Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mondeo ή ... pr*&#^um; (Εντυπώσεις)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Mondeo ή ... pr*&#^um; (Εντυπώσεις)
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Κλείσαμε πριν λίγες μέρες ένα Mondeo 1.8 Duratec, το οποίο θα είναι το 'πρώτο' αυτοκίνητο, το 'καλό', της οικογένειας.

      Πρόκειται για την ανανεωμένη έκδοση, αυτή με τα λευκά φλάς στα πίσω φώτα και το μεγάλο σήμα εμπρός.

      Πάντα είχα σε εκτίμηση αυτό το αυτοκίνητο, για τον τρόπο που στέκεται στο δρόμο, τις επιδόσεις του, κι εν γένει το τονισμένο σπορ στοιχείο στο χαρακτήρα του.
      Δεν είμαι όμως μόνο αυτά.
      Είναι και εξαιρετικά ευρύχωρο, και στην τελευταία ανάνεωσή του απέκτησε και μια απτώς πιο ποιοτική αίσθηση στο εσωτερικό του.

      Μου κάνει επίσης εντύπωση το ότι και το βάρος του έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα (~1300), αναλογικά με τις διαστάσεις του.

      Αν προσθέσουμε στο τεχνικό μέρος της υπόθεσης Mondeo και τα 5 χρόνια εγγύησης και το δωρεάν εφ' όρου ζωής σέρβις, νομίζω ότι αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή.

      Να προσθέσω τώρα την παράμετρο, που θα εγείρει τη συζήτησή μας.
      Που υπερτερούν έναντι του Mondeo τα μεσαία premium τύπου Α4, Ε90 (όταν και αν έρθει σε 1.6), κλπ με τους αναιμικούς κινητήρες 1.6; Και τα οποία μάλιστα είναι 5-8 Κ ακριβότερα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Κλείσαμε πριν λίγες μέρες ένα Mondeo 1.8 Duratec, το οποίο θα είναι το 'πρώτο' αυτοκίνητο, το 'καλό', της οικογένειας.

        Πρόκειται για την ανανεωμένη έκδοση, αυτή με τα λευκά φλάς στα πίσω φώτα και το μεγάλο σήμα εμπρός.

        Πάντα είχα σε εκτίμηση αυτό το αυτοκίνητο, για τον τρόπο που στέκεται στο δρόμο, τις επιδόσεις του, κι εν γένει το τονισμένο σπορ στοιχείο στο χαρακτήρα του.
        Δεν είμαι όμως μόνο αυτά.
        Είναι και εξαιρετικά ευρύχωρο, και στην τελευταία ανάνεωσή του απέκτησε και μια απτώς πιο ποιοτική αίσθηση στο εσωτερικό του.

        Μου κάνει επίσης εντύπωση το ότι και το βάρος του έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα (~1300), αναλογικά με τις διαστάσεις του.

        Αν προσθέσουμε στο τεχνικό μέρος της υπόθεσης Mondeo και τα 5 χρόνια εγγύησης και το δωρεάν εφ' όρου ζωής σέρβις, νομίζω ότι αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή.

        Να προσθέσω τώρα την παράμετρο, που θα εγείρει τη συζήτησή μας.
        Που υπερτερούν έναντι του Mondeo τα μεσαία premium τύπου Α4, Ε90 (όταν και αν έρθει σε 1.6), κλπ με τους αναιμικούς κινητήρες 1.6; Και τα οποία μάλιστα είναι 5-8 Κ ακριβότερα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr