα καλά βρίσκονται εντός αγωνιστικού χώρου. Διάφορες δοκιμασίες, σοφά σχεδιασμένες και αρκούντως ψαρωτικές, δείχνουν έμπρακτα αυτό που γράφουν συνέχεια τα περιοδικά: ότι δηλαδή οι δυνατότητες των 4x4 τελειώνουν πολύ μετά από αυτές των οδηγών τους. Με 20 ευρώ (ή 10, αν προσκομίσετε ένα κουπόνι που μπορείτε να βρείτε στο τεύχος των 4Τροχών), μπορείτε να περιδιαβείτε στην πίστα με μοντέλα της Mitsubishi. Υπάρχει ένα Pinin 2.0 και ένα διπλοκάμπινο L200. Προτιμήστε το δεύτερο. Μακράν καλύτερο. Να έχετε και μία επαφή με το κύμα ροπής του turbodiesel από το μηδέν.
ΥΓ. 10 ευρώ για 20 λεπτά; Ποιος θα πάει τώρα για καρτ;
ΥΓ1. Όχι, δεν παίρνω ποσοστά, ούτε έχω μπατζανάκη τον Αττάρτ, αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο...
Πίστα Αττάρτ