-
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη... -
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη...
Outlander 2.0 Turbo vs Forester 2.5XT. Γιατί;