-
Παιδιά σας παραθέτω τί μου είπε σε παρέα μεγαλο-μηχανικός της Rover
σε συζήτηση. Δεν τον ξέρω καλά για να το αξιολογήσω, απλά το παραθέτω
ως προβληματισμό:*Το στρώσιμο του αυτοκινήτου είναι μύθος που αποσκοπεί σε 'άλλα θέματα'.
Ειδικά οι μηχανές (στη γραμμή παραγωγής) συνδέονται σε σειρές με μεγάλα
μπουριά για να βγαίνουν τα καυσαέρια και τις λειτουργούν δύο ημέρες
συνεχόμενα σε προκαθορισμένα patterns στροφών.Ομοίως οι δίσκοι στα φρένα είναι έτοιμοι για φρενάρισμα. Στην πρώτη ώρα
χρήσης έχουν 'τελειώσει' το στρώσιμο!**Και **
Το 'στρώσιμο' που προτείνουν σε 'αναγκάζει' τον πρώτο καιρό να οδηγείς ποιο
προσεκτικά ώστε να μην βγούν οι βλάβες (αστοχίες υλικού ή συναρμολόγησης)
άμεσα (π.χ στο πρώτο 6μηνο), για...- αποφυγή ατυχήματος και
- να μη δυσφημιστεί η αξιοπιστία της εταιρίας (βλάβες στο 1ο εξάμηνο)
Αντίθετα αυτός προτείνει, τον πρώτο χρόνο να το 'σκίζεις' το αυτοκίνητο
(χωρίς υπερβολές επικινδυνότητας) ώστε να βγάλει όλα τα ζητήματα που είναι
εντός εγγύησης. Με προσοχή στο κιβώτιο ταχυτήτων και στις αναρτήσεις γιατί
συνήθως βλάβες είναι εκτός εγγύησης.
*Εσείς τί έχετε ακούσει?
-
Παιδιά σας παραθέτω τί μου είπε σε παρέα μεγαλο-μηχανικός της Rover
σε συζήτηση. Δεν τον ξέρω καλά για να το αξιολογήσω, απλά το παραθέτω
ως προβληματισμό:*Το στρώσιμο του αυτοκινήτου είναι μύθος που αποσκοπεί σε 'άλλα θέματα'.
Ειδικά οι μηχανές (στη γραμμή παραγωγής) συνδέονται σε σειρές με μεγάλα
μπουριά για να βγαίνουν τα καυσαέρια και τις λειτουργούν δύο ημέρες
συνεχόμενα σε προκαθορισμένα patterns στροφών.Ομοίως οι δίσκοι στα φρένα είναι έτοιμοι για φρενάρισμα. Στην πρώτη ώρα
χρήσης έχουν 'τελειώσει' το στρώσιμο!**Και **
Το 'στρώσιμο' που προτείνουν σε 'αναγκάζει' τον πρώτο καιρό να οδηγείς ποιο
προσεκτικά ώστε να μην βγούν οι βλάβες (αστοχίες υλικού ή συναρμολόγησης)
άμεσα (π.χ στο πρώτο 6μηνο), για...- αποφυγή ατυχήματος και
- να μη δυσφημιστεί η αξιοπιστία της εταιρίας (βλάβες στο 1ο εξάμηνο)
Αντίθετα αυτός προτείνει, τον πρώτο χρόνο να το 'σκίζεις' το αυτοκίνητο
(χωρίς υπερβολές επικινδυνότητας) ώστε να βγάλει όλα τα ζητήματα που είναι
εντός εγγύησης. Με προσοχή στο κιβώτιο ταχυτήτων και στις αναρτήσεις γιατί
συνήθως βλάβες είναι εκτός εγγύησης.
*Εσείς τί έχετε ακούσει?
"Στρώσιμο" νέου αυτοκινήτου - μήπως είναι μύθος?